Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 25. 15h:05' EZ A 188. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 189. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: kf 1739 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat |
tv 48 37 | támadó/véd. varázslat a 48. varázslatot a 37. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
be 61 | bemész a 61. titkos labirintusba |
lm 11 1 | mozogsz 11 1 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m | mozogsz |
dd 123 94 137 | eldobod a 123. tárgyat a 94. tárgyat a 137. tárgyat |
dd 108 131 247 | eldobod a 108. tárgyat a 131. tárgyat a 247. tárgyat |
hh 2369 2369 2369 | használod a 2369. tárgyat a 2369. tárgyat a 2369. tárgyat |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [133,37] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az élőholt sullár fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 26 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,38] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fémbontó szójer. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérgezett vasnyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [136,40] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ababo lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy régészeti lelőhely van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [137,40] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 500 | titkosírás megfejtése 111 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
* 3. BP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 41 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (29) | Életpont: | 461/336 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (39) | Varázspont: | 519/274 | Pénz: | 12605 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 25/6 | Pszi pont: | 32/22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/100 | szúrófegyverek: | *20/100 | vágófegyverek: | 20/0 |
ütőfegyverek: | 15/72 | lőfegyverek: | *19/101 (+39%) | dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku kopja (#694) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
138,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 88/57 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 28/47 (+18%) | 3. mászás: | 10/50 |
4. csapdakészítés: | 18/16 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 2/95 (+15%) | 6. gyógyítás: | 8/7 |
7. titkosírás: | 6/47 (+60%) | 8. felderítés: | 14/74 (+22%) | 9. szörnyidomítás: | 8/25 |
10. teológia: | 17/42 (+10%) | 11. taumaturgia: | 12/82 (+85%) | 12. harcművészetek: | 24/0 |
13. zene: | 4/30 | 14. szörnyismeret: | 9/77 | 15. pszi: | 4/32 (+3%) |
16. zárnyitás: | 1/37 | 17. vadászat: | 5/34 | 18. bányászat: | 18/23 (+22%) |
19. főzés: | 9/55 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), gigaököl (#49) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
törpemammut (#115) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 61, 62, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 674 (limit: 1260), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45892. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 113 TU szükséges.) |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | ryuku kopja (#694) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
88 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 50 | kerek kő (#19) | |||
43 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | 18 | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | harci maszk (#1739) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | lidérckorona (#531) | |||
1 | * | optiri agysisak (#315) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | mágusköpeny (#453) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | ||
2 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
6 | huhogó bibe (#332) | [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 63] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 48] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
18 | uzbány csőr (#169) | [bennük 215 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1] | ||||||
10 | vizestömlő (#3) | [bennük 184 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 35 csepp ragasztó (#83), fér még: 65] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 4 | aranypikkely (#415) | 188 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 3 | bronzkulcs (#76) | ||
8 | + | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 3 | fenőkő (#1618) | ||
1 | fülemüle síp (#1576) | 169 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
116 | varázskő (#305) | 3 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bunthar bőr (#733) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dorony tüdő (#212) | 7 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 6 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | + | galachmit (#310) | 5 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | ||
265 | gyöngymangó (#135) | 31 | kaktusztüske (#114) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 15 | kék orchidea (#68) | 6 | lidércesszencia (#1074) | |||
437 | madártoll (#112) | 21 | mákrózsa virág (#56) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 262 | pirkit (#153) | |||
2 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | 6 | rakolits por (#669) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 1 | sáska amulett (#668) | 21 | smirglilevél (#29) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | 8 | varányszem (#30) | |||
41 | vasérc (#152) | 12 | vízionár szem (#102) | 4 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 191.17 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | drótszőr (#37) | 3 | éjkő (#2369) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | nyílvessző (#108) | 3 | púderkő (#119) | |||
3 | tinta (#101) | 5 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | |
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|