Slayer Black Bandi 65. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. ápr. 7. 9h:43'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2647
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 8
Extra forduló: 14 |
|
SLAYER BLACK BANDI KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy
hollófekete, tüsi hajú, izzóan vörös szemû árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre mélykék színû. Egy
kvazár sisakot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy arany masszariasztót, egy a szirén
köpenyét, egy aranygyûrût, egy hatalom fülbevalóját, egy bíbor erõövet, egy szürke bõrkesztyût, egy halálhozó talizmánt, egy
igazgy. fülbevalót, egy obszidián karkötõt és egy gólem talizmánt visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy dermesztõ
lidérc trófea és egy nómenklatúra trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklõ
glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Hátasa egy idomított
goldugar. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Authoricus.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán
továbbállsz. Az 1. napon egy hollófekete, copfos hajú, borostyánszemû kobudera nõ lopni próbált tõled, szerencsére
sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetõen a csapdád okozta kudarcát. A 3. napon találkozol egy kopasz,
piros szemû mutáns férfival. Bõre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy
tankány karmot, egy gromak páncélt, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy ezüst papi karkötõt, egy
vassisakot és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy kérõdzõ
etra trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy
mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemû a hitvány!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
A 7. napon találkozol Bumbyval. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét
fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Fairlight ministránsa. Egy örökkéval.gyémántját, egy obszidián karkötõt, egy
villám szimbólumot és egy sárga erõövet, egy ezüst gyûrût visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy dermesztõ lidérc
trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart.
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû a hitvány! Nem tûnik túl barátságosnak.
Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész.
Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével.
- Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 1 umbatari karkötõt te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget
(50 aranyat) te ajánlottad érte.
Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség.
Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr
hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz
neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és
bazaltelementálokat vagy hõs harcospapokat megjelenítõ alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s
óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, elõtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát
látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor"
feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA.
Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy
csomag is! Gyorsan kibontod. Egy bronzkulcs van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú,
egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de
azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+42 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+9 varázspont.) (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t
kaptál.]
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány
négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 193.]
t 69 | támadod a 69. szörnyet
| FT 69 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
| A csuklódra húzod az umbatari karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
kt 127 | elkészíted a 127. tárgyat
| Legyártottál 1 mandibulakaszát. [45 pontot használtál fel, van még 148.]
ff 181 127 | felt. fegyverváltás: 181 127
| Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
ffk 120 120 | felt.fv.kozkázata: 120 120
| Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 120 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd az a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 143.]
[94,-29] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hõségtõl a
távolban meg-megremeg a levegõ. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy picit sem remegsz
meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a
szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék jobb
vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegõbe suhint. A rájanyék karma a fejed
mellett suhan el! A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
122 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Ha Sheran hívõ vagy és
IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod,
találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy
darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2
kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát.
Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Elõbb találsz tökös nõt, mint kapsz el egy Árnymenõt... a
helyedben ügyelnék! " A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. délkeletre nézve
látsz egy mély kutat. délnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Felkészülsz, hogy minél jobban
el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a
piromenyét bal elsõ lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak
megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket
mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal
combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1
kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2
hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál
fel, van még 131.]
fl | lopsz parancsok törlése
| Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
[93,-28] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod,
hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is,
mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény
Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban
büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy
buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt
kovácsolunk. -Acél Öklök. " A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a
szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a
városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy nagy,
vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER".
Odabentrõl fegyvercsörgés hallatszik. (572. épület.)
Egy magas, éjfekete kõbõl épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szûk, koponyát formázó kopogtatóval
ellátott kapu mellett merev tekintetû gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon
magasan látsz, ott is csak néhány szûk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levõ eresz alól denevérek
röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (597. épület.)
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Naplovagból parányi
porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [12 pontot használtál fel, van még 119.]
be 597 | bemész az 597. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevart, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A lény végigmér, majd megfordul, és elindul felfelé a
torony belsejében vezetõ csigalépcsõn. Remegve indulsz utána. A falakból halványan foszforeszkáló fénnyel megannyi
bûvös rúna figyelmeztet: elég egy rossz mozdulat, és halálodon vagy! Odalent tompa döndüléssel bezárul az ajtó. Ajjaj,
nincs visszaút... Már azt hiszed, órák óta gyalogoltok, amikor elérkeztek egy nagy vasajtóhoz, amelyet a gólem szélesre tár.
Odabent misztikus félhomály fogad - azonban a padlóról felszivárgó halvány ködben is kirajzolódik egy plafonig érõ,
megrakott könyvespolc és egy különös, de egyben undorító anyagokkal megrakodott íróasztal. Az asztaltól felkel egy fekete
köpenybe burkolódzó alak, és rekedt hangon üdvözöl.
- Egyike vagyok a világégést túlélt nyugati nekrosz mágusoknak. Bár hatalmam nagy, manapság egyre kevesebb tanítvány
érkezik, aki szeretné a mágia tudományát elsajátítani. Téged is a tudásszomj hajtott, vagy csak a hétköznapi kíváncsiság? Ha
az utóbbi... - fejeddel sietve nemet intesz, látva, hogy a mágus egy hosszú, fekete obszidián kõben végzõdõ botért nyúl. - Jól
van. Tehát tanulni akarsz. - nyugszik meg a varázsló. - A tandíj: az, hogy megtanuljál varázsolni, 30 aranyba kerül. Ha már
követsz egy istent, akkor valamennyire járatos vagy e tudományokban - akkor erre nincs szükség. Az, hogy megtanítsalak a
támadó és védekezõ varázslatok használatára, újabb 50 aranyba kerül. Istened esetleg már erre a tudományra is kitanított.
Ha mindkét tudást birtoklod, hozzáláthatsz a varázslatok elsajátításának. Minden varázslat, amelyet megtanítok, szintén
pénzbe kerül. Lesznek varázslatok, amelyeket csak akkor leszek hajlandó megtanítani, ha már elég tapasztalt vagy a
taumaturgia tudományában. Fontold meg a lehetõségeidet, és térj vissza, ha döntöttél! - Ezzel a mágus utadra bocsát. [A
legközelebbi BE <torony> paranccsal ha 1.) még nem tudsz varázsolni, és van 30 aranyad, megtanulsz; 2.) ha már tudsz
varázsolni, de még nem ismered a harcban alkalmazható varázslatok titkát, ezt fogod megtanulni 50 aranyért; 3.) már tudsz
mindent, akkor a BE parancs hatására listát kapsz arról, hogy a mágus mely varázslatokat és mennyiért hajlandó
megtanítani. Ezeket a Varázslat tanulás: VTN <varázslat szám> paranccsal sajátíthatod el. Ezt a parancsot azon a mezõn
kell kiadnod, ahol a torony áll, de nem szükséges elõtte BE parancs. Egy sikeres VTN parancs kiadása 35 TVP-be kerül.]
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 114.]
be 572 | bemész az 572. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Tétován érdeklõdsz affelõl, hogy mi is zajlik itt. A magas termetû, nagyszakállú ember fegyvermester
mosolyogva kezd magyarázni. Megtudod, hogy a gyakorlónak kettõs célja van: egyrészt az abszolút kezdõk okítása, másrészt
a mesterfokú harcosok képességeinek finomítása. Attól függõen, hogy melyik szolgáltatást akarod igénybe venni, fog a
fegyvermester az elülsõ nagy terembe vagy a hátsó, jól berendezett vívóterembe kísérni. Megtudod, hogy a tanulás ára attól
függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos
mester. [ Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre
20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6.
szinttõl kezdve már nem tudnak így tanítani, a következõ szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted
meg.
A hátsó szobát akkor használhatod, ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy
"Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél". Ilyenkor a
fegyvermester megtanítja azokat az apró trükköket, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és
ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnõ, és folytathatod a fejlesztést. A hátsó szobában egy lecke ötször annyi aranyba
kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod
fejleszteni. 1:ökölvívás, 2:szúrófegyver, 3:vágófegyver, 4:ütõfegyver, 5:lõfegyver, 6:dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben
az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol.
[5 pontot használtál fel, van még 109.]
be 597 | bemész az 597. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevart, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus üdvözöl, és miután átadod az 50 aranyat,
hozzálát oktatásodhoz. Megtudod, hogy hogyan kell mentális energiáidat gyorsan, a célnak megfelelõen fókuszálni, hogyan
kell az adott ellenfelek ellen a megfelelõ varázstámadásokat alkalmazni. (ld. enc.) Persze, mindez a tudás semmit sem ér, ha
nem tanulsz meg a varázslótól legalább néhány varázslatot. [A választék megtekintéséhez adj ki egy újabb BE <torony>
parancsot.] A varázsló elmond még néhány hasznos tanácsot a varázslatok használatával kapcsolatban. (ld. enc.) A
húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 104.]
vtn 29 | varázslat tanulás: a 29. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevart, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen
kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg
fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló
varázslat, amelyet kaptál: energiatüskék. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 69.]
[94,-27] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak
hogy, hogynem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre.
Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem
hagyod magad.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb
lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva
összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy
vegyesbolt (593. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 57.]
be 590 | bemész az 590. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20)
8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap
/db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges
bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78)
20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs
(#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs
(#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123)
16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131)
2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs
(#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. ubuk
dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap
/db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma
(#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, ezüsttõr
(#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl (#323) 8 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, réz fejpánt
(#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ubuk dobónyíl 5 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, bumeráng 4 ap /db, ásó 5
ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, mászókarom 10 ap /db, bronzsisak 9 ap /db, teknõcpajzs 15 ap /db, mandibulakasza 25 ap
/db, rejtõköpeny 14 ap /db, vasalt bunkó 35 ap /db, orgyilkos tõr 8 ap /db áron [5 pontot használtál fel, van még 52.]
be 593 | bemész az 593. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet
a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu
bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6
ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db,
antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75)
12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12
ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap
/db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mocsári penke (#148) 2
ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap
cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap
/db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, ovimon-bogyó (#207) 1 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke
(#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap
/db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs
(#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû
(#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, bev formázó minta
(#299) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék
(#333) 2 ap cseppje, olló (#335) 14 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor
váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10
ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbõr (#1066) 20 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, párducszem (#1073) 4 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
vizestömlõ 7 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, távcsõ 16 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, vasérc 2 ap
/db, kötél 1 ap /db, fémrúd 8 ap /db, pirkit 2 ap /db, fabontó 5 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, rákfatty
váladék 1 ap cseppje, raptor karom 12 ap /db, álompor 1 ap /db, lapockacsont 4 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, zárnyitó
készlet 12 ap /db, ulkor gyöngy 15 ap /db, zöld üveg 3 ap /db, rókafarok 3 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, madártoll 1 ap /db,
szuperkötél 2 ap /db, sullár hólyag 7 ap /db, jégszív 15 ap /db, gyöngymangó 2 ap /db, óndarab 2 ap /db, aurach fog 1 ap /db,
aranytû 4 ap /db, ugh méreg 2 ap cseppje, kazmár gyökér 4 ap /db, rejtõköpeny 14 ap /db, ilkin érc 3 ap /db, dözmöng szív 3
ap /db, rozmárfog 3 ap /db, mutáns csont 4 ap /db, gyenge méreg 1 ap cseppje, bronzkulcs 9 ap /db áron [5 pontot használtál
fel, van még 47.]
ve 160 | megveszed a 160. tárgyat
| Vásároltál 1 vassisakot. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
ea 282 | eladod a 282. tárgyat
| Eladtál 1 jégszivet. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
ea 331 | eladod a 331. tárgyat
| Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
kotb 9148 | belépés K.T.-be: 9148
| Belépésedet fogod kérni a Sötét Inkvizíció Apostolai K.T-be. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 44.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
| Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen
fejlõdjön. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak.
Nyugodtan várod a találkozást. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb
karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé
vered az orgyilkos bal karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). [14 pontot
használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság
a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max.
életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek
eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerõ, +1 támadás,
eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következõ körben
tehát 236 pontot költhetsz el.
BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák
kinyitására alkalmas eszközzel.
|
UMBATARI KARKÖTÕ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötõ nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejû tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a
karkötõ elkészítésekor egy süvítõ rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségébõl, és
átadják a viselõjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az
umbatari karkötõt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel.
|
HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOK
Eljött hát az idõ! Most már nemcsak a buta harcosoknak való, erõt és ügyességet igénylõ fegyveres harccal
gyõzedelmeskedhetsz a csatákban, hanem mély koncentrációt igénylõ támadó és védekezõ varázslatokkal is. Ilyen
varázslatokat kétféleképpen szerezhetsz: papi támadó és védekezõ varázslatokat az istenedtõl kaphatsz, bizonyos
küldetések teljesítése után; a rúnavarázslatokat pedig varázslómesterektõl tanulhatod meg, kemény pénzekért. Ezenkívül
idõvel elsajátíthatsz bizonyos pszi támadó és védekezõ képességeket is.
Hogyan is mûködnek ezek a varázslatok/pszik? Elõször is, kizárólag csatában mûködnek. Ha harcra kerül a sor, akkor
fogod õket használni. Az, hogy milyen varázslatokat választasz, bizonyos feltételes parancsoktól függ. Egyrészt, megadhatsz
konkrét Feltételes Támadó/Védekezõ Varázslat parancsot: FTV <varázslat> <faj/kalandozó/szörny>. Ha a megadott
lénnyel találkozol, akkor az 1. paraméterben meghatározott támadó ill. védekezõ varázslatot fogod használni. Mivel egy
harcban egy védekezõ, majd egy támadó varázslatot mondasz el, így egy lényre max. 2 FTV parancsod lehet érvényben.
Összesen max. 19 FTV parancsod lehet kiadva. Az üres FTV parancs az összes érvényben levõ FTV-t törli, egy adott
paraméterû FTV újbóli kiadása csak azt az FTV parancsot törli.
Ha olyan szörnnyel kerülsz szembe, amelyre nincs kiadva FTV parancs, akkor megvizsgálod, hogy egyáltalán érdemes-e rá
varázslatot pazarolni. Ehhez a Feltételes Varázslat Használat: FVH <szint> paranccsal meg kell adni, hogy milyen szintû
ellenfelektõl kezdve fogsz varázslatot használni. (Kalandozók ellen mindig használsz varázslatot, ha tudsz. Ha csak
kalandozók ellen akarsz varázsolni, FVH 99-et írjál. Az FVH 0 azt jelenti, hogy mindenki ellen használsz varázslatot. Ha
senki ellen nem akarsz varázslatot használni, FVH 100-at írj.) Ilyen esetekben ugyan automatikusan választasz, de nem az
összes, meglévõ varázslatod közül: ennyi gondolkodásra nincs lehetõség harci szituációban. Megadhatsz egy Támadó és egy
Védekezõ Varázslat Listát (azt, hogy egy listában hány varázslat lehet, a taumaturgiád és teológiád közül a nagyobb
határozza meg: ha ez csak egyes, akkor egy varázslat lehet minden listában, ha 2-3 a taumaturgiád/teológiád, akkor kettõ
lehet minden listában, stb., egészen a max. 10 varázslat/listáig, 19-es teo./taum. esetén) és ebbõl fogsz választani. Mindkét
listába a TV <varázslat> paranccsal rakhatsz be, ill. törölhetsz belõle. Harc esetén megpróbálsz ezekbõl a listákból a
legokosabban választani. Elõször mindig egy védekezõ varázslatot választasz. Nem fogsz olyan varázslatot választani,
amelyre az adott helyzetben BIZTOS, hogy nincs szükség. Ha van olyan varázslat, amelyre biztosan szükség lesz, azt fogod
választani. Ezután jön a támadó varázslat. Nem választasz olyan támadó varázslatot, amelynek az adott szituációban nem
lenne semmi értelme, ill. ellenfeled immunis rá. Az immunitás jelentheti azt is, hogy a másik épp most rakott fel egy olyan,
LÁTHATÓ védekezõ varázslatot, amely úgyis megvédené. Az persze elõfordulhat, hogy egy LÁTHATATLAN varázslat
meg fogja védeni. A fennmaradó lehetõségek közül azt a varázslatot választod, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Ha a
listán nincs sebzõ varázslat, akkor nem sebzõt választasz.
Egy varázslatot nem választasz, ha nincs rá elég varázslatpontod, ill. nincs birtokodban a szükséges anyagi komponens.
1. Példa: Kiadod az FTV 29 1 varázslatot. Minden szembejövõ emberre, akivel harcolni kényszerülsz, a 29. varázslatot fogod
használni.
2. Példa: Kiadod az FVH 5, TV 29 és TV 30 varázslatokat. 5. vagy magasabb szintû ellenfelek esetén el fogod mondani a 30.
védekezõ és a 29. támadó varázslatot.
3. Példa: Kiadod a TV 31, TV 29 parancsokat. (A 31. varázslat tûzsebzést okoz.) Tegyük fel, hogy az ellenfél felrak egy tûz
ellen védõ varázslatot. Mivel ez egy látható védekezõ varázslat, úgy döntesz, hogy nincs értelme a 31. varázslatot használni,
ezért a 29. fogod választani.
Megjegyzés: Nincs olyan támadó és védekezõ varázslat, amelyeknek ugyanaz lenne a sorszáma, tehát a sorszám
egyértelmûen meghatározza a varázslat típusát is.
|
TANÁCSOK A HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOKKAL KAPCSOLATBAN
Az FTV parancsot akkor érdemes használni, ha egy kalandozó ellen készülsz, akirõl már tudod, hogy milyen támadó és
védekezõ varázslatot szokott használni. Ha pl. tudod, hogy mindig tûzzel támad, készíts be ellene egy tûztõl védõ
varázslatot. Ha tudod, hogy általában tüskepajzzsal védekezik, akkor olyan varázslattal támadj rá, amelyrõl tudod, hogy ez a
varázslat nem véd ellene. A másik, hasznos felhasználása az FTV-nek, ha tudod, hogy egy adott szörny esetén a T/V
Listádból nem az a varázslat kerülne kiválasztásra, amely a legoptimálisabb. Ilyenkor az adott szörnyre add meg az FTV-t.
Egyéb esetekben célszerû a T/V Listára bízni a választást. Ha a harcokban nem akarsz védekezõ varázslatot használni, csak
támadót, a V Listába ne rakj semmit. Ha csak a V listába raksz, akkor pedig csak védekezõ varázslatot fogsz használni. A V
listában az elsõ varázslat lehetõleg valamilyen általános célú (védettséget, szerencsét javító) varázslat legyen, amely minden
szituációban hasznos. A többi varázslat lehet specifikusabb (tûz, sav ellen védõ). Így, ha specifikus támadást használó
lénnyel kerülsz szembe, akkor a gép az utóbbiak közül mindig kiválasztja a legmegfelelõbbet, egyébként az elsõ varázslatot
használod. Megteheted azt is, hogy csak specifikus támadások ellen védõ varázslatokat készítesz be, mert nem fogod õket
elmondani, csak akkor, ha az ellenfél aurájában ott vibrál a támadó varázslatok használatának képességét jelzõ
halványvörös.
Támadó varázslatoknál célszerû mindig a lehetõ legjobb varázslatokat bekészíteni. Minél jobban különbözzenek a
varázslatok típusai (szörnyre és kalandozóra ható, mérgezõ, tüzet sebzõ összeállítás jobb, mint három tüzet sebzõ).
Mindig vigyázz arra, hogy legyen nálad a megadott varázskomponensekbõl. Ha egy adott szituációban nem használtál egy
varázslatot, amit szerinted kellett volna, ne reklamálj a játékvezetõnél: valószínûleg meg volt az oka, hogy a T/V lista nem
választotta ki. A T/V lista egyébként sem midenható, mindössze egy sokkal jobb megoldás pl. a véletlenszerû választásnál. A
tudatosabb varázslathasználathoz alkalmazd az FTV parancsot.
|
ENERGIATÜSKÉK (29. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez az egyik legalapvetõbb támadó varázslat. Elmondásakor apró, vakítóan fehér tüskék repülnek ki az ujjadból, pontosan
belecsapódva az ellenfeled sebezhetõ pontjaiba. Bár megidézése mindössze csak 5 varázspontba kerül, magas taumaturgia
szakértelemmel már igencsak veszélyes varázslat lehet. Sebzése természetesen nem növekszik a végtelenségik, kb. 10-es
taumaturgiánál tetõzik. Sok védekezõ varázslat, mint például a tüskepajzs, tökéletes védelmet nyújt eme egyszerû támadás
ellen (de, mivel a tüskepajzs láthatatlan, ezt csak a varázslat ellövésével tudod eldönteni). A varázslat elmondásakor
szükséges, hogy legyen nálad egy kaktusztüske, amely a tüskék becsapódásakor füstté válik.
|
KARAKTERLAP |
Slayer Black Bandi, egy copfos aranyhajú, csillogó szemû, körszakállas ember férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Chara-din követõje vagy. Ez a 65. fordulód.
Erõ: | 17 (18) | | Szint: | 13 | | Merészség: | 4/2 | | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 19 | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | | Védekezés: | 27 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 174/105 | | Jellem: | gonosz (7) | | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 23 (25) | | Varázspont: | 28/17 | | Pénz: | 310 arany | | Kép. pont: | 11 |
|
Eddig összesen 202 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 952 TP-t kaptál. Jelenleg 33068 TP-d van. A következõ szinthez még 14932 TP szükséges. Trófeáid: ulkor jéglény, törpemammut, ragyás burástya. A 59. fordulódban 256 arany került a bankszámládra. 279 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 15 | | lõfegyverek: | 6 | | dobófegyverek: | 8 (+1) |
|
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6 | | 2. nyomkövetés: | 10 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | | 5. csapdakészítés: | 5 | | 6. gyógyítás: | 27 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 4 | | 9. teológia: | 1 |
10. versengés: | 1 | | 11. zene: | 2 | | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. zárnyitás: | 1 | | 14. vadászat: | 6 | | 15. bányászat: | 3 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 2 mezõre repítsen |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 2551. karakternek |
készítesz mérgezett tüskét (#23) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
lila brekk (#11), surranó kígyó (#30), sünmedve (#33), Létsíkok Vándora (#3881) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), Lethal Hand Bimbo (#2580) (csak egyszer), evaporõr (#69) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Halálbáró (#2364), vízionár (#66), gonoszok (#988), sóhajtó dorony (#112) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! |
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebbõl az ocsmány növénybõl! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | * | teknõcpajzs (#417) | 1 | * | rejtõköpeny (#277) | 1 | | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
5 | * | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | kõkalapács (#13) |
11 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | bumeráng (#249) | 1 | | mandibulakasza (#127) |
1 | * | vasalt bunkó (#181) | 2 | | orgyilkos tõr (#225) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | * | ezüst gyûrû ($180) | 1 | * | káosz szimbólum (#361) | 1 | * | igazgy. fülbevaló (#197) |
1 | * | réz masszariasztó (#436) | $1 | | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | deus ex machina (#1) | 1 | | távcsõ (#42) | 4 | + | sötét tekercs (#535) |
2 | | kötél (#92) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | kaja (#2) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | 1 | | tudás gyöngye (#522) |
1 | | aranytû (#272) | 1 | | bronzkulcs (#76) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 19 korty víz (#27), fér még: 21] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 16] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5] |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | zöld üveg (#82) | [bennük 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 59] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 54] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
3 | | smirglilevél (#29) | 19 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
3 | | vasérc (#152) | 1 | | fémrúd (#104) | 9 | | pirkit (#153) |
3 | | fabontó (#106) | 21 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | raptor karom (#281) |
1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) | 10 | | álompor (#396) | 2 | | lapockacsont (#33) |
1 | | ulkor gyöngy (#1072) | 2 | | rókafarok (#124) | 5 | | madártoll (#112) |
1 | | szuperkötél (#209) | 4 | | gyöngymangó (#135) | 6 | | óndarab (#85) |
3 | | aurach fog (#657) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | ilkin érc (#232) |
1 | | dözmöng szív (#122) | 3 | | rozmárfog (#1069) | | | |
|
Összsúly: 49.80 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 | | víz (#27) | 4 | | ragasztó (#83) | 1 | | fémrúd (#104) |
4 | | mandibulapenge (#125) | 1 | | jégszív (#282) | 1 | | mutáns csont (#331) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | pirkit (#153) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
2 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | vassisak (#160) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(93,-30) egy kobudera nõ
(93,-28) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(94,-29) rájanyékek (#58), Raia oltár, 41. jellempróba, szent tölgyfa (#393), piromenyét (#99)
(94,-27) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131)
|