268. forduló, 270. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 11. 15h:03'
EZ A 465. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
466. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,119] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+84 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 612.]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 606.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 4. KP: vv 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 604.]

hu 383 hulladék: 383
Hulladékgyűjtés törölve: moa üveggömb. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 554.]

szm 184 megölöd a 184. szörnyet
Eleged van belőle, hogy az ezoterikus mardel csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 554.]

fog 184 219 elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

tim 25 titkosírás megfejtése 25 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Minél többet leltél benne,
Annál könnyebb volt őkelme.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza pikkelyes combját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 2 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 72, gyógyulás: 14, összesen: -58 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP], egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy mandibulakasza, egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 7 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Elhagyod a phua-kúpot. [25 pontot használtál fel, van még 529.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-9 TU.] [90 pontot használtál fel, van még 439.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[184,120] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 106 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 280, gyógyulás: 8, összesen: -272 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Látsz egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a smaragdgólem jobb karját. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 104, gyógyulás: 21, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [185,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Einstein, a troll lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Csak egy hidra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra egyik fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra egyik nyakát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hidra testét. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 5 vizet.) 3 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 139, gyógyulás: 24, összesen: -115 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,121] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 392.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+50 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 362.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[187,120] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy csapat q. rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A 9 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [187,119] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}


(Továbbmész...) [187,118] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 36 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 347.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+32 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 327.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[187,117] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,116] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ezoterikus mardel van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Buta lény ez az ezoterikus mardel - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Büszkén indulsz tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 292.]

id 184 200 idomítod a 184. szörnyet 200 pontért
Megkezdődik az ezoterikus mardel tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 170 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [145 pontot használtál fel, van még 147.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+36 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 127.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[187,115] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy roguena. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a roguena jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [186,114] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy malmot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 115.]

tim 25 titkosírás megfejtése 25 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Földanyától ingyen kapod, szekér elé nem foghatod,
Messzire tud téged vinni, s nem kér tőled soha enni.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza pöttyös oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a massza bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A massza leken néhány pofont. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 144, gyógyulás: 31, összesen: -113 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [25 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. A sarokban gabonaőrlő masinák zörögnek, a beltérben mindenfelé száll a száraz por. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Mosolygós arckifejezéséből ítélve jó emberismerő, már tudja, hogy te nem fogsz ártani neki. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 23 óndarabot, 9 aranytűt, 1 szigonyt (ld. enc.), 7 bumerángot, 2 manifeszt.nyúlványt, 16 álomport. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 82.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 7 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 82.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 15, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 82 pontod maradt, ebből a következő körre 82 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 492 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 269. fordulód.

Erő: 54 (61) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 258 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 41 (46) Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 399/244 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 394/3 Pénz: 4993 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 55/0 Pszi pont: 122/151 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 2769 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 177 TP-t kaptál. Jelenleg 2 221 362 TP-d van. A következő szinthez még 78 638 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Kitaszított, szánalmas pondró. A 251. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 24/30 ütőfegyverek: 32/98 (+11%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 26/11 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (20 -); ezüstshuriken (#327) max. 3 db (997 .); tolmokov-koktél (#351) max. 3 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,114 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/35 2. nyomkövetés: 52/31 3. lopás: 1/0
4. mászás: 16/65 5. csapdakészítés: 23/74 (+29%) 6. csapdaészlelés: 9/73
7. gyógyítás: 40/27 (+65%) 8. titkosírás: 26/43 (+12%) 9. felderítés: 27/63
10. szörnyidomítás: 13/71 (+181%) 11. teológia: 22/0 (+18%) 12. taumaturgia: 27/53 (+32%)
13. szerencsejáték: 6/29 14. versengés: 10/63 (+9%) 15. harcművészetek: 1/20
16. zene: 17/0 17. szörnyismeret: 45/34 (+37%) 18. pszi: 26/45 (+6%)
19. zárnyitás: 17/88 20. vadászat: 14/26 21. bányászat: 31/45
22. testépítés: 43/81 23. úszás: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 83, 92, 124, 125, 129, 134, 170, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 44, 47, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 22 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264) 1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 * kétfejű csatabárd (#1754) 1 kőkalapács (#13)
1 ryuku buzogány (#696) 10 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Dobófegyverek
30 bumeráng (#249) 2 ekharion dárda (#1557) 21 ezüstshuriken (#327)
16 tolmokov-koktél (#351) 24 ubuk dobónyíl (#138) 26 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * szerencsekocka (#1693)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 45]
12 + fűszertartó (#210) [bennük 36 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 20]
1 sólyomcsőr (#1223) [benne 6 pondróvér (#1232), fér még: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 91 csepp spiritusz (#170), fér még: 29]
2 szent kehely (#257) [bennük 17 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 60 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
12 vizestömlő (#3) [bennük 236 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 12 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 furulya (#233) 1 gránit őrszobor (#369) 2 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
60 kaja (#2) 2 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
1 Krugrog terítője (#507) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 moa antigrav (#2204) 2 moa katalizátor (#386)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682)
1 rúnakavics (#2233) 3 sáfránykristály (#675) 1 shinai gömb (#348)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 alligátorbőr (#661) 31 álompor (#396) 15 aurach fog (#657)
3 berzerker tüske (#713) 1 borkonyó bibe (#312) 2 bunthar bőr (#733)
3 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 25 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 61 drótszőr (#37) 23 elkarog szőr (#665)
3 etra hályog (#712) 14 ezüstdarab (#326) 2 fülemüle agyar (#267)
7 galachmit (#310) 7 grifftojás (#179) 2 jégszív (#282)
2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 3 khatiszon kristály (#2322)
8 kőszem (#304) 4 kvazár (#244) 1 lidércesszencia (#1074)
1 liumbe hajtás (#655) 392 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 3 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385)
5 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 23 mocsári penke (#148) 5 nektoraf faggyú (#667)
24 óndarab (#85) 2 párducbőr (#1066) 1 párducszem (#1073)
4 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239) 8 purifikátor háj (#269)
40 quwarg tojás (#360) 5 rakolits por (#669) 11 remák szív (#264)
5 rókafarok (#124) 2 sámán erszény (#650) 2 sáska amulett (#668)
2 smaragdkő (#678) 8 smirglilevél (#29) 1 szulfin (#676)
3 téfea-agy (#172) 1 teknőcteknő (#416) 2 teknősesszencia (#702)
2 Thargodan esszencia (#328) 13 tigroszlán fog (#63) 5 trikornis szarv (#198)
2 varkaudar tekercs (#653) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 186.20 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bányászcsákány (#434) 123 drótszőr (#37) 1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
259 kaja (#2) 62 nyílvessző (#108) 274 pirkit (#153)
50 quwarg kristály (#2238) 6 rinóbőr (#651) 81 sallank karom (#128)
7 szulfagor agyar (#677) 55 varkaudar pálinka (#1137) 89 vasérc (#152)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) $112 vashegyű nyíl ($176) 18 szürke bőrkesztyű (#271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 olló (#335) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
1073 vasérc (#152) 1044 quwarg tojás (#360) 277 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 259 pirkit (#153) 865 kaja (#2)
8 trikornis szarv (#198) 129 sallank karom (#128) 244 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 63 szuperkötél (#209) 139 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 2 pásztorbot (#513) 637 vas dobónyíl (#189)
64 xirnox szív (#213) 602 nyílvessző (#108) 5 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 400 isteni könnycsepp (#260) $64 ramit kő ($226)
30 megsemmisítő (#1540) 77 karbin plazma (#199) 54 tolmokov-koktél (#351)
166 sötét ital (#284) 307 rókafarok (#124) $425 gyöngymangó ($135)
234 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 4 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
203 arany (#50) 16 álompor (#396) 9 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 7 bumeráng (#249) 5 drótszőr (#37)
51 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
24 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 1 szigony (#389)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
(183,119) tüskés harci gromak (#156), ezoterikus mardel (#184), massza (#217)
(184,120) ősdentor (#282), friss csatamező (#262), Dornodon oltár, 48. jellempróba, smaragdgólem (#417)
(185,121) tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), hidra (#780)
(186,114) phua-kúp (#372), malom (#1204), Elenios oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(186,121) quwarg királynők (#153), Fairlight rúnaköve, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(187,115) 23. jellempróba, Tharr oltár, roguena (#779)
(187,116) ezoterikus mardelek (#184), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 21. jellempróba
(187,117) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(187,118) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 43. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(187,119) kultúrmasztodon (#227)
(187,120) Elenios rúnaköve, q. rohamosztagosok (#242)

Üzenet küldése a karakternek