524. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 12. 15h:53'
EZ A 893. JÁTÉKHETED, 525. FORDULÓD
894. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy mammutóriás trófea, egy Thargodan zsoldos trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fehérsörény Ulgulu. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Fehérsörény Ulgulut kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod!
Az 1. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 44 életpontot.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz NépekMindenSzigetével. {max. varázspontja: 696; max. pszije: 174.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon találkozol Nantosveltával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ekharion trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {támadása: 23.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 40 életpontot.
A 6. napon újból összeakadsz Szőrös Karommal. {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon összefutsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Orkhan Thai trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {egészsége: 39.} Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 8. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 36 életpontot.
A 8. napon megintcsak összeakadsz Ravashackkal. {ereje: 44.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 13. napon Kárász leszívott rólad pszivel 32 életpontot.
Szőrös Karom, amikor összefutottatok, adott neked 5 sáfrányport.
Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked 8 sáfrányport.
Vadak Ura egyszer odajött hozzád, és adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+370 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 952. hetének nyerőszámai: 30, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor császár nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 858.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 277 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 818.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 816.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 814.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 814.]

* 3. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+149 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 812.]

* 4. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]

* 5. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 810.]
[0 pontot használtál fel, van még 810.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 804.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 774.]

* 7. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 774.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 770.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 767.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 765.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 763.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,37] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember intéz feléd kihívást. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], 3 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [187,37] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 123, gyógyulás: 25, összesen: -98 ÉP}

Észreveszel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [186,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vezérfarkas. {egyik sebzési módja: 4x 8d4+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas nyakát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vezérfarkas testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 154, gyógyulás: 32, összesen: -122 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 700.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

v 96 185 31 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,37) vezérfarkas (#748), patak
(187,37) tyrannoszaurusz rex (#160), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(188,37) tetemember (#123), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262)

[185,31] Lakott területre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívei emelték.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 690.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 640.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 590.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[184,31] Még mindig a városban vagy.

Látsz egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi emlékművet. Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [182,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tolvajcéh (699. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 554.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,37] Továbbra is síkságon vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. {támadása: 48.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 27, gyógyulás: 34, összesen: +7 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tetemember fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a tetemember bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra támad rád. {max. életpontja: 90-99.}

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra jobb lábát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 17, gyógyulás: 12, összesen: -5 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 8 fáklya, 15 mákrózsa virág, 2 grifftojás [grifftojás ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [184,37] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 171-180.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy bosszantó apróság trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {ereje: 77.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Charna Sea Linessa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[56 pontot használtál fel, van még 498.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[183,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 48.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [182,37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom! {támadása: 7.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [40 pontot használtál fel, van még 458.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,37) grok-képződmény (#149), Fairlight oltár, 22. jellempróba, drasmólyom (#60)
(183,37) Raia szent lovagja (#239), 31. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár
(184,37) ezoterikus mardelek (#184), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Charna Sea Linessa (3937. kalandozó)
(185,37) tetemember (#123), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(186,37) vezérfarkas (#748), patak, Raia szent lovagja (#239)

[182,26] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {támadása: 23.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megbököd a purifikátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 17, gyógyulás: 7, összesen: -10 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy purifikátor császár trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {max. varázspontja: 1056; max. pszije: 226.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Kárásszal. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 368.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 366.]
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 334.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 304.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 274.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 271.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 270.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 237 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 11, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 666 pontot. A következő körben tehát 866 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 525. fordulód.

Erő: 58 (59) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 60 Támadás: 27 (29) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 60 Védekezés: 89 (94) Menekülés: 40 % Életkor: 171/192 év
Egészség: 60 (62) Életpont: 552/426 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 71 (74) Varázspont: 948/428 Pénz: 9439 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/222 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2658 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13449 TP-t kaptál. Jelenleg 2054107 TP-d van. A következő szinthez még 245893 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, jégelementál, ősquwarg. A 516. fordulódban 13733 arany került a bankszámládra. 14350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 28/4 (+4%)
vágófegyverek: 27/32 (+6%) ütőfegyverek: 26/26 lőfegyverek: 31/0
dobófegyverek: 18/9 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/51 2. nyomkövetés: 136/74 3. lopás: 2/71
4. mászás: 18/42 (+1%) 5. csapdakészítés: 32/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/49
7. gyógyítás: 71/70 8. titkosírás: 18/12 9. felderítés: 60/16 (+2%)
10. szörnyidomítás: 15/84 11. teológia: 55/88 (+19%) 12. taumaturgia: 38/39 (+7%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 105/75 (+30%) 15. szörnyismeret: 34/69 (+34%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 12/0 18. vadászat: 43/42
19. vitalitás: 14/54 20. bányászat: 37/52 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1076 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
190 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstshuriken (#327)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
3 tünde nyíl (#554) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszőr (#37) 6 ezüstdarab (#326) 8 fáklya (#36)
6 madártoll (#112) 15 mákrózsa virág (#56) 1 purifikátor háj (#269)


Üzenet küldése a karakternek