241. forduló, 243. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 18. 8h:00'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,69] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A plusz TU-kat 60 TVP-re váltod. A lottó 1329. hetének nyerőszámai: 11, 16, 27. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb karját. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. 1 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 433.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 423.]

kf 546 549 kézbeveszed/felveszed az 546. tárgyat az 549. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a gnóm nyílpuskát.
Lövedékként szent nyílp.lövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

tv 61 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

fvh 22 felt. varázslat haszn. 22
Harci varázslataidat használni fogod minden 22. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +67 max. életerő, +67 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 413.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (0, -2) Sicista Subtilis, Tharr-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (2, -1) Solidago, Leah-hívő árnymanó férfi, a Árnymenők KT (9153) tagja; (-2, 1) Hexéna, Dornodon-hívő ember nő, az Ördögi Kör KT (9140) tagja; (-3, 3) Toprongy Suki, Elenios-hívő árnymanó férfi, a Árnymenők KT (9153) tagja; (0, 0) Döngölő Bonga, Leah-hívő troll férfi, a Túlélők KT (9172) tagja; (-1, 3) Udex, Fairlight-hívő gnóm férfi, az Összhangzat KT (9152) tagja; (-3, 0) Harvester Robin, Tharr-hívő alakváltó nő, A Földelem Urai KT (9154) tagja; (-1, 3) Jo-Lee a Mágus, Chara-din-hívő árnymanó férfi; [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 398.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

h 1 304 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

dd 199 eldobod a 199. tárgyat
Elhajítasz 3 karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. A következő elvégzendő feladat az oszlopok felállítása. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. 130 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 293.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[116,68] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy földsárkány közeledik. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,67] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. {támadása: 36.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog farkát. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [116,66] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar kósza nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 170-181.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza jobb oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 78, gyógyulás: 6, összesen: -72 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Leona előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[116,65] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ekharion bébi van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Buta lény ez az ekharion bébi - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Úgy véled, hogy megfelelő idomítással hasznos segítőtárssá válhat ez a lény építkezések esetén. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,64] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő jobb oldalát. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 78, gyógyulás: 13, összesen: -65 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [116,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy kihívás tornyát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 23 szúró, 23 vágó, 23 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb oldalát. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [61 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[117,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nyuhaj karbin bal lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb vállát. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 deus ex machinát. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,62] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 171-180.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal karját. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [116,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 162.]

m 4 mozogsz délre
[116,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [7 pontot használtál fel, van még 155.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy arató csattanat leöléséből áll a próba. {támadása: 21.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat fejét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkzormukkmurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy árnyéksár. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy törpe bakancs. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-44 életerő.)
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 125.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve ekharion. A kalandmester int - itt az idő! {támadása: 34.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal oldalát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ekharion testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 32 életpontot vesztettél. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 38 aranyat. 2 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 125, gyógyulás: 15, összesen: -110 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Bruenor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Mágikus Koponya. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy árnyéksár. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Porfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat nehéz: Cso Mi Szuát, a kobudera haláltáncost kell legyőznöd. A küzdelem fegyverek nélkül zajlik. Felálltok egymással szemben, a pirossal jelölt körben. A kalandmester jelére megkezdődik az összecsapás! Hát, finom kifejezéssel élve, Cso Mi Szua sz...á vert. Kék és lila foltok borítják testedet, ahogy kitámolyogsz a körből.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 85.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Üllőnyűvő Bruenor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű feladatot kapsz. Élelmet kell gyűjtened sarkvidéki terepen. A terem közepén egy dimenziókapu vibrál, ezen kell átlépned. Miután felveszed a kalandmester által kínált vastag prémet, átlépsz a kapun. Jégmezőn találod magad. Feltalálod magad: horgászfelszerelést készítesz a nálad levő tömérdek lim-lomból, csalinak a kajamaradványaidat használod. Három nagyobb halat is kifogsz, de az igazi csemege, amikor felbukkan egy fóka a lékben. Azonnal lecsapod. Bőséges a zsákmány! 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szubreális vámpír! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 60 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy vashegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat nehéz. Egy többszintes, első pillanatra tökéletesen lezártnak tűnő piramisszerű építményből kell kihoznod egy eldugott ereklyét. Rajt! Hosszasan kutatsz, és végül megtalálod a bejáratot. Bemászol a szűk piramis belsejébe. Sok titkos panelt találsz, de egyik mögött sincs semmi. Végül másfél óra kutatás után, kimerülten és reményvesztetten előmászol.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-67 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 4, 6.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. 4 kaját nyel le a bibircsók-óriás. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 42 pontod maradt, ebből a következő körre 42 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 425 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 18 (29) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 36 (41) Menekülés: 35 % Életkor: 107/322 év
Egészség: 26 Életpont: 681/639 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 527/45 Pénz: 3108 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 60/60 Pszi pont: 137/171
Eddig összesen 2738 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 824 TP-t kaptál. Jelenleg 2 000 647 TP-d van. A következő szinthez még 299 353 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, varkaudar hadúr. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5495 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: *22/100 vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 32/53 (+2%) lőfegyverek: 29/29 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
116,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/41 2. nyomkövetés: 46/71 (+15%) 3. mászás: 14/13 (+10%)
4. csapdakészítés: 20/5 (+37%) 5. csapdaészlelés: 6/53 (+10%) 6. gyógyítás: 50/12
7. titkosírás: 4/4 8. felderítés: 8/97 (+11%) 9. szörnyidomítás: 8/22
10. teológia: 25/32 (+12%) 11. taumaturgia: 24/79 (+20%) 12. harcművészetek: 3/91 (+11%)
13. zene: 2/58 14. szörnyismeret: 26/9 (+37%) 15. pszi: 20/79 (+4%)
16. vadászat: 13/66 (+5%) 17. vitalitás: 5/26 18. bányászat: 31/38 (+1%)
19. úszás: 1/0 20. főzés: 6/40 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
ekharion bébi (#768) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 107 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1224 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontkés (#11) 1 méregfog (#1553)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 * Brod buzogánya (#1735) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 1 nyílpuska lövedék (#547) 2 nyílvessző (#108)
20 * szent nyílp.lövedék (#549) 17 tüske (#22) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 2 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
9 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 67 csepp spiritusz (#170), fér még: 153]
8 szent kehely (#257) [bennük 73 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 7]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 166 csepp ugh méreg (#166), fér még: 122]
7 vizestömlő (#3) [bennük 123 korty víz (#27), fér még: 17]
4 zöld üveg (#82) [bennük 58 csepp ragasztó (#83), fér még: 22]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
5 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
12 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 20 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
6 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666)
1 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykristály (#675) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
5 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 39 csillezsályalevél (#1253) 54 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) 18 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
49 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664) 2 etra hályog (#712)
9 ezüstdarab (#326) 20 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104)
3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
4 grákóbőr (#41) 6 gromak bőr (#268) 39 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 1 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205) 18 kőszem (#304)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
1 lótuszvirág (#447) 355 madártoll (#112) 27 magszim bél (#103)
38 mákrózsa virág (#56) 1 mélysötét rubinkő (#1699) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 6 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667)
9 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 32 pirkit (#153)
11 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281) 8 remák szív (#264)
8 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 27 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 teknőcteknő (#416) 2 teknősesszencia (#702) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 troll csont (#704) 2 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653)
20 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102) 5 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 242.85 kg Megterheltség: 157%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
3 esszenciakristály (#350) 21 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545)
153 mákrózsa virág (#56) 13 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 arx formázó minta (#298) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
34 hattyútoll (#1222) 50 Huddens elixírje (#830) 10735 isteni könnycsepp (#260)
2 ryuku mellvért (#689) 39 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731)
145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
1000 csillezsályalevél (#1253) 985 csontkulcs (#74) 2804 csuklyavirág (#133)
1750 dözmöng szív (#122) 870 ezüstdarab (#326) 6 fejsze (#1240)
18 féregbél (#1071) 2746 gyógykenőcs (#313) 891 gyöngymangó (#135)
7 halálfej szimbólum (#1417) 310 Huddens elixírje (#830) 360 isteni könnycsepp (#260)
192 jégpasztilla (#1566) 32 jégszilánk (#1128) 2414 kábító nyilacska (#1590)
10240 kaja (#2) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1371 pirkit (#153)
2546 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360) 421 rókafarok (#124)
586 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 97 sötét ital (#284)
589 szent jogar (#150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) 1832 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
2 karbin plazma (#199) 2 kőszem (#304) 1 sallank karom (#128)
23 tüske (#22) 1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 deus ex machina (#1)
1 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107) 3 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(116,62) 22. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), oltár, 33. jellempróba, szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ryuku légiós (#361), arató csattanat (#144), ekharion (#232), szubreális vámpír (#223)
(116,64) 24. jellempróba, oltár, 255. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)
(116,65) Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(116,66) varkaudar kósza (#347), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(116,67) Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(116,68) földsárkány (#359), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534)
(116,69) ryuku futárbérenc (#765)
(117,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 35. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(117,63) oltár, 36. jellempróba, márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek