32. forduló, 34. forduló, Geraldo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 11. 12h:22'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4975

GERALDO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-31] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a homokféreg (ld. enc.) és a nómenklatúra (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) obszidián pengét (ld. enc.) és mászókarmot (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

t 59 támadod az 59. szörnyet
FT 59 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy pókvadász! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával súrolod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}


v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 5 10 felt. lőfegyver haszn. 5 a 10. tárggyal
Ok, FLH 5 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,-32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt sullár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,-33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával alaposan megvágod a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy hegymélyi lidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [90,-34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy vízionár. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz.

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával megvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}

Találsz nála 3 tintát. (Nincs mibe rakni 3 tintát.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 47 (limit: 1645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4704.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 172.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[89,-35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával megkarcolod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával megkarcolod az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner orgyilkos trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ork sámán trófeát. 467 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+50 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [88,-36] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontszablyával kicsit megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal végigvagdosod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával megkarcolod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvagdosod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 51, gyógyulás: 5, összesen: -46 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [89,-37] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy spagulár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a spagulár fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Joy Galhad formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy északi aurach közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontszablyával megkarcolod az északi aurach nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontszablyával súrolod az északi aurach fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, az északi aurach kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 88 elkészíted a 88. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzsisakot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 148.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 2082 elkészíted a 2082. tárgyat
Begyűjtöttél 1 obszidián pengét. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 136.]

kf 2082 2 kézbeveszed/felveszed a 2082. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a bal kezedbe veszed az obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[88,-38] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a bronzkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy óriás csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 12 életpontot vesztettél. Bronzkarddal végigmetszed az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 12 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,-39] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [86,-40] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy szintszívó.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontlepke nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 50 (limit: 1645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4860.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [64 pontot használtál fel, van még 72.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[85,-41] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 tolmokov-koktélt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 52 (limit: 1645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4970.
Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 217 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 64.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 31 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) Valami mozgolódik a hasadban. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

OBSZIDIÁN PENGE (2082. TÁRGY)
A kőkés mintájára megpróbálhatsz nagyobb, pattintott pengét is készíteni. Ehhez azonban nem jó bármilyen kődarab, kőzetüveget, úgynevezett obszidiánt kell találnod. A precíz pattintáshoz is jobb szerszámot kell találnod az útszéli kődarab helyett. Egy kőkalapács valószínűleg megfelelő lenne. Tehát dombon vagy hegyen 12 TVP-ért tudsz magadnak készíteni egy 2D4+2 sebzésű vágófegyvert, amit obszidián pengének nevezel el.

MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb.

TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Geraldo, egy kontyos ősz hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

Erő: 14 (15) Szint: 9 Merészség: 5/1 Magasság: 187 cm
IQ: 19 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 12 Életpont: 135/98 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 4
Szerencse: 11 Varázspont: 60/12 Pénz: 45 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 12/2
Eddig összesen 212 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 730 TP-t kaptál. Jelenleg 9 368 TP-d van. A következő szinthez még 2 632 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, ork sámán, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 15/98 (+52%) ütőfegyverek: 1/84
dobófegyverek: 2/34 (+22%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -);
85,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 176 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/101 (+99%) 2. nyomkövetés: 10/55 (+19%) 3. csapdakészítés: 2/80 (+23%)
4. gyógyítás: 16/40 (+48%) 5. titkosírás: 1/20 6. felderítés: 1/26
7. teológia: 3/54 (+67%) 8. taumaturgia: 7/33 (+8%) 9. vadászat: 1/67
10. bányászat: 1/67 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Beszélgess egy halott lelkével. (teljesítve)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. sötét kastplom (566): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 31.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 52 (limit: 1645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4970.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 117 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * sárga erőöv (#276)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontszablya (#64) 1 dárda (#10)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * obszidián penge (#2082)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 tolmokov-koktél (#351)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst karkötő (#158) 1 * koponya szimbólum (#139)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 2 éjkő (#2369)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 megsemmisítő (#1540)
Löttyök és porok, tartóstul
3 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 8 álompor (#396) 9 aurach fog (#657)
5 dözmöng szív (#122) 3 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
1 lapockacsont (#33) 15 madártoll (#112) 20 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85) 4 pirkit (#153)
2 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 1 smirglilevél (#29)
13 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szvó-ektoplazma (#151) 7 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198)
8 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 39.28 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 aurach fog (#657) 1 éjkő (#2369) 2 madártoll (#112)
1 obszidián penge (#2082) 1 sámán erszény (#650) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 tolmokov-koktél (#351) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
(85,-41) csontváz (#48), zombi (#49), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(86,-40) patak, barátság szent tüze (#484), szintszívó (#96), csontlepke (#746)
(87,-39) Tharr oltár, vaskohó (#155), 48. jellempróba
(88,-38) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), csontlepke (#746), északi aurach (#350)
(88,-36) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, trappoló dinymák (#118)
(89,-37) spagulárok (#82), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), északi aurach (#350)
(89,-35) ork sámán (#345)
(90,-34) vízionár (#66), csontváz (#48), élőholt mirg (#135)
(91,-33) oltár, rájanyék (#58)
(92,-32) vérszomjas csüldő (#114), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(93,-31) pókvadászok (#59)

Üzenet küldése a karakternek