320. forduló, 322. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 17. 12h:02'
EZ A 1231. JÁTÉKHETED, 321. FORDULÓD
1232. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,118] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Raia apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bélelt vállemezt, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy ében hadúr trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {egészsége: 56.} Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rhaegar Do'er. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vadász quwarg nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 456.]

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsszem varázs hatalmát. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 430.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 10. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 415.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

flh 26 430 felt. lőfegyver haszn. 26 a 430. tárggyal
Ok, FLH 26 430 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

fkt 430 8 1 felt. készítesz a 430. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 405.]

fkt 429 4 1 felt. készítesz a 429. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

ef 10 526 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 335.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[201,117] Még mindig bozótos. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. {egyik sebzési módja: 12x 4d8+6.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy bolyongó lidérc ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar katona. {max. életpontja: 1001-1164.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot vesztettél. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 48, gyógyulás: 7, összesen: -41 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar íjász jön feléd. {max. életpontja: 121-160.}

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 94, gyógyulás: 15, összesen: -79 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 1x 4d9+3.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.}

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász jön feléd. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Rövid karddal felnyitod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 94, gyógyulás: 69, összesen: -25 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy harci kalapács és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Találsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Felfedeztél egy félig kész ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Rövid karddal végigvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 47, gyógyulás: 53, összesen: +6 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Jaelithe a "Más"-sal. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy örökkévaló napkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó medált, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy bolyongó lidérc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. {védettsége: 59 szúró, 59 vágó, 59 ütő ellen.}
Elismerően fejet hajt előtted. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [203,117] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. {max. életpontja: 301-320.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 82, gyógyulás: 84, összesen: +2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
[124 pontot használtál fel, van még 211.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 181.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 151.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 121.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csuklyavirágot ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

v 198 213 110 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

199 200 201 202 203 204
116
117
118
119
(201,117) csataremák (#694), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 41. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), varkaudar katona (#691)
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, tutaj (#1242), ladik (#1244), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar varázsló (#271), Jaelithe a "Más" (5650. kalandozó)
(203,117) kultúrmasztodon (#227), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 33. jellempróba

[213,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki! {támadása: 11.}

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók! {egyik sebzési módja: 1x 3d9+10.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm! {támadása: 14.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 29 aranyat. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 78.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna! {támadása: 11.}

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 53.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. (ld. enc.) Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 28.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip! {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 3.]

usz 25 úszol 3 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 230 241 99 keresed a 230. szörnyet a 241. szörnyet a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 10 526 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 3, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját habzsol be a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 462 pontot. A következő körben tehát 462 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 321. fordulód.

Erő: 40 (54) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 36 (38) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 29 (31) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 40 % Életkor: 72/83 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 531/526 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (57) Varázspont: 430/38 Pénz: 9253 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 50/39 Pszi pont: 161/286 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3005 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 203 TP-t kaptál. Jelenleg 2 199 543 TP-d van. A következő szinthez még 100 457 TP szükséges. Trófeáid: taalru, szánalmas pondró, vezérfarkas. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6579 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/70 (+15%) ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 33/82 (+2%) ütőfegyverek: 28/40 (+7%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 27/94

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -25.); bogyógránát (#430) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
213,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 214
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/27 (+44%) 2. nyomkövetés: 65/50 (+14%) 3. mászás: 18/7 (+4%)
4. csapdakészítés: 23/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/27 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 14/48 8. felderítés: 27/52 (+4%) 9. szörnyidomítás: 10/4
10. teológia: 34/26 (+14%) 11. taumaturgia: 36/28 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 50/57 (+20%) 17. pszi: 22/5 (+1%) 18. zárnyitás: 13/55
19. vadászat: 17/13 20. vitalitás: 1/21 21. bányászat: 37/64
22. úszás: 15/45 (+20%) 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) varázsszem (#184) Techiulan aurája (#261)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
áldomás (#6) (2,20) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) vámpirizáció (#1) (3,40)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: nagyon éhezik
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 134 (limit: 910), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14875.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 100 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 242 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
91 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 csuklyavirág (#133)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 harci kalapács (#174)
1 isteni könnycsepp (#260) 32 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 moa üveggömb (#383) 3 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404)
3 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

212 213 214
109
110
111
(213,110) márványtorony (#175), tavacska, 29. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), sötét gnóm (#132), elektromos angolna (#196), moszatrája (#198), opati polip (#195)

Üzenet küldése a karakternek