Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Életszívás
Küldd el képeslapként!
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. Leah az egyetlen isten, aki képes lehetett megalkotni ezt a nagyhorderejű, növényzetsorvasztó varázslatot.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 02:06:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Amulett 156. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 17. 10h:29'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: jún. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4419
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 5480
Ingyenforduló: 4
Extra forduló: 18

AMULETT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,104] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 50 tinta (eladási ár: 194 arany, ebbõl a kezelési költség: 15 arany), 50 tinta (eladási ár: 196 arany, ebbõl a kezelési költség: 15 arany), 100 tinta (eladási ár: 313 arany, ebbõl a kezelési költség: 25 arany), 100 tinta (eladási ár: 314 arany, ebbõl a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 vizestömlõt. Sajnos nem tudod hova rakni az eladhatatlanság miatt visszahozott 100 tintát, 100 tintát, 50 tintát, 100 tintát, 100 tintát, 100 tintát, 100 tintát, 150 tintát. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltûnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult. Varázserõd regenerálódik. (+164 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]


kb 100 101 1 kiveszel a bankból a 100. tárgyat (101 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 97 aranyló ugarhéjat. (Nincs mibe rakni 3100 tintát.) Kiveszel a bank széfjébõl 970 tintát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 124 20 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 20 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

at 1527 12 TU-t adsz át az 1527. kalandozónak 12
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 12 TU árán átcsúsztatsz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 101 4725 40 átadod a 101. tárgyat a 4725. kalandozónak (40 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 tintát Veres Ignác részére. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

bb 101 101 100 beraksz a bankba a 101. tárgyat (101 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 950 tintát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 97 aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

aa 124 124 124 átadod a 124. tárgyat a 124. tárgyat a 124. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 8 rókafarkat Veres Ignác részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 rókafarkat Veres Ignác részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 rókafarkat Veres Ignác részére. [15 pontot használtál fel, van még 294.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[114,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,106] Még mindig bozótos. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ.

(Továbbmész...) [114,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). [36 pontot használtál fel, van még 258.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[113,108] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy velociraptor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a velociraptor vastag bõrét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy megérintgeted a velociraptor jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A velociraptor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a velociraptor vastag bõrét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A velociraptor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 raptor karmot. Messze hajítod a vacak kis quwarg királynõ trófeát, és kinyersz egy alkalmas velociraptor trófeát. 1478 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [112,109] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hadroszaurusz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lõ rád. 8 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a hadroszaurusz jobb elsõ lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megbökdösöd a hadroszaurusz testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [111,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[110,111] Dombos terepre érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [109,112] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Nincs idõd félrehajolni. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bõrét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Találsz egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy agyfröccsentõ, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 198.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetûzöd:

Aki bírja, az nem törõdik vele,
Akinek nincs, annak nagyon hiányzik,
Leggyakrabban madár a jelképe.

[5 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 43 24 elkészíted a 43. tárgyat (24 darabot)
Begyûjtöttél 24 tükröt. Ügyességed TF-elõdött. [120 pontot használtál fel, van még 73.]

a 43 1052 6 átadod a 43. tárgyat az 1052. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 tükröt Gózer részére. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

aa 43 43 43 átadod a 43. tárgyat a 43. tárgyat a 43. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 tükröt Gózer részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 tükröt Gózer részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 tükröt Gózer részére. [15 pontot használtál fel, van még 53.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(109,112) pattanóböde (#145), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), phua-kúp (#372), olvasztókemence (#86),
Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720)
(110,111) északi aurach (#350), 34. jellempróba
(111,110) alpesi tehenek (#91), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(112,109) hadroszaurusz (#162), 46. jellempróba
(113,108) velociraptor (#161)
(114,105) nekrofun (#173), 49. jellempróba, Leah oltár
(114,107) 21. jellempróba

[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa gyõzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Õsi hajnal lovagjai. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 43.]

ve 271 20 megveszed a 271. tárgyat 20
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 szürke bõrkesztyût. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ve 269 50 megveszed a 269. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ve 213 50 megveszed a 213. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ve 244 20 megveszed a 244. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 2 poszogó möszéd távozik az élõk sorából. Összefutsz valamilyen furcsa szerzettel: semmit sem tudsz megállapítani róla a testét fedõ fekete csuha miatt. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Majtika. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 244 12 elkészíted a 244. tárgyat (12 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 38.]


* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1133. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 38.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 4, 15. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következõ körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyûjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva õket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.



KARAKTERLAP
Amulett, egy copfos aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr bíborosa vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

 Erõ:22 (31)  Szint:19  Merészség:2/4 Magasság:162 cm 
 IQ:30  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:54 kg 
 Ügyesség:25  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:32  Életpont:282/290  Jellem: semleges (+14) Tul. pont:
 Szerencse:22  Varázspont:499/152  Pénz:6318 arany Kép. pont:19 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:158/178      EFejl:101 
Eddig összesen 951 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3005 TP-t kaptál. Jelenleg 373873 TP-d van. A következõ szinthez még 76127 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar íjász, velociraptor. A 154. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 5   szúrófegyverek: 24   vágófegyverek: 7
  ütõfegyverek: 11   lõfegyverek: 7   dobófegyverek: 22

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (200%) << ryuku kopja (#694) (50%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 .); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 24   2. nyomkövetés: 49   3. mászás: 3
  4. csapdakészítés: 11   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 13
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 15   9. szörnyidomítás: 2
  10. teológia: 29 (+1)   11. taumaturgia: 22 (+1)   12. harcmûvészetek: 3
  13. szörnyismeret: 15   14. pszi: * 19   15. zárnyitás: 2
  16. vadászat: 10       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz hûségérmét (#1141) (max. 5 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar íjász (#687)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)csupasz izom (#28)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 15. szintû lényekre    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> szintszívó (#96)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * lánckesztyû (#230) 1   Mágikus Koponya (#279)
1 * rejtõköpeny (#277) 7   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
5   bronzhegyû nyíl (#94) 10   bumeráng (#249) 2   ezüsthegyû nyíl (#323)
2   ezüstshuriken (#327) 2   ezüsttõr (#322) 2   fúvócsõ (#20)
1   göcsörtös bunkó (#123) 1   hosszú íj (#111) 2   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 18   nyílvesszõ (#108) $1 * orgyilkos tõr ($225)
1   rövid kard (#171) 1 * ryuku kopja (#694) 19   tüske (#22)
1   varkaudar szablya (#516) 5   vas dobónyíl (#189) 3   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) 1 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193)
1   borostyán függõ (#162) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 2   obszidián karkötõ (#229)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
2   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36) 1   hebrencs csapda (#147)
1   hûségérme (#1141) 48   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 5   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   ork csodaszer (#1228) 1   ryuku tájoló (#1224) 1   szeksztáns (#32)
3   tudás gyöngye (#522) 4   varkaudar pálinka (#1137)    
Löttyök és porok, tartóstul
6   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 30]
10   huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 99]
10   sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 197]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
16   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 192]
10   vizestömlõ (#3) [bennük 200 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 8   álompor (#396) 1   árnyéksár (#61)
3   aurach fog (#657) 1   drótszõr (#37) 4   elkarog szõr (#665)
6   fõnixtoll (#563) 3   gyíkfû (#201) 32   gyöngymangó (#135)
2   hebrencs állkapocs (#130) 14   ilkin érc (#232) 16   kaktusztüske (#114)
1   lapockacsont (#33) 29   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103)
3   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mocsári penke (#148) 1   mutáns csont (#331)
21   pirkit (#153) 28   polip szívóka (#391) 2   púderkõ (#119)
17   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 16   ramit kõ (#226)
1   raptor karom (#281) 4   rókafarok (#124) 6   varányszem (#30)
1   varkaudar csont (#1113) 4   varkaudar tekercs (#653) 3   vasérc (#152)

Összsúly: 85.00 kgMegterheltség: 118%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
97   aranyló ugarhéj (#100) 8   mithril (#352) 248   nyílvesszõ (#108)
23   polip szívóka (#391) 99   ragasztó (#83) 144   rókafarok (#124)
9   sallank karom (#128) 166   sullár hólyag (#168) 4050   tinta (#101)
12   varkaudar csont (#1113) 119   vizestömlõ (#3) 10   zöld üveg (#82)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 5 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
1 raptor karom (#281) 4 rókafarok (#124) 3 szürke bõrkesztyû (#271)
200 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Majtika (5317. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Ha egy karakter olyan varázslatot próbált elmondani, aminek a paramétere a varázslat költségét is módosítja (pl. õskreáció), s nem volt rá elég VP-je, hiába tört varázskövet, a varázskõ, manakristály, stb. által adott VP-t már nem vette figyelembe a program és ilyenkor hiba keletkezhetett. Ezt javítottuk.
* A KB (kivét bankszéfbõl) parancs folyadékra való kiadásakor képes volt a karakter többet kivenni a bankból, mint amennyi a nála lévõ tartókba fért, és a felesleg azonnal elveszett. Ezt javítottuk, most már csak annyit vesz ki a karakter (a paraméterként megadott nagyobb szám esetén is), amennyit el is tud rakni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.