102. forduló, 104. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 21. 16h:02'
EZ A 838. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
839. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,32] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 220.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

h 179 használod a 179. tárgyat
Elfogyasztod a grifftojást. Nagyon zamatos, tápláló, olyan, mintha 5 kaját ettél volna. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[34,31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [33,30] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 csontpálcát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 328 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 35891.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [32,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[31,28] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az arató csattanat testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 50, gyógyulás: 5, összesen: -45 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 331 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36062.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [30,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt mágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 remák szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 333 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36176.
Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [29,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 14 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 335 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36290.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 180.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[28,25] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy móricserjét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vízionár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vízionár jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a láplidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 337 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36404.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [27,24] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 megsemmisítőt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36518.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [27,23] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Elenios avatárja. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Chen Keennel. Tharr ministránsa. Egy arany masszariasztót, egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy óriás csontváz trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy hegyi szamár.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Savannahhal. Sheran elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy topáz erényövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vérszomjas csüldő trófea, egy Mallon trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kőkés szimbólumot, egy ryuku mellvértet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hosszúkarom Kriton. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy barna, copfos hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy ork sámán trófea és egy törpemammut trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Qwutzecahtirru. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy kopasz, piros szemű troll nővel. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy trappoló dinymák trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Stuba a Holló. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[20 pontot használtál fel, van még 160.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tk 1 3379 9172 többszemélyes kaland 1 3379 9172
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Savannah, Qwutzecahtirru, Hedvig a bátor, Stuba a Holló, Chen Keen, Hosszúkarom Kriton. Amint ideér Hasszán, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 17 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 140.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.)

[10 pontot használtál fel, van még 130.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 56.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [1 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 54.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. 2 kaját töm magába a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát.
Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot!
Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele.
Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni.
Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani.
A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.)
A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből.
Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban!
Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról:
- Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar.
- Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja.
- Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz.
- Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.)
- Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik.
- Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el.
- Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem.
- Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek.
- Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül.
- A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod).
- A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 15 (19) Szint: 19 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 22 Támadás: 24 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 27 (30) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 Életpont: 258/258 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 165/8 Pénz: 116 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 25/19
Eddig összesen 1112 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 771 TP-t kaptál. Jelenleg 401 063 TP-d van. A következő szinthez még 48 937 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, borzalmas varkaudar, szubreális vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/31 (+8%) szúrófegyverek: 14/19 (+21%) vágófegyverek: 1/74
dobófegyverek: 24/46 (+9%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/56 (+30%) 2. nyomkövetés: 20/56 (+17%) 3. mászás: 13/53
4. csapdakészítés: 11/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 28/46
7. felderítés: 5/38 8. szörnyidomítás: 5/81 9. teológia: 4/88 (+9%)
10. taumaturgia: 9/35 (+6%) 11. harcművészetek: 22/1 12. zene: 1/15 (+1%)
13. szörnyismeret: 6/19 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 9/2 (+5%)
16. bányászat: 18/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Poomr Ko (#957), szintszívó lények (#9097), szubreális vámpír (#223), vadász tatu (#10) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), drakolich (#760), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
ragyás burástya (#111) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1034 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 70.28 kg Megterheltség: 52%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 grifftojás (#179)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontpálca (#329) 1 dorony tüdő (#212) 2 halálvirág (#2371)
7 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540) 2 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264) 1 sullár hólyag (#168)
2 szvó-ektoplazma (#151) 5 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
(27,23) délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), élőholt mirg (#135), Chen Keen (1142. kalandozó), Savannah (2102. kalandozó), Hosszúkarom Kriton (2563. kalandozó), Qwutzecahtirru (2996. kalandozó), Stuba a Holló (4917. kalandozó)
(27,24) élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(28,25) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), vízionár (#66), zombi (#49), láplidérc (#352)
(29,26) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), nukleáris cickány (#155), élőholt mirg (#135), szintszívó (#96)
(30,27) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tintacsigák (#74), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), sóhajtó dorony (#112)
(31,28) arató csattanat (#144), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(32,29) 48. jellempróba, csodabazár (#1404), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), sörényes ubuk (#89), zombi (#49)
(33,30) Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), csontváz (#48), élőholt mirg (#135), ragyás burástya (#111)
(34,31) márványtorony (#175), ryuku légiós (#361)
(35,32) púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek