Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szárnyas bolhedor
Küldd el képeslapként!
A bolhedorok minden valószínűség szerint az egykori, letűnt világban élő óriási repülő lények leszármazottai. Ez ma már elképzelhetetlennek tűnik, ahogy az is, hogy ezek a szörnyek elbirják egy kifejlett galetki súlyát a hátukon, így hát a hátasállatként való hasznosításuk helyett jó áron megszámított szárnyukért vadásszák őket.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 21:42:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-28 21:42:50 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-28 21:42:52 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
ftk
 
Hebrencs csapdát honnan lehet szerezni?
 
hát én csináltam olyat hogy 12-es csapdakészítés + 11-es mágikus csapda + hebrencs csapda.ez lett belőle:
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 19 sebzés: 115-123
szerintem elég jó...
 
És általában mennyit sebez a csapda hebrenccsel meg mágikus csapda varival?
 
a csapda sebzése az elköltött tvp-töl függ,és SZERINTEM a magas csapdakészítés növeli.de nem árt ha van mágikus csapda varázslatod és/vagy hebrencs csapdád is!ezenkívül minél magasabb a csapdakészítésed annál nehezebb észrevenni a csapdád.
 
Csapdakészítésnél a csapda sebzése csak az elköltött tvp-től függ? A magas csapdaészlelés nem növeli? Pontosan hogy is működik ez??? És mennyire használható??
 
Hali!
Társakat keresnék a Felnőttéválás ceremóniájára.
Ha valakinek éppen aktuális, az 1. szinten van, és még hiányzik egy társ a ceremóniához, akkor itt vagyok én!
 
Köszönöm.
 
Mivel kezdő játékos vagy javaslom azért ne a 3-4 fordulóba költőzz ami azért lehetséges némi tapasztalattal.De ugye túl későn se érdemes tehát javaslatom az kb 9-12 forduló környéke és akkor tuti nem okoz problémát a köv szint se és nagyon hátrányba se kerülsz és talán megszokod a játékot is kicsit.
 
Mégegy kérdés : az 1. szintről (lárvaszint) hányadik fordulóban tanácsos feljebb költözni? Mert én arra a következtetésre jutottam, hogy minnél előbb, hiszen ott több kno-t kapok fordulónként. De mivan akkor, ha ott meg olyan küldik vannak, amiket nem tudok megoldani? -Naszóval hanyadik fordulóban költözzek fel?
 
Én a vámpirizációt azért előbbre sorolnám, mert azzal a plusz gyógyulással rengeteg tvp-t tudsz megtakarítani, amit egyébként gyógyításra használnál el.
 
Mivel idővel több végtagot is növeszthetsz több cuccot is felvehetsz, de elsődleges végtagra én a roncsolást ajánlom mert ugye az alsóbb szinteken ami legjobban zavarja az ütősöket az a vastagbőr+kicsit a tüske.Na ezek ellen kell ugye az emlitett spec.De esetleg mehet még rá paralizáló méreg is de akkor arra rá kell gyúrni rendesen, hogy be is jöjjön.Későbbiekben meg amik használható képeségek lesznek ezek melett:rothasztás,manaszívás,Le szivás,vámpirizáció.Kb a sorrend is ez szvsz.
 
Hali! Lenne egy kérdésem. Van egy karakterem. Már el van döntve, hogy ütős lesz(persze azért varázsolni is tud majd bizonyos fokig). Nade az a kérdésem, hogy mijen képességet növesszek ki a végtagjára? Melyik képesség éri meg hosszú távon? Vagy melyik a legjobb? Ja ez már több mint egy kérdés...
 
elmés a galakteki kifejezés tabikám
egyébként ha netán elkezdenél játszani és felmászol a második emeletre, akkor keresd Jégvihart
majd segítek ha gondolod pl TK meg ilyesmi
 
Ha a galetkire gondolsz, azt itt bal oldalt, a Jelentkezési lap feliratra kattintva teheted meg.
,,Galakteki" készítésében sajnos nem tudok segíteni
 
hogy lehet galaktekit csinálni?
 
De tegyél fel konkrét kérdéseket mert igy igen nehéz válaszolni
 
galaktekire godoltam
 
es miben segitsunk?
emberket itt nem fogsz tudni csinalni.
itt csak galetkiket lehet.
emberket a TF-en lehet csinalni
 
igen ulyra it vagyok akor segítetek
 
Na jó, megszánlak...

Kezdd ezzel a két linkkel.

http://www.beholder.hu/?m=ov&cikk=30

http://www.beholder.hu/?m=ov&cikk=50

Az ott olvashatókat böngészd át jó alaposan, aztán ha még mindig van kedved játszani, akkor gyere vissza ide, és segítünk.
 
hú hú de vicces nem ezt hőst tf-et vagy mit
 
Erről általános hetedikben majd tanulni fogtok. ;)

Landrina
 
hogy lehet emberkét csinálni?
 
Hali!

Hosszútávon ez így mülödik szerintem:
-ha olyan karit akarsz,amin nem kell sokat agyalni,akkor lehellőst indíts! Nem mellékesen simán lehet vele tarolni is az alsóbb szinteken galetki csatákban is.
Jó választás az ész nélküli,előre megyek és darálok ütős is,bár az a galetki harcban nem annyira nyerő. Lőfegyveres is itt van valahol félúton a következő kategória felé.
-közepes mennyiségű agyalással jár a végtagspeckókra hagyatkozó ütős (jobb példa nem jut eszembe,de olyan Handur szerűség),illetve az elemi mágus
-szellemi,főleg nekro mágus csak akkor legyél,ha kisujjadban van a játék és a hp-k.
Mivel fentebb már erőteljesen keverednek a stílusok,ezért később ez változhat,de alapvetően később is a nekro,szellemi mageknek lesz a legtöbb hp-ja. És minél bonyolultabb a hp rendszered,annál többet kell agyalni,hogy úgy nyúlj hozzá,hogy ne szúrd el.
Ütősnek mutáns,tisztogató,tudós-nemhaló(ezek minden tám.formára).
 
Végre elindolt ŐV-s karakterem. Szuper a játék!
 
akarmelyik formaval lehet jatszani optimalizalgatas nelkul is.
en is igy jatszom, nem is jarok a 16on csak a 12-14en
 
mondanam teleofn, de az most uyge nincs par napig
de utana batran hivd fel oket!
 
valo igaz, a pszivel sima harcban semmit nem ersz, ott nem hasznalhato.
pszi remek CSAK epueltes kudliben jonnek, csariban nem, VDre csak akkor ha van pszid, rnd kalandban sosem, LV,LCS szinten nem jon pszi dog

a pszi egy erdekes izgalmas dolog, ha van keded vele jatszani, agyani, hogy melyik moncot hogyan. Aztan kesobb ez megszunik, mert a legtobb monc random kuzd ott meg nincs mire epiteni mar

es ha komolyan pszizel, akkor RENGETEG eroforrast elvesz a sima haladas elol.

tehat pszi csak fanatikusokank, vagy lehet hobbi pszit nyomatni, ahhoz kell egy masik kari akivel kihivogatotst jatszotok
 
Van olyan karakter ami arra épit de csak ha pszi klános vagy.Pszi meg csak igazából akkor éri meg ha egy másik karival kölcsönösen kihivokatyátok egymást és kölcsönösen veitek egymást akkor ugye +1 kno/kör, de alapvetően szar a pszi és felesleges is.Jó tudom a nagyokosok beleszolhatnak, hogy a 16on kell de hol van az még neked.Tehát javaslatom ha nem tudsz kivel kölcsönösen pszizni hagyd a pecsába..
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.