218. forduló, 220. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 18. 6h:54'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX

SAVANNAH KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,81] koordinátán.
Biztonságban, a tolvajoktól, más kalandozóktól, barátoktól, segítséget kérőktől tökéletes védelmet élvezve, bokor alakban pihensz. Egyszercsak megpillantasz egy árnymanót, kezében hatalmas mandibulakasza. Amikor észrevesz téged, megmarkolja Leah-szimbólumát, és vigyorogva felkiált: - Végre egy smirglibokor! - majd kaszáját lengetve neked esik. Kétségbeesetten próbálsz visszaalakulni, de már késő! Nincs elég időd hozzá! A kasza a testedbe mar... Kókadt levelekkel térsz magadhoz a szörnyű rémálomból.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Minden varázserőd visszatért. (+24 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 401.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 376.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 6. KP: kb 124 1 0 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 7. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 8. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 6 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 264 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 9. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 10. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

bb 2 124 657 beraksz a bankba a 2. tárgyat (124 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 48 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 3 aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

v 453 112 50 elmormolod a 453. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a madártoll felületén, a közepébe írod a számot: 50. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 361.]

v 453 225 1 elmormolod a 453. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a orgyilkos tőr felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 358.]

v 453 277 1 elmormolod a 453. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a rejtőköpeny felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 355.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[82,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg -> a felesleges 4 db-ot eldobod] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [83,79] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 339.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg -> a felesleges 4 db-ot eldobod] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 28 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[84,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [85,78] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Felfedeztél egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy epokitféreg. {max. életpontja: 115-124.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse! [16 pontot használtál fel, van még 295.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz bal első lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[86,77] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Métely lehet. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Métely bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a Métely jobb csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a Métely ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a Métely lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Métely száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 saválló fülbevaló. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. [ugh méreg -> a felesleges 8 db-ot eldobod] 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,76] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy liumbe közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 20 szúró, 8 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [88,75] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 255.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Találsz 3 aranyat! Ez aztán a szerencse! [40 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 mozogsz északkeletre
[89,74] Még mindig füves síkságon vagy.

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 207.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 mozogsz északkeletre
[90,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [8 pontot használtál fel, van még 159.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 99.]

m 6 mozogsz nyugatra
[89,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [8 pontot használtál fel, van még 91.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Világoszöld a gatya, benne szőrös uborka.
[5 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 51.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 22 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 43.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 10, 12.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 43 pontod maradt, ebből a következő körre 43 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 403 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 22 Merészség: 1/2 Magasság: 160 cm
IQ: 29 Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 452/452 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (45) Varázspont: 343/337 Pénz: 288 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 40/7 Pszi pont: 50/11
Eddig összesen 2648 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 775 TP-t kaptál. Jelenleg 823 288 TP-d van. A következő szinthez még 176 712 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, vadász quwarg, Poomr Ko. A 214. fordulódban 7630 arany került a bankszámládra. 7706 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/79 (+12%) szúrófegyverek: 24/3 vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 9/10 dobófegyverek: 25/4 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 90
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 108/19 2. nyomkövetés: 44/10 (+55%) 3. mászás: 8/87 (+14%)
4. csapdakészítés: 22/11 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/10 6. gyógyítás: 13/91
7. titkosírás: 6/46 8. felderítés: 9/45 (+7%) 9. szörnyidomítás: 10/9
10. teológia: 24/68 (+5%) 11. taumaturgia: 24/34 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/17 14. harcművészetek: 9/66 15. zene: 14/61
16. szörnyismeret: 29/93 (+22%) 17. pszi: 7/59 (+15%) 18. zárnyitás: 1/82
19. vadászat: 12/40 (+100%) 20. bányászat: 22/78 21. főzés: 6/72 (+17%)
22. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1224 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 42 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 dorony tüdő (#212)
1 liumbe hajtás (#655) 3 ragasztó (#83) 1 saválló fülbevaló (#1552)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
(82,80) ragyás burástya (#111), oltár, 40. jellempróba
(83,79) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111)
(84,79) arató csattanat (#144), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár
(85,78) grok-képződmény (#149), Raia oltár, 43. jellempróba, epokitféreg (#147), bundás csirmáz (#93)
(86,77) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba, Métely (#7000)
(87,76) manaelementál (#290), liumbe (#349)
(88,75) sóhajtó dorony (#112), 31. jellempróba
(89,73) phua-kúp (#372)
(89,74) 26. jellempróba
(90,73) Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek