400. forduló, 402. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 17. 12h:03'
EZ A 729. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD
730. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,126] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.)

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

kb 2 40 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 40 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 517.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 522.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 532.]

fku 180 felt. kutatás 180
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vizestömlőt. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 492.]

a 239 3411 5 átadod a 239. tárgyat a 3411. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 pular kristályt Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 477.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csuklyavirágot ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

kre 396 148 6 kreálsz a 396. tárggyal a 148. tárgyat (6 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 mocsári penkét. [-72 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 460.]

tno 4 3 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[109,127] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 630-699.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 185 életpontot sebezve.) A 14 Chara-din fattya iszonyatos harapásai nyomán jobb térdedből dőlni kezd a vér. (14 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 206, gyógyulás: 42, összesen: -164 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 91-100.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 171, gyógyulás: 35, összesen: -136 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> 21 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leona hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. {támadása: 18.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis fehér hátát. Kritikus ütés! (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP] 937 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Saqziwy Matoreffel. Elenios áldozópapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ongóliant trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,126] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánybarlangot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fist Fighter orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kátránygödröt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+11.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc. {védettsége: 62 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc nyakát. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-63 varázspont.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 86, gyógyulás: 17, összesen: -69 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 309-328.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal vállát. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-57 varázspont.) Mallon botjával többször eltalálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 ezüstdarabot. [ezüstdarab ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 761 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 108677.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [88 pontot használtál fel, van még 372.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy zafír drakón. Elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 80 szúró, 25 vágó, 80 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal megvagdalod a zafír drakón testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a zafír drakón csontos pofáját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csatabárddal néhányszor megcsapod a zafír drakón testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a zafír drakón testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 247, gyógyulás: 34, összesen: -213 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. [30 pontot használtál fel, van még 342.]

v 198 100 82 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[109,125] Ez már a tenger! Kényelmesen úszni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy zombi mester. {max. életpontja: 545-574.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 103, gyógyulás: 21, összesen: -82 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt tigris. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris farkát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt tigris a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 6 aranyat. 3 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 110, gyógyulás: 23, összesen: -87 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 763 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 109087.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ében sziklatornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,124] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal hátsó lábát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 110, gyógyulás: 23, összesen: -87 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 30 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a csontváz lord testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 765 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 109497.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [109,123] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy drakolich áll veled szemben. {max. életpontja: 387-399.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich csontos vázát. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich testét. (7 támadással 108 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Mallon botjával csak érinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a drakolich farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 238, gyógyulás: 40, összesen: -198 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 309-328.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc testét. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegymélyi lidérc bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-55 varázspont.) Mallon botjával többször eltalálod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 85, gyógyulás: 18, összesen: -67 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 767 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 109907.
Sorvadsz (-1 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 306.]

im 0 2 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 8 3 3 mozogsz északra, délkeletre, délkeletre
[109,122] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+53.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-46 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával többször eltalálod a zombi mester testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 216, gyógyulás: 44, összesen: -172 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich. {max. életpontja: 387-399.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [110,123] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 55 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-55 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a zombi mester fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 4 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 213, gyógyulás: 44, összesen: -169 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt sullár. {támadása: 44.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 118, gyógyulás: 24, összesen: -94 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 770 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 110522.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [111,124] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled. {max. életpontja: 545-574.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester testét. (7 támadással 157 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-77 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a zombi mester fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 4 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 199, gyógyulás: 41, összesen: -158 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Veszett tempóval rángatod a köteleket, és szerencsére épp jó szél kap a vitorlába. Sikerül távolabb hajóznod. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {támadása: 59.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 270.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,124] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elmormolsz egy imát, és suttogva ígérgeted, hogy soha többé nem teszel semmi rosszat, csak most az egyszer hagyjon békén ez a szörny. Talán másfelé veszi az irányt. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! {védettsége: 41 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [113,124] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {támadása: 81.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz jobb oldalát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz. {max. életpontja: 268-287.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 773 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 111137.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [114,124] Tovább úszol a tengerben. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy quwarg ikerbolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt sullár.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+40.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt tigris testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élőholt tigris beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 775 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 111547.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 234.]

ef 15 526 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 117.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 107.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 13, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a Rughar familiárisa. 5 kaját töm magába a törpemammut. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 107 pontod maradt, ebből a következő körre 107 pontot vihetsz át. Kapsz még 542 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 401. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 34 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 48 (52) Támadás: 40 (43) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 34 (39) Védekezés: 50 (56) Menekülés: 30 % Életkor: 73/285 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 532/304 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (54) Varázspont: 1019/30 Pénz: 19629 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 75/39 Pszi pont: 193/188 EFejl: 30
Eddig összesen 4431 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65 271 TP-t kaptál. Jelenleg 5 190 825 TP-d van. A következő szinthez még 309 175 TP szükséges. Trófeáid: törpe ősharcos, törpe kínzómester, márvány drakón. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7324 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 26/9 (+2%) ütőfegyverek: 42/30 (+18%) lőfegyverek: 26/43 (+9%)
dobófegyverek: 25/54

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
114,124 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 129,106
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/65 (+11%) 2. nyomkövetés: 77/35 (+9%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/84 5. csapdakészítés: 27/62 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/59
7. gyógyítás: 51/14 8. titkosírás: 28/0 9. felderítés: 30/49 (+4%)
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 47/24 (+12%) 12. taumaturgia: 42/62 (+1%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 30/65 (+11%)
16. szörnyismeret: 56/25 17. pszi: 26/64 (+16%) 18. zárnyitás: 11/96
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 6/27 21. bányászat: 48/29 (+4%)
22. úszás: 11/47 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: éhes
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 775 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 111547.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 95 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 227 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 1195 pirkit (#153) 2800 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 336 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 21 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 349 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
$610 ezüstdarab ($326) 64 tolmokov-koktél (#351) 462 rókafarok (#124)
907 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 5 fejsze (#1240)
94 Huddens elixírje (#830) $259 szent jogar ($150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1 esszenciakristály (#350)
1494 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 álompor (#396) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 2 evaporőr háj (#105)
5 isteni könnycsepp (#260) 3 kerek kő (#19) 5 pular kristály (#239)
3 sáfránypor (#211) 12 spiritusz (#170) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
168 arany (#50) 1 aranytű (#272) 16 bomló esszencia (#2367)
1 éjkő (#2369) 28 kaja (#2) 5 mocsári penke (#148)
2 pszi kő (#248) 1 szent kehely (#257) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 vasérc (#152) 2 vashegyű nyíl (#176) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115
121
122
123
124
125
126
127
(109,122) zombi mester (#251), drakolich (#760)
(109,123) drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084)
(109,124) élőholt sullár (#216), csontváz lord (#177)
(109,125) zombi mester (#251), élőholt tigris (#766)
(109,126) sárkánybarlang (#620), Elenios oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), hegymélyi lidérc (#7084), zafír drakón (#320)
(109,127) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), nekrofun (#173), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), trikornis (#104), Saqziwy Matoref (2854. kalandozó)
(110,123) zombi mester (#251), élőholt sullár (#216)
(111,124) zombi mester (#251)
(113,124) Thargodan csontváz (#297)
(114,124) élőholt sullár (#216), élőholt tigris (#766)

Üzenet küldése a karakternek