Táncoló Felhő összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 26. 15h:23'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1080
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ FELHŐ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-22,56] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+14 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

* 1. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 158.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+14 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 78.]

t 92 támadod a 92. szörnyet
FT 92 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

m 2 3 6 mozogsz keletre, délkeletre, nyugatra
[-21,56] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+22 életerő.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy trappoló dinymák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [-20,57] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy púpos burástya! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner garokk trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes púpos burástya trófeát. 298 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+20 életerő.) Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-21,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 óndarab. Elteszed őket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [78 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 18 keresed a 18. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ormánygőtét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

A VADÁSZ KITARTÁSA (6. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az állandó gyakorlás meghozta eredményét: sikerült megtalálnod azt a biológiai struktúrát, amely a legnagyobb kitartással rendelkezik, de emellett megőrzi az eddigi képességeid adta előnyöket. Mostantól maximum 10 mezőt léphetsz körönként.

KARAKTERLAP

Táncoló Felhő, egy copfos ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight követője vagy. Ez a 31. fordulód.

Erő: 17 Szint: 7 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 21 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 6 Menekülés: 35 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 18 Életpont: 104/58 Jellem: semleges (+19) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 38/38 Pénz: 3 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 34/20
Eddig összesen 24 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 738 TP-t kaptál. Jelenleg 2443 TP-d van. A következő szinthez még 1557 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 4
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. harcművészetek: 3
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 4 15. pszi: 5 (+1)
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 3 18. vitalitás: 1
19. bányászat: 1 20. főzés: 1 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kí koncentráció (#69)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

HŐSTETTEID

Összsúly: 22.45 kg Megterheltség: 41%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 óndarab (#85) 6 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-22,56) mélységi grittangok (#103)
(-21,56) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 39. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(-21,57) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 33. jellempróba
(-20,57) púpos burástya (#92), patak, Tharr oltár, 28. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek