235. forduló, 237. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 21. 10h:04'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: máj. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,81] koordinátán.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon!
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). Elfelejtetted megadni a 2. paramétert (a nevezési díj fizetőeszközét).
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Döngölő Bonga, amikor összefutottatok, adott neked egy topáz erényövet (ld. enc.). Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy varkaudar bajnok nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 353.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 348.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 346.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 344.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 7. KP: v 90 0 0 elmormolod a 90. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 339.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]
[A parancs tárolásra került.]

id 7168 80 idomítod a 7168. szörnyet 80 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a hegyi szamár idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 304.]

f 281 kísérletezel a 281. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 294.]

d 2 80 eldobod a 2. tárgyat (80 darabot)
Elhajítasz 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[117,81] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy hadroszaurusz. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hadroszaurusz nyakát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hadroszaurusz bal vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hadroszaurusz farkát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm! {támadása: 14.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sötét főgnóm jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 vassisakot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 575 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy tyrannoszaurusz rex. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {támadása: 43.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dermesztő lidérc nyakát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+10.}

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vaskarddal felnyitod az élőholt sullár bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 115, gyógyulás: 24, összesen: -91 ÉP}

Találsz nála 11 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 62 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6445.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 236.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+100 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 206.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+64 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[117,83] Kisebb hegyek emelkednek itt. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő troll ritualista nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 157-176.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [116,83] A hegyvidéket síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [115,83] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy álomvirágot. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. {max. életpontja: 104-113.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 15 ütő ellen.}

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal hátsó lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz. {támadása: 44.}

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 9 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvagdalod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 66, gyógyulás: 12, összesen: -54 ÉP}

Találsz nála 3 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (100,80)-> 30 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 64 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6665.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[114,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy zafír sárkány távolodik. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 12d10+22.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Látsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos torát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vaskarddal végigvágod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy fűzöld, virágokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó békesség és tiszta, természetes mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Sheran szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany taalru éremet, egy bronztornyot, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. taposó medált, egy réz végzetmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy Folrang trófea és egy Nateilena úrnő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. {legmagasabb fegyver szakértelme: 78.} Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Mehanidas Trak. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!

(Továbbmész...) [113,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 15 ütő ellen.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vaskarddal felnyitod az élőholt sullár farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 74, gyógyulás: 17, összesen: -57 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester. {támadása: 28.}

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a zombi mester fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-35 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 66 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6885.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [112,81] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {támadása: 44.}

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 12 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 190 22 99 keresed a 190. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy varkaudar bajnokot. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 7.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KINCSVADÁSZAT (561. TUDATI KÉPESSÉG)
Már csak ez a pici lépés kellett, az utolsó löket, az utolsó kis felismerés ahhoz, hogy tökéletes kincsvadász váljon belőled! Ha a szörnyeknek, és a közönséges tárgyaknak van kasztroplanáris lenyomata, akkor törvényszerű, hogy a drága kincseknek, ősi relikviáknak, varázstekercseknek és másként megszerezhetetlen értékek esetében is lennie kell ilyesminek! Nincs is más dolgod, mint megfejteni azt a nem kis talányt, hogy vajon egy-egy hőn áhított kincs tudati tükörképe vajon pontosan hogyan nézhet ki odaát, a tudati térben? Ha ezt a kérdést sikerül megválaszolnod, onnan már gyerekjáték megtalálnod őket, a kis drágasááágaidat... Minél tapasztaltabb kincsvadász vagy, annál több értékes ritkaságnak ismered majd fel a tudati megfelelőjét. És ne vigyorogj, inkább indulj! Kalandra, kincsvadászatra fel! [Mostantól a ritka kincsek megtalálására nagyobb esélyed lesz. Egészen pontosan a tapasztalati szinted/20% extra bónuszt kapsz erre. Az így szerzett bónusz azonban nem nőhet +10 fölé, és a kiszámításánál lefelé kerekítünk. A képesség energia kisütést nem igényel, permanens és automatikus.]

TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY)
Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, de nem foglalja a helyet más nadrágok elől. Ha viseled, akkor hiába udvarolnak neked akár bájitallal is, nem dőlsz be a csábításnak csak akkor, ha neked is van érvényben FU parancsod az illetőre.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 23 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 26 (28) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 313/134 Jellem: jó (696) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 554/233 Pénz: 515 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 40/12 Pszi pont: 150/472 EFejl: 9
Eddig összesen 1753 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 391 TP-t kaptál. Jelenleg 1 053 939 TP-d van. A következő szinthez még 146 061 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/54 vágófegyverek: 26/76 (+13%)
ütőfegyverek: 20/76 (+4%) lőfegyverek: 21/64 (+3%) dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
112,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/58 (+44%) 2. nyomkövetés: 61/17 (+43%) 3. mászás: 13/19 (+11%)
4. csapdakészítés: 17/21 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/30 6. gyógyítás: 29/96
7. titkosírás: 15/38 8. felderítés: 11/52 9. szörnyidomítás: 9/32 (+27%)
10. teológia: 21/49 (+5%) 11. taumaturgia: 27/57 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/56
13. versengés: 10/9 (+8%) 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 42/50 (+20%)
16. pszi: 20/83 (+2%) 17. zárnyitás: 6/38 18. vadászat: 19/95
19. bányászat: 32/29 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 1)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 62, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1059 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.21 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 83 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontpálca (#329)
10 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 lidércesszencia (#1074) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 8 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117 118 119
80
81
82
83
84
(112,81) Thargodan csontváz (#297)
(113,82) élőholt sullár (#216), zombi mester (#251), 32. jellempróba, oltár
(114,83) zafír sárkányok (#329), quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), quwarg harcos (#201), Mehanidas Trak (3542. kalandozó)
(115,83) Raia rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297)
(116,83) erszényes elkarog (#354), Leah rúnaköve, oltár, 28. jellempróba
(117,81) hadroszaurusz (#162), márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, tündöklő szobor (#1587), ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136)
(117,83) Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(118,82) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tyrannoszaurusz rex (#160), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek