Mcfox Halney 63. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. febr. 12. 9h:33'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: febr. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5830
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 468
Extra forduló: 15 |
|
MCFOX HALNEY KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál.
Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. A tárgyadat (1 jegesmedve bundát) hozta vissza, amit már nem
akarsz az Aukciós Házon keresztül értékesíteni. Átveszed tõle, és hátizsákod mélyére süllyeszted. Megköszönöd, majd
búcsút intesz neki.
Végre volt idõd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló
feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már elõbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az
önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erõben, de észben is
kenterbe verik õket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idõ, hogy a tettek
mezejére lépj. Elõveszed vizestömlõdet, és nagyokat kortyolsz a hûsítõ nedûbõl... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+59 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+58 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy drótszõrû pincsi nyomára vezet. A keresgélés
eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 223.]
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg.
Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted az erõpajzs I varázslatot! Az
erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
cir | vándorcirkusz látogatása
|
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
fog | elfogod parancsok törlése
|
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ba 989 990 148 | nem támadod a semleges jellemûeket a jó jellemûeket a 148. szörnyet
|
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. BA 148 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A
gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra
|
[90,26] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A hirtelen támadt hóvihar elõl nincs hova menekülni, csupán
összekuporodni tudsz ijedtedben. Aztán olyan hirtelen ér véget, mint ahogyan kezdõdött. A fû zizzenésére felfigyelve,
észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ cidrizõ piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz
rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia).
Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled
irányába. 3 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan
megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád.
Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Marokra fogva a
bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét farkát. (2 támadással
16 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy templomot. Valamilyen
ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a
telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas
mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak
szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed
magad (-6 életerõ). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [91,25] Még mindig füves síkságon vagy. Annyira sûrû pelyhekben esik a hó, hogy attól félni, ha nem sietsz
védett helyre, rövid idõn belül maga alá temet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Szinte
teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A szél pont a hátad felõl fúj, így
könnyû dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy lábascet közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta
lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt.
Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában.
Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két
mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a
segítségre (37. jellempróba). Még soha nem fáztál ennyire (-5 életerõ). Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen
felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [91,24] Még mindig füves síkságon vagy. Elszántan haladsz elõre, hangos reccsenéssel egy repedés
keletkezik körülötted a talajban. A rémület hirtelenségével ugrasz ki a körbõl, és meglepetten veszed észre, a leszakadt
jégtömb hirtelen alámerül, helyét egy megállapíthatatlanul mély vízfelületnek adva át. Csak nem egy befagyott tó felületén
sétálsz? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. (Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy
mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy
most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy
nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy vacogó uzbány nem
ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 6
életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk
dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre
támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.)
Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Az igazi ítéletidõ az egészségedet sem kíméli (-8 életerõ). [30 pontot használtál fel, van még 178.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a
gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 173.]
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
|
[90,23] Szûnni nem akar a zöld síkság. Csodálatos, ugyanakkor félelmetes látványt kelt, ahogyan egy hóhurrikán végighalad
a biztonságos távolban, felkavarva a sík hófelület magányosságát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben
egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt:
Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül
nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kolompár Elvira vigyorog kajánul. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen
a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy cidrizõ uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata
lesz.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék
varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk
dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót
ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal oldalát. (2 támadással 49
életpontot sebezve.) Csõrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az
ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod
(+1 dobófegyver). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes)
kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll
nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Egyre nehezebb a mozgás
összefagyott végtagjaiddal, egyre fájdalmasabb, ahogyan a hideg levegõ a tüdõdbe hatol (-7 életerõ). Végre, ennivaló!
Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [91,22] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Térdig
merülsz a süppedõs hóban. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed
a közeledõt. Hiszen csak egy átfagyott ork sámán. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 7
életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk
dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással,
felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán
bibircsókos orrát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 12 életpontot
vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp
virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy eszkimó sátort. Még soha nem fáztál ennyire (-8 életerõ).
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek
délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [91,21] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Lesöpröd magadról az idõközben rád hullott havat, de csupán pár
pillanat telik el, újra fehér mindened. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledõ
átfagyott óriáspók nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata
éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször
kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt
a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most
még nem érzel semmit. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (3 támadással 41
életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy phua-kúpot. Látsz egy
szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot
kaptál. Még soha nem fáztál ennyire (-6 életerõ). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek
nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss
kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 143.]
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Fát vágsz, kohászkodsz, lemezeket raksz fel - de ugyan mi végre? Milyen szörnyû fegyvert hozol így létre?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 138.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
|
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 138.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre
|
[92,20] Egy kisebb településhez érkeztél. Az utcák túl kihaltak, a hóban már lábnyomok sem látszanak. Vajon hova
menekültek az emberek a mindenkit sújtó ítéletidõ elõl? A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf
leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ
felirattal: " Száradjon le az összes Elenios hívõ keze! -E.X.- " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál
egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla
legszebb nõjének dicsõítésére! -G. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb
szemétkupac mögött. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy
lábascet közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. Egy
buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölõ? Mr. Elem-Elek
orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Nagyon hideg
van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart (-7 életerõ). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ
felirattal: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "
(Továbbmész...) [93,20] Továbbmész a város utcáján. Az utcák túl kihaltak, a hóban már lábnyomok sem látszanak. Vajon
hova menekültek az emberek a mindenkit sújtó ítéletidõ elõl? A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf
leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra
bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen "
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli
utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac
mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy sérült fagyelementál közeledik feléd! (ld. enc.)
Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. A sarok mögött csosszanó léptek
figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy yeti poronty. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny
képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a yeti poronty
testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét
ellenfeledre támadsz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a yeti poronty bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot
sebezve.) A yeti poronty Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Agyarával a yeti
poronty kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a yeti poronty száján,
majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 yetiszív
(ld. enc.). 292 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A drow KT tagja
lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.).
Eladsz 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüst gyûrût 6 aranyért, 1 borostyán függõt 6 aranyért.
Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-8 életerõ). A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára
bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [20 pontot
használtál fel, van még 118.]
d 1067 2 99 | eldobod az 1067. tárgyat (2 darabot) 99
|
Gondosan elrejtesz 2 jegesmedve bundát. [6 pontot használtál fel, van még 112.]
d 76 1 99 | eldobod a 76. tárgyat (1 darabot) 99
|
Gondosan elrejtesz 1 bronzkulcsot. [6 pontot használtál fel, van még 106.]
d 135 10 99 | eldobod a 135. tárgyat (10 darabot) 99
|
Gondosan elrejtesz 6 gyöngymangót. [6 pontot használtál fel, van még 100.]
be 584 | bemész az 584. épületbe
|
Belépsz az ajtón a kinti napsütésbõl a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetõsen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földrõl érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz
valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szûkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap
szimbólum (#141) 20 ap /db, virág szimbólum (#143) 16 ap /db, két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, villám szimbólum
(#145) 20 ap /db, ezüst karkötõ (#158) 28 ap /db, borostyán függõ (#162) 12 ap /db, ezüst gyûrû (#180) 12 ap /db,
aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyûrû (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db,
obszidián függõ (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, obszidián karkötõ
(#229) 60 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötõ (#278) 200 ap /db, réz
papi karkötõ (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötõ (#308) 300 ap /db, arany papi karkötõ (#309) 800 ap /db, Eldaran
karkötõje (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító
(#438) 24 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap
/db, jegygyûrû (#736) 100 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
két kard szimbólum 10 ap /db, smaragd védõgyûrû 100 ap /db, obszidián karkötõ 30 ap /db, réz papi karkötõ 20 ap /db áron
[5 pontot használtál fel, van még 95.]
fku 200 | felt. kutatás 200
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
cir 5 | vándorcirkusz látogatása 5
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
95.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 92.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
|
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenállóképességét. Ez még
édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. Megpróbálod párás leheleteddel megmelengetni
összefagyott kezeidet, de amikor úgy érzed, már a nyelved is vékony jéghártya borítja, inkább abbahagyod a dolgot (-4
életerõ). [40 pontot használtál fel, van még 52.]
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
|
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz,
hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Rendkívül kellemetlen, ahogyan a rádfagyott,
egyre vastagodó jégréteg hidegen tartja testedet (-7 életerõ). [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerõ). Lestrapálva a nap
eseményeitõl, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre
szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következõ körben
tehát 234 pontot költhetsz el.
LÁBASCET (647. SZÖRNY)
A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes
végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb
egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tûri a hideget,
nem is csoda hát, hogy a kedvenc idõjárása, amikor sûrû pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket.
|
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is elõfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még
meg kisebb korában az ifjú tálentumot, akkor minden bizonnyal belõle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az
ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja
meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.
|
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemû, szõrös potrohú, méregtõl csöpögõ
csáprágójú borzalomhoz? A sûrû erdõk legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sûrû pókhálók fonnak be
mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentõs élelmiszertartalékokról
gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha
óriáspókkal kezdesz, és netalántán gyõzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütõfegyver
a legkevésbé hatékony.
|
FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztõ hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb idõjárási körülmények között is elég
feltûnõ. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztetõ aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál
közeledését, ezenkívül minden élõ dolog egycsapásra megszûnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival
hozzáér: a növényekbõl halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél
nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt
hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.
|
YETI PORONTY (638. SZÖRNY)
Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban
megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvetõ tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de
annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínûleg nem értekezésben fogod
meggyõzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni.
|
YETISZÍV (1070. TÁRGY)
Talán a yetiké az egyetlen faj, ahol a fiatal egyedek szíve erõsebb és strapabíróbb, mint a felnõtt és az idõs példányoké.
Talán ezzel magyarázható a yeti porontyok aggresszív viselkedése, és az, hogy senkitõl nem félnek. Egy ilyen szívet
kimetszeni nem egyszerû dolog, számíts rá, hogy több alkalommal fogsz kudarcot vallani, mint ahányszor sikerrel jársz. Ha
viszont ez megvan, már csak azon kell elgondolkoznod, mihez is kezdhetnél vele.
|
KARAKTERLAP |
Mcfox Halney, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bõröd színe zöld. Tharr tanítványa vagy. Ez a 63. fordulód.
Erõ: | 23 (26) | | Szint: | 14 | | Merészség: | 4/1 | | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 13 | | Aggresszió: | 3 | | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 16 | | Védekezés: | 29 | | Menekülés: | 35 % | | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 185/66 | | Jellem: | semleges (+1) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (19) | | Varázspont: | 180/1 | | Pénz: | 72 arany | | Kép. pont: | 16 |
|
Eddig összesen 290 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2108 TP-t kaptál. Jelenleg 56085 TP-d van. A következõ szinthez még 18915 TP szükséges. Trófeáid: fagyféreg, nukleáris cickány, ryuku légiós.
HARCI ISMERETEK |
| 1. ökölvívás: | 1 | | 2. szúrófegyverek: | 2 | | 3. vágófegyverek: | 4 |
4. ütõfegyverek: | 17 | | 5. lõfegyverek: | 1 | | 6. dobófegyverek: | 11 |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (125%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (125%) << ököl (#28) (125%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 4 | | 2. nyomkövetés: | 18 | | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 7 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 9 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 2 | | 9. teológia: | 4 |
10. taumaturgia: | 3 | | 11. versengés: | 1 | | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. vadászat: | 3 | | 14. bányászat: | 1 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 2 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot , csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), xirnox (#122), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), trikornis (#104), ragyás burástya (#111), kérõdzõ etra (#368), vérfürdetõ magszim (#148), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az elsõ ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Jó erõfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bronzsisak ($88) | $1 | | tankány karom ($237) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | sárga erõöv (#276) | $1 | | bõrsisak ($57) |
1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) |
$1 | | szöges páncél ($65) | 1 | | rézsisak (#72) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
$1 | | rövid íj ($107) | 1 | | bronzpenge (#126) | 9 | | ubuk tüske (#131) |
2 | | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) |
1 | | kõkés (#6) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) |
1 | * | réz papi karkötõ (#307) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kötél (#92) |
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | | rézkulcs (#75) |
1 | | ásó (#34) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 2 | | csontkulcs (#74) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
5 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 16 csepp ugh méreg (#166), fér még: 44] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 1 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 23] |
4 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33] |
6 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 120] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 38] |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne $1 csepp tinta ($101), fér még: 9] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
$1 | | magszim bél ($103) | 1 | | párducszem (#1073) | 1 | | fémrúd (#104) |
1 | | dözmöng szív (#122) | $2 | | mandibulapenge ($125) | $1 | | surranó kígyó bõr ($47) |
$1 | | hebrencs állkapocs ($130) | 14 | | kaktusztüske (#114) | 4 | | rozmárfog (#1069) |
9 | | sünmedve tüske (#14) | 19 | | madártoll (#112) | 6 | | rézdarab (#70) |
$2 | | vízionár szem ($102) | 1 | | párducbõr (#1066) | 3 | | vasérc (#152) |
2 | | szulfagor agyar (#677) | 4 | | dorony tüdõ (#212) | 1 | | álompor (#396) |
5 | | sallank karom (#128) | 14 | | pirkit (#153) | 1 | | féregbél (#1071) |
$1 | | grákóbõr ($41) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 10 | | smirglilevél (#29) |
5 | | drótszõr (#37) | 2 | | evaporõr háj (#105) | 3 | | aurach fog (#657) |
1 | | yetiszív (#1070) | | | | | | |
|
Összsúly: 57.85 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
AZ ELÕZÕ FORDULÓBAN MÉG MEGVOLT... |
1 | | ezüst nyaklánc | 1 | | ezüst gyûrû | 4 | | kaktusztüske |
1 | | borostyán függõ | 6 | | gyöngymangó | 1 | | ubuk dobónyíl |
1 | | bronzkulcs | 2 | | jegesmedve bunda | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | uzbány csõr | 1 | | álompor | 2 | | pirkit |
4 | | ugh méreg | 1 | | yetiszív | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(90,23) oltár, mûvészi porolit (#720), uzbányok (#102)
(90,26) piromenyétek (#99), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, mûvészi porolit (#720)
(91,21) óriáspók (#303), phua-kúp (#372), szent liget (#439), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(91,22) ork sámán (#345), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Tharr oltár, eszkimó sátor (#1083)
(91,24) Tharr oltár, uzbányok (#102)
(91,25) lábascet (#647), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), oltár, 37. jellempróba
(92,20) fogadó # (#611), oltár, lábascet (#647)
(93,20) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), fagyelementál (#644), yeti poronty (#638)
|