Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 15. 12h:01' EZ A 1195. JÁTÉKHETED, 665. FORDULÓD 1196. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 792 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris fekete karját. (4 támadással 440 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Garmhuun familiáris testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 662 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3000, sebződés: 639, gyógyulás: 132, összesen: -507 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hu 756 | hulladék: 756 |
bb 669 11 | beraksz a bankba a 669. tárgyat (11 darabot) |
vv 261 147 140 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 140. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
288 | 289 | 290 | |
15 | |
|
|
16 | |
|
|
17 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Találsz egy sárkánytanyát. Észreveszel egy pusztulás sírjait. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 20 aranyat.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris bal karját. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Garmhuun familiáris nyakát. (7 támadással 837 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A Garmhuun familiáris rávág a derekadra. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a Garmhuun familiáris testét. (5 támadással 456 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Garmhuun familiáris bal oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. A Garmhuun familiáris nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A Garmhuun familiáris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2755, sebződés: 473, gyógyulás: 99, összesen: -374 ÉP}
v 198 270 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
288 | 289 | 290 | |
15 | |
|
|
16 | |
|
|
17 | |
|
|
[270,57] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kb 1525 2 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (2 darabot) |
h 1525 577 578 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 579 567 | használod az 1525. tárgyat |
ftv 40 578 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot az 578. szörnyet |
ftv 40 579 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot az 579. szörnyet |
ef 60 514 | energia fejlesztése 60 |
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
ef 20 514 | energia fejlesztése 20 |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem homoktestét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűneszellem kiszáradt karját. (7 támadással 814 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűneszellem testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a dűneszellem jobb oldalát. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 150 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a dűneszellem homoktestét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél.
A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3503, sebződés: 1005, gyógyulás: 468, összesen: -537 ÉP}
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
ENERGIAELEMENTÁL (577. SZÖRNY) Az energiaelementálok egy idegen létsík szülöttei. Tiszta, vakító fény-energiából áll a testük, semmi másból. Csupán eggyé fókuszált tömegmágiával lehet őket az anyagi síkra csábítani, ha viszont sikerül, nincs az a hatalom, ami visszaküldhetné őket. Talán a kyorgok is így jártak velük, talán arra szánták őket, hogy sírjaik felett őrködjenek tovább, ki tudja... Az anyagi sík energiaelementáljai továbbra is a kyorg labirintusok mélyén élnek, minden bizonnyal csak a pillanatra várva, hogy más életformák energiáit magukba szipolyozhassák. A vámpirizációra immúnisak, csak mágikus fegyver sebezheti őket. |
ALKOTÓ (578. SZÖRNY) Csak nem! Az nem lehet, hogy azok az álmaid, melyben a techno-manó férfi határozott kontúrokkal megjelent előtted, a valóság talaján gyökereződtek. Amikor megpillantod magad előtt a tömzsi testet, melyet két még tömzsibb láb cipel látszólag céltalanul előre, kettéáll mindkét füled a meglepődéstől. A tizenkét előre tapogatózó széles csáp csupán ráadás a furcsaságok sorában. Az Alkotók a kyorgok által meghurcolt rabszolgák mágikus módszerekkel felturbózott, "agyatlan" változatai, akiket arra a célra fejlesztettek tovább, hogy a mindennapos teendőkkel (pl. varázstárgy és mindenféle kütyük készítése) ne a nemes uraknak kelljen bajlódniuk. Ezek a biorobotok remekül el is látták a feladataikat egészen az ominózus, kyorgokat kipusztító balesetig, akkor viszont mintha hiba támadt volna a programjaikban, a békés lényekből mindenkit megtámadó vérszomjas fenevadak lettek. A kinézetük és billegő járásuk alapján nehéz ezt elképzelni, ugye? Akkor várjuk meg, mi lesz a véleményed az első találkozás élményei után. Csak akkor fogod megtámadni, ha T parancsot adsz ki rá. |
TEREMTŐ (579. SZÖRNY) Milyen nagyszerű ötlet! Miért kellene a kyorgoknak az Alkotók létrehozásával bajlódniuk, akik aztán ellátják a mindennapos teendőket, ha ezt megteheti helyettük egy mágikus módszerekkel alkotott szolgalény is (egy Alkotó-Alkotó)? Nem kell, a Teremtőnek pont az a feladata, amiről a nevét kapta. Az öt széles lábon támaszkodó lénynek hordószerű teste, és abból szerteágazó 25 darab (plusz-mínusz 3, nehéz megszámolni, ugyanis nem hagyja) csápja van. Bohókás kinézete, és az Alkotókra való hasonlatossága ellenére sokkal veszélyesebb náluk, de ez majd ki fog derülni, mikor az első összecsapás után szégyenkezve, vagy jobbik esetben csupán kimerülten sikerül ezt végiggondolni. |
KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY) Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni. |
Erő: | 74 (91) | Szint: | 49 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 102 (106) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (87) | Védekezés: | 184 (193) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/48 év |
Egészség: | 73 (117) | Életpont: | 1820/870 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 49 |
Szerencse: | 73 (99) | Varázspont: | 3176/2927 | Pénz: | 47154 arany | Kép. pont: | 107 |
Tudatpont: | 61/10 | Pszi pont: | 671/553 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 38/40 (+1%) | szúrófegyverek: | 35/0 |
vágófegyverek: | 21/10 | ütőfegyverek: | 36/12 (+1%) | lőfegyverek: | 15/9 |
dobófegyverek: | 41/39 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
270,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/29 | 2. nyomkövetés: | 124/45 (+10%) | 3. mászás: | 13/93 |
4. csapdakészítés: | 40/39 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 21/96 | 6. gyógyítás: | 39/7 |
7. titkosírás: | 9/38 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 101/53 (+35%) | 11. taumaturgia: | 111/27 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 11/21 |
13. versengés: | 26/82 (+5%) | 14. harcművészetek: | 36/1 | 15. zene: | 36/95 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 76/59 (+37%) | 17. pszi: | 54/29 (+1%) | 18. zárnyitás: | 27/25 (-100%) |
19. vadászat: | 20/28 | 20. vitalitás: | 5/19 (+12%) | 21. bányászat: | 32/43 (+4%) |
22. testépítés: | 92/11 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 30/52 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 56 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 10. vp regeneráció: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), kísértetvándor (#568), smaragdvámpír (#605), gnomori rémszolga (#589), groxmati varázstudó (#560), raskhiir szellem (#539), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (9400,10) | lélektisztulás (#215) |
Pörhemór köre (#205) (110,20,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs II (#63) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
81 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | grifftojás (#179) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián kereszt (#756) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | rókafarok (#124) |
269 | 270 | 271 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|