550. forduló, Tyr Rigel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 2. 9h:30'
EZ A 706. JÁTÉKHETED, 551. FORDULÓD
707. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2015
SZÁMLA : XXXX

TYR RIGEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [287,28] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 125 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+191 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 903. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+21 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 901. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 901.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 891. Kapsz 11 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 889. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 887. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 887.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 885. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 885.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-75 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 885.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 138. varázslatot a 243. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 883. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 881. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 906. Kapsz 6 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 906.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 906.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 904. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 147. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 lótuszvirág). [0 pontot használtál fel, van még 904.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 904.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 90. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 887. Kapsz 18 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 887.]

* 9. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 882. Kapsz 6 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-77 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 880. Kapsz 2 VP-t.]

vv 385 57 247 elmormolod a 385. varázslatot az 57. varázslatot a 247. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 12 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 870.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 868. Kapsz 2 VP-t.]

dd 104 85 578 eldobod a 104. tárgyat a 85. tárgyat az 578. tárgyat
Elhajítasz 1 fémrudat. Elhajítasz 7 óndarabot. Elhajítasz 2 ében tobozt. [0 pontot használtál fel, van még 868.]

dd 135 179 324 eldobod a 135. tárgyat a 179. tárgyat a 324. tárgyat
Elhajítasz 4 gyöngymangót. Elhajítasz 2 grifftojást. Elhajítasz 1 ezüsthegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 868.]

dd 364 277 539 eldobod a 364. tárgyat a 277. tárgyat az 539. tárgyat
Elhajítasz 1 vámpírtőrt. Elhajítasz 1 rejtőköpenyt. Elhajítasz 1 mihlanilt. [0 pontot használtál fel, van még 868.]

hh 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával kilukasztod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 827. Kapsz 49 VP-t.]

kb 1241 1152 209 kiveszel a bankból az 1241. tárgyat (1152 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjéből 45 ryuku evezőt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 827.]

ep 1244 200 építed az 1244. tárgyat 200 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy ladikot. Hosszú ideig fabrikálsz. Végre megvan, elkészült a ladik. Na de most? Hogy tudnál vízre szállni vele? Túl messze van a tenger, te pedig itt állsz egy hajóval az erdő közepén. Nincs ötleted. 2392 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 hajózás). [200 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 240 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[287,29] Még mindig az erdőben vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gerdraban fát. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 12 VP-t.]

ep 1244 200 építed az 1244. tárgyat 200 pontért
Elkezdesz építeni egy ladikot. Ácsolsz és fabrikálsz. Végre megvan, elkészült a ladik. Már csak azt kellene kitalálni, hogyan tudnád ezt a vízi járművet eljuttatni a tengerig. Semmilyen használható ötlet nem jut eszedbe. 2392 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 hajózás). [200 pontot használtál fel, van még 417. Kapsz 240 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[288,29] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy gerdraban fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen szétkorhadt ladikot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy groxmati átokmanó került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó testét. (8 támadással 1093 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Transzformálsz! (+109 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a groxmati átokmanó áttetsző bőrét. Kritikus ütés! (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a groxmati átokmanó jobb vállát. (8 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+91 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a groxmati átokmanó bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) A groxmati átokmanó megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A groxmati átokmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
19207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2707, sebződés: 383, gyógyulás: 387, összesen: +4 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Garmhuun familiáris. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1335 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Garmhuun familiáris bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1091 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A Garmhuun familiáris egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A Garmhuun familiáris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
20237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2701, sebződés: 179, gyógyulás: 40, összesen: -139 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 407. Kapsz 12 VP-t.]

ep 1244 200 építed az 1244. tárgyat 200 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy ladikot. Ácsolsz és fabrikálsz. Végre megvan, elkészült a ladik. Huh, batár nagy vízi jármű lett, nem valószínű, hogy bárhogyan is le tudnád vontatni a tengerig. Valószínűleg itt fog elkorhadni. 2392 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 hajózás). [200 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 130 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[288,28] Tovább barangolsz a fák között. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vapár cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gerdraban fát.

[10 pontot használtál fel, van még 197.]

ep 1244 200 építed az 1244. tárgyat 197 pontért
Elkezdesz építeni egy ladikot. Fát vágsz, hogy felhasználhasd aztán a hajótesthez. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a ladik. 2355 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 hajózás). [197 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 209 1152 1241 beraksz a bankba a 209. tárgyat (1152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 42 szuperkötelet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 198 292 21 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 739 bemész a 739. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 565 566 564 keresed az 565. szörnyet az 566. szörnyet az 564. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy groxmati átokmanót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 35 306 energia fejlesztése 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 172. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szupersebesen mormolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 273 2 19
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 10 212
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 273 51 465
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 51 VP-nél kevesebb, plusz 65 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 4, 2.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 692 pontot. A következő körben tehát 689 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tyr Rigel, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr kisebb avatárja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 551. fordulód.

Erő: 80 (103) Szint: 54 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 79 (93) Támadás: 109 (114) Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 80 (97) Védekezés: 169 (179) Menekülés: 30 % Életkor: 42/44 év
Egészség: 78 (95) Életpont: 1733/2272 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (100) Varázspont: 3816/3558 Pénz: 109 arany Kép. pont: 67
Tudatpont: 42/41 Pszi pont: 635/40 Halhatatlanság: 17 %
Eddig összesen 7897 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52787 TP-t kaptál. Jelenleg 55105035 TP-d van. A következő szinthez még 9894965 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ölész, triklem drakolder, entitás manifesztum. A 550. fordulódban 5001 arany került a bankszámládra. 5001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/99 ökölvívás: 56/2 szúrófegyverek: 25/74
vágófegyverek: 39/13 (+2%) ütőfegyverek: 7/94 lőfegyverek: 42/84
dobófegyverek: 23/72

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) (150%) << Shengoroth karma (#1520)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/65 2. nyomkövetés: 164/73 (+10%) 3. mászás: 52/63
4. hajózás: 16/12 (+342%) 5. csapdakészítés: 34/70 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/35
7. gyógyítás: 97/98 8. titkosírás: 7/25 9. felderítés: 27/12
10. szörnyidomítás: 9/76 11. teológia: 241/88 (-154%) 12. taumaturgia: 173/33 (+28%)
13. szerencsejáték: 7/97 14. versengés: 21/92 15. harcművészetek: 55/36
16. zene: 8/69 17. szörnyismeret: 41/2 (+200%) 18. pszi: 55/6 (+6%)
19. zárnyitás: 3/88 20. vadászat: 14/78 (+200%) 21. vitalitás: 6/13
22. bányászat: 33/50 23. úszás: 8/30 24. főzés: 12/60
25. csapatmunka: 4/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 5 6. regeneráció: 3 9. gyors fejlődés: 4
10. vp regeneráció: 5(6) 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 60 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 50 darabot ), kőkést (#6) (max. 10 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Rém (#315), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), zafír sárkány (#329), animált korall (#445), aranyfecske (#283), manaelementál (#290), éjfattyak (#9096), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ezerszemű bestia (#288), tleikan főbíra (#512), bosszúálló (#562)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), bosszantó apróság (#452), éjfattyak (#9096), Morghatal A'ton (#544), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +65 vp 51 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 200 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (114,12,1) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
hatalomvarázs (#220) erőpajzs I (#12) agyburok (#90) kí koncentráció (#69)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) elme dominanciája (#247) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
éjfattyak végzete (#260), Asylux csapdája (#233), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327) puha ütés (#60) >> zafír sárkány (#329)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) pajzszúzás (#251) >> greén örvény (#443)
istenítélet (#284) >> bo'adhun éjhozó (#468) istenítélet (#284) >> káoszszellem (#472)
direkt kontakt. II (#122) >> manaelementál (#290) istenítélet (#284) >> dübörgő bahrot (#479)
istenítélet (#284) >> rubin góliát (#473) bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457)
istenítélet (#284) >> pengekarú nitmák (#450) istenítélet (#284) >> tleikan amazon (#534)
bo'adhun csapás (#266) >> tűzrája (#531) ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998)
ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
puha ütés (#60) >> lázadó hapral (#700) ryuku átokvarázs (#280) >> 44. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> sziklaelementál (#437) halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631)
istenítélet (#284) >> rothadó borzalom (#633) háló (#186) >> tleikan főbíra (#512)
puha ütés (#60) >> kristálynyálka (#632) puha ütés (#60) >> árnytündér csontváz (#629)
bo'adhun csapás (#266) >> garmhegyi szerzetes (#599) halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942)
puha ütés (#60) >> Virotac (#7099) puha ütés (#60) >> 40. szintű lényekre
puha ütés (#60) >> több ellenfél elleni harcban (#985) puha ütés (#60) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538) tompítás (#40) >> Sheran avatárja (#384)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> adószedő (#234)
árnyak segítsége (#270) >> nők (#999) árnyak segítsége (#270) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek pusztában kóborló, neves szörnyek legyőzése az igazi kihívás. Ölj meg tizet! (számláló: 6)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 6 harcos, 19 királynő, 38 élőholt, 23 vadász, 33 nagymester, 26 parafenomén, 23 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
ököllé faragás (376)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ében toboz (#578) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 fémrúd (#104)
2 grifftojás (#179) 4 gyöngymangó (#135) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 3 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112)
1 mihlanil (#539) 1 mocsári penke (#148) 7 óndarab (#85)
1 quwarg tojás (#360) 1 rejtőköpeny (#277) 6 szögletes kő (#17)
42 szuperkötél (#209) 1 vámpírtőr (#364) 20 vaspánt (#1241)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
89 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 37 ryuku evező (#1152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(287,28) quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(287,29) gerdraban fa (#1246)
(288,28) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), gerdraban fa (#1246)
(288,29) gerdraban fa (#1246), ladik (#1244), groxmati átokmanók (#566), Garmhuun familiáris (#543)

Üzenet küldése a karakternek