Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 20. 13h:05' EZ A 648. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD 649. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: vv 71 19 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 57 0 | elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 6. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 7. KP: vv 182 363 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot |
ek 7 2 75 | t. energia kisütése: 7 2 75 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.) 2 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 12, gyógyulás: 47, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [190,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Feltételes támadás:) Egy ősdentor! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ősdentor bal lábát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Koponyalékelővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 145, gyógyulás: 77, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [190,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Koponyalékelővel megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Koponyalékelővel megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és egy karbin plazma. 3 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 102, gyógyulás: 52, összesen: -50 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Koponyalékelővel megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 54, gyógyulás: 55, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris foszladozó testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt tigris belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 33, gyógyulás: 9, összesen: -24 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a tyrex bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Tyrex bunkóval többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a woorgard testét. (8 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Tyrex bunkóval néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütöd a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 14, gyógyulás: 128, összesen: +114 ÉP}
(Továbbmész...) [192,106] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy kronotapír volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 416 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy rákpáncél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 53, gyógyulás: 9, összesen: -44 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy remák szív tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén bal oldalát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Koponyalékelővel eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Chara-din fattya bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb karját. (8 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 9 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 39, gyógyulás: 14, összesen: -25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Koponyalékelővel megütöd a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 538 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 43, gyógyulás: 41, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Koponyalékelővel megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy és 14 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 71, gyógyulás: 35, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [192,104] Az erdő után alacsonyhegység következik. Észreveszel egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kreommat-liliomot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
im 0 10 | imádkozol |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 186 104 | elmormolod a 96. varázslatot |
189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
[186,104] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
kld 15 | küldetés végrehajtása 15 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont |
[40 pontot használtál fel, van még 149.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[187,62] Épületek tűnnek fel. (51. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Koponyalékelővel megütöd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 39, gyógyulás: 49, összesen: +10 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
* 4. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
Erő: | 75 (89) | Szint: | 45 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 54 (57) | Támadás: | 65 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 44 (53) | Védekezés: | 89 (98) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 11/17 év |
Egészség: | 44 (48) | Életpont: | 620/877 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 70 (87) | Varázspont: | 1661/438 | Pénz: | 10724 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 92/6 | Pszi pont: | 201/314 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 2/44 | szúrófegyverek: | 1/14 |
vágófegyverek: | 27/83 (+16%) | ütőfegyverek: | 51/59 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 37/73 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ezüstshuriken (#327) max. 1 db (15 -30.); tolmokov-koktél (#351) (31 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 112/37 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 150/61 (+7512%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 21/7 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 35/90 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 28/77 |
7. gyógyítás: | 107/32 | 8. titkosírás: | 28/50 | 9. felderítés: | 40/84 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 17/26 | 11. teológia: | 56/57 (+27%) | 12. taumaturgia: | 98/66 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 6/87 | 14. versengés: | 11/34 | 15. harcművészetek: | 1/41 |
16. zene: | 18/11 | 17. szörnyismeret: | 71/78 | 18. pszi: | 41/10 (+1%) |
19. zárnyitás: | 23/54 | 20. vadászat: | 14/51 | 21. vitalitás: | 4/41 |
22. bányászat: | 36/86 (+5%) | 23. testépítés: | 57/35 | 24. úszás: | 2/39 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
massza (#217), halálmadár (#351), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282) |
Barátságosság (aktív: 19, max: 50) |
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Banyapók (#305), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), bolyongó lidérc (#388), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 17 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | áldomás (#6) (0,30) | vámpirizáció (#1) (9998,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | Morgan rúnája (#363) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | agykorbács (#97) | >> | domináns morf (#7624) | |
agykorbács (#97) | >> | halálos morf (#7618) | agykorbács (#97) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | gömbvillám (#176) | >> | csataremák (#694) | |
gömbvillám (#176) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | tompítás (#40) | >> | csontgólem (#392) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Emlékszel a hegyi rákos feladatra? Milyen nehéz volt! Most húsz rákpáncélt kell áldoznod. |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 101. labirintus (377,88). bányászház (700): új. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 192, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 7, 16, 34, 38, 44, 47, 49, 51. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 105 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1099 TU szükséges.) |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | csatabárd (#555) | $92 | vashegyű nyíl ($176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1233 | vasérc (#152) | 7629 | quwarg tojás (#360) | 1045 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 848 | pirkit (#153) | 1491 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 170 | sallank karom (#128) | 814 | csuklyavirág (#133) | $122 | bogyógránát ($430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1202 | nyílvessző (#108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 888 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 540 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 458 | sötét ital (#284) | 453 | rókafarok (#124) | $865 | gyöngymangó ($135) | 994 | csontkulcs (#74) | 4 | fejsze (#1240) | 36 | Huddens elixírje (#830) | 204 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 100 | sárkánypikkely (#292) | 797 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
90 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 1 | remák szív (#264) | 12 | spiritusz (#170) | |||
2 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | din formázó minta (#301) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 11 | madártoll (#112) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 5 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | shinai gömb (#348) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | víz (#27) |
191 | 192 | 193 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|