420. forduló, 422. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 29. 14h:29'
EZ A 1145. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD
1146. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,21] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 7 tudatpontot, és 100000 tapasztalati pontot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
Szunyókálsz, amikor a táborodat tazunkarókákon lovagló rőtmanók rohanják meg, szám szerint nyolcan! Bár a dolog reménytelennek tűnik, felveszed a harcot.
A 8 rőtmanóból 7 talált el (12 támadástól 162 életpontot vesztesz). A tazunkarókák megharapdálnak! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz). Minden elfeketedik... Aztán újra megvilágosodik, ahogy kinyitod a szemedet. Felébredtél! Pokolba a rémálommal, és minden rőtmanóval. Ideje tábort bontani. Varázserőd regenerálódik. (+385 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+90 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

* 2. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+44 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 650.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 650.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646.]

* 4. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+19 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]

* 5. KP: vv 71 182 72 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]

* 6. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 614.]

* 7. KP: ef 7 517 0 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 565.]

* 8. KP: vv 177 28 69 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 69. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

* 9. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 10. KP: e 30 0 0 élelemszerzés 30 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 527.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
VV 177 28 69 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

vv 177 28 188 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 527.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
VV 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 477.]

kno 18 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[186,20] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Találsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sérült csápos otagi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) {KCC:} Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 67 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 80, gyógyulás: 10, összesen: -70 ÉP}


(Továbbmész...) [187,19] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csápos otagi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi farkát. (5 támadással 581 életpontot sebezve.) {KCC:} Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csápos otagi csápol, de mindhiába. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) [kaja -> a felesleges 1 db-ot eldobod]

(Továbbmész...) [188,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor fejét. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 137, gyógyulás: 9, összesen: -128 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) [kaja -> a felesleges 4 db-ot eldobod] [15 pontot használtál fel, van még 462.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[189,17] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy szubreális vámpír!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy varkaudar varázsló!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 6 gyógykenőcsöt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz Octavianus II. Elenios fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrövet, egy hoarián bőrzekét, egy mágusköpenyt, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkövét, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír fülbevalót és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [190,16] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csápos otagi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 134 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi vonagló testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) {KCC:} Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A csápos otagi csápol, de mindhiába. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 134, gyógyulás: 6, összesen: -128 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,15] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. Kritikus ütés! (5 támadással 475 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 7 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Tguarkhan védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 vasérc és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP]. 1 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy zangrozi csizma [zangrozi csizma ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidércúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a lidércúr bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bűvös shurikent. Ügyességed TF-elődött. [107 pontot használtál fel, van még 355.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[192,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Felfedeztél egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délre egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [193,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 7 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP], egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi őselementál bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 1 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: egy kvazár sisak [kvazár sisak ládikóba-> (183,31)-> 70 arany, -2 ÉP], egy ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 5 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah szentélyét. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [194,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Leah szentélyét. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy kreommat-liliomot. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 291.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 261.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 231.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 201.]

be 1173 bemész az 1173. épületbe
Áhítatott lépésekkel közelíted meg a szentélyt. Istened figyeli minden mozdulatodat - támad a hirtelen érzésed. Mindened beleadod az ezt követő imába, és az meghallgattatik ezen a szent helyen. (+1 életerő.) (+1 minden tulajdonságodra kör végéig.) Elégedetten távozol. [30 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 mozogsz nyugatra
[193,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Látsz egy mocsári penkét. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

[5 pontot használtál fel, van még 166.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+44 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 181.]

* 3. BP: vv 128 0 0 elmormolod a 128. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. BP: kf 1158 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a roguena. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 179 pontod maradt, ebből a következő körre 179 pontot vihetsz át. Kapsz még 562 pontot. A következő körben tehát 741 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LEAH SZENTÉLYE (1173. TEREPTÁRGY)
A mocsár kitisztul, a levegő azonban áporodottabbá válik, mint amilyen a láp legmélyén volt. Hirtelen egy csontokból kirakott oltár körvonalai bukkannak fel előtted. Középen koponyákból készült fáklyák égnek. Ez itt Leah egyik eldugott szentélye! A szentélyhez közelebb a BE 1173 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy az Elmúlás istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. A szentély oltárként is funkcionál, azaz lehet imádkozni benne. Ehhez nem kell bemenned a szentélybe.
[A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.]

KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY)
A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. hármat, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah szerzetese vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 421. fordulód.

Erő: 60 (87) Szint: 36 Merészség: 10/7 Magasság: 149 cm
IQ: 49 (72) Támadás: 79 (82) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 46 (64) Védekezés: 120 (127) Menekülés: 30 % Életkor: 36/343 év
Egészség: 52 (72) Életpont: 811/815 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (76) Varázspont: 1444/381 Pénz: 5498 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 52/24 Pszi pont: 227/92 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 36
Eddig összesen 3807 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 971 TP-t kaptál. Jelenleg 6 373 451 TP-d van. A következő szinthez még 126 549 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, csupaszbőrű maclogh, harcos hárpia. A 339. fordulódban 199 arany került a bankszámládra. 298 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/77 ökölvívás: 40/50 (+5%) szúrófegyverek: 29/9 (+1%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 21/76 (+8%)
dobófegyverek: 31/41 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -27.); hófehér dobónyíl (#1922) (28 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,12 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 224
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 987 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/14 2. nyomkövetés: 58/30 (+19%) 3. lopás: 2/42
4. mászás: 19/61 (+10%) 5. csapdakészítés: 37/51 (+7%) 6. csapdaészlelés: 17/91
7. gyógyítás: 63/28 8. titkosírás: 14/41 9. felderítés: 21/85 (+5%)
10. szörnyidomítás: 21/44 11. teológia: 59/47 (+8%) 12. taumaturgia: 62/31 (+7%)
13. szerencsejáték: 7/94 14. versengés: 20/27 15. harcművészetek: 44/28
16. zene: 196/66 (+70%) 17. szörnyismeret: 38/56 18. pszi: *22/100 (+86%)
19. zárnyitás: 4/19 20. vadászat: 43/25 (+37%) 21. bányászat: 32/61
22. testépítés: 61/73 23. úszás: 11/95

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 140 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) harci induló (#443) tűzmágia (#157) szürkeáll. aktiv (#71)
Symulf rúnája (#182) mentális pajzs (#72) túlvilág lehelete (#177) csupasz izom (#28)
kí koncentráció (#69) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 99.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 26, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1840 TU szükséges.)
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 224.51 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 csuklyavirág (#133) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 quwarg tojás (#360) 4 spiritusz (#170) 3 szögletes kő (#17)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
204 arany (#50) 1 bűvös shuriken (#562) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fűszertartó (#210) 6 gyógykenőcs (#313) 10 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
(186,20) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), malom (#1204), 24. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), csápos otagi (#395)
(187,19) Fairlight rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), csápos otagi (#395)
(188,18) ősdentor (#282), Dornodon oltár
(189,17) manaelementál (#290), kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271), Octavianus II (3311. kalandozó)
(190,16) csápos otagi (#395), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(191,15) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), lidércúr (#252)
(192,14) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(193,12) a 94. labirintus bejárata, mocsári penke (#148)
(193,13) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432)
(194,12) Leah szentélye (#1173), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925)

Üzenet küldése a karakternek