24. forduló, 26. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 9. 12h:53'
EZ A 587. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
588. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,-18] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [1 pontot használtál fel, van még 162.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 160.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 155.]

v 20 153 elmormolod a 20. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 mozogsz délkeletre
[41,-17] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a piromenyét fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált gyilkos sallank trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő piromenyét trófeát. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 140.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. Épp egy szemüveges gnóm ül a bakon, és kérésed meghallva bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északkeletre indul.
9 mérföld zötykölődés után (városban): van itt egy fejvadászház; 12 mérföld zötykölődés után (városban): van itt egy erődítmény; 15 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy mély kút; 24 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy mély kút; 27 mérföld megtétele után (ritka erdőben): egy eltévedt mérges pók megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 39 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy mély kút.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

39 40 41 42
-19
-18
-17
-16
(41,-17) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), északkeletre tartó szekérkaraván (#1215), oltár, piromenyét (#99)

[56,-32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.
[6 pontot használtál fel, van még 104.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[57,-33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sírlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [57,-34] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a zombi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [58,-35] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a spagulár farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy autentikus vámpír közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 58.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[58,-36] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült rőtmanó berzerker. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontlepke.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a csontváz fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 14 (limit: 1635), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1400.
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy gyilkos tetű. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,-37] Amerre csak a szem ellát, dombok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi. {támadása: 2.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [58,-38] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt mágus ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 22.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[57,-39] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt mágus ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (545. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Utad során felfedezed egy szőke, copfos hajú, félszemű, kecskeszakállas árnymanó férfi táborát. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy arany masszariasztót, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy harcos trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[12 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 42 1 elkészíted a 42. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen távcsövet is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hűséges követője vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 11 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 Életpont: 124/103 Jellem: jó (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 52/4 Pénz: 133 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 143 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 354 TP-t kaptál. Jelenleg 10 957 TP-d van. A következő szinthez még 1 043 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, uzbány, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 12 (+1) lőfegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
57,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. szörnyismeret: 3 11. pszi: 2 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 3 (+1) 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
acéldarázs (#140), vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), alpesi tehén (#91)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (199) bűvölés (#20) (190) bűvölés (#20) (189) bűvölés (#20) (152)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) bűvölés (#20) (153)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 171, 173, 180.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 15 (limit: 1635), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1500.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 * csontszablya (#64) 1 fúvócső (#20)
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17) 5 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301) 1 * szem szimbólum (#142)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36) 1 fejlődéskő (#1640)
1 fenőkő (#1618) 5 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 csillezsályalevél (#1253) 1 grákóbőr (#41) 2 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56) 2 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 5 smirglilevél (#29)
5 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
12 vasérc (#152)

Összsúly: 33.17 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 fenőkő (#1618) 9 kerek kő (#19)
2 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

55 56 57 58 59
-40
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
(56,-32) oltár, phua-kúp (#372), 42. jellempróba
(57,-39) kolostor (#545), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), egy árnymanó férfi
(57,-34) mélységi grittang (#103), zombi (#49), olvasztókemence (#86), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 49. jellempróba
(57,-33) rájanyék (#58)
(58,-38) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(58,-37) oltár, vaskohó (#155), mélységi grittang (#103), zombi (#49)
(58,-36) olvasztókemence (#86), Leah oltár, vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369), csontlepke (#746), csontváz (#48), gyilkos tetű (#116)
(58,-35) spagulár (#82), élőholt mirg (#135), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, vaskohó (#155), 41. jellempróba, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek