Sulfu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 14. 11h:37'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4830

SULFU KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy bronzsisakot, egy elit csatavértet, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy réz masszariasztót, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Wulf Borgulf. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon megintcsak találkozol Wulf Borgulffal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, csillogó szemű, harcsabajszos kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yeong San. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összefutsz Szajllyal. Fairlight híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy rőtmanó kacagányt, egy ryuku sisakot, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon újból összefutsz Szajllyal. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon találkozol Otmar Otteronnal. Fairlight híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy kocsmai verekedő trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 6. napon összeakadsz egy ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot és egy tünde tegezt visel. Felszerelését egy varkaudar kósza trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Redneck. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 10. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy elit csatavértet, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kay. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 11. napon összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű elf nővel. Bőre színe zöld. Fairlight hűséges követője. Egy harci maszkot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézpáncélt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy kétfejű troll trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wanheda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 11. napon újból összefutsz Redneckkel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 216.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 3. KP: h 1096 0 0 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 4. KP: h 1096 0 0 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 5. KP: h 1096 0 0 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

fgy 40 10 2 felt. gyógyítás 40 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 211.]
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+6 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 201.]

ba 191 347 687 nem támadod a 191. szörnyet a 347. szörnyet a 687. szörnyet
BA 191 parancs tárolva. BA 347 parancs tárolva. BA 687 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng, egy nyu-shuriken és 2 göcsörtös bunkó (ld. enc.). Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a varkaudar bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szutykos remák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+7 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 146.]

d 2 50 eldobod a 2. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 13 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 85 20 eldobod a 85. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 7 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 70 20 eldobod a 70. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 8 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 65 20 eldobod a 65. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs nálad szöges páncél. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 123 20 eldobod a 123. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 87 20 eldobod a 87. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs nálad bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 89 20 eldobod a 89. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs nálad bronzpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 1113 20 eldobod az 1113. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 2 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 107 20 eldobod a 107. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 1 rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[108,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy vadász varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Összefutsz egy kontyos ősz hajú, csillogó szemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Fairlight hűséges követője. Egy alligátorbőr cipőt, egy ezüst papi karkötőt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított spagulár.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Smartacus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [109,96] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar kósza. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [110,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy törpemammut. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 91.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[111,94] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [112,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy ragyás burástya volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [113,92] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 61.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[114,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,90] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 41.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 1096 0 0 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: h 1096 0 0 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 11 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[11 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: e 16 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Sulfu, egy fekete, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fairlight híve vagy. Ez a 63. fordulód.

Erő: 16 Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 172 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 203/51 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 108/41 Pénz: 3030 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 649 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 175 TP-t kaptál. Jelenleg 136 415 TP-d van. A következő szinthez még 43 585 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ork bérgyilász, pordémon. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 23 lőfegyverek: 22

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -);
115,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 115

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 13 6. titkosírás: 2
7. felderítés: 7 8. teológia: 2 9. taumaturgia: 10
10. versengés: 2 11. szörnyismeret: 3 12. vadászat: 25
13. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 25 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), férfiak (#998), nők (#999), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), szutykos remák (#191), varkaudar kósza (#347), varkaudar íjász (#687)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 46.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

Összsúly: 33.92 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 8 kerek kő (#19) 7 óndarab (#85)
8 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107) 3 spiritusz (#170)
1 varkaudar csont (#1113) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 dorony tüdő (#212) 1 nyu-shuriken (#157)
25 tüske (#22) 1 varkaudar látógömb (#1107)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
(107,98) varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191)
(108,97) vadász varkaudar (#108), Smartacus (2108. kalandozó)
(109,96) varkaudar kósza (#347), nekrofun (#173), 50. jellempróba
(110,95) törpemammut (#115)
(111,94) ryuku légiós (#361)
(112,93) ragyás burástya (#111), 21. jellempróba
(113,92) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), quwarg harcos (#201)
(114,91) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(115,90) sóhajtó dorony (#112), ryuku légiós (#361)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Leah titkos tekercsét (1258) ezentúl bármilyen vallású karakter elkészítheti és használhatja.

Üzenet küldése a karakternek