242. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 25. 12h:06'
EZ A 564. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
565. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

TŰZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,50] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kígyóbőr kesztyűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+103 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tesh alligátor nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {HD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tesh alligátor fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A tesh alligátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 524.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 10. varázslatot a 27. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 519.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 6. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 10. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 509.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
VV 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 178 224 elmormolod a 178. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 507.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 497.]
[A parancs tárolásra került.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-61 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 737 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +148 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]

hu 329 138 1137 hulladék: 329 138 1137
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: csontpálca (185,60)-> (30 ap), kristálygömb (185,60)-> (kudarc), shinai gömb (185,60)-> (kudarc), ubuk dobónyíl (185,60)-> (85 ap), varkaudar pálinka (185,60)-> (22 ap), összesen 137 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 144, délre 162 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 477.]

fas 32 felt. ásás 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 8 mozogsz északra
[202,49] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát.

[7 pontot használtál fel, van még 470.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roóklimmvanhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Hihetetlen gyorsasággal csapod le a felbukkanó célpontokat, ugrod át a lávapatakokat, suhansz át a tüskés acélgerendák alatt. 1100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Egy zombi mester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1994 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Dáin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy kdolét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép kdolét 1100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csőd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 430.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamdorvansók". Hadarva ismerteti a feladatot. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve jégtroll. A kalandmester int - itt az idő!

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll fejét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jégtroll bal oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A jégtroll mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1543 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 39, gyógyulás: 24, összesen: -15 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy sárkánypikkely. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy Szent Pöröly. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 550 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a következő. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 390.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lambraktripbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy halálosztó kain. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain bal lábát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 31, gyógyulás: 25, összesen: -6 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott mászókampót 660 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat nehéz. Egy többszintes, első pillanatra tökéletesen lezártnak tűnő piramisszerű építményből kell kihoznod egy eldugott ereklyét. Rajt! Hosszasan kutatsz, és végül megtalálod a bejáratot. Bemászol a szűk piramis belsejébe. Sok titkos panelt találsz, de egyik mögött sincs semmi. Végül másfél óra kutatás után, kimerülten és reményvesztetten előmászol.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 360.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[202,48] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [203,47] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,46] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy gumifát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 331.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[201,45] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,44] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [201,43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor fejét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {FM:} Mandibulakaszával megcsapod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1944 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy varkaudar varázsló!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 varázskövet. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 254.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[202,42] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [203,42] A bozótost dombság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [204,42] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 973 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy szubreális vámpír!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmait felemelve, a szubreális vámpír meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1944 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy varkaudar varázsló!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 3 varázskövet. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt!

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 185.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-58 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 16, 21.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 556 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 26 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (56) Védekezés: 120 Menekülés: 15 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 474/405 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 29 (55) Varázspont: 884/83 Pénz: 5323 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 139/92 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 3
Eddig összesen 2144 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20682 TP-t kaptál. Jelenleg 1898031 TP-d van. A következő szinthez még 101969 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, ryuku gólem, dombi óriásyeti. A 242. fordulódban 10133 arany került a bankszámládra. 10183 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 32/94 (+1%) vágófegyverek: 13/33 (+24%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 28/61 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/38 2. nyomkövetés: 48/38 (+38%) 3. lopás: 12/39
4. mászás: 20/15 (+18%) 5. csapdakészítés: 18/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/45
7. gyógyítás: 31/25 8. titkosírás: 12/28 (+8%) 9. felderítés: 26/21 (+6%)
10. szörnyidomítás: 4/74 11. teológia: 38/40 (+13%) 12. taumaturgia: 32/89 (+11%)
13. szerencsejáték: 2/93 14. versengés: 12/71 15. harcművészetek: 35/99 (+3%)
16. zene: 6/79 (+10%) 17. szörnyismeret: 35/46 (+34%) 18. pszi: 17/98 (+49%)
19. vadászat: 8/43 20. bányászat: 19/38 (+68%) 21. úszás: 10/2
22. főzés: 15/88 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
mászol max. 110 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
tűzvihar (#175, 24 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzvihar (#175) >> Orkhan Thai (#238) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231) tűzvihar (#175) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 249 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 2 csontpálca (#329) 3 drótszőr (#37)
2 ezüstshuriken (#327) 1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
4 kristálygömb (#265) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 shinai gömb (#348)
17 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
143 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
3 óndarab (#85) 1 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
7 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(200,44) 31. jellempróba, érclelőhely
(201,43) kristálypalota (#401), Fairlight oltár, 27. jellempróba, aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271)
(201,45) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(202,42) kihívás tornya (#502)
(202,46) gumifa (#38), 29. jellempróba
(202,48) Thargodan csatamező (#432), 23. jellempróba, oltár
(202,49) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), kihívás tornya (#502), zombi mester (#251), jégtroll (#164), halálosztó kain (#168)
(202,50) tesh alligátor (#353)
(203,42) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(203,47) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(204,42) kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.

Üzenet küldése a karakternek