Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 9. 12h:53' EZ A 587. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 588. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5421 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 20 153 | elmormolod a 20. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a piromenyét fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált gyilkos sallank trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő piromenyét trófeát. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
39 | 40 | 41 | 42 | |
-19 | |
|
|
|
-18 | |
|
|
|
-17 | |
|
|
|
-16 | |
|
|
|
[56,-32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [57,-34] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a zombi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-35] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a spagulár farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a csontváz fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-37] Amerre csak a szem ellát, dombok. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-38] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
kt 42 1 | elkészíted a 42. tárgyat (1 darabot) |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 11 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 124/103 | Jellem: | jó (21) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 52/4 | Pénz: | 133 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 12/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 12 (+1) | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
57,80 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1222 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 8 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 10 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. pszi: | 2 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 3 (+1) | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
homokvarány (#16) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
acéldarázs (#140), vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), alpesi tehén (#91) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (199) | bűvölés (#20) (190) | bűvölés (#20) (189) | bűvölés (#20) (152) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | bűvölés (#20) (153) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 20, 31, 171, 173, 180. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 15 (limit: 1635), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1500. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 1 | * | csontszablya (#64) | 1 | fúvócső (#20) | |
10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | 5 | tüske (#22) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | 1 | nozar-thin medál (#2214) | ||
1 | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | q. irtó medál (#2301) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | 1 | fejlődéskő (#1640) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 5 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 3 | mákrózsa virág (#56) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
5 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | |||
12 | vasérc (#152) |
Összsúly: 33.17 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fenőkő (#1618) | 9 | kerek kő (#19) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 1 | tüske (#22) |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | |
-40 | |
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|