Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 16. 12h:06' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 182 26 53 | elmormolod a 182. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 224 364 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot |
v 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot |
vv 71 | elmormolod a 71. varázslatot |
v 453 16 10 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 37 10 | elmormolod a 453. varázslatot |
hu 244 454 945 | hulladék: 244 454 945 |
ek 7 18 8 | t. energia kisütése: 7 18 8 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
hh 504 1615 | használod az 504. tárgyat az 1615. tárgyat |
kb 945 1 | kiveszel a bankból a 945. tárgyat (1 darabot) |
kb 945 1 | kiveszel a bankból a 945. tárgyat (1 darabot) |
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
ftv 33 654 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 654. szörnyet |
ba 179 | nem támadod a 179. szörnyet |
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 137 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és 2 csuklyavirág. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}
(Továbbmész...) [187,30] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranytű, 3 vasérc, 8 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontgólem bal vállát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [188,29] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {támadása: 0.}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem jobb karját. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 117 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus oszladozó fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zombi mágus jobb lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a zombi mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi hatás! A zombi mágus néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Tüzet köpsz. 79 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontgólem testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A csontgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan bal oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP] 1 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 83 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard jobb oldalát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a jégtroll bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a jégtroll bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] 1 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró bal oldalát. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szánalmas pondró testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szinte átharapja a szánalmas pondró a jobb lábadat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges csontgólem trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szánalmas pondró trófeát. 4 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 295, gyógyulás: 0, összesen: -295 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 3 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a mammut zombi testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 61 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mammut zombi testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a mammut zombi fejét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 77 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 335, gyógyulás: 0, összesen: -335 ÉP}
(Továbbmész...) [190,30] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág -> a felesleges 7 db-ot eldobod] Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 635 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [190,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 4 7 6 | mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 83 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester nyakát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a zombi mester jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [189,31] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat q. rohamosztagos került az utadba. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Tüzet köpsz. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A 8 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Tüzet köpsz. 90 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Tüzet köpsz. 91 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: fokhagyma, 5 fűszertartó, remák szív, nyílvessző, grákóbőr, moa obszidián. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 117 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}
(Továbbmész...) [188,31] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a woorgard testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a csontgólem fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A csontgólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
ek 7 11 12 | t. energia kisütése: 7 11 12 |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
v 181 188 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
[188,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
tk 11 1776 | többszemélyes kaland 11 1776 |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 5. BP: ef 30 519 0 | energia fejlesztése 30 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.] |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
EKHNAGORHU (291. SZÖRNY) Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani. |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
DIZEN KULCS (472. TÁRGY) A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte. |
KEG GOMBA (1615. TÁRGY) Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus. |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
SZUPER HÁLÓCSAPDA (274. SZÖRNYCSAPDA) A kiváló minőségű szuper dobóhálót egy szörnyre dobva könnyedén foglyul ejtheted, ha a szörny aránylag kicsi. Ha a FOG <szörny> 274 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy szuper dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, és csak nagyon ritkán fordul elő, hogy a szörny széttépi a hálót, ellentétben a sima kötélből készített dobóhálóval. A szuper dobóháló nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különlegesen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
Erő: | 18 (32) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 24 (43) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 55 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/42 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 385/352 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (34) | Varázspont: | 484/12 | Pénz: | 7800 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 52/32 | Pszi pont: | 144/15 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/46 | vágófegyverek: | 18/26 (+3%) | ütőfegyverek: | 34/60 (+30%) |
lőfegyverek: | 30/18 (+13%) | dobófegyverek: | 16/14 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (400%) << Dhouga kalapácsa (#1425) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (18 -19.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (20 -21.); ubuk tüske (#131) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,104 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 188,31 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 84, 89, 93, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/81 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 36/78 (+40%) | 3. mászás: | 14/89 |
4. csapdakészítés: | 15/17 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 13/22 | 6. gyógyítás: | 22/11 |
7. titkosírás: | 9/6 | 8. felderítés: | 20/62 | 9. szörnyidomítás: | 8/77 |
10. teológia: | 27/51 (+18%) | 11. taumaturgia: | 38/91 (+1224%) | 12. szerencsejáték: | 8/78 |
13. versengés: | 9/84 (+10%) | 14. zene: | 9/41 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 18/58 |
16. pszi: | 20/8 (+8%) | 17. zárnyitás: | 11/18 | 18. vadászat: | 12/19 (+54%) |
19. bányászat: | 17/67 (+31%) | 20. úszás: | 2/64 | 21. főzés: | 12/68 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), védőkristályt (#2240) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 1 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 1 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093), trikornis (#104), élőholt quwarg (#202), Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), kék rothasztó (#421), halálos morf (#7618) (csak egyszer), harcias morf (#7619) (csak egyszer), brutális morf (#7620) (csak egyszer), lomha morf (#7621) (csak egyszer), védelmező morf (#7622) (csak egyszer), mágiamorfáló (#7623) (csak egyszer), domináns morf (#7624) (csak egyszer), éltető morf (#7625) (csak egyszer), mestervarázsló (#267) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), Vérmes Amazon (#7123), gonoszok (#988), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), purifikátor császár (#393), ősdentor (#282), élőholt ősmágus (#179), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 19. szintű lényekre | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | lebegő gomba (#39) | izomernyesztés (#33) | >> | mammut zombi (#654) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. (teljesítve) |
2.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 83, 84, 88, 89, 93, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 176, 187, 189, 190, 193, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 11, 14, 16, 20, 34, 38, 42, 43, 44, 49. |
Kész: 40, 51. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1462 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | kvazár kard (#297) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1≥1 | bot (#4) | 1 | Dhouga kalapácsa (#1425) | 1 | * | harci kalapács (#174) | ||
1 | * | kétfejű csatabárd (#1754) | 1 | kőkalapács (#13) | 4 | szögletes kő (#17) | ||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | kampós acélszigony (#455) | 2 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1≥1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
10 | kerek kő (#19) | 1 | tüske (#22) | 95 | * | ubuk tüske (#131) | ||
12 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 8 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | optiri agysisak (#315) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1≥1 | mágusköpeny (#453) | 1≥1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) |
1 | rinóbőr öv (#685) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | roxati üvegszem (#443) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 1 | vortex amulettje (#607) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
3 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | * | balkezes gyűrű ($1549) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 83] | ||||||
24 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 104] | |||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 7 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 13] | ||||||
5≥5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 85] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 23 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 17] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [benne 1 korty Sheran főzete (#286), fér még: 9] | ||||||
1 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5≥4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 31] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
9 | zöld üveg (#82) | [bennük 143 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | 22 | áldott kő (#642) | |||
1 | amul kulcs (#565) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bunthar zsák (#734) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 3 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
2 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 43 | + | gyógykenőcs (#313) | 6 | kaja (#2) | ||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 4 | kötél (#92) | |||
1 | kreommat varázsital (#926) | 1 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | 7 | manakristály (#500) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | norgat kulcs (#471) | 1 | olló (#335) | 33 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | plazmagömb (#2235) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | 8 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | tenger gyümölcse (#1155) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 12 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 4 | varázskő (#305) | 8 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
7 | védőkristály (#2240) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 11 | álompor (#396) | 5 | amniosz (#203) | |||
3 | artikula bélhólyag (#927) | 2 | arx formázó minta (#298) | 10≥10 | bordacsont (#16) | |||
8 | borkonyó bibe (#312) | 43 | csuklyavirág (#133) | 3 | din formázó minta (#301) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 11 | dözmöng szív (#122) | 10≥10 | drótszőr (#37) | |||
1 | eknozol (#540) | 7 | ezüstdarab (#326) | 14 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 9 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | fpi formázó minta (#419) | 6 | galachmit (#310) | 2≥2 | gromak bőr (#268) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 11 | halcsont (#390) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
4 | kaktuszbogyó (#429) | 27 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
6 | khatiszon kristály (#2322) | 2 | kőszem (#304) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
3 | kreommat szirom (#925) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | lótuszvirág (#447) | 76 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 10≥10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mithril (#352) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa rubin (#379) | 2 | moa smaragd (#377) | |||
3 | moa üveggömb (#383) | 6 | mocsári penke (#148) | 3 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | páncélfényező (#1678) | 23 | pirkit (#153) | |||
27 | polip szívóka (#391) | 4 | purifikátor háj (#269) | 4 | rájabőr (#404) | |||
4 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | 5 | remák szív (#264) | |||
9 | rézdarab (#70) | 6 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd dragnit (#1743) | 34 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 3 | surranó kígyó bőr (#47) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 4 | tükör (#43) | 6 | tűzbimbó (#623) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 4 | varányszem (#30) | |||
11 | vasérc (#152) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | kétfejű csatabárd (#1754) | ||||||
smaragd dragnit (#1743) | - a befoglaló tárgy: | párducbőr övtáska (#1117) |
Összsúly: 157.71 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 225 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 21 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fekete könyv (#2234) | 72 | gyöngymangó (#135) | 107 | kaja (#2) | 80 | kerek kő (#19) | 1 | márványszobor (#2232) | 40 | quwarg kristály (#2238) | 1 | rúnakavics (#2233) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | súlyzó (#347) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 5 | bordacsont (#16) | 62 | drótszőr (#37) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 5 | fűszertartó (#210) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
22 | gyógykenőcs (#313) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 16 | kvazár (#244) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
46 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | 1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
637 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | éjkő (#2369) | 5 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 4 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tűzbimbó (#623) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) | 29 | víz (#27) |
187 | 188 | 189 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|