1. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 27. 15h:02'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat legkorábban a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
TK1 - Mostantól a címed titkos
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5737
ingyenf: 2

BEVEZETŐ


Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépő köröd a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör, másrészt ettől már ez a levél is érdekes lesz.
Amennyiben postán játszol, mellékeltünk a fordulód mellé két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betűkkel, majd küldd el postán címünkre.
Amennyiben interneten játszol, a honlapunkon (www.beholder.hu) keresztül tudod elküldeni az első Utasítás Lapodat. Ez esetben is érdemes átolvasnod a szabálykönyvet, ahol megismerkedhetsz az alapparancsokkal.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, és postán játszol, az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott számlaszámot kell írnod.
Amennyiben interneten játszol, a honlapunkon lévő űrlap kitöltésével indíthatsz új karaktert. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az első karakteredért! Lehetőség van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az első közeléből induljanak.
Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet. Ha ezt szeretnéd elkerülni, és postán játszol, az UL-en írj a Speciális Kódok mezőbe TK1-et. Ha interneten játszol, írj nekünk egy levelet a tf(kukac)beholder.hu címre, hogy állítsuk ezt át neked. Ettől a címed titkos lesz, tehát más játékosok nem tudnak neked üzenetet küldeni. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a postai UL-en a Spec. Kódhoz TK0-t írsz, interneten játszva pedig egy újabb levelet írsz nekünk a fenti e-mail címre.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a levél végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, meg fegyvered, amelyet sosem hagyhatsz el: a puszta öklöd. Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), harcművészetek 1. szint (ld. enc.), ökölvívás 3. szint.

MEGÉRKEZÉS


Lassan elül a tűz, már csak a füstölgő, felperzselt föld marad. Alig látsz a füsttől és portól, hatalmas arany körként sejlik fel a nap. Körültekintesz - ha itt maradsz, csak a halál várhat rád. Élelem sehol, életnek nyoma sincs, tovább kell menned. Napokig vándorolsz a fekete vidéken, sehol senki, ruhád foltokban mállik le rólad, felszerelésed utolsó darabja, egy kőkés, eltörik, amikor egy elszenesedett trolltetemről próbálsz valami ehetőt levakarni. Lassan elül a füst és távolabbra látsz el. Messze a horizonton mintha lenne valami, ami nem fekete, arrafelé indulsz. Egy nap múlva egy kis domb tetején meglátod azt, amit észrevettél. Egy apró bokor valahogy megmenekült a tűztől. Életedben még nem ettél ilyen finomat! Boldog mosollyal tekintesz körül a dombról. A távolban mintha lenne néhány fűcsomó, oda kell menned, ha életben akarsz maradni.

TAKA MURIR KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz.

gyk 28 1 gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[1,0] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy oázis délibábja.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+2 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[2,0] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett.


(Továbbmész...) [3,-1] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy homokvarány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[4,-1] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Úgy gondolod, hogy a közeledő lila brekk nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Oopssz, ez mellément! A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a lila brekk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [5,0] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Mozgást észlelsz oldalról. Egy porkupac mögé bújsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy homokvarány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szárnyas gömböc. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[6,0] Félig kiégett területen vagy. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy szárnyas gömböc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 2 mozogsz keletre
[7,0] Félig kiégett területen vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. (ld. enc.) Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy lila brekk. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy rambó bogár volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 116 pontot. A következő körben tehát 116 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

HARCMŰVÉSZETEK
A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül.

ACÉL ÖKÖL
A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén).

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

TŰZBOKOR (35. NÖVÉNY)
Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tűzbokrok, szívós, nedves ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idő alatt égnek el. Minden, a vadonban sok időt töltő vándor és kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tűzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a tűzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az előbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértő, akár néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.

EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.

Erő: 14 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 10 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 14 Életpont: 59/28 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 TP-t kaptál. Jelenleg 9 TP-d van. A következő szinthez még 21 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 (+3)

7,32 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 (+1) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. harcművészetek: 1 (+1) 5. vadászat: 1 (+1)

Összsúly: 0.80 kg Megterheltség: 2%
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(3,-1) homokvarány (#16)
(4,-1) lila brekk (#11)
(5,0) homokvarány (#16), szárnyas gömböc (#12)
(6,0) szárnyas gömböc (#12)
(7,0) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), lila brekk (#11), rambó bogár (#14)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Remélem, az első UL kitöltése nem fog problémát okozni.
Ha postán játszól, próbálj az Utasítás Lapon minél olvashatóbban, nyomtatott betűkkel írni, hogy minden félreértést elkerüljünk. Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következő UL-hez egyest kell írni.
Ha interneten játszol, csupán a honlapunkon (www.beholder.hu) lévő kérdőívet kell értelemszerűen kitöltened.
Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel a számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba később be akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal később is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le.
FIGYELEM!
Az Alanori Krónika 35 zsetonba kerül. Minden olyan játékos, aki postán játszik, automatikusan előfizetője az újságnak, amit a megjelenés utáni fordulójával kap meg. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik először lép a megjelenés után!
Ha interneten játszol, a Krónikára honlapunkon kell előfizetned, vagy e-mailben jelezned ezt a szándékodat a beholder(kukac)beholder.hu címen. A Krónika ára ebben az esetben 40 zseton (a postázási költség miatt, hiszen nem tudjuk postai forduló mellé rakni).
A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más kiadásban nem lehet megtalálni.
Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 49 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Üzenet küldése a karakternek