Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Solisar aurája
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Solisar druida nagyhatalmú varázslata egy szikrázó aurát von elmondója teste köré. Ez a mágikus képződmény még a legvédtelenebb mágustanoncokat is képes megvédeni bárkitől.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ...
Nézet:
Ez már tényleg nem hiszem el hogy azt a szájbaba.....ot k.....Káosz első fegyverét nem talizza meg a tőrpém ;(

Már vagy 120%-nál jár ....de nem akarok nélküle szintet lépni mert elég fullos kis cuccos....Segithetnétek ,hogy mi lehet a baj mert 1xüen nem birok rájönni....Fullos kincskeresése van( és 3176 db tárgya ).

Az egészben az a legboszantobb,hogy pont azon a szinten(60) van ahol minden 10. kalandozásbol min 2db lihegéssel végződik..;(((...Ja és csak kalizik...

Ui:El vagyok keseredve..;(((
 
Megnézi, hogy ki mennyit sebez a másikba, és akinek hamarabb fogy el az ÉP-je, az veszít. A dobások meg random mennek. Ha csak 1-el vagy 2-vel nagyobb az ügyességed, az nem sokat jelent. Én is gyakran csatázok ugyanazzal a tündérrel, egyszer ő nyer, egyszer én (általában ő, de ez most mindegy). Azaz a randomnak kalandozócsatában nagy szerepe lehet, jóval nagyobb, mint kalandozás közben szörnycsatában.
 
nem minden az ügyességen múlik hidd el!
 
a párviadalnál mi szerint állapitja meg a gép h ki nyer?
iszonyat kamu volt az imént
egy tündérnek nekimentem a tündér karimmal és 22-vel!!! nagyobb ügyességem volt mint neki. és leeresztett. nevetséges!
nemis értem akkor h mi alapján zajlik le a küzdelem
vki ha tudja és megosztaná velem...
köfi
 
helo nem tom szentem szarabb cucca van és alig üt kritikusaat (ja különben nem is lehet magasabb a kritikus ütése mint az enyém)
 
Mert feltehetően nagyobb a támadás bónusza (cuccok) és többször tud kritikust sebezni.
 
helo van 1 jó ember (goldwien) többször volt vele dolgom 1-el nagyobb szintű de az összes értékem (kivéve egészség) nagyobb mint az övé és mindig legyőz és csak 12 ÉP-vel több van neki
 
mert elérted azt a szintet ahol már nem csökken tovább! 20percnél nem lesz kevesebb
 
Helló! Miért van az, hogy a 35. szinttől a 37-ig 19 perc van a köv. cselekvésig. Mind3 szinten ugyanannyi maradt, nem csökkent. Mindig 0 csp-vel léptem szintet.
 
Hi
Bocsesz hogy ilyet írok ide, de esetleg valaki nem ismeri Champion Corum-nak az irányítóját , vagy SZÉPMEZŐ SZÁRNYA-nak??? Csak azért keresem őket mert szeretnék beszélgetni velük...
Ha esetleg valaki tud segíteni annak THX!!!

Lady Arnilla
 
Sztem érdemes, a kincskeresés, meg a kritikus maxontartása mellett, marad még bőven skillpont, és akkor már mé ne pénzt csináljunk belőle. (De 10-es zárnyiásnál alább akkor sem kell adni)
 
Azért 15 felett tartani túlzás, 10 felett. Nekem 14-es 87. szinten és kb 15 totemkulcsot és 5 rúnát használok el szintenként.
 
A leírásban úgy szerepel, hogy a 2. szintől kezdve az esély már nem nő. DE ez minden játékos szerint rosszul van kiírva; csak becslések vannak arra, hogy a kritikus esélye kb 8-10 körül maximalizálódik. A zárnyitásra sincs pontos képletünk, de 51. szinttől, ha nem akarsz sokat költeni a kulcsokra, akkor érdemes 15 felett tartani a zárnyitást.
 
szevasztok
vki meg tudná nekem mondani h a kritikus ütés esélye az hányadik szinttől nem nő tovább? mármint mekkora szakértelemtől
hányas zárnyitás szakértelem kell a mágikus ajtókhoz?
 
Valaki kicseszett veled. Ezért is volt rossz a bátorságpróbád. A karikra akkor keresztet vethetsz.
 
Hányas szinten lehet belépni a bátorságpróbára?
 
Végre megvan! Fogalmam sincs mi történt! Amúgy hiába írtam levelet, azóta se írtak.
 
Kalandok során zárat nyitni. Ha nincs nálad, akkor 1-2 kalandot nem tudsz megcsinálni. És ugyanez igaz a későbbi kulcsokra is.
 
Mire jó a tolvajkulcs???
 
Mégsem. Megvannak, csak nem tudok belépni hozzájuk! Hiába megyek arra, hogy elfelejtett regisztráció, és ad új jelszót, valamiért nem tudok belépni!
 
Honnan gondolod?
 
Asszem törölték a karaktereimet!
 
Egy esetben lehet bátorságpróbát "ismételni": amikor megcsinálja az ember a 10. bátorságpróbát, és ismét a bátorságpróbára kattint (vagy frissít), akkor simán elmegy a karija kalandozni...
 
Én akkor is amondó vaok hogy KAMANDUSZ!!! XDXDXD
 
Amint beléptem a karakteremhez, az első dolgom a bátorságpróba volt, amit még véletlenül sem nyomhattam töbször
 
a frissités is levihette
 
Az nem lehet, hogy véletlenül többször nyomtál rá a kalandozás gombra? Így hihető lenne (maradt 10 ép-d amit a 2., 3. stb szörny már könnyen levitt ...)
 
Mondom! Direkt figyeltem, mennyi ép-m van, hogy csak kalandozzak, vagy bátorságpróbára menjek-e!
 
Ez biztos nem igy volt! (Kamandusz = Kamu)
 
Dúrbak egy ősi romváros, amely számtalan kincset, és mégtöbb csapdát és egyéb sötét rejtélyt rejt. Felszáll a hír egy dimenziók közti kapuról, amelyen túl mesés csodák rejtőznek. Ezt a kaput pedig Dúrbak legmélyebben fekvő termében lehet megtalálni. Habozás nélkül útra kelsz!
Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy romboló athanox!

Ellenfeled üt elsőnek.

A romboló athanox kihasználja gyenge védelmed, 10 ponttal csökken az ép-d.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...

És ez volt 148 ép-ről. Na, ehhez mit szóltok???
 
  ... | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.