Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A triklem drakolder
Küldd el képeslapként!
"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 05:43:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Rowan Meukow 33. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 31. 23h:52'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: jún. 4.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4048
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 552
extraf: 18

ROWAN MEUKOW KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,41] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+29 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+18 varázspont.)

fkt 18 1 felt. készítesz a 18. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fkt 19 20 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[89,42] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sünmedve közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tûnik, ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebzõdés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy húsevõ magszim került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 10 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a húsevõ magszim jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a húsevõ magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A húsevõ magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A húsevõ magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebzõdés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 parittyát.

(Továbbmész...) [90,43] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevõ nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 12 életpontot sebeztél. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal többször eltalálod az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az emberevõ jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevõ csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal jól megszurkálod az emberevõ jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az emberevõ testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevõ néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebzõdés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Egyre éhesebb vagy. [26 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elõkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[91,43] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy süvítõ rája. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kõ. Ez mellément. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A süvítõ rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítõ rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebzõdés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 6 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [92,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 7 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a proteinfecske testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csõrét a karodba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni elõle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted (lõfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebzõdés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+17 életerõ.) Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlõt. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,43] Szûnni nem akar a zöld síkság. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 6 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a piromenyét testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebzõdés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+10 életerõ.) [78 pontot használtál fel, van még 75.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[94,42] Még mindig füves síkságon vagy. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sóhajtó dorony. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.

Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerõ.)

(Továbbmész...) [95,41] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. (ld. enc.) Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 kerek követ. [23 pontot használtál fel, van még 52.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 44.]

m 1 mozogsz északkeletre
[96,40] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy drasmólyom. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebzõdés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-1 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 kerek követ. [11 pontot használtál fel, van még 33.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 25.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belõle. (-13 életerõ.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól vakmerõ kalandor helyett életképes felfedezõ. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +13 max. varázspont, +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következõ körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelû virág mérgezõ párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élõlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhû virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

SÜVÍTÕ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tûnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítõ hang kíséretében hamarosan hatalmas testû, lapos, lebegõ lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hõfokon teszi ezt. A szén eltûnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sûrû erdõben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erõvel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezõk elõbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetõbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendõ egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kõ) és a vasércet összekapcsolod...

KARAKTERLAP

Rowan Meukow, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, körszakállas ember férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Fairlight híve vagy. Ez a 33. fordulód.

Erõ: 12 Szint: 9 Merészség: 4/1 Magasság: 172 cm
IQ: 24 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 12 Életpont: 123/69 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 Varázspont: 95/23 Pénz: 10 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 95 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 444 TP-t kaptál. Jelenleg 7 213 TP-d van. A következõ szinthez még 4 787 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, alpesi tehén. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 ütõfegyverek: 1 lõfegyverek: 1 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
96,114 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 109 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 4 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 20 5. felderítés: 1 6. teológia: 1
7. taumaturgia: 7 8. vadászat: 3 9. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 50% életerõ alatt 15 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tigroszlán (#43)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követõjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintû!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. (teljesítve)
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12)
20 * kerek kõ (#19) 1 kõkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengõke (#231) 1 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122)
1 drótszõr (#37) 2 evaporõr háj (#105) 1 grákóbõr (#41)
4 gyöngymangó (#135) 7 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bõr (#44)
15 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 7 rézdarab (#70) 4 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 6 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 24.24 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 óndarab (#85)
1 parittya (#18) 2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
6 sünmedve tüske (#14) 1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
39
40
41
42
43
44
(89,42) sünmedvék (#33), 42. jellempróba, húsevõ magszim (#67)
(90,43) emberevõ (#119), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133)
(91,43) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 21. jellempróba, süvítõ rája (#113)
(92,43) proteinfecske (#139), egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 41. jellempróba
(93,43) 48. jellempróba, piromenyét (#99)
(94,42) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(95,41) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), 45. jellempróba
(96,40) drasmólyomok (#60), mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.