Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 12. 12h:05' EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 647. FORDULÓD 1187. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató testét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {KCC:} Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a verg elmeszaggató száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 669 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 0, gyógyulás: 134, összesen: +134 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
kb 101 100 518 | kiveszel a bankból a 101. tárgyat (100 darabot) |
ek 7 2 30 | t. energia kisütése: 7 2 30 |
bb 1225 11 518 | beraksz a bankba az 1225. tárgyat (11 darabot) |
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
vv 261 147 364 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 364. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
v 181 186 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[186,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
kld 15 | küldetés végrehajtása 15 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont |
[40 pontot használtál fel, van még 624. Kapsz 16 VP-t.]
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 158 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 161 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 11 088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 319, gyógyulás: 93, összesen: -226 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! Nincs időd félrehajolni. (259 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {HD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Sshreakza bal vállát. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a Sshreakza bal karját. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 283 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-23 támadás). A Sshreakza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a Sshreakza pikkelytestét. (3 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 147 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Sshreakza jobb karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (34 ép-t sebezve). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 290 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Natharion amulett. 14 625 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2316, sebződés: 924, gyógyulás: 276, összesen: -648 ÉP}
v 181 182 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[182,32] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy templomot. Elenios híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat.
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 38 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a testzabáló kígyózó farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (84 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló kígyózó farkát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a testzabáló kígyózó farkát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 187 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló testét. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a testzabáló kígyózó farkát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 174 életpontot vesztettél. A testzabáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 858 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 445, gyógyulás: 278, összesen: -167 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
ff 568 28 422 | felt. fegyverváltás: 568 28 422 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske bal lábát. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. 6 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 0, gyógyulás: 102, összesen: +102 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád 30 sebzést okoz. Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a vark. kardtáncos nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 31 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 114, gyógyulás: 287, összesen: +173 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák feléd kúszó csápját. (9 támadással 800 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 12 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák nyakát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a csataremák fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 50 ép-t sebez. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1660, sebződés: 154, gyógyulás: 299, összesen: +145 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar böllér bal karját. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. A varkaudar böllér megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar böllér bal karját. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 25 ép-t sebez. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 14 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 386, gyógyulás: 435, összesen: +49 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal oldalát. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Fényaurád 13 sebzést okoz. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. 6 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}
ff 28 568 422 | felt. fegyverváltás: 28 568 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {KCC:} Fényaurád 15 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 24 sebzést okoz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1341, sebződés: 0, gyógyulás: 202, összesen: +202 ÉP}
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
lm 21 905 20 | mozogsz 21 905 20 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pirogólem bíborvörös testét. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (68 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pirogólem bal vállát. (6 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a pirogólem fejét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (33 ép-t sebezve). A pirogólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a pirogólem bíborvörös testét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a pirogólem bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. A pirogólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A pirogólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1964, sebződés: 68, gyógyulás: 229, összesen: +161 ÉP}
lm 900 19 | mozogsz 900 19 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az achát gólem pufók combját. (9 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az achát gólem fejét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az achát gólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az achát gólem pufók combját. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az achát gólem fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Az achát gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 0, gyógyulás: 167, összesen: +167 ÉP}
kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
lm 2 905 22 | mozogsz 2 905 22 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pirogólem bíborvörös testét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pirogólem bal oldalát. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a pirogólem testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. A pirogólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a pirogólem bíborvörös testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 187 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a pirogólem bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A pirogólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a pirogólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 731 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1958, sebződés: 61, gyógyulás: 232, összesen: +171 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg testét. (8 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 6 367 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 0, gyógyulás: 159, összesen: +159 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az achát gólem bal lábát. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az achát gólem jobb karját. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 31 sebzést okoz. Az achát gólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {HD:} Ent pásztorbottal súrolod az achát gólem testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 165 életpontot sebeztél. {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az achát gólem testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. Az achát gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1987, sebződés: 0, gyógyulás: 210, összesen: +210 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a torz gólem testét. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a torz gólem bal vállát. (9 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a torz gólem testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A torz gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a torz gólem testét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a torz gólem testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). A torz gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyers zafír (ld. enc.). 10 518 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1910, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
lm 900 12 | mozogsz 900 12 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem testét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az achát gólem pufók combját. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az achát gólem bal lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az achát gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az achát gólem testét. (3 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted az achát gólem jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Az achát gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az achát gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 422 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1808, sebződés: 0, gyógyulás: 168, összesen: +168 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 294 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyengén megütögeted a greén örvény testét. (7 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor súrolod a greén örvény oszlopos lábát. (7 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} A fényaura 12 ép-t sebez. A mentális roncsolás 22 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 319, gyógyulás: 27, összesen: -292 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
ef 60 508 | energia fejlesztése 60 |
szk 430 | keresed a 430. szörnyet |
in 2428 7000 | leírod a 2428. kalandozónak a 7000. szörnyet |
in 2428 7500 | leírod a 2428. kalandozónak a 7500. szörnyet |
in 2428 7501 | leírod a 2428. kalandozónak a 7501. szörnyet |
in 2428 7502 | leírod a 2428. kalandozónak a 7502. szörnyet |
in 2428 7503 | leírod a 2428. kalandozónak a 7503. szörnyet |
in 2428 7504 | leírod a 2428. kalandozónak a 7504. szörnyet |
in 2428 7505 | leírod a 2428. kalandozónak a 7505. szörnyet |
in 2428 7506 | leírod a 2428. kalandozónak a 7506. szörnyet |
in 2428 7507 | leírod a 2428. kalandozónak a 7507. szörnyet |
in 2428 7508 | leírod a 2428. kalandozónak a 7508. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY) Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ? |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 47 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 72 (101) | Támadás: | 97 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 72 (86) | Védekezés: | 184 (193) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/50 év |
Egészség: | 72 (116) | Életpont: | 1751/2232 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 40 |
Szerencse: | 73 (101) | Varázspont: | 3057/273 | Pénz: | 19578 arany | Kép. pont: | 98 |
Tudatpont: | 61/8 | Pszi pont: | 656/206 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 37/32 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/33 (+4%) |
vágófegyverek: | 21/10 | ütőfegyverek: | 35/19 (+8%) | lőfegyverek: | 13/99 |
dobófegyverek: | 40/57 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
254,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 243,13 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 488 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 64/17 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 151/70 (+3012%) | 3. mászás: | 13/69 |
4. csapdakészítés: | 38/59 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 23/10 (+330%) | 6. gyógyítás: | 39/7 |
7. titkosírás: | 9/26 | 8. felderítés: | 34/54 (+306%) | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 88/71 (+35%) | 11. taumaturgia: | 107/18 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 10/37 (+12%) |
13. versengés: | 25/57 (+25%) | 14. harcművészetek: | 35/5 | 15. zene: | 32/45 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 72/71 (+37%) | 17. pszi: | 53/14 (+1%) | 18. zárnyitás: | 23/62 (+345%) |
19. vadászat: | 20/28 | 20. vitalitás: | 4/99 | 21. bányászat: | 31/88 |
22. testépítés: | 90/64 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 28/65 (+11%) |
25. csapatmunka: | 7/50 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), kísértetvándor (#568), smaragdvámpír (#605), gnomori rémszolga (#589), groxmati varázstudó (#560), raskhiir szellem (#539) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | lélektisztulás (#215) | vámpirizáció (#1) (9621,10) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs II (#63) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | tolvajvér (#364) | fürkésző szemek (#213) | az elme hatalma (#123) |
Pörhemór köre (#205) (104,17,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 16 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | 55 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1715 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gólemgyűrű (#866) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
20 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Natharion amulett (#742) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | remák szív (#264) | 2 | sallank karom (#128) | |||
97 | tinta (#101) | 1 | vortex talizmán (#812) |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|