Karakterszám: |
8884 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
74 |
Játékhét: |
76 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
206 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2014. nov. 6. 12h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2014. nov. 7. |
|
E-mail!
FROSTRAVEN KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** SpiritRaven kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5675
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5675 9 parancsot.
**
1. NAP ** Dög eladásra kínál neked 1 a teknõs aranyozott fülbevalóját
(#25558). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2293 25558 1 parancsot.
**
1. NAP ** Dög eladásra kínál neked 1 a teknõs aranyozott nyakláncát (#25483).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2293 25483 1 parancsot.
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Dög, egy CS jelzésû tetoválással ellátott
örökké fiatal gyönyörû nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja.
A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: ozin fülkarika, a
kobra zöld köntöse, a tudás zafírja, Örökkévalóság Gyémántja, a kalmár
nyaklánca, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó csatos öve, a
Xenókutatás karkötõje, a harcos fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus
csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Dög |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)25 |
(+0)40 |
FrostRaven |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)40 |
(-30)10 |
2. |
Dög |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)10 |
(-20)20 |
FrostRaven |
Mentális robbanás |
-20
PE |
(-5)35 |
(-10)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-40 életpont.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32698.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3751.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 3.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing
felett.
*nov. 3.* Mammuth gyõzelmet aratott Farid Ashmore felett.
*nov.
3.* Mammuth elsõként ért el 67-es imm.ktkt.méreg tulajdonságot a Hegy
lakói közül!
*nov. 4.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak.
Ursus Maritimus került ki gyõztesen.
*nov. 4.* Ursus Maritimus pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett.
*nov. 4.* Mammuth csatában
legyõzte Sikolyt.
*nov. 4.* Mammuth gyõzelmet aratott Erhij Mergen felett.
*nov. 4.* Mammuth és Erhij Mergen megküzdöttek egymással, és Mammuth gyõzött.
*nov. 5.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss
Missing felett.
*nov. 5.* Mammuth csatában legyõzte Hydront.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]
be 3 17 |
meglátogatod a 3. épületet |
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad.
Közlöd, hogy a 17. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 200 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a gránitbõr varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
be 4 17 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod,
hogy
a vastag bõr harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hosszadalmas és alapos
mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is.
Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított
harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
kno 70 44 |
70. képességre 44 képességpont |
Elköltesz 44 képességpontot az idézés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az idézés szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
ee 14066 19511 17 2 5381 10721 |
sok-sok eladás |
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és
megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap,
törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, harci fejsze (#12)
19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15)
9 ap, mandolin (#19) 76 ap, mitulen fû (#20) 38 ap, mátekel gomba (#21)
38 ap, sötét mák (#23) 38 ap, liánvirág (#24) 38 ap, csótányláb (#25) 38
ap, ragálygomba (#26) 38 ap, gyilkos boróka (#27) 38 ap, tejfonál (#28)
38 ap, mézfû (#29) 76 ap, hónakkupók (#30) 76 ap, elonotichlan (#31) 76
ap, sárkányvirág (#32) 76 ap, elfu moha (#33) 76 ap, kötél (#128) 19 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska
(#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152
ap, nagyobb pókcsatos öv (#178) 133 ap, aranyozott villámöv (#182) 190
ap, platina villámöv (#187) 247 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, lemezpáncél
(#1000) 95 ap, mellvért (#1045) 66 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy
pajzs (#1062) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, fejpánt
(#1105) 9 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma
(#1121) 27 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny
(#1137) 66 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú
íj (#1272) 91 ap, nyílpuska (#1285) 38 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72
ap, csonttõr (#1301) 27 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap,
lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, az ügyesség fejpántja
(#2455) 104 ap, az egészség kõamulettje (#2996) 212 ap, a gyorsaság amulettje
(#3895) 104 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 212 ap, az élet köpenye (#5185)
100 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 100 ap, a merénylõ kõamulettje (#11096)
273 ap, a lich csatos öve (#11966) 269 ap, a lich karkötõje (#12040) 104
ap, a lich ezüst fülbevalója (#12057) 419 ap, a remete nagy pajzsa (#12312)
444 ap, a mentát lándzsája (#13030) 114 ap, a sebesség pajzsa (#13210)
114 ap, a harcmûvész bõr mellvértje (#13646) 364 ap, a szellemek íja (#15220)
114 ap, a gepárd köpenye (#15535) 100 ap, az elefánt csizmája (#16420)
104 ap, az elefánt szimbóluma (#16510) 110 ap, az elefánt malachit karkötõje
(#16541) 273 ap, a természet láncinge (#16780) 171 ap, az energia pikkelyvértje
(#18565) 133 ap, a gyõzelem öve (#20965) 100 ap, a túlélés nyílpuskája
(#21535) 133 ap, a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 392 ap, a tûz gyûrûje
(#22375) 57 ap, a tûz kardja (#22465) 66 ap, a tûz fogazott kardja (#22468)
125 ap, a jég mellvértje (#22645) 114 ap, a jég karkötõje (#22840) 57 ap,
az enyészet íja (#23320) 66 ap, a villám márványgyûrûje (#23726) 150 ap,
a regenerálódás kõamulettje (#24596) 150 ap, a sün pajzsa (#24910) 66 ap,
a sün karkötõje (#25090) 57 ap, a teknõs kerek pajzsa (#25361) 166 ap,
a szalamandra utazóköpenye (#25886) 145 ap, a szalamandra kõamulettje (#25946)
150 ap, a szalamandra malachit karkötõje (#25991) 150 ap, a yeti pikkelyvértje
(#26215) 85 ap, a yeti fekete csizmája (#26322) 285 ap, a yeti díszes köpenye
(#26338) 474 ap, a yeti lándzsája (#26530) 66 ap, a sav pajzsa (#26710)
66 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 196 ap, az elektromosság
rövid tõre (#27402) 285 ap, a légzés nehéz nyílpuskája (#27837) 342 ap,
a légzés csonttõre (#27851) 150 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122)
285 ap, az angyalok kék köpenye (#28137) 278 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961)
166 ap, a sólyom zöld köntöse (#29501) 150 ap, a sólyom csatos öve (#29516)
145 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 fekete csizmát 16 aranyért. Hoppá! A valódi
érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csonttõrt 6 aranyért. Eladod a majom könnyû pikkelyvértjét 72 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a sebezhetetlenség kerek pajzsát 66 aranyért. Hoppá! A valódi érmék
közt 4 hamis arany lapul!
Eladsz 4 õsi relikviát 51 aranyért. Eladsz 19 drágakövet 515 aranyért. Eladod
az élet barbár lándzsáját 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
Eladod az elfek könnyû íját 66 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
vg 2293 25483 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a teknõs aranyozott nyakláncát. Te 497 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
vg 2293 25558 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a teknõs aranyozott fülbevalóját. Te 474 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
hp 3 160 15 131 110 |
harci program |
Hazamész a boltból. A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés
v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
hp 3 17 15 131 50 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled
#131. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
ell 1900 132 |
ellenfél lista beállítása |
1900. lista módosítása: 132 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
mak 3 6 |
3. makró definiálása/hívása |
3. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
[Parancs 3. makróba tárolva.]
kf 3492 3506 10226 15131 10331 100 |
bekészíted a 3492.
tárgyat |
A mágia díszes karkötõjét már bekészítetted korábban. A mágia csepp fülbevalóját
már bekészítetted korábban. A mágus márványgyûrûjét már bekészítetted
korábban. A szellemek sárgaréz nyakláncát már bekészítetted korábban.
A mágus barbár lándzsáját már bekészítetted korábban. Sajnálom, de nincs
a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
i 60 0 10 |
idézés 60 TVP-ért |
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 60 van. (De csak akkor, ha
legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
gy 40 0 10 50 |
felt. gyógyítás 40%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
Leveszed a következõ tárgyakat: a hatalom köntöse, a mágia fekete csizmája,
a torony öve, a bérmágus pajzsa, a mentát amulettje, a bölcsesség nyílpuskája,
a mágus barbár lándzsája, a mágus márványgyûrûje, a szellemek sárgaréz
nyaklánca, üvegszimbólum, a mágia díszes karkötõje, a mágia csepp fülbevalója,
a mágia elit lemezpáncélja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
Idézés parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
pv 7 3 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
kf 25483 25558 |
bekészíted a 25483. tárgyat |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Felveszed a teknõs aranyozott nyakláncát.
Felveszed a teknõs aranyozott fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
[Parancs 3. makróba tárolva.]
(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban,
szóba elegyedsz jó pár galetkivel. Nem találtál senkit, aki látot volna
óriásdenevért, de mindenki ismert valakit, aki már ölt is ilyen lényt.
Az ellentmondó információkból azért kihámozod, merre kéne próbálkoznod.
Beveted magad a csatornába. Vagy egy órát menetelsz, amire a megfelelõ
helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel egy nagyobb csarnokban, amikor
furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik, megzavartál valamit. Ellenfeleid
6 vérszívó denevér (#131).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy gránitbõrt. (-9 vp.) A 4. vérszívó denevér feléd mozog. Az 1. vérszívó
denevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 6. vérszívó denevér odajön hozzád.
Az 5. vérszívó denevér feléd mozog. A 3. vérszívó denevér közelebb jön,
hogy támadhasson. A 2. vérszívó denevér odajön hozzád. A 4. vérszívó denevér
rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád támad. Megpróbál
megmarni fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó
denevér téged támad. Megpróbál megmarni fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér
rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. vérszívó denevér
sebzõdik 28 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-4
vp.) Az 1. vérszívó denevér holtan terül el. Az 5. vérszívó denevér rád
támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád támad. Harapni próbál fogával.
(4
ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 4. vérszívó denevér rád veti magát.
Harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó
denevér rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját,
harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. vérszívó denevér
28 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-4 vp.) A 2. vérszívó
denevér holtan terül el. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 4. vérszívó
denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér téged támad. Harapni
próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó
denevér téged támad. Támad fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 3. vérszívó denevér
sebzõdik 28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-4 vp.) A 3. vérszívó
denevér kileheli lelkét. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
A 4. vérszívó denevér rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér téged támad.
Acsarogva harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 4. vérszívó denevér
28 sebzést kap. Gyógyulsz 3 életpontot. (-4 vp.)
A 4. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. A 6. vérszívó
denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 6. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 5. vérszívó denevér
28 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 2 ép-t. (-4 vp.) Az 5. vérszívó
denevér holtan terül el. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját
nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 7. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 6. vérszívó
denevér
28 sebzést kap. Gyógyulsz 1 életpontot. (-4 vp.) A 6. vérszívó
denevér halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+664%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami 48 arany és 3 hamis arany.
Még szerencse, hogy nem kétszer ennyien voltak. Akkor, most lehet, hogy
Te feküdnél a földön. Megvizsgálod a talajt. Rengeteg denevérürüléket találsz,
de még Te is megismered, hogy ez nem az albinó óriásdenevér terméke. Az
egyik falon egy hatalmas ajtót pillantasz meg. Igen kemény anyagból készült,
betörni körülményes lenne, de nincs is rá szükség. Elõkapod a zárnyitó
felszerelésedet.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Ahogy a nagy könyvben meg van írva! Gyorsabban nyitod ki a zárat az álkulcssal,
mint az ajtó tulaja az eredetivel. Belököd az ajtót. Olyan nehéz, mint
Mohadem, a legkövérebb galetki, akit életedben láttál. Azért nagy nehezen
sikerül. Belépsz a terembe. Ösztönösen felnézel, és már látod is a feléd
zuhanó árnyakat. Ellenfeleid 3 vérszívó denevér (#131) és egy óriás denevér
(#132).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az óriás denevér
28 sebzést kap. (-4 vp.) Az 1. vérszívó denevér feléd
rohan. A 2. vérszívó denevér odajön hozzád. A 3. vérszívó denevér feléd
rohan. Az óriás denevér máris elõtted terem! Az 1. vérszívó denevér téged
támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér
rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. Az óriás denevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az óriás denevér
28 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) A
2. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(1
ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az óriás denevér téged támad. Harapásra
nyitja száját, támad fogával.
(9 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Az 1. vérszívó
denevér téged támad. Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Beléd próbál marni fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az óriás denevér
28
ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Az óriás denevér holtan
terül el. A 3. vérszívó denevér téged támad. Támad fogával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér téged támad. Harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád veti
magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja
6 vp-det.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés
varázslatot. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-9
vp.) A 3. vérszívó denevér rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó
denevér rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával.
(2 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva
harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 5. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 1. vérszívó denevér
28 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 7 életpontot. (-4 vp.) Az 1. vérszívó denevér
kileheli lelkét. A 2. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál
fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér
rád veti magát. Támad fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 6. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A 2. vérszívó denevér
28 sebzést kap. Gyógyulsz 5 életpontot. (-4 vp.) A 2. vérszívó denevér
kileheli lelkét. A 3. vérszívó denevér téged támad. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 7. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 3. vérszívó denevér
sebzõdik 28 ép-t. 2 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
A 3. vérszívó denevér hörögve elterül.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+527%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
Arréb lökdösöd a dögöket, és körbenézel a teremben. A túlsó falon egy hatalmas
ketrecet pillantasz meg. Olálá! Egy albínó óriás denevér! Amikor jobban
megvizsgálod, rájössz, hogy legalább 100 éve döglött. A ketrec alján megkövesedett
ürüléket találsz. Valahogy ki kéne robbantani egy darabot. Eszedbe jut,
hogy manafókuszálással milyen szépen ki lehetne metszeni egy darabot belõle!
Ezt nem hiszed el! Azon buksz meg, hogy nincs elég varázspontod!
Ismét tanultál valamit:
+1 szint életszívás varázslat; [50 TVP-t használtál
fel, maradt még 174.]
kf 3253 3372 3492 3506 10226 15131 |
bekészíted a 3253.
tárgyat |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Felveszed a mágia elit lemezpáncélját. Felveszed
a mágia fekete csizmáját. Felveszed a mágia díszes karkötõjét. Felveszed
a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágus márványgyûrûjét. Felveszed
a szellemek sárgaréz nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
[Parancs 3. makróba tárolva.] Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint
150 van.
(Feltételes idézés 3 alkalommal:) Ellazítod testedet, elméd pedig megindul,
hogy az õsenergiából merítsen. (+180 varázspont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a következõ tárgyakat: a teknõs aranyozott
nyaklánca, a teknõs aranyozott fülbevalója, a mágia fekete csizmája, a
mágus márványgyûrûje, a szellemek sárgaréz nyaklánca, a mágia díszes karkötõje,
a mágia csepp fülbevalója, a mágia elit lemezpáncélja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
mak 5 1 1 |
5. makró definiálása/hívása |
5. makró 1 sorának módosítása, az 1. sortól:
[Parancs 5. makróba tárolva.] Idézés parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
dk 410 461 258 222 |
dobása 410. kalandnak |
Rendben, 410. kaland törölve. Rendben, 461. kaland törölve. Rendben, 258.
kaland törölve. Rendben, 222. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
Idézés parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek
szintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt
dél felé. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást
találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák
takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt?
(286. kaland, összköltsége 5 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz.
Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe!
Ellenfeleid egy zombi mester (#80) [aura: hidegimmunitás: 7.] és egy
zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A zombi mester
29 sebzést
kap. (-4 vp.) A zombi feléd mozog. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson.
A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). A zombi
mester rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A zombi mester
sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 22 ép-t.
(-4 vp.) A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél).
A zombi mester rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A zombi mester
29 ép-t sebzõdik. 23 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A zombi mester halálos
sebet kapva a földre zuhan. A zombi téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés.
(-6 vp.) A zombi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A zombi
29
sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) A zombi holtan
terül el.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+336%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik
jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre,
de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Megpillantasz egy másik vadászt:
épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette.
Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy kronorém (#81) [aura: 3-as méretû 8-as
szintû jobb csáp.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés
varázslatot. (-6 vp.) A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorém
rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Ah,
kronofúzió (-1 TVP). Meglóbálva zúz bal csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél).
Kronózott! (-1 TVP).
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A kronorém
sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) A kronorém
téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése
van! (-1 TVP) Tekergetve suhint bal csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Ah,
kronofúzió (-2 TVP).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A kronorém
29 sebzést kap. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A kronorém halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+189%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe
vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29) [aura: méret: 24.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A zombi mester
29 ép-t
sebzõdik. (-4 vp.) A zombi feléd mozog. A zombi mester közelebb jön, hogy
támadhasson. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Ez mellément.
A zombi mester téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(17 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A zombi mester
29 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-4 vp.) A zombi
mester téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél).
A zombi rád támad. Rád vág jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A zombi mester
sebzõdik 29 ép-t. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A
zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi rád veti magát.
Feléd döf jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) A zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A zombi
29 sebzést kap.
Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) A zombi halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+336%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 27 arany és egy
hamis arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek
sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel.
Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak
a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni.
(325. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz.
Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A sötét xirnox
29 sebzést
kap. (-4 vp.) A méregféreg odajön hozzád. A sötét xirnox közelebb jön,
hogy támadhasson. A méregféreg rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd.
Gyengülsz (-10% támadás). Bûze zavar.
(-6 ép.) A sötét xirnox téged támad.
Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(11 ép-t sebzõdtél).
Bûze kellemetlen számodra.
(-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét xirnox elmormol egy
méregfelhõt. Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A sötét xirnox
29 ép-t
sebzõdik. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A sötét xirnox halálos sebet
kapva a földre zuhan. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ.
15 ép-t
sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg rád támad. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-11% támadás). Bûze fojtogat.
(-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A méregféreg
29 sebzést kap. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A méregféreg
immúnis a méregfelhõ varázslatra.
Sebzõdsz 15 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg
téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Bûze kellemetlen
számodra.
(-6 ép.)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A méregféreg
sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-4 vp.) A méregféreg
kileheli lelkét.
Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+310%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 19 arany és egy hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve
bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A távolból kiáltások, robbanások
hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend.
Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz.
Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót
bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni.
(281.
kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg.
Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy zombi
mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A zombi mester
29 sebzést kap. Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.) A zombi odajön hozzád.
A zombi mester máris elõtted terem! A zombi rád veti magát. Odacsap neked
jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél). A zombi mester téged támad. Feléd döf
jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A zombi mester
29 sebzést kap. Gyógyulsz 23 életpontot. (-4 vp.) A zombi
rád támad. Elõre szúr jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). A zombi mester
rád támad. Lecsap rád jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A zombi mester
sebzõdik
29 ép-t. Gyógyulsz 21 életpontot. (-4 vp.) A zombi mester kileheli lelkét.
A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6
vp.) A zombi rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
zombi
sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) A zombi téged
támad. Lecsap rád jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 6. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A zombi
sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-4 vp.)
A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+336%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pta 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Elküldesz egy kihívást Dög részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Elfogadod SpiritRaven kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók
alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad
SpiritRaven, egy nõ. [aura: 3-as esszenciaelnyelés.] A Mutánsok
klánjának teremtmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a mágia csepp
fülbevalója, a mágus kardja, a torony zöld köntöse, roxati üvegszem, szent
templomi maszk, khaldoran öv, üvegszimbólum, a mágia kõamulettje, a mágia
márványgyûrûje, a mágia malachit karkötõje, a mágia ezüst láncinge.
Kör
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
1. |
FrostRaven |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)30 |
(+0)40 |
SpiritRaven |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)25 |
(-25)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+21% pszi támadás, +21% pszi
energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
pta 129 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha te mész portyázni, harcolni
semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád
hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Utad során megpillantasz
egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján
egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(244. kaland, összköltsége 40 TVP.) Észreveszel 1
elfu mohát. Szakértõ
módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába
ess. Találsz egy fedett gödröt, de milyen rosszul van álcázva...
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Xen Shirrum, egy magas, sárga
bõrû, sárga szemû, kopasz, izmos, mindenre elszánt piromád férfi. [aura:
elektr.lehelet: 20.] A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt
tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás csillogó
fejpántja, a villám karikaszimbóluma, a tökéletesség karikaszimbóluma,
díszes villámöv, a sün harci nyílpuskája, a füvész köpenye, a hatalom kerek
pajzsa, az ellenállás csonttõre, Rogan karkötõje, a sün könnyû pikkelyvértje,
ozin fülkarika, a puhányság köve, a sün görbekardja. Zsebre raksz 2 drágakövet.
Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál
magadnak. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
kf 17260 7000 18265 12895 3492 15131 |
bekészíted a 17260.
tárgyat |
Felveszed a bérmágus pajzsát. Felveszed a hatalom köntösét. Felveszed
a torony övét. Felveszed a mentát amulettjét. Felveszed a mágia díszes
karkötõjét. Felveszed a szellemek sárgaréz nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
kf 3506 10226 138 17935 10331 100 |
bekészíted a 3506.
tárgyat |
Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágus márványgyûrûjét.
Felveszed az üvegszimbólumot. Bekészíted a bölcsesség nyílpuskáját. A
karmaidba veszed a mágus barbár lándzsáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
kf 3253 3372 |
bekészíted a 3253. tárgyat |
Felveszed a mágia elit lemezpáncélját. Felveszed a mágia fekete csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
pv 7 3 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat
találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen
887 sebzést okoztál, és 387 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
12 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 44 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
318 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
FrostRaven, egy nagyon férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 74. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (6) / 0.70 |
[2] IQ: |
6 (10) / 1.69 |
[3] ügyesség: |
3 (4) / 1.25 |
[4] egészség: |
5 (7) / 1.78 |
[5] mágia: |
3 (31) / 1.95 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 2.42 |
[9] Méret/ép: |
44 / 44 |
Min. méret: |
24 |
Barlangméret: |
51 |
|
|
Varázspont: |
304 / 90 |
Képességpont: |
40 / 58% |
Hõsi pont: |
39 (10) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
362 / 64 |
Hírnév : |
653 |
Jóllakottság: |
64% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
63 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
712 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
646 (7) |
Leölt torzszülött: |
1038 (19) |
Pszi csaták: |
53 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
26
(1) |
Ájulások száma: |
89 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: förmedvény (31)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 41%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel.
2.) Ölj öt görényteknõcöt! 3.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK
42)! (összesen 35 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[17] vastag bõr: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.15 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.02 |
[48] mászás: |
7 / 1.25 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 1.35 |
[51] transzformáció: |
10 / 2.50 |
[52] auraészlelés: |
4 / 3.25 |
[53] ékszerészet: |
5 / 1.04 |
[54] kereskedelem: |
5 / 0.96 |
[55] szívósság: |
30 / 0.51 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.75 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.27 |
[58] nyomkeresés: |
30 / 2.79 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.45 |
[60] pszi támadás: |
9 / 3.67 |
[61] pszi energia: |
8 / 3.67 |
[62] lopás: |
8 / 3.94 |
[64] átokszórás: |
12 / 1.77 |
[65] álcázás: |
25 / 0.61 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.45 |
[68] zene: |
5 / 0.80 |
[69] tanulás: |
6 / 2.90 |
[70] idézés: |
12 / 1.88 |
[73] felderítés: |
6 / 2.82 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.52 |
|
|
a mágus
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
6 / 0.16 |
[160] esszenciaelnyelés: |
6 / 3.04 |
[29] életszívás: |
25 / 2.36 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0.16 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.60 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.78 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.64 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] goblin kobra |
34/34 |
64% |
65% |
7 / 3.03 |
nem harcol |
[2] tûzgyík |
35/35 |
33% |
5% |
1 / 0.70 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 131 131 131 131 131 |
p 2293 |
p 5675 |
pta 129 129 129 129 129
|
gy |
mak 2 |
|
2. Makró |
pv 6 8 |
p |
kf 17260 7000 18265 12895 3492 15131 |
kf 3506 10226
138 17935 10331 100 |
kf 3253 3372 |
pv 7 3 |
|
3. Makró |
mak 4 |
kf 25483 25558 |
k 19 |
kf 3253 3372 3492 3506 10226 15131
|
i 150 |
le |
|
4. Makró |
kf 3492 3506 10226 15131 10331 100 |
i 60 0 10 |
gy 40 0 10 50 |
le
|
i |
pv 7 3 |
|
5. Makró |
i |
be 9 5 |
ism 5 |
vd 80 |
mak 1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 100. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 120. |
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 255. |
6: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 110. |
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 50. |
3: esszenciaelnyelés v.var. a harc 4. köréig, Prioritás: 110, és ha 1
vagy kevesebb ellenfél van, és ha ép-d 50% fölött van. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: zombi mester (#80), ichinedar (#75), rovarsámán
(#77), gonosz banya (#93), kék testvér (#87), quwarg harcos (#90), szárazföldi
uborka (#97), sötét xirnox (#78), xenó féreg (#418), elektraton (#34),
elektromancer (#98), óriás denevér (#132).
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:1111% ép:1%;
PV 7 3;
PSZ 51 62;
BA 95
83 92 172 417 75 99 212;
L 500 149 61 50;
PTA 129 129 129 129 129;
HU
8;
SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (5 forduló múlva változtasd meg a specializációt,
hogy a küldetés teljesüljön.)
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött
orglingok száma: 43.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #50 (20. épület), #246 (73. forduló),
#286 (74. forduló), #482 (73. forduló), #325 (74. forduló), #281 (74.
forduló), #244 (74. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus pajzsa (#17260) |
* |
1 a hatalom köntöse (#7000) |
* |
1 a
mágia elit lemezpáncélja (#3253) |
* |
1 a mágia fekete csizmája (#3372) |
* |
1 a torony öve (#18265) |
|
5 törpe
pikkelyvért (#4) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a mágia csepp fülbevalója (#3506) |
* |
1 a mágia díszes karkötõje (#3492)
|
* |
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) |
* |
1 a mentát amulettje (#12895) |
|
1 a mutáció gyémántja (#162) |
* |
1
a szellemek sárgaréz nyaklánca (#15131) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs aranyozott fülbevalója (#25558)
|
|
1 a teknõs aranyozott nyaklánca (#25483) |
|
1 a tûz nyaklánca (#22330) |
|
1250 arany (#1) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569)
|
|
2 drágakõ (#2) |
|
283 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 smaragd karkötõ (#592) |
* |
10 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 arany kaszinóbérlet (#761) |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes
rézkulcs (#129) |
|
6 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
12 Krónika (#783)
|
|
2 õskõ (#8) |
|
3 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a bölcsesség nyílpuskája (#17935) |
* |
1 a mágus barbár lándzsája (#10331)
|
|
1 a teknõs barbár lándzsája (#25631) |
|
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) |
|
5 rozsdás kard (#131) |
Varázsitalok
és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
14 csótányláb (#25) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
9 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
13 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
12 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
5 mézfû (#29) |
|
13 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
12 ragálygomba (#26) |
|
2 sárkányvirág (#32)
|
|
11 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
2 tûzlehelet itala (#53) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
3 asztrálesszencia (#154) |
|
11 ekinda haj (#147) |
|
13 elektronit (#141)
|
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
22 mandibula (#157)
|
|
8 molad púp (#16) |
|
10 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
2 nordkristály (#146) |
|
19 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
3 xenópete (#278) |
|
9 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a teknõs aranyozott nyaklánca
(#25483), 20 hamis arany (#809), 1 a teknõs aranyozott fülbevalója (#25558),
1 elfu moha (#33).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 248 arany (#1), 17 drágakõ (#2),
1 a sebezhetetlenség kerek pajzsa (#19511), 1 az élet barbár lándzsája
(#5381), 1 a majom könnyû pikkelyvértje (#14066), 4 õsi relikvia (#17),
1 az elfek könnyû íja (#10721), 1 fekete csizma (#1122), 1 csonttõr
(#1301).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉRSZÍVÓ DENEVÉR (131. LÉNY) Ezeknek az apró denevéreknek rendkívül hegyes
fogaik vannak, fájdalmas sebeket ejtenek vele, és a véreddel együtt a mágikus
energiádat is elszívják. Mindig nagy tömegben támadnak. Ha nem tudsz varázsolni
nincs sok esélyed; ha tudsz, akkor sincs sokkal több. A vérszívó denevér
a micinisták számára jelent táplálékot.
ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY) A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére.
Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani.
Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba,
és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A
denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát
regenerálja.