198. forduló, 200. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 22. 9h:06'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Bónuszvásárlás: +1 TNO. 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,29] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+159 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 337.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 676 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy gyöngymangót ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

ff 552 513 felt. fegyverváltás: 552 513
Felt. fegyverváltás: << troll klopfoló << pásztorbot. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 1 189 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 189. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 189 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 20 189 felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal
Ok, FLH 20 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 27 351 felt. lőfegyver haszn. 27 a 351. tárggyal
Ok, FLH 27 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

m 6 mozogsz nyugatra
[177,29] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+27 varázspont). 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy drakolich.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (53 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: dözmöng szív, 2 borkonyó bibe, fekete gyöngy, 2 grifftojás, lótuszvirág. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. Jól harcoltál! (+27 varázspont.) 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 94, gyógyulás: 9, összesen: -85 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Varázserőd töltődik (+27 varázspont). 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 védőkristályt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 604 (limit: 630), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64445.
Látsz egy kazmárt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 281.]

kt 189 4 elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 3 vas dobónyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 3 vas dobónyilat. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 251.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 249.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 mozogsz nyugatra
[176,29] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csápos otagi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csápos otagi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 211, gyógyulás: 26, összesen: -185 ÉP}

Találsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Jutalmad nem marad el (+16 varázspont). 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 201.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 199.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 197.]

m 6 mozogsz nyugatra
[175,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy norpadolótika. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika bal hátsó lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 156.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 156.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 154.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 152.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklakezű Porfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy óriásféreg. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Egy ezoterikus mardel legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy krapixlon fürdőruha. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 112.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 110.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[174,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy márvány drakón. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal vállát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 bogyógránátot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 606 (limit: 630), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64645.

(Továbbmész...) [173,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. 1 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 157, gyógyulás: 5, összesen: -152 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt ősmágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. [12 pontot használtál fel, van még 96.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 94.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 92.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[172,30] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [171,29] Továbbra is síkságon vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy animált hókutya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 78.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 31 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 76.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 74.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 72.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[170,29] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 mihlanil dobótőrt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 608 (limit: 630), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 64845.

(Továbbmész...) [169,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Látsz egy olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Brujeria orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: quwarg tojás, fekete gyöngy, 4 tinta, csuklyavirág, mocsári penke. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 84, gyógyulás: 6, összesen: -78 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy bolyongó lidérc volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [20 pontot használtál fel, van még 52.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 gyöngymangót. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 5, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a gyilkos szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDŐKRISTÁLY (2240. TÁRGY)
Igazán hasznos kis tárgyat tartasz a kezedben. Ez az apró kristály képes téged megvédeni a szörnyek néhány olyan képessége ellen, amiket az ütésükkel okoznak. Ezek azok a képességek, melyek a tudatodat, mentális energiáidat, varázspontjaidat, tulajdonságaidat, max. ÉP-det, szintedet, életkorodat, jellemedet, papi hitedet, TVP-det károsan befolyásolják. Ha ilyen jellegű támadás ér, a védőkristály felizzik, és megvéd a hatásától. A kristály energiája sem végtelen azonban, mindig, amikor megvéd valamitől, van 5% esély arra, hogy végleg kimerül. Természetesen, ha valami okból már immúnis vagy egy támadásra, akkor a kristály nem aktiválódik és nem is merülhet ki. Ráadásul még KF-elned sem kell! Nyilván egy ilyen hasznos holmit nem adsz oda másnak.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 1 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2240 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a quwarg kirstályt egy védőkristályra! Fontos, hogy ezt csak akkor teheted meg, ha rendelkezel a relikviagyűjtő mind az 5 korábbi ajándékával (azaz a márványszoborral, rúnakaviccsal, fekete könyvvel, plazmagömbbel és zeolitkristállyal) és ezek nálad is vannak bizonyítékként.)

MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY)
A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni.

MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY)
Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 122. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 24 (34) Védekezés: 45 Menekülés: 40 % Életkor: 20/26 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 492/420 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (43) Varázspont: 814/264 Pénz: 218 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/27 Pszi pont: 159/140 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 2466 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 642 TP-t kaptál. Jelenleg 2 103 712 TP-d van. A következő szinthez még 196 288 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, acélkolosszus, animált hókutya. A 197. fordulódban 1040 arany került a bankszámládra. 1060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 szúrófegyverek: 9/57 vágófegyverek: 24/26 (+3%)
ütőfegyverek: 31/35 (+13%) lőfegyverek: 24/69 dobófegyverek: 27/8 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -26.); tolmokov-koktél (#351) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/44 (+55%) 2. nyomkövetés: 39/91 3. mászás: 11/80 (+18%)
4. csapdakészítés: 14/40 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/93 6. gyógyítás: 25/38
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 16/74 9. szörnyidomítás: 8/35
10. teológia: 28/67 (+7%) 11. taumaturgia: 55/56 (+24%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 5/61 14. zene: 5/33 15. szörnyismeret: 19/57 (+6%)
16. pszi: 19/15 (+10%) 17. zárnyitás: 1/37 18. vadászat: 4/13
19. vitalitás: 1/65 20. bányászat: 31/41 (+7%) 21. úszás: 8/57
22. főzés: 14/4 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), noth szellem (#250) (csak egyszer), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> zombi (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
7 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 pásztorbot (#513) 1 Trákin csákánya (#367) 1 * troll klopfoló (#552)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
5 * ezüsttollú nyíl (#363) 9 kerek kő (#19) 20 tüske (#22)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
6 bogyógránát (#430) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mihlanil dobótőr (#599) 17 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 10 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 királyi korona (#338) 1 Krough fejdísze (#1570)
Vállvédők
1 * monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * griff nyakék (#1579) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * nekrofun medál (#253)
1 ritualista amulett (#708) 1 * virág szimbólum (#143) 1 vortex amulettje (#607)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 obszidián karkötő (#229)
1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
15 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 1 balkezes gyűrű (#1549)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 17]
5 éjurna (#2368) [bennük 50 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
6 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 69]
2 szent kehely (#257) [bennük 15 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 65 csepp ugh méreg (#166), fér még: 55]
6 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 23]
7 zöld üveg (#82) [bennük 35 csepp ragasztó (#83), fér még: 105]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
2 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 8 Fairlight szütyője (#2108)
3 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170)
15 gernim balzsam (#1894) 3 gyógykenőcs (#313) 317 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 8 krónika (#1725) 2 légiós hátizsák (#1560)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
4 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 4 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 2 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
1 + tüskecsapda (#242) 8 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
1 védőkristály (#2240)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 92 álompor (#396)
1 amniosz (#203) 2 aranytoll (#572) 1 berzerker tüske (#713)
38 bordacsont (#16) 4 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733)
3 csillezsályalevél (#1253) 12 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 149 drótszőr (#37)
9 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105)
28 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
3 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
5 gyíkfű (#201) 42 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
1 hebrencs állkapocs (#130) 8 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
10 kaktuszbogyó (#429) 62 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 kobudera csont (#705)
2 kőszem (#304) 2 kreiton esszencia (#892) 3 kvazár (#244)
11 lajhár csont (#236) 2 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655)
205 madártoll (#112) 153 mákrózsa virág (#56) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa obszidián (#380) 2 moa üveggömb (#383)
17 mocsári penke (#148) 11 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
8 púderkő (#119) 11 pular kristály (#239) 4 quwarg tojás (#360)
2 rakolits por (#669) 8 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264)
11 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 7 rókafarok (#124)
2 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
1 szockó hólyag (#355) 1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
8 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 5 Thargodan esszencia (#328)
7 tigroszlán fog (#63) 1 Tiume batyuja (#660) 1 trikornis szarv (#198)
4 tükör (#43) 1 varkaudar csont (#1113) 26 vasérc (#152)
14 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 301.49 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 borkonyó bibe (#312)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 2 drótszőr (#37)
2 grifftojás (#179) 3 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
3 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 12 pirkit (#153)
1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170) 4 tinta (#101)
6 vasérc (#152) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 6 bogyógránát (#430) 12 bordacsont (#16)
2 gyöngymangó (#135) 15 isteni könnycsepp (#260) 1 mihlanil dobótőr (#599)
1 obszidián függő (#195) 2 óndarab (#85) 3 quwarg tojás (#360)
3 rézdarab (#70) 3 szvó-ektoplazma (#151) 7 tigroszlán fog (#63)
5 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166) 3 vas dobónyíl (#189)
1 védőkristály (#2240)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179
28
29
30
31
(169,29) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), oltár, 21. jellempróba, érclelőhely, drakolich (#760)
(170,29) zombi mester (#251), szubreális vámpír (#223)
(171,29) gumifa (#38), 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(172,30) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), arató csattanatok (#144)
(173,29) 46. jellempróba, oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(174,29) Raia oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba, márvány drakón (#322), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251)
(175,29) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), oltár, 49. jellempróba, quwarg királynő (#153), norpadolótika (#226), ezoterikus mardel (#184)
(176,29) csápos otagi (#395), quwarg boly (#359), quwarg nagymester (#214)
(177,29) woorgard (#231), drakolich (#760), szubreális vámpír (#223), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.05.22 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek