301. forduló, 303. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 20. 9h:10'
EZ A 691. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
692. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,54] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 465.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 509 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 458.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ef 10 532 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 370.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 364.]

tv 31 33 89 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 33. varázslatot a 89. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. 33. varázslat listáról törölve. 89. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

v 7 281 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 361.]

v 7 159 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 23 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 358.]

bb 124 106 70 beraksz a bankba a 124. tárgyat (106 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 3 fabontót. Beraksz a bank széfjébe 16 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 348.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[120,55] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő pattanóböde nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 15 szúró, 22 vágó, 28 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 31 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [120,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 152-161.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [120,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [49 pontot használtál fel, van még 299.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a Zendor által leírt helyet. A parányi nyílás, amin át kell préselned magad, talán elég volt a törpének a ki-be közlekedéshez, neked azonban derékműveletek hosszú sorát kell végezned, hogy bejuthass. De talán megéri bemerészkedni. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Dobogó szívvel indulsz előre. Hosszúkás folyosóra jutottál. A téged kísérő fény korhadt falapokkal kitámasztott koszos falakat világít meg körülötted. Északra kacskaringós folyosó kezdődik. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 4 22 35 mozogsz 4 22 35
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT]
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg harcos lakik itt. {max. életpontja: 241-250.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {max. életpontja: 241-250.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg szellem. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 2d10+14.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! {max. életpontja: 494-569.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! {támadása: 67.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szellem nyakát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával néhányszor megcsapod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner sivatagi doareg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg szellem trófeát. 3 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 276, gyógyulás: 18, összesen: -258 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.)
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 29 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szellem az. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 32 28 30 mozogsz 32 28 30
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szellem lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+13.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 179, gyógyulás: 9, összesen: -170 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +102 életerő.)
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szellem. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+13.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 175, gyógyulás: 9, összesen: -166 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.)
[18 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 5 20 15 mozogsz 5 20 15
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. {támadása: 39.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy 180 fokos kanyarhoz érkezel. Síri csend honol. [18. PONT] Hamarosan egy quwarg tűzköpőt pillantasz meg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d8+30.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 35 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (56 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.)
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Hamarosan egy quwarg felderítőt pillantasz meg. {védettsége: 29 szúró, 16 vágó, 29 ütő ellen.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 13 8 4 mozogsz 13 8 4
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-27 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg felderítő van előtted! {támadása: 45.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elnyújtott léptekkel haladsz előre, várva, hogy bármelyik pillanatban ocsmány veszélybe kerülhetsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Távoli sikoltás hozza rád a frászt. Rövid időre a homokfalnak támaszkodsz, és fülelsz, hátha hallasz még valamit. A csend azonban újra teljes. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Amikor megpillantod az alagutat lezáró falat, már tudod: egy zsákutcába kerültél. Dühösen morogva nézel körbe, de a hely semmi különöset nem rejt. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Távoli sikoltás hozza rád a frászt. Rövid időre a homokfalnak támaszkodsz, és fülelsz, hátha hallasz még valamit. A csend azonban újra teljes. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elnyújtott léptekkel haladsz előre, várva, hogy bármelyik pillanatban ocsmány veszélybe kerülhetsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 39 41 43 mozogsz 39 41 43
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-13 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vas dobónyíl felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 15 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Mallon botjával eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 101, gyógyulás: 17, összesen: -84 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg őrparancsnok lakik itt. (ld. enc.) {max. életpontja: 561-652.} Fegyvere egy rövid kard. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 36. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg tűzköpő. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 40. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Hamarosan egy quwarg tűzköpőt pillantasz meg. {támadása: 47.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tűz. (103 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 aranytű, 2 Thargodan esszencia, surranó kígyó bőr, aranyló ugarhéj, 2 ormánygőte csont. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő bal oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 180, gyógyulás: 8, összesen: -172 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 40. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.)
[36 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 55 52 47 mozogsz 55 52 47
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg tűzköpő lakik itt. {támadása: 57.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 40. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg tűzköpő. {max. életpontja: 453-572.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (119 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 3 pirkit, 2 főnixtoll, 10 gernim balzsam, kis aranykulcs, fenőkő, gyíkfű. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 40. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.)
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg tűzköpő. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 40. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 60 1 1 mozogsz 60 1 1
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy éles kanyarban megpihensz egy pillanatra. Aztán egy röpke pillanatra arra gondolsz, a legjobb lenne itt hagyni az egész helyet. De aztán felvillan előtted, hogy mit is vársz valójában ettől a labirintustól. Akkor előre... [57. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg szellem. {max. életpontja: 480-555.} Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 57. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Futva teszed meg az utolsó lépéseket, amik a szabadba vezetnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött. [84 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 99 54 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet az 54. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 11, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

QUWARG TŰZKÖPŐ (678. SZÖRNY)
A tűzvihar, amely felégette a világot, nem csupán a kalandozók életét forgatta ki gyökerestül a medréből. Ghalla többi teremtményére is kisebb-nagyobb intenzitással hatással volt. A néhány quwargot érintő, eszeveszett gyorsasággal lezajló evolúciót, melynek eredményeképpen az ártalmatlan rovarok tüzet okádó bestiákká alakultak, szintén Dornodon erőfitogtatásának könyvelhetjük el. Nincs taktika, melyet ilyen szörnnyel találkoztodban követhetsz. Annál is inkább, mert míg a tűzköpő ki nem tátja száját, csupán a boly legközönségesebb, könnyen eltaposható teremtményeinek egyikének tűnhet. Utána azonban már csak egy dolgon érdemes töprengeni: hogyan is úszhatnád meg ép bőrrel a vele való találkozást, valamint hogyan is menthetnéd meg a legtöbb tárgyadat a mindent elemésztő tűztől.

AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY)
A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 33 (38) Szint: 26 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 31 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 355/254 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 663/2 Pénz: 2588 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 49/14 Pszi pont: 171/197 EFejl: 5
Eddig összesen 2340 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 995 TP-t kaptál. Jelenleg 1 803 966 TP-d van. A következő szinthez még 196 034 TP szükséges. Trófeáid: Orkhan Thai, varkaudar hadúr, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 5785 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 30/50 (+10%) lőfegyverek: 24/6 (+3%) dobófegyverek: 19/92 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
120,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 52/44 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/4 5. csapdakészítés: 20/7 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/24 (+6%)
7. gyógyítás: 45/55 8. titkosírás: 18/10 9. felderítés: 25/81
10. szörnyidomítás: 7/61 11. teológia: 30/86 (+12%) 12. taumaturgia: 35/50 (+6%)
13. szerencsejáték: 6/54 14. versengés: 10/3 15. zene: 19/2
16. szörnyismeret: 39/9 (+33%) 17. pszi: 22/4 (+11%) 18. zárnyitás: 4/52
19. vadászat: 14/92 20. bányászat: 40/45 (+8%) 21. főzés: 13/5 (+10%)
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 64, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 53 vashegyű nyíl (#176) $13 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
740 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
615 vasérc (#152) 1194 quwarg tojás (#360) 251 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 169 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 káosztiara (#765) 36 sallank karom (#128) 395 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 109 jégpasztilla (#1566)
8 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 375 vas dobónyíl (#189)
4 bűvös shuriken (#562) 592 nyílvessző (#108) $11 xirnox szív ($213)
2 tarantulakarom (#887) 2 alligátorbőr (#661) 69 ramit kő (#226)
32 sötét ital (#284) 52 tolmokov-koktél (#351) $220 rókafarok ($124)
351 gyöngymangó (#135) 101 csontkulcs (#74) 1 fejsze (#1240)
6 polip szívóka (#391) 231 isteni könnycsepp (#260)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 aranytű (#272)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 3 fabontó (#106) 1 fenőkő (#1618)
2 főnixtoll (#563) 10 gernim balzsam (#1894) 1 gyíkfű (#201)
6 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaspajzs (#159) 3 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85) 3 ork csodaszer (#1228)
2 ormánygőte csont (#21) 3 pirkit (#153) 1 raptor karom (#281)
16 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 Thargodan esszencia (#328) 3 tinta (#101)
1 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
5 kaktusztüske (#114)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122
53
54
55
56
57
58
(120,55) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(120,56) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(120,57) a 121. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, manaelementál (#290), quwarg harcos (#201), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg parafenomén (#248)
(121,54) drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek