Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 17. 9h:09' EZ A 726. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD 727. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: le 711 253 254 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 254. tárgyat |
* 4. KP: kf 441 811 1558 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 811. tárggyal az 1558. tárgyat |
* 5. KP: kf 518 397 560 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 397. tárggyal az 560. tárgyat |
* 6. KP: hh 1100 841 0 | használod az 1100. tárgyat a 841. tárgyat |
* 7. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: vv 188 161 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
160 | 161 | 162 | |
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi szellem testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősi szellem bal lábát. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal párszor kilyukasztod az ősi szellem testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 94, gyógyulás: 39, összesen: -55 ÉP}
be 710 26 165 | bemész a 710. épületbe |
m 1 8 4 | mozogsz északkeletre, északra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy speciális védelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 371 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 485 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus jobb lábát. (8 támadással 335 életpontot sebezve.) Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2143, sebződés: 220, gyógyulás: 74, összesen: -146 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy speciális védelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 485 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 63 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 143, gyógyulás: 38, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [161,113] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ekharion bébi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 490 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 64 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 134, gyógyulás: 36, összesen: -98 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 316 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 bordacsontot. 5 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 107, gyógyulás: 42, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [161,114] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg parafenomén. {védettsége: 43 szúró, 43 vágó, 43 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 325 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a drakolich testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 bordacsontot. 5 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 111, gyógyulás: 43, összesen: -68 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a lidércúr jobb lábát. (8 támadással 618 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod a lidércúr nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}
hh 522 1615 892 | használod az 522. tárgyat az 1615. tárgyat a 892. tárgyat |
bb 16 512 179 | beraksz a bankba a 16. tárgyat (512 darabot) |
bb 310 85 1378 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (85 darabot) |
bb 858 152 70 | beraksz a bankba a 858. tárgyat (152 darabot) |
jlk 1493 | jelszó kimondása 1493 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 1 VP-t.]
jlk 1149 | jelszó kimondása 1149 |
m 4 5 8 | mozogsz délre, délnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 470 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 261 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb vállát. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 324 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus bal lábát. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod az élőholt ősmágus törékeny testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2184, sebződés: 635, gyógyulás: 73, összesen: -562 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 467 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mammut zombi jobb első lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a mammut zombi testét. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi testét. (8 támadással 342 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-21 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny megtipor. 204 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi jobb első lábát. (8 támadással 688 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a mammut zombi tömzsi lábát. (8 támadással 342 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-21 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 208 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ).
{Csatastatisztika; sebzés: 2654, sebződés: 870, gyógyulás: 128, összesen: -742 ÉP}
160 | 161 | 162 | |
112 | |
|
|
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
116 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[160,116] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 8 drótszőrt. 2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy speciális védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a lidércúr testét. (8 támadással 617 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a lidércúr nyakát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 8 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy speciális védelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester jobb lábát. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 5 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 141, gyógyulás: 49, összesen: -92 ÉP}
kt 1405 | elkészíted az 1405. tárgyat |
kt 1409 | elkészíted az 1409. tárgyat |
bb 2369 20 | beraksz a bankba a 2369. tárgyat (20 darabot) |
hh 1253 313 2372 | használod az 1253. tárgyat a 313. tárgyat a 2372. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 487 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a lidércóriás bal oldalát. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-7 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (8 támadással 483 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a lidércóriás testét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-7 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Véres nyál csordul ki a lidércóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 21 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1962, sebződés: 290, gyógyulás: 95, összesen: -195 ÉP}
kb 2369 20 | kiveszel a bankból a 2369. tárgyat (20 darabot) |
ef 7 534 | energia fejlesztése 7 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
v 181 185 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
159 | 160 | 161 | |
115 | |
|
|
116 | |
|
|
117 | |
|
|
[185,61] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. {védettsége: 23 szúró, 23 vágó, 23 ütő ellen.} Itt csata lesz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 40, gyógyulás: 20, összesen: -20 ÉP}
tk 33 5963 | többszemélyes kaland 33 5963 |
be 622 30 | bemész a 622. épületbe |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 12 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: le 811 1558 518 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1558. tárgyat az 518. tárgyat |
* 7. BP: kf 453 709 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 709. tárggyal |
* 8. BP: kf 711 253 254 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal a 254. tárgyat |
* 9. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
* 10. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Erő: | 70 (82) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 63 (66) | Támadás: | 56 (60) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 63 (68) | Védekezés: | 101 (110) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/37 év |
Egészség: | 52 (56) | Életpont: | 866/654 | Jellem: | jó (400) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (79) | Varázspont: | 2369/465 | Pénz: | 23595 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 90/29 | Pszi pont: | 440/477 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/59 | ökölvívás: | 33/58 (+10%) | vágófegyverek: | 49/51 (+6%) |
dobófegyverek: | 40/87 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) << óriásölő (#528) (130%) << varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
185,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 160,116 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 245 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89, 85, 86, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/61 | 2. nyomkövetés: | 59/66 | 3. mászás: | 16/79 |
4. csapdakészítés: | 40/45 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 44/87 | 6. gyógyítás: | 67/65 (+31%) |
7. titkosírás: | 23/60 (+25%) | 8. felderítés: | 31/73 | 9. szörnyidomítás: | 14/38 |
10. taumaturgia: | 214/49 (+45%) | 11. szerencsejáték: | 3/28 (+12%) | 12. versengés: | 19/40 (+45%) |
13. harcművészetek: | 26/44 | 14. zene: | 40/21 (+31%) | 15. szörnyismeret: | 30/19 |
16. pszi: | 74/26 (+5%) | 17. zárnyitás: | 40/59 | 18. vadászat: | 5/7 (+12%) |
19. vitalitás: | 1/24 (+12%) | 20. bányászat: | 37/89 (+3%) | 21. testépítés: | 23/44 (+19%) |
22. úszás: | 12/5 | 23. főzés: | 16/61 | 24. csapatmunka: | 11/87 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 52 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
elfogod gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), krathan csontváz (#432), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), bámulatos zombi (#896), kóbor mortag (#558) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 33 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (85,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | láthatatlanság (#76) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
kí koncentráció (#69) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) | pszi-ernyő (#64) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
speciális védelem (#292) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 85, 86, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 16, 17, 18, 19, 30, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 820 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 120315. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 150 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 267 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 3044 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1195 | pirkit (#153) | 2800 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | $336 | sallank karom ($128) | 714 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 349 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 610 | ezüstdarab (#326) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | 462 | rókafarok (#124) | 907 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 94 | Huddens elixírje (#830) | 259 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1494 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | bordacsont (#16) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | galachmit (#310) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | |||
6 | pirkit (#153) | 2 | pókláb (#1378) | 4 | ragasztó (#83) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sziklozug comb (#858) | |||
1 | tinta (#101) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varányszem (#30) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
195 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 9 | bomló esszencia (#2367) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szirén köpenye (#820) | 2 | víz (#27) | |||
1 | vörös zyel (#606) |
184 | 185 | 186 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|