58. forduló, 60. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 22. 9h:07'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX

SAVANNAH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,86] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Forkboyjal. Tharr elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hírnök trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy szubreális vámpír trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Hasszánnal. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Hasszán, Stuba a Holló, Chen Keen, Hedvig a bátor, Qwutzecahtirru, Hosszúkarom Kriton és Forkboy. Miközben Hasszán előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Ellenfeled egy bandita és egy sötét gnóm lesz. (ld. enc.)

Úgy döntesz, bandita lesz az első ellenfeled. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [sötét gnóm:] A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. [bandita:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 47 életpontot vesztettél. [sötét gnóm:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bandita bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.)
Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a bandita bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) [bandita:] Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél.
Csontszuronnyal jól megszurkálod a bandita jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a bandita fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) [bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véged! {Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+81 életerő.)
Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 41 életpontot! Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről. Az osztozás után neked 2 arany karperec (ld. enc.) és 150 arany jut. (Hosszúkarom Kriton 1 aranygyűrűvel és 150 arannyal , Forkboy 1 arany karpereccel és 150 arannyal , Stuba a Holló 1 aranygyűrűvel és 150 arannyal , Chen Keen 1 aranygyűrűvel és 150 arannyal , Hedvig a bátor 1 arany karpereccel és 150 arannyal , Qwutzecahtirru 1 aranygyűrűvel és 150 arannyal , Hasszán 1 aranyozott klipsszel és 150 arannyal gazdagodott.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 400 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 209.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy szőrlajhár fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szőrlajhár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a szőrlajhár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szőrlajhár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 201.]

ek 116 40 5 t. energia kisütése: 116 40 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

a 151 3379 4 átadod a 151. tárgyat a 3379. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 szvó-ektoplazmát Hasszán részére. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

v 15 133 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csuklyavirág. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 191.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 181.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyidomítás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 6 2 mozogsz nyugatra, keletre
[79,86] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy karmazsin huhogó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal többször eltalálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [80,86] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy khór darázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a khór darázs jobb első lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A khór darázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Elenios avatárja lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Chen Keennel. Tharr ministránsa. Egy arany masszariasztót, egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy óriás csontváz trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Hosszúkarom Kritonnal. Sheran kántora. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kőkés szimbólumot, egy ryuku mellvértet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Qwutzecahtirruval. Raia hűséges követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy ork sámán trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Hasszánnal. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Stuba a Hollóóal. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy trappoló dinymák trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[26 pontot használtál fel, van még 155.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[81,86] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy halálmadár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 7 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,86] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos tetű. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű jobb középső lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyengén megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,86] Az erdő után alacsonyhegység következik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Látsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany karperec felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ököllel súrolod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany karperec felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 101.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 93.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[83,85] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontlepke. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,83] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 55 (limit: 630), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5530.
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 69.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[84,82] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,81] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyengén megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szőrlajhárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 31.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

TESTÚJJÁÉPÍTÉS (12. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Sikerült végre tökéletesen használhatóvá fejlesztened a legkézenfekvőbb alakváltó képességet: miszerint formád oda-vissza változtatása során a sérüléseket "eltünteted", a hibás sejteket regenerálod. Ez a dolog már nem megy annyira spontán, "érzésből", mint a többi: egy apró hiba borzalmas torzulásokat idézhet elő, ezért nagyon mély koncentrálást igényel. Használatához az AV 12 <TVP> parancsot kell kiadnod. 10-el kevesebb életpontot fogsz gyógyulni, mint ahány tevékenység-pontot költesz el - a 10 pont a kezdeti meditációt jelenti. Pl. AV 12 30 gyógyít 20 életpontot. Nincs korlátozva a maximálisan elkölthető pont! Ha paraméterként több pontot adsz meg, mint amennyi életpontod hiányzik, automatikusan csak a szükséges pontmennyiséget fogod elkölteni. (Megjegyzés: Ha nagyon magas már a gyógyítás szakértelmed, lehet, hogy az AV 12 nem lesz sokkal hatékonyabb, mint a GY parancs. Gondolj azonban arra, hogy a testújjáépítést labirintusokban is használhatod...)

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 59. fordulód.

Erő: 16 Szint: 13 Merészség: 6/2 Magasság: 160 cm
IQ: 17 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 170/58 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 78/10 Pénz: 197 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/1
Eddig összesen 333 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 093 TP-t kaptál. Jelenleg 33 526 TP-d van. A következő szinthez még 14 474 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, Mallon, törpemammut. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/15 (+38%) szúrófegyverek: 17/19 (+19%) ütőfegyverek: 2/8
lőfegyverek: 8/10 (+5%) dobófegyverek: 12/32 (+44%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/8 (+34%) 2. nyomkövetés: 15/2 (+37%) 3. mászás: 2/31
4. csapdakészítés: 9/89 (+18%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 13/47
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/33 9. szörnyidomítás: 3/48 (+200%)
10. teológia: 5/107 (+9%) 11. taumaturgia: 7/81 (+8%) 12. versengés: 1/17
13. zene: 3/50 (+22%) 14. szörnyismeret: 5/61 (+33%) 15. zárnyitás: 1/6
16. vadászat: 4/29 17. bányászat: 2/48 (+51%) 18. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 7 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 212. tárgyat kell leadnod. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 5, 6, 7, 15, 16, 17, 18, 21, 41, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 986 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rejtőköpeny (#277) 1 szöges bőrpajzs (#66)
1 * topáz erényöv (#731) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 5 bumeráng (#249) 1 csontkés (#11)
1 * csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 3 nyílvessző (#108) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 rézgolyó (#343) 4 tüske (#22) 8 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 2 gyöngysor (#192) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 3 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 12 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 lant (#238) 1 + nyílcsapda (#243) 1 olló (#335)
1 szeksztáns (#32) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 6 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
2 dözmöng szív (#122) 1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135)
2 halcsont (#390) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114)
1 lajhár csont (#236) 2 lapkorong (#80) 12 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
6 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 4 rézdarab (#70)
6 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29) 4 surranó kígyó bőr (#47)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 45.48 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaktusztüske (#114) 1 sünmedve tüske (#14)
4 szvó-ektoplazma (#151) 3 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131)
2 arany karperec (#194)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 csuklyavirág (#133) 2 gyöngymangó (#135)
1 huhogó bibe (#332) 3 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
7 madártoll (#112) 2 rézdarab (#70) 1 tudás gyöngye (#522)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82 83 84 85 86
80
81
82
83
84
85
86
87
(79,86) karmazsin huhogó (#185), művészi porolit (#720)
(80,86) szőrlajhár (#141), khór darázs (#348), délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chen Keen (1142. kalandozó), Hosszúkarom Kriton (2563. kalandozó), Qwutzecahtirru (2996. kalandozó), Hasszán (3379. kalandozó), Stuba a Holló (4917. kalandozó)
(81,86) halálmadár (#351), élőholt mirg (#135), ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393)
(82,86) gyilkos tetű (#116), óriás csontváz (#176), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(83,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 35. jellempróba, phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár
(83,85) oltár, 36. jellempróba, karmos tankány (#137)
(83,86) alpesi tehenek (#91), Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), fémbontó szójer (#150)
(84,82) rájanyékek (#58), egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 31. jellempróba, Elenios oltár
(84,83) művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 35. jellempróba, érclelőhely, élőholt mirg (#135)
(85,81) óriás csontváz (#176), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek