276. forduló, 278. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 17. 12h:16'
EZ A 1210. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
1211. játékheted kezdete: febr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Egy alanori csataménen sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a csatamén le akarna gázolni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a veszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Szeretett királyunk, VI. Borax üzenetét hozom a királyság minden híres kalandozójának!
- Lehet, hogy híres vagyok, de biztosan nem vagyok a királyság kalandozója - gondolod magadban, de ezt nem közlöd a futárral.
- Nemrég Alanor jósmágusai közelgő kataklizmára figyelmeztették bölcs uralkodónkat. A titokkutató udvari mágusok és főpapok hónapokig kutatták a veszély mibenlétét, és végül megtalálták annak forrását. Morgan, Leah elsőszámú avatárja, éppen Ghallán tartózkodott a világégés idején, és úgy tűnik, hogy ez a hatalmas kataklizma még az ő fizikai valóját is képes volt elpusztítani. Egy ilyen hatalmú lényt azonban nem könnyű eltörölni a létezésből. Kiderült, hogy a létsíkokon szétszórt és elrejtett lélekurnákba rejtette szellemét, és ezekből mostanra képes volt visszaregenerálni a testét is. Miután ismét teljes öntudatra ébredt, döbbenten látta, hogy Leah hatalma mennyire lecsökkent Ghallán a világégés következtében. Úgy döntött, hogy tesz ez ellen, ezért elkezdte felszaggatni a tér -idő szövetét, hogy a Negatív létsíkról negatív energia áramoljon át a világunkra. Ennek mellékhatásaként élőholtak özönlenek Ghallára, animálódnak itteni, régen halott lények is, sőt, még az életteli föld is kiég. Ha pedig elég negatív energia áramlik Ghallára, akkor a Negatív létsíkhoz hasonló, kiégett, élőholtak által lakott világ lesz belőle. Nyilván, sem Őfensége, sem a Yaurr birodalom nem fogja ezt ölbe tett kézzel végigvárni. A bölcsek, konzultálva Leah legfőbb papjaival, arra a megdöbbentő következtetésre jutottak, hogy Leah - érthetetlen okokból - nem támogatja Morgan ez irányú törekvését. Mindez lehetőséget ad nekünk is arra, hogy megakadályozzuk Morgan tervét. Ha a negatív energia eléggé lecsökken Ghallán, akkor ezek a nekrorések bezárulnak, és elhárul a világvégét jelentő veszély. A negatív energia csökkentésének pedig az egyik legegyszerűbb módja, az élőholtak pusztítása. Így királyunk mindössze arra kér téged, hogy tégy meg minden erőfeszítést annak érdekében, hogy minél több élőholtat pusztíts el. Nem lesz nehéz találkoznod velük, hiszen lassan már mindenhol a holtak kóborolnak.
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy a nekrorések bezáruljanak! - azzal vágtába ugratja az alanori csatamént, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,28] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy méregelementál trófea, egy jégelementál trófea és egy csontgólem trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {támadása: 46.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vladamir . Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Ezüst Larian, amikor összefutottatok, adott neked 10 pirkitet. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy grákó denevér nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed a grákó denevér nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a grákó denevér testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 407.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 389.]

* 7. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 9. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 10. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 379.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ba 255 nem támadod a 255. szörnyet
BA 255 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ef 10 514 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 314.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

bb 37 30 beraksz a bankba a 37. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 312.]

hu 90 hulladék: 90
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

flh 21 189 felt. lőfegyver haszn. 21 a 189. tárggyal
Ok, FLH 21 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 8 mozogsz északra
[182,27] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy alanori csatamén formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy purifikátor császár. (ld. enc.) {támadása: 50.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr. (ld. enc.) {max. életpontja: 239-246.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt hadúr testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Mnebolath trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt hadúr trófeát. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 82, gyógyulás: 12, összesen: -70 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 84, gyógyulás: 12, összesen: -72 ÉP}

Találsz nála 1 boszorkánykendőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 2 (limit: 160), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200.
Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 6d6+6.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 66, gyógyulás: 10, összesen: -56 ÉP}

Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (666. épület.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[181,26] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy kronokukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 241-270.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kronokukac testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [180,25] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. {támadása: 26.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető testét. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+6.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Zinthurg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 176-205.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [181,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 271-320.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.}

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [79 pontot használtál fel, van még 207.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 177.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[182,23] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy éjkornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 40 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [183,22] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy trikornis herceg. (ld. enc.) {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. {max. életpontja: 921-1010.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vapár cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [184,23] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy drakolich áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich jobb hátsó lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 79, gyógyulás: 11, összesen: -68 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 smirglilevelet. Erőd TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 108.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy mérgezett tüskét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy manó. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kősisakos Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy borzalmas varkaudar. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+4.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy tüskés gigaféreg. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy acélkolosszus. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 58.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 mozogsz keletre
[185,23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy bolyongó lidérc. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 15 vágó, 65 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 101 82 117 keresed a 101. szörnyet a 82. szörnyet a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

h 238 40 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 2, 20.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 420 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.]

PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY)
Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez.

TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY)
Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány.

HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY)
A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével.

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 32 (40) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 23 (25) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 40 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 452/243 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (44) Varázspont: 313/93 Pénz: 5126 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 41/16 Pszi pont: 132/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2279 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 098 TP-t kaptál. Jelenleg 954 981 TP-d van. A következő szinthez még 45 019 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, kultúrmasztodon, élőholt hadúr. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 5808 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/11 (+8%)
vágófegyverek: 29/20 (+8%) ütőfegyverek: 24/76 (+2%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: *25/100 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/67 (+355%) 2. nyomkövetés: 59/47 (+21%) 3. mászás: 16/93
4. csapdakészítés: 20/61 (+7%) 5. csapdaészlelés: 14/19 (+300%) 6. gyógyítás: 34/5
7. titkosírás: 13/67 8. felderítés: 26/61 (+309%) 9. szörnyidomítás: 9/31
10. teológia: 26/68 (+21%) 11. taumaturgia: 29/68 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/91
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/29 15. zene: 12/2 (+44%)
16. szörnyismeret: 41/88 (+33%) 17. pszi: 17/74 (+17%) 18. zárnyitás: 9/30 (+300%)
19. vadászat: 15/96 20. bányászat: 35/85 21. úszás: 11/18
22. főzés: 10/45 (+10%) 23. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) tolvajvér (#364)
mentális pajzs (#72) Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 47.
Kész: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 83 TU. szükséges még: 7 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1462 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
28 kaja (#2) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 pirkit (#153)
4 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17) 5 vas dobónyíl (#189)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 boszorkánykendő (#1697)
1 ezüst kulcs (#184) 1 grákóbőr (#41) 5 manakristály (#500)
5 smirglilevél (#29) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183 184 185 186
21
22
23
24
25
26
27
28
29
(180,25) ryuku csapásvezető (#778), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Thargodan csatamező (#432), 46. jellempróba, Dornodon oltár
(181,24) Raia szent lovagja (#239), szubreális vámpír (#223), gumifa (#38), Tharr oltár
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), kronokukac (#285), szubreális vámpír (#223)
(182,23) éjkornis (#228), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), régészeti lelőhely (#1208)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), purifikátor császár (#393), élőholt hadúr (#371), drakolich (#760), zoloboo sámán (#230)
(182,28) grákó denevér (#25)
(183,22) trikornis herceg (#261), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(184,23) drakolich (#760), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), borzalmas varkaudar (#166)
(185,23) 24. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elkezdődött az élőholt invázió.

Üzenet küldése a karakternek