128. forduló, 213. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 10. 12h:34'
EZ A 651. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
652. játékheted kezdete: okt. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,22] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

kf 1558 291 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 291. tárggyal
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 314.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

fv 949 1 49 felveszed a 949. tárgyat (1 darabot) 49
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 Ma'yia furulyáját. [4 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ek 116 70 1232 t. energia kisütése: 116 70 1232
Pondróvér gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1269 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 282.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

161 162 163
21
22
23

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pusztulás sírjait. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 3 gromak bőrt 24 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért.
Összeakadsz egy fekete hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia áldozópapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy varkaudar böllér trófea, egy zafír sárkány trófea és egy vámpírféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. {egészsége: 85.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Langard Futu. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Elenios hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy fattylord derékövet, egy hoarián ujjkarikát, egy hősiesítő medált, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kyorg övcsatot, egy mentát koronát, egy mind. topázát, egy moa csiptetőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. ölő medált, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy Thargodan karkötőt, egy tirik-hun medált, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy talriai behemót trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy mammut zombi trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. {támadása: 78.} Érzékeled auráját: ő is jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Szélvihar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 272.]

ee 1576 373 363 eladod az 1576. tárgyat a 373. tárgyat a 363. tárgyat
Eladtál 2 fülemüle sípot. 180 aranyat kaptál.
Eladtál 3 Eldaran karkötőjét. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüsttollú nyilat. 240 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 254 3 eladod a 254. tárgyat 3
Eladtál 3 regeneráló gyűrűt. 240 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 253 2 eladod a 253. tárgyat 2
Eladtál 2 nekrofun medált. 400 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 1552 1 eladod az 1552. tárgyat 1
Eladtál 1 saválló fülbevalót. 140 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 291 2 eladod a 291. tárgyat 2
Eladtál 2 bíbor erőövet. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 1229 1 megveszed az 1229. tárgyat 1
Vásároltál 1 mösze hátpáncélt. 22 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 1230 4 megveszed az 1230. tárgyat 4
Vásároltál 4 bruhatagnyelvet. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

f 1229 kísérletezel az 1229. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Többször is világosság kezd gyúlni az agyadban, de aztán sajnos kihuny. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 262.]

fkt 1231 1 felt. készítesz az 1231. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 1231 2 kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy ork bérgyilász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 250.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 215.]

vtn 101 varázslat tanulás: a 101. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[162,22] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. {max. életpontja: 321-360.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy változatos morf. {max. életpontja: 763-853.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [163,23] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy halálos morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szánalmas pondró közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal végigvagdosod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a szánalmas pondró a jobb lábadat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 35 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. Mosolyogva kidobod a nevetséges ősdentor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szánalmas pondró trófeát. 5 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 307, gyógyulás: 0, összesen: -307 ÉP}

Megiszol egy adag pondróvért. A hatás rögtön érezhető! ( +140 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +127 életerő.) A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lomha morf. {max. életpontja: 431-470.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű, rövid bajszú ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy gyöngysort, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy zoloboo sámán trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzförgetegből kilépő ember. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. {max. életpontja: 291.} Érzékeled auráját: semleges jellemű.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve West'Kobhajczy. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
[36 pontot használtál fel, van még 144.]

ek 116 70 5 t. energia kisütése: 116 70 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 2 7 mozogsz délkeletre, keletre, északnyugatra
[165,25] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 122 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 268, gyógyulás: 0, összesen: -268 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy brutális morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [166,25] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vapár cserjét.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 181 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 3 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 44 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy halálos morf. {támadása: 25.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [165,24] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy védelmező morf volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [94 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[164,23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. {támadása: 35.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy változatos morf volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [163,22] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+14.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,22] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy halálos morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 4.]

tno 6 10 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
EF 30 504 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpb bef. parancs berakása:

h 949 1 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [1 pontot használtál fel, van még 3.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 253 709 1536 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs idomított hátasod, amire a nyerget ráteríthetnéd. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Már borzalmasan nagy a hasad. És időnként mintha mozogna odabent valami! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 270 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen.

TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 26 (30) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (24) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 145/245 év
Egészség: 19 Életpont: 472/385 Jellem: jó (140) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 340/34 Pénz: 978 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 41/7 Pszi pont: 79/42 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1818 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 276 TP-t kaptál. Jelenleg 1 223 047 TP-d van. A következő szinthez még 176 953 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, harcias morf, szánalmas pondró.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 29/94 (+8%)
lőfegyverek: 28/36 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
162,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 59, 92, 86, 89, 82, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/88 (+120%) 2. nyomkövetés: 36/77 (+6%) 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 11/15 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/94 6. gyógyítás: 20/31
7. titkosírás: 3/4 8. felderítés: 5/74 (+32%) 9. szörnyidomítás: 4/86
10. teológia: 26/82 (+61%) 11. taumaturgia: 20/53 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 5/28 (+10%) 14. zene: 4/16 (+7%) 15. szörnyismeret: 18/87
16. pszi: 14/36 (+10%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 8/88 (+2%)
19. bányászat: 22/16 20. testépítés: 12/61 21. úszás: 3/53
22. főzés: 8/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak a 7. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> férfiak (#998) pszi-acéltorony (#98) >> nők (#999)
pszi-acéltorony (#98) >> Hoxxurton (#979) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 82, 86, 89, 91, 92, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 7, 20, 42, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59385.
A morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 100. (összesen ölhető: 1518 )
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a(z) 51. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4465 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 5 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 15 tünde nyíl (#554)
11 * tüske (#22) 77 ubuk tüske (#131) 10 vortexvessző (#2331)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
6 * boszorkánykendő (#1697) 1 * tünde tegez (#1263)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 * csontamulett (#711) 1 gólem talizmán (#811) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * szem szimbólum (#142) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229) 1 * ryuku karvédő (#687)
1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+5)
1 * arany éjmedál (#2438) 4 * beholderfej medál (#1209) 1 * lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 * olimpiai rézmedál (#1787) 1 örökkéval. éjköve (#2181)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 94 csepp tinta (#101), fér még: 6]
5 éjurna (#2368) [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10]
14 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 65]
9 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
10 sólyomcsőr (#1223) [bennük 6 pondróvér (#1232), fér még: 114]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 55 csepp spiritusz (#170), fér még: 25]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
25 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 204]
12 vizestömlő (#3) [bennük 214 korty víz (#27), fér még: 26]
7 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 123]
Eszközök, használati tárgyak
8 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 4 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
14 éjkő (#2369) 1 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36)
2 fejlődéskő (#1640) 1 gernim balzsam (#1894) 10 halálkristály (#2372)
22 kaja (#2) 2 kaleidoszkóp (#1269) 4 keg gomba (#1615)
3 Korrum pálcája (#1545) 3 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 Ma'yia furulyája (#949) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 21 ork csodaszer (#1228) 3 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818)
5 tudás gyöngye (#522) 2 + tüskecsapda (#242) 8 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 álompor (#396) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 berzerker tüske (#713)
1 bíbor morfplazma (#2450) 5 borkonyó bibe (#312) 4 bruhatagnyelv (#1230)
11 csuklyavirág (#133) 6 dözmöng szív (#122) 6 ezüstdarab (#326)
9 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310)
6 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 36 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 1 halcsont (#390) 14 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 17 kőszem (#304)
33 madártoll (#112) 2 mocsári penke (#148) 1 mösze hátpáncél (#1229)
1 ormánygőte csont (#21) 43 pirkit (#153) 8 polip szívóka (#391)
4 púderkő (#119) 5 quwarg tojás (#360) 4 remák szív (#264)
1 rókafarok (#124) 3 sallank karom (#128) 11 smirglilevél (#29)
39 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 2 szuperkötél (#209)
1 Tiume batyuja (#660) 4 tükör (#43) 11 varányszem (#30)
5 vasérc (#152) 11 xirnox szív (#213)

Összsúly: 127.44 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bíbor erőöv (#291) 3 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
4 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle síp (#1576) 3 gromak bőr (#268)
2 mandibulapenge (#125) 2 nekrofun medál (#253) 3 regeneráló gyűrű (#254)
1 saválló fülbevaló (#1552) 7 tünde nyíl (#554) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
836 arany (#50) 4 bruhatagnyelv (#1230) 1 csontszablya (#64)
4 gyöngymangó (#135) 22 kaja (#2) 1 Ma'yia furulyája (#949)
1 mösze hátpáncél (#1229) 1 ork csodaszer (#1228) 4 pondróvér (#1232)
1 smirglilevél (#29)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

161 162 163 164 165 166 167
21
22
23
24
25
26
(162,22) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261), szopógödör (#177)
(163,22) Leah oltár
(163,23) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 49. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(164,23) vadász quwargok (#241), 42. jellempróba
(164,24) 43. jellempróba, szánalmas pondró (#792), West'Kobhajczy (2234. kalandozó)
(165,24) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, Leah oltár
(165,25) ősdentor (#282), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 35. jellempróba
(166,25) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), smaragdgólem (#417), zoloboo sámánok (#230), noth szellem (#250)

Üzenet küldése a karakternek