5. forduló, 7. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 19. 4h:57'
EZ A 1066. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
1067. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,101] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gorombilla nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 1578 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat
Felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 1209 kézbeveszed/felveszed az 1209. tárgyat
A ruhádra illeszted a beholderfej medált. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 3 3 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a vizestömlőt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 422 3 kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

t 38 támadod a 38. szörnyet
FT 38 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[47,102] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a garokk fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy acéldarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Nem találtad el. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az acéldarázs torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[49,103] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Nehéz Norbi került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Máris repül feléd néhány kerek kő. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 3 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a Nehéz Norbi bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Nehéz Norbi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Nehéz Norbi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szöges bunkó és 1 vizestömlő. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy grákó denevér került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a grákó denevér bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a grákó denevér testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [50,103] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. {védettsége: 0 szúró, 4 vágó, 10 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [49,102] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy gorombilla! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorombilla testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gorombilla bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[48,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [47,101] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 65.]

szk 81 keresed a 81. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tazunkarókát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (50,99) (47,102) (47,104) (46,103) (48,100) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 137 pontot. A következő körben tehát 132 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 6. fordulód.

Erő: 10 (15) Szint: 7 Merészség: 7/5 Magasság: 142 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 (12) Életpont: 136/112 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 13 (18) Varázspont: 50/49 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 54 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 047 TP-t kaptál. Jelenleg 3 704 TP-d van. A következő szinthez még 296 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, agglomerátor.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6 (+1) lőfegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); nyílvessző (#108) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
47,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 5 3. csapdakészítés: 3
4. gyógyítás: 1 5. szörnyismeret: 1 6. vadászat: 4
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tazunkaróka (#81) (csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

Összsúly: 84.27 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 nyílvessző (#108) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 2 kaja (#2) 1 koponya gyűrű (#1733)
2 lapockacsont (#33) 6 sallank karom (#128) 1 szöges bunkó (#8)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51
100
101
102
103
104
(47,101) gorombillák (#38)
(47,102) tintacsigák (#74), oltár, 18. jellempróba
(47,103) Dornodon oltár, 2. jellempróba, garokkok (#73), acéldarázs (#140)
(48,101) oltár, nekrofun (#173), 20. jellempróba
(48,103) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), 10. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(49,102) gorombilla (#38)
(49,103) Nehéz Norbi (#7119), szent tölgyfa (#393), grákó denevér (#25)
(50,103) pókvadászok (#59)

Üzenet küldése a karakternek