266. forduló, 268. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 17. 4h:47'
EZ A 1218. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
1219. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SHARIN ELTON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,52] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+115 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy halálmadár nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy jellemrejtés varázslat! Működni kezd a jellemtükör. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 6. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 7. KP: tf 3 30 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 323.]

* 8. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 9. KP: kf 278 0 0 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 10. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 322.]

ftv 34 168 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 168. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

m 3 mozogsz délkeletre
[134,53] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaadod a gnómnak a fémrudat, ennek nagyon megörül és megkér, hogy emeld fel a gépét. Nekigyürkőzöl és megtartod neki a masinát. A gnóm nagy kopácsolással dolgozik alatta. Amikor végre elkészül a szerkezet, a szakember lelkesen bemutatja, hogyan működik. Egy szót sem értesz belőle, de azért okosan bólogatsz. A bemutató végeztével egy rövid kézfogással búcsúztok egymástól. (+2 jóság.)
Látsz egy álomvirágot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Raggardi Csemete előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy barátság szent tüze van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Álnok Feldonnal. Elenios tanítványa. Egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy mind. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy pókkirálynő trófea és egy Whurphöl trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[27 pontot használtál fel, van még 290.]

be 64 bemész a 64. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 3 4 6 mozogsz 3 4 6
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy xirnox az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a xirnox testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a xirnox testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 kerek kő [*] és 1 nagy vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [4. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [6. PONT. --> 7. PONT.] [49 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 11 mozogsz 11
Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [8. PONT.] Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [11. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [14 pontot használtál fel, van még 222.]

kpcs 3 11 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 9 mozogsz 9
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [8. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [14 pontot használtál fel, van még 208.]

kpcs 3 9 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 10 mozogsz 10
Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy fekete griff lakik itt. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [7 pontot használtál fel, van még 201.]

kpcs 3 10 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 12 mozogsz 12
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [8. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [12. PONT. --> 13. PONT.] [14 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 15 21 mozogsz 15 21
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Hirtelen egy orgyilkost veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontkés. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést, 1 ezüst kulcsot és 4 aranyat. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Haladsz előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [17. PONT.] Hamarosan egy fémbontó szójert pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézpáncél felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 óndarabot. Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [20. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [21. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [42 pontot használtál fel, van még 145.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 22 mozogsz 22
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [20. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 igazgy. fülbevaló, 6 fekete gyöngy, 1 zárnyitó készlet és 1 ásó. Gyorsan kiüríted a ládát. [24 pontot használtál fel, van még 121.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 26 28 29 mozogsz 26 28 29
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kereszteződéshez érkeztél. [23. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [26. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [28. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fémbontó szójer. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a fémbontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [29. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 86.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 30 30 30 mozogsz 30 30 30
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy fémbontó szójer az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal első lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 óndarabot és 1 rézdarabot. Hamarosan egy halálosztó kaint pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain bal karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Méregfoggal megérinted a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bev formázó minta, 1 aranylánc, 35 arany, 3 drótszőr, 2 smirglilevél [*], 2 fáklya [*], 6 pirkit, 5 rókafarok és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 74.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 4.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 168 keresed a 168. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 4 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: le 278 0 0 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 101. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 22 Merészség: 7/3 Magasság: 181 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 30 Életpont: 403/375 Jellem: jó (565) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 566/242 Pénz: 2099 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 34/9 Pszi pont: 229/240 EFejl: 27
Eddig összesen 1636 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 932 TP-t kaptál. Jelenleg 935 251 TP-d van. A következő szinthez még 64 749 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Mnebolath, varkaudar hadúr. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/53 (+20%) szúrófegyverek: 26/18 vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 26/33 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,53 mezőn táborozol, a 64. labirintusban, 1. szinten, 30. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 134
Kedvenc táborhely: 97,69
JLKzott minoszkúpok: 62, 64

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/2 (+300%) 2. nyomkövetés: 45/15 (+5%) 3. mászás: 10/59
4. csapdakészítés: 12/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/68 (+339%) 6. gyógyítás: 57/59
7. titkosírás: 6/32 8. felderítés: 33/91 (+324%) 9. szörnyidomítás: 6/68
10. teológia: 22/11 (+8%) 11. taumaturgia: 21/10 (+20%) 12. szerencsejáték: 1/44
13. versengés: 3/94 14. harcművészetek: 11/7 15. zene: 25/60 (+5%)
16. szörnyismeret: 8/78 (+22%) 17. pszi: 33/7 (+1%) 18. zárnyitás: 5/5 (+300%)
19. vadászat: 12/58 (+1%) 20. bányászat: 27/73 21. főzés: 4/40
22. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), mocsárivércet (#7143) fedett veremmel (#219), autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) jellemrejtés (#23) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)
agybénítás (#114) >> élőholt sullár (#216) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
kisebb tűzlehelet (#110) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> vortexmágus (#418)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> halálhozó (#419)
kisebb tűzlehelet (#110) >> korinthai amőba (#420) kisebb tűzlehelet (#110) >> kék rothasztó (#421)
kisebb tűzlehelet (#110) >> varkaudar bajnok (#190) kisebb tűzlehelet (#110) >> varkaudar hadúr (#270)
teljes őrület (#118) >> varkaudar varázsló (#271) teljes őrület (#118) >> ongóliant (#159)
agybénítás (#114) >> varkaudar behemót (#189) teljes őrület (#118) >> vark. nekromanta (#173)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> halálosztó kain (#168) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve)
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 64, 72, 175, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1898 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
2 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) $3 orgyilkos tőr ($225)
1 + teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
3 kerek kő (#19)
Dobófegyverek
3 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fejsze (#1240) 10 mérg. vas dobónyíl (#190) 10 tolmokov-koktél (#351)
11 * ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628) 1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 bőrsisak (#57) 1 * Khór maszkja (#1138)
1 * optiri agysisak (#315) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
7 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$3 borostyán függő ($162) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$2 aranylánc ($191) 1 * csontamulett (#711) 2 denevér szimbólum (#140)
$1 ezüst nyaklánc ($117) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 2 * Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551)
1 obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$3 aranygyűrű ($193) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 37]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
1 fűszertartó (#210) [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 19 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 186]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 38 csepp ugh méreg (#166), fér még: 82]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 63]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő erszény (#819) 5 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 7 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 7 éjkő (#2369) 3 ezüst kulcs (#184)
2 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576) 2 furulya (#233)
6 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
315 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
3 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 3 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kronokristály (#1636) 1 lant (#238)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735) 5 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 méregtermő iszák (#1666) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 9 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 3 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 sáfránykő (#979) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tapasztalatkő (#975) 3 távcső (#42)
1 tubarkő (#700) 1 + tüskecsapda (#242) 7 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 31 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 aranytoll (#572) 1 aurach bőr (#658) 23 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
2 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230) 1 csuklyavirág (#133)
5 darázsszárny (#652) 13 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
16 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 3 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135)
5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 1 jégszív (#282)
37 kaktusztüske (#114) 2 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
10 kőszem (#304) 5 kreiton esszencia (#892) 5 lidércesszencia (#1074)
1 liumbe hajtás (#655) 39 madártoll (#112) 11 magszim bél (#103)
65 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 9 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331) 10 nektoraf faggyú (#667)
$5 óndarab ($85) 1 ovimon-bogyó (#207) 15 pirkit (#153)
3 pókláb (#1378) 6 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
5 quwarg tojás (#360) 5 rakolits por (#669) 2 ramit kő (#226)
1 raptor karom (#281) 2 remák szív (#264) $2 rézdarab ($70)
6 rinóbőr (#651) 5 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 sáska amulett (#668) 26 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
4 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 3 Tiume batyuja (#660)
3 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 17 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 77 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
11 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 219.23 kg Megterheltség: 181%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fémrúd (#104) 1 kerek kő (#19) 1 rézpáncél (#71)
2 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 ásó (#34)
1 bev formázó minta (#299) 1 csontkés (#11) 3 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184) 6 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 8 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 nagy vaskulcs (#186) 5 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 6 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
5 rókafarok (#124) 2 ugh méreg (#166) 6 vasérc (#152)
12 víz (#27) 1 xirnox szív (#213) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135
51
52
53
54
(134,53) élőholt quwarg (#202), a 64. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354), Álnok Feldon (2439. kalandozó), xirnox (#122), fekete griff (#107), orgyilkos (#131), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), halálosztó kain (#168)

Üzenet küldése a karakternek