Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A szelek ura
Küldd el képeslapként!
Állítólag léteznek más létsíkok is, ahol olyan teremtmények uralkodnak, akikről még sosem hallottuk. Legendák szólnak a levegő síkjáról is, ahol egy ott keletkezett elementál az úr.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 09:23:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Stupor Mundi 14. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 14. 14h:48'
EZ A 130. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
131. játékheted kezdete: jún. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3209
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 946
Extra forduló: 15

STUPOR MUNDI KALANDJAI


237 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,-43] koordinátán. Dur Yazil Abbad elszívott tõled 5 varázspontot a táborozásod #. napján. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Jander S.Mcload pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Jander S.Mcload pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Thier Mirgandil pszi-regenerációjától. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Gor Findalas pszi-regenerációjától. Táborozásod alatt különleges dolog történt. Jókorjött Esõ és Nyárizápor elhatározták, hogy egybekelnek, és az esküvõi szertartás itt zajlott le, Csillagpermet vezetésével! A menyasszony saját varrású esküvõi ruhát visel, a ruhát és haját a vadon ezernyi színét viselõ virág díszíti, gyönyörûvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg võlegény ez alkalommal páncélja helyett finom szövésû kelmét visel, haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdõdik a szertartás. - Gyermekeim, azért gyûltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Jókorjött Esõ, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdõk szépséges leányával, kinek neve Nyárizápor. Elenios istennõ örömmel látja, hogy a hûség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendõt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben Csillagpermet a két ifjú kezén átveti a bársonykendõt. - Mondd, Jókorjött Esõ, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót? - Igen. - mondja a fiú határozottan. - És te, leányom, Nyárizápor, akarod e hitvesedül ezt a férfit? - Igen! - mondja elpirulva a leány. - Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyûrû, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor Jókorjött Esõ és Nyárizápor elõvesznek egy-egy aranygyûrût, és rácsúsztatják párjuk ujjára. A pap felelemi kezét, és zengõ hangon így szól. - Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Csillagpermet. Magad is mosolyogni kezdesz, amint látod, mily szeretettel ölelik egymást a fiatalok. A többi jelenlévõ kalandozóval együtt éljenezni kezdesz. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Don Rovarpumpász pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Don Rovarpumpász pszi-regenerációjától. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Exterminusz pszi-regenerációjától. Yaxina von violent önfeláldozása révén megmenekültél Myra pszi-regenerációjától. Yaxina von violent önfeláldozása révén megmenekültél Muezli Junior pszi-regenerációjától.

Találkozol egy smaragdzöld szemû, éjsötét bundájú, átlagos méretû farkassal. Magatartása barátságos, úgy tûnik telepatikus képességeivel kommunikál. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Lanten Kiedlen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemû elf férfival. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Dornodon felszentelt papja. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot, egy vasvértet, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Elenios bíborosa. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy ónix masszavadítót, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Egy gyerek van vele! Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve LADY Elisa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemû, harcsabajszos troll férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Thargodan koronát, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy zafír védõgyûrût és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Vackor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összeakadsz Virido-Auricomusszal. Raia személyes tanácsadója. Egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy kristályrendet, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy quwarg parafenomén trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tûzfõnix. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+2 jóság.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon találkozol egy barna, rövid hajú, kék szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Feje körül mentális energiák szikráznak. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gyöngysort, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy ryuku köpenyt, egy sárga erõövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy parittya. Egy gyerek van vele! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Harvester Agenor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy tarajos áspis trófea és egy katamán ordas trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Keve nó-Katana. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mihlanil medált, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy Fõmágus trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Frank Onestein. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz Lien Shuval. Raia tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy ryuku légiós trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, õ is a jó oldalhoz tartozik. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetû felismerhetetlen fajú, ismeretlen nemû egyénnel. Nem látod, mi van rajta, és azt sem, mi van a kezében. A fenébe, a hidegtõl már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem messze az van beleírva: Õ volt Dramezisz. Auráját érzékelve máris tudod, õ is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az õ neve Dramezisz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Virido-Auricomus, amikor összefutottatok, adott neked egy mászókampót. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Mentális erõd regenerálódik. (+10 pszi pont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 137.]

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 122.]


kf 415 3 kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd az aranypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ve 24 megveszed a 24. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ve 25 megveszed a 25. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyû nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyû lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: ásó 5 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, kvazár sisak 70 ap /db, lánckesztyû 15 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, nyílvesszõ 1 ap /db, sallank nyíl 3 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: álompor 1 ap /db, amniosz 1 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dobóháló 8 ap /db, drótszõr 2 ap /db, evaporõr háj 5 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, fémrúd 8 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszerkeverék 10 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gyenge méreg 1 ap cseppje, huhogó bibe 8 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kötél 1 ap /db, nagy vaskulcs 16 ap /db, ormánygõte csont 3 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, rézkulcs 6 ap /db, rókafarok 3 ap /db, sullár hólyag 7 ap /db, szuperkötél 2 ap /db, távcsõ 16 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zárnyitó készlet 12 ap /db, zöld üveg 3 ap /db, mászókampó 12 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

a 169 2743 1 átadod a 169. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 uzbány csõrt Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

a 332 2743 1 átadod a 332. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 huhogó bibét Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

a 276 2743 1 átadod a 276. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 sárga erõövet Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

a 6 2743 1 átadod a 6. tárgyat a 2743. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kõkést Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 49 78 34 átadod a 49. tárgyat a 78. tárgyat a 34. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 2 92 39 átadod a 2. tárgyat a 92. tárgyat a 39. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 13 kaját Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 zárnyitó készletet Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 36 3 78 átadod a 36. tárgyat a 3. tárgyat a 78. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 5 fáklyát Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlõt Mystic részére. Sajnos nincs nálad mászókarom. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

aa 49 233 42 átadod a 49. tárgyat a 233. tárgyat a 42. tárgyat
Sajnos nincs nálad kígyóbõr kesztyû. Ok, sikeresen átadtál 1 furulyát Mystic részére. Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet Mystic részére. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

be 276 bemész a 276. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

im 0 4 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] [30 pontot használtál fel, van még 82.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+10 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 52.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+5 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 22.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 17.] Szomjas vagy, víz meg sehol. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következõ körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegõbõl. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.



KARAKTERLAP
Stupor Mundi, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia követõje vagy. Ez a 14. fordulód.

 Erõ:14 (15)  Szint: Merészség:7/1 Magasság:166 cm 
 IQ:16  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:82 kg 
 Ügyesség:17  Védekezés:21  Menekülés:30 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:17  Életpont:97/97  Jellem: jó (15) Tul. pont:
 Szerencse:21  Varázspont:25/19  Pénz:19 arany Kép. pont:
    Pszi pont:23/1       
Eddig összesen 11 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1554 TP-d van. A következõ szinthez még 446 TP szükséges. Trófeáid: vadtroll, púpos burástya. A 1. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 358 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 7
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 6   dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 1   3. mászás: 2
  4. csapdakészítés: 2   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 1
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 1   11. szerencsejáték: 1   12. versengés: 1
  13. harcmûvészetek: 1   14. zene: 2   15. szörnyismeret: 3 (+1)
  16. pszi: 3   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 1
  19. bányászat: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kõkést (#6) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)   

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyû (#230) 2 * sárga erõöv (#276)    
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1 * kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127)
8   nyílvesszõ (#108) 1   sallank nyíl (#129) 6 * tüske (#22)
17   ubuk tüske (#131)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ametiszt medál (#275) 1   denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + aranypikkely (#415) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 1   fûszerkeverék (#1170) 20   kaja (#2)
1   mászókampó (#165) 1   nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243)
1   rézkulcs (#75)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1   zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 2   amniosz (#203) 1   drótszõr (#37)
1   evaporõr háj (#105) 1   fémrúd (#104) 1   kazmár gyökér (#205)
1   mákrózsa virág (#56) 1   ormánygõte csont (#21) 1   rókafarok (#124)
1   szuperkötél (#209) 1   tükör (#43)    

Összsúly: 32.80 kgMegterheltség: 82%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 1 ásó (#34) 5 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 huhogó bibe (#332) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
1 kõkés (#6) 1 kötél (#92) 1 mászókarom (#78)
1 sárga erõöv (#276) 1 távcsõ (#42) 1 uzbány csõr (#169)
1 vizestömlõ (#3) 1 zárnyitó készlet (#39)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2)        



E körben tett lépéseid térképe

(94,-43) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.
* Törpe bányára lépve mostantól létrejön a Feltételes ÁSás akkor is, ha Trákin csákánya van nálad, és bányászcsákány nincs. (Az ásás alapköltsége ilyenkor 12 TVP.)
* Az olyan tárgyak (nyílvesszõk) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, mostantól a tünde íj is megfelel.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* Az aranytermõ ládikó használata során most már nyomon követhetõ, melyik tárgy hova továbbítódott, egész pontosan a bolt koordinátáit tudod meg. Ez mindig a legközelebbi kereskedés, amely a tárgyat hajlandó megvenni. Amennyiben még nem jártál ebben a boltban, annak koordinátáit sem tudod meg.
* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként kiküldött referencialistába.
* A vércápa sámánra kiadott egyszeri FT valamiért nem törlõdött a vele vívott csata után, ezt javítottuk.
* A bájital mûködését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* 2005. június 14-tõl 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlõdés hónapjai a Túlélõk Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ÕV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetõen ebben az idõszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.