Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Chara-din káoszlovagja
Küldd el képeslapként!
Chara-din avatári rangra emelkedett hősei már bizonyították rátermettségüket az istenük visszatérésekor lezajlott háborúk során. Manapság csupán a káosz terjesztése, új hívek toborzása a hálátlan feladatuk... de csak amíg ki nem tör egy újabb háború az égiek között.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 21:08:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Xibeca Damm 308. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 1. 9h:59'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: aug. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2185
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1444
Extra forduló: 2

XIBECA DAMM KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Immortalis Viatorral. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea ékesíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Raia hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Kelly Hu. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.

Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Kétségbeesetten ellenõrzöd a cókmókodat, de nem jössz rá, mit is lophattak el. De érzed, hogy VALAMI hiányzik... Ekkor ébredsz fel a déli szunyókálásból. Talán mindez csak álom volt... A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+210 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+39 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 618. hetének nyerõszámai: 29, 18, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 638.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 633.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 628.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 623.]


m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A zsebeidben kotorászol némi apró után, de sajnos nem találsz elég aranyat benne. Bánatosan búcsút intesz mostani megmérettetésednek. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következõ épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemû, kecskeszakállas ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight hûséges követõje. Egy mászókarmot, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy rézpáncélt, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy Mallon trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kid Cloudkicker. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [9 pontot használtál fel, van még 614.]

kb 661 654 1074 kiveszel a bankból a 661. tárgyat (654 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 alligátorbõrt. Kiveszel a bank széfjébõl 1 darázsfarkat. Kiveszel a bank széfjébõl 3 lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

kb 348 713 282 kiveszel a bankból a 348. tárgyat (713 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 2 shinai gömböt. Kiveszel a bank széfjébõl 1 berzerker tüskét. Kiveszel a bank széfjébõl 19 jégszivet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 614.]

kb 1066 213 329 kiveszel a bankból az 1066. tárgyat (213 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 4 párducbõrt. Kiveszel a bank széfjébõl 17 xirnox szivet. Kiveszel a bank széfjébõl 10 csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

kb 222 124 222 kiveszel a bankból a 222. tárgyat (124 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 2 láncinget. Kiveszel a bank széfjébõl 11 rókafarkat. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

pki 3304 kiveszel a bankból 3304 aranyat
Kiveszel a bankból 3304 aranyat. A számládon van még 32 arany. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[93,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Eladsz 1 ezüst karkötõt 14 aranyért. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,54] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozótársaim! Ne tûrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt erõdítményt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Romani ite domum! " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erõdöket! "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 93 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemû, harcsabajszos kobudera férfival. Bõre bronzként csillog. Egy réz papi karkötõt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg királynõ trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy dehidrátor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Athos. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Elenios bíborosa. Egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy PSZÍ jel. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Beneditta. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [30 pontot használtál fel, van még 584.]

ea 329 5 eladod a 329. tárgyat 5
Eladtál 5 csontpálcát. 75 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

kf 222 729 329 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat a 729. tárggyal a 329. tárgyat
Magadra öltöd a láncinget. A fejedre teszed a rubin fejéket. A jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ee 188 157 189 eladod a 188. tárgyat a 157. tárgyat a 189. tárgyat
Eladtál 4 mérg. ubuk dobónyilat. 28 aranyat kaptál. Eladtál 1 nyu-shurikent. 12 aranyat kaptál. Eladtál 1 vas dobónyilat. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ee 190 351 652 eladod a 190. tárgyat a 351. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 1 mérg. vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál. Eladtál 5 tolmokov-koktélt. 40 aranyat kaptál. Eladtál 6 darázsszárnyat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ee 135 651 390 eladod a 135. tárgyat a 651. tárgyat a 390. tárgyat
Eladtál 1 gyöngymangót. 2 aranyat kaptál. Eladtál 1 rinóbõrt. 5 aranyat kaptál. Eladtál 3 halcsontot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ee 85 304 153 eladod a 85. tárgyat a 304. tárgyat a 153. tárgyat
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál. Eladtál 1 kõszemet. 5 aranyat kaptál. Eladtál 4 pirkitet. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ee 70 661 1074 eladod a 70. tárgyat a 661. tárgyat az 1074. tárgyat
Eladtál 6 rézdarabot. 6 aranyat kaptál. Eladtál 1 alligátorbõrt. 10 aranyat kaptál. Eladtál 3 lidércesszenciát. 21 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ee 348 282 eladod a 348. tárgyat a 282. tárgyat
Eladtál 2 shinai gömböt. 80 aranyat kaptál. Eladtál 19 jégszivet. 285 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
ea 222 1 eladod a 222. tárgyat 1
Eladtál 1 láncinget. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

a 336 2107 6 átadod a 336. tárgyat a 2107. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 pukkanó tûcsapdát Tüske Rózsa részére. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

aa 213 124 1228 átadod a 213. tárgyat a 124. tárgyat az 1228. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 17 xirnox szivet Tüske Rózsa részére. Tudatkinézist hajtasz végre! (-2 TU.) Ok, sikeresen átadtál 11 rókafarkat Tüske Rózsa részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ork csodaszert Tüske Rózsa részére. [15 pontot használtál fel, van még 564.]

aa 50 1066 391 átadod az 50. tárgyat az 1066. tárgyat a 391. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4002 aranyat Tüske Rózsa részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. (-2 TU.) Ok, sikeresen átadtál 4 párducbõrt Tüske Rózsa részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9 polip szívókát Tüske Rózsa részére. [15 pontot használtál fel, van még 549.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (+1 jóság.) Összeakadsz Tüske Rózsával. Õ Klrkyn Wargas felesége! Sheran fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy eszkimó óriás trófea, egy ekharion trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy remák szivet tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összefutsz Immortalis Viatorral. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea díszíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

Összefutsz Kelly Huval. Raia hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [5 pontot használtál fel, van még 544.]


* 1. BP: VP elõvétele: 6
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 539.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 499.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 459.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 419.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 379.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 339.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 299.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 259.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 219.]


tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következõ körben tehát 649 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Xibeca Damm, egy barna, rövid hajú, barna szemû, rövid bajszú ember férfi vagy. Raia fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 229. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

 Erõ:35  Szint:23  Merészség:1/1 Magasság:172 cm 
 IQ:29 (31)  Támadás:26  Agresszió:1 Testsúly:94 kg 
 Ügyesség:26 (28)  Védekezés:31  Menekülés:30 % Életkor:25/25 év 
 Egészség:27  Életpont:323/323  Jellem: jó (548) Tul. pont:
 Szerencse:33 (35)  Varázspont:463/354  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/17   Pszi pont:74/38       
Eddig összesen 2419 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 93 TP-t kaptál. Jelenleg 1103300 TP-d van. A következõ szinthez még 96700 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, óriásféreg. A 308. fordulódban 32 arany került a bankszámládra. 32 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/32   ökölvívás: 1/61   szúrófegyverek:23/39
  vágófegyverek: 22/78   ütõfegyverek: 23/58   lõfegyverek:8/32
  dobófegyverek: 25/85       

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << ryuku szablya (#695) << ryuku kopja (#694)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9/81   2. nyomkövetés: 72/96   3. lopás:3/88
  4. mászás: 8/38   5. csapdakészítés: 20/80 (+6%)   6. csapdaészlelés:13/86
  7. gyógyítás: 77/18   8. titkosírás: 5/93   9. felderítés:24/93
  10. szörnyidomítás: 5/89   11. teológia: 35/41 (+7%)   12. taumaturgia:33/99
  13. versengés: 6/38   14. zene: 10/37   15. szörnyismeret:4/6
  16. pszi: 11/70 (+7%)   17. zárnyitás: 1/10   18. vadászat:6/6
  19. bányászat: 21/74   20. úszás: 10/5   21. ordítás:32/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), vérszomjas csüldõ (#114)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tisztítótûz (#44), izomernyesztés (#33), tûzesõ (#61)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132)
tûzesõ (#61) >> ember (#1) tûzesõ (#61) >> elf (#2)
tûzesõ (#61) >> törpe (#3) tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> árnymanó (#4) tûzesõ (#61) >> troll (#5)
tûzesõ (#61) >> gnóm (#6) tûzesõ (#61) >> alakváltó (#7)
tûzesõ (#61) >> kobudera (#8) tûzesõ (#61) >> mutáns (#9)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
tisztítótûz (#44) >> gnóm szolgáló (#181) tûzesõ (#61) >> 35. szintû lényekre
tûzesõ (#61) >> tyrannoszaurusz rex (#160) tûzesõ (#61) >> Tguarkhan (#212)
tûzesõ (#61) >> autentikus vámpír (#154)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> Tguarkhan (#212) hhaar burka (#32) >> 35. szintû lényekre
hhaar burka (#32) >> tyrannoszaurusz rex (#160) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenõcsöt!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotõr, 1 harcos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bundás kabát (#1068) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr öv (#410)
1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1   rõtmanó kacagány (#714) 1 * rubin fejék (#729) 1 * szirén köpenye (#820)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 7 * bumeráng (#249) 5 * csontpálca (#329)
10   ezüstshuriken (#327) 7   kerek kõ (#19) 1 * kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   raptor szablya (#482) 2   szigony (#389)
9   szögletes kõ (#17) 1   vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * halálhozó talizmán (#813) $1 * nap szimbólum ($141)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   ritualista amulett (#708)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1) 1   dorony duda (#235)
9   fáklya (#36) 4   kaja (#2) 3   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 4   márványkulcs (#245) 1   mérleg (#81)
2   nagy aranykulcs (#246) 5 + pukkanó tûcsapda (#336) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 1   teremtés zsákja (#818)    
Löttyök és porok, tartóstul
6   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 60]
4   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
4   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 123]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37]
1   vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
5   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 100]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11   álompor (#396) 1   aurach fog (#657) 1   berzerker tüske (#713)
6   bunthar bõr (#733) 1   darázsfarok (#654) 2   dözmöng szív (#122)
95   drótszõr (#37) 7   etra hályog (#712) 6 + fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) 5   kaktusztüske (#114) 1   kavadu lebeny (#24)
3   kazmár gyökér (#205) 3   liumbe hajtás (#655) 27   madártoll (#112)
1   mocsári penke (#148) 9   nektoraf faggyú (#667) 3   rakolits por (#669)
3   smirglilevél (#29) 2   szulfagor agyar (#677) 4   teknõsesszencia (#702)
1   ulkor gyöngy (#1072) 12   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 72.36 kgMegterheltség: 90%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 darázsszárny (#652) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 gyöngymangó (#135)
3 halcsont (#390) 2 kaja (#2) 1 kõszem (#304)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyu-shuriken (#157)
5 óndarab (#85) 1 ork csodaszer (#1228) 4 pirkit (#153)
9 polip szívóka (#391) 6 pukkanó tûcsapda (#336) 6 rézdarab (#70)
1 rinóbõr (#651) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bõr (#733) 5 csontpálca (#329)
1 darázsfarok (#654) 1 láncing (#222) 1 vízionár szem (#102)



E körben tett lépéseid térképe

(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Kid Cloudkicker
(4420. kalandozó)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), útonálló (#130), Athos (1453. kalandozó), Beneditta
(4562. kalandozó), Tüske Rózsa (2107. kalandozó), Immortalis Viator (2421. kalandozó), Kelly Hu (4921. kalandozó)
(94,54) erõdítmény (#488), oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.