Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 10:45:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 10:46:32 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 10:46:42 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8792-124

Karakterszám: 8792 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 124 Játékhét: 786
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 366
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 21. 12h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 22.

E-mail!

MIBO THUNDERWOLF KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. [aura: rezisztencia: 13.] A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a mentát gyöngye, az egyensúly gyûrûje, görényfarok, a villám kerek pajzsa, a kobra ezüst fejpántja, az elfek könnyû nyílpuskája, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a regenerálódás barbár lándzsája, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, a tolvaj kõamulettje, a villám görbekardja, a gyõzelem zangrozi csizmája, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám könnyû láncinge, a kígyó malachit karkötõje, a gyorsaság karkötõje, a tökéletesség kõamulettje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Ezt kiáltod vissza: "Te ocsmány féreg!" Így szól hozzád: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem késel a válasszal: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Nem késel a válasszal: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan csúnya, piszkos és visszataszító vagy, hogy amikor vadászni mész, az összes torzszülött felköltözik a barlangszintre!" Nem késel a válasszal: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Nem késel a válasszal: "Te bélrákos szellentõgép! Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt nyújt nálad?" Nalan Thunderwolf nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+8% lélekenergia.)

Kissé már éhezel, ezért csak 79 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 21.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nalan Thunderwolf felett. *nov. 21.* Killer Agy pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nalan Thunderwolf felett. *nov. 21.* Nalan Thunderwolf pszionikus párviadalban legyõzte Tûzhajú Sirdakkot. *nov. 21.* Nalan Thunderwolf lopni próbált, de felsült vele. *nov. 21.* Nalan Thunderwolf és Vasöklû Thor megküzdöttek egymással, és Nalan Thunderwolf gyõzött. *nov. 21.* Nalan Thunderwolf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arnand a Zabagép felett.

(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 393.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

h 8 25 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 20. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

kno 15 16 71 18 15. képességre 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 17. szintre nõtt. Elköltesz 18 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

h 8 15 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]

ep 3 50 1 építed a 3. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a térkapu építését. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 50 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 15 TVP-nyit kell dolgoznod.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

ep 3 1 építed a 3. épületet 1 TVPért
Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a térkaput építed. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 1 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 14 TVP-nyit kell dolgoznod.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]

e 30 élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

k 9 35 358 465 475 kaland elvállalása
(9. kaland:) Hosszas gondolkodás után úgy döntesz, hogy nem lenne fair a boltossal szemben, ha elõítéleteid lennének. Azért mert az elõzõ gazember volt, ez még lehet rendes. És amit kér, az is méltányolandó. Hiszen senkinek sem érdeke, hogy elszaladjanak az árak. Elmész Muilladokhoz, hogy megtudd, merre lakik a páncélkészítõ. A boltos örömmel fogadja a döntésedet, hogy mégis segítesz neki, és útbaigazít.
- De aztán semmi erõszak, csak óvatosan! - kiáltja utánad.
- Persze, persze, eszembe sem jutott ilyesmi.
Némi gyaloglás után megérkezel a kézmûvesek negyedébe. Jónéhány mûhely mellett elgyalogolsz, mire megtalálod a páncélkészítõ mester mûhelyét. Odalépsz hozzá:
- Üdvözlöm mester! Fontos dolog miatt jöttem. Aggaszt minket az hír, miszerint zsarolod a boltost, és megpróbálod alaposan feljebb nyomni a nyomorúságos páncéljaid árát. Undorító módon próbálod kihasználni a társadalmunk harcorientáltságát, de nem fogjuk hagyni. Megértetted, vagy beszéljek világosabban?
A mester pár pillanatig csak hápog, alig tud megszólalni a döbbenettõl.
- Mit makogsz itt össze-vissza, ki zsarol kit? Az a nyamvadt boltos az eddigi ár felét akarja csak fizetni. Én csak annyit akarok kapni, amennyit a régi boltos megadott.
- Nem hiszek neked. Boltosunk egy talpig becsületes galetki, miért hazudna nekem?
- Tudod mit, ezt inkább tõle kérdezd meg. És most kotródj innen.
Azzal megpróbál kituszkolni a mûhelybõl.
[Erõ próba 16-os küszöbre: sikeres]
A mester elõbb finoman, majd egyre erõszakosabban megpróbál kituszkolni a mûhelybõl. De téged sem azért etettek kiskorodban mitulen mixtúrával, hogy egy ilyen öreg ember elbírjon veled. Megkapaszkodsz az asztal sarkában, majd villámgyorsan lerázod magadról az öreget.
- Csillapodjon már tata, még agyvérzést kap az erõlködéstõl. Nem birkózni jöttem, hanem beszélgetni. Úgy látom, az erõ próbát én nyertem, talán a szellemi párviadalban is jobb leszek.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Felhevülten kezded magyarázni neki, hogy miért is lenne az egész galetki társadalommal szemben bûn, ha önös érdektõl vezérelve felborítaná az egész szint gazdasági egyensúlyát. Az öreg eleinte megpróbál ellenkezni, hogy õ csak a saját jogos jussát követelte, de a végén aztán így szól:
- Olyan jó a beszélõkéd, hogy a végén még én is elhiszem, hogy még a fél árral is túl vagyok fizetve. Tudod mit, kössünk üzletet. Azt mondom, ha fizetsz nekem 2000 aranyat, akkor elfogadom a boltos ajánlatát. És remélem a saját önös érdekeid miatt nem fogsz elutasítani.
[Kereskedelem próba 11-es küszöbre: sikeres]
Te 25 aranyat kínálsz indulásként, amiért az öreg majdnem a torkodnak ugrik. Az ajánlatok lassan közelednek egymáshoz. Végül a következõt ajánlod:
- Kapsz 200 aranyat, 25 drágakövet, és adok egy hiszékenység gyûrûjét. Ennél többet nem kínálhatok.
[Tárgyhasználat: 200 arany]
[Tárgyhasználat: 25 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 1 a hiszékenység gyûrûje]
Sorban átadod neki a tárgyakat. Az öreg elégedetten bólogat.
- Remélem neked is megérte az üzlet. Én egy hónap múlva nyugdíjba megyek, és más veszi át a mûhelyemet. Nem hiszem, hogy érdekelni fogja a megállapodásunk. Most menj a boltoshoz, számolj be a sikeredrõl, de szerintem a nyugdíjba menetelem ügyét egyelõre ne említsd neki.
Ezzel kitessékel a boltból. Az öreg nagyon átvert, ravaszabb, mint a boltos. Amikor belépsz Muilladok boltjába, nyoma sincs rajtad a bosszúságnak.
- Sikerült meggyõznöm az öreget. Elfogadta az ön árait. Persze nem volt könnyû, több embert is kellett bérelnem a meggyõzéshez, ami nem volt olcsó mulatság.
- Igazán hálás vagyok. Sajnos pénzt nem tudok adni, túl sok kiadással járt a bolt átvétele, de talán ennek az övnek tudod valami hasznát venni.
Átveszed tõle a Siker ezüstveretes övét, és boldogan távozol. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(35. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.

(358. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(465. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! Ennél a variációnál semmit sem kell tenned! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Hurrá, kincset találtál, ami 64 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.

(475. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Karalábé elmormol egy sorvasztást. A savelementál végtagjai sorvadnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, Csámpás elvarázsol egy óriáserõt. Heves kézmozdulatok közepette Csámpás elmormol egy tombolást. A savelementál odajön hozzád. A savelementál téged támad. A savelementál savat lehel rád. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Karalábé elõhív egy életszívás varázslatot. A savelementál 14 sebzést kap. A savelementált próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Bûzöd zavarja (11 sebzés). Csámpás a savelementált támadja. A savelementál rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A savelementál 11 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) A savelementál kileheli lelkét. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 24/0, Karalábé: 14/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 10% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis arany.
Hurrá, kincset találtál, ami a káosz pulzáló csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 jobb karom szakértelem; [55 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

bb 1 3 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, kristályamulett (#130) 35 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, khaldoran öv (#137) 52 ap, üvegszimbólum (#138) 26 ap, elektronit (#141) 17 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 19 ap, fekete nadrág (#171) 70 ap, villámöv (#172) 70 ap, ezüst nadrág (#176) 122 ap, díszes villámöv (#177) 122 ap, suhanó csizma (#195) 70 ap, pikkelypáncél (#223) 52 ap, törpe balta (#224) 7 ap, törp szekerce (#235) 87 ap, kék szem szimbólum (#260) 367 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, ezüst láncing (#1033) 281 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, zangrozi csizma (#1123) 134 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, hosszú lándzsa (#1333) 155 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 279 ap, a védekezés vassisakja (#4676) 210 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 195 ap, az élet bíbor láncinge (#5082) 449 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 327 ap, a gladiátor csatos öve (#6116) 247 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 266 ap, a harcos utazóköpenye (#7886) 247 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 392 ap, a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 260 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 336 ap, a bérmágus malachit karkötõje (#17441) 252 ap, az energia könnyû íja (#18821) 266 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 392 ap, a tûz szöges öve (#22318) 436 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 237 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 153 ap, a jég vívótõre (#22903) 445 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 315 ap, a villám csonttõre (#23801) 138 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 256 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 279 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 153 ap, a sün csontamulettje (#25047) 262 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 279 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 147 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 138 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 262 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 279 ap, az ellenállás bíbor láncinge (#28482) 384 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 262 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 262 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 153 ap.
Automatikus eladás: Eladod a káosz pulzáló csizmáját 170 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!

[be 3:] Elhagyod a boltot. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ19, 500ap) jégvihar (#21, IQ18, 500ap) isteni harag (#23, IQ25, 450ap) elbájolás (#44, IQ20, 500ap) megszakítás (#45, IQ24, 800ap) elemi védelem (#49, IQ17, 450ap) átok (#142, IQ21, 400ap) titánok szele (#144, IQ16, 450ap) sötét halál (#145, IQ17, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ17, 400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ17, 400ap) savcsapás (#169, IQ18, 210ap) {Jelenleg a 22. küldetés megoldásán fáradozol.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

v 14 1 14. varázslat elmondása
Ezt a varázslatot/varázsitalt automatikusan használod, ha kell, nem szükséges külön parancs kiadása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

z 588 10 zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy lassú, érzelmes nótát adsz elõ, amely a világ pusztulásáról és a hegyek mélyére való számûzetésrõl szól. Néhány nézõ a szemét törölgeti. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+23 arany.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy molitár hájat is. A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Csámpás mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy óriáserõt. Csámpás rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Karalábé elmond egy sorvasztás varázslatot. A savelementál végtagjai sorvadnak. A savelementál odajön hozzád. A savelementál rád támad. A savelementál savat lehel rád. (21 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Karalábé elõhív egy életszívás varázslatot. A savelementál sebzõdik 14 ép-t. A savelementált próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). Csámpás a savelementált támadja. A savelementál rád veti magát. A savelementál savat lehel rád. (20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Karalábé elõhív egy életszívás varázslatot. A savelementál sebzõdik 14 ép-t. Támadod a savelementált. Odacsapsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A savelementál holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 161 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 14/0, Karalábé: 28/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 10% jut.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

m 9 13 8 2322 1211 1441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,13) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 10,13) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Üres szobába érkezel.
(M 10,14) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Két dögnehéz követ kell felemelned, és egyszerre kinyomnod a fejed fölé.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 11,14) A térkép szerint itt jobbra mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Tudjuk, hogy egy ízben 9 vaspajzs és 3 zsák liszt 156 aranyért, míg egy másik alkalommal 8 vaspajzs és 9 zsák liszt 183 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy vaspajzs?
Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 12,14) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Csámpás a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Heves kézmozdulatok közepette Csámpás elmormol egy tombolást. Karalábé varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. A mutilátor kölyök megúszta! A mutilátor kölyök odajön hozzád. A mutilátor kölyök rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. Elkerülted. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 10 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Karalábé elmormol egy életszívás varázslatot. A mutilátor kölyök 14 sebzést kap. Támadod a mutilátor kölyköt. Felé ütsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Mérgezed! Felé döfsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). A mutilátor kölyök holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 0/0, Karalábé: 14/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz árnyékköpenye, 28 arany és 2 hamis arany. Csámpás táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 12,13) Az északra menõ folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy féreg érintését. (-8 vp.) A tycharonid elmormol egy pengefal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Karalábé elvarázsol egy sorvasztást. A tycharonid végtagjai sorvadnak. Csámpás a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Csámpás varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a tycharonid létrehoz egy elbájolást. Csámpás ellenállt a varázslatnak. Karalábé a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A tycharonid sebzõdik 14 ép-t. A tycharonid irányába mozogsz. 45 életpontnyit sebzõdsz a pengefaltól. Csámpás a tycharonidot rohamozza. Csámpás 45 sebzést kap a pengefaltól. A tycharonidot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Bûzöd zavarja (19 sebzés). Csámpás a tycharonidot támadja. Regenerálsz (+9 ép) Méreg hatás: A tycharonid sebzõdik 30 ép-t. A tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 39/45, Karalábé: 14/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak 12% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia, 30 arany és 2 hamis arany. Karalábé kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 13,13) A folyosó keletre visz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 13,12) A négy égtáj közül északot választod. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy zombi herceg (#140) és 2 káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Síri csend telepedik rád. Csámpás elmormol egy óriáserõ varázslatot. Csámpás varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Összegyûjtve mágikus energiáit, Karalábé elvarázsol egy sorvasztást. A zombi herceg elkerülte a varázslatot. Az 1. káoszkígyó elmormol egy elemi védelem varázslatot. Az 1. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sötétséget. Gyengülsz (-36% támadás). A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. káoszkígyó ellõ egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Csámpás megúszta! Karalábé megmérgezõdött. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! A varázslat nem hatott rád. Csámpás megmérgezõdött. Karalábé megmérgezõdött. Néhány rövid kézmozdulat után Karalábé létrehoz egy életszívás varázslatot. A zombi herceg 14 sebzést kap. Megközelíted a zombi herceget. Csámpás a zombi mester irányába megy. A zombi herceg közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi mester Csámpás irányába megy. Támadod a zombi herceget. Lesújtasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõresuhintasz farkaddal. (16 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Csámpás és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi herceg téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Csámpás kileheli lelkét. Regenerálsz (+9 ép) Mérgezõdik: Karalábé sebzõdik 24 ép-t. Méreg hatás: A zombi herceg 30 sebzést kap. A zombi herceg holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! Ezt most megúsztad. Karalábé megmérgezõdött. A 2. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! Megmérgezõdsz. Karalábé elkerülte a varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Karalábé elvarázsol egy életszívást. Az 1. káoszkígyó sebzõdik 14 ép-t. Karalábé gyógyul 14 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zombi mester elvarázsol egy animációt. Csámpás csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Csámpás megközelíti Karalábét. Támadod a zombi herceget. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Tekergetve suhintasz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Csámpás Karalábét támadja. A zombi herceg rád támad. Rád vág jobb karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Mérgezõdsz. 12 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+9 ép) Méreg hatás: Csámpás sebzõdik 12 ép-t. Méreg hatás: Karalábé sebzõdik 36 ép-t. Karalábé hörögve elterül. Méreg hatás: A zombi herceg 85 ép-t sebzõdik. A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy életszívást. Sebzõdsz 17 ép-t. Az 1. káoszkígyó visszanyer 10 életpontot. A 2. káoszkígyó elmormol egy életszívás varázslatot. 17 életpontnyit sebzõdsz. Magában motyogva, a zombi mester létrehoz egy animációt. Karalábé csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Csámpás közelebb jön, hogy támadhasson. Karalábé máris elõtted terem! Támadod a zombi herceget. Lesújtasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lesújtasz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Csámpás rád támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád jobb csápjával. Elkerülted. Karalábé rád támad. Harapni próbál fogával. Ez mellément. A zombi herceg rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Méreg! 12 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+9 ép) Méreg hatás: Csámpás 12 ép-t sebzõdik. Mérgezõdik: Karalábé 36 sebzést kap. Mérgezõdik: A zombi herceg sebzõdik 140 ép-t. A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
Csámpás zombija hangtalanul összecsuklik. Karalábé zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 202 sebzést okoztál, és 137 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 60/42, Karalábé: 28/124.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 13,13-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz 70 életpontot.
(M 13,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 12,13) A folyosó nyugatra visz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 11,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nekropoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

mac 1

Sajnálom, de nincs ilyen utasítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Elhagyod a Csarnokot. Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának megelevenedett borzalom rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, zsugorító gyûrû, Noxoth karkötõje. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Így üdvözlöd: "Buta vagy, mint a tök!" Õ rögvest kontrázik: "Te ápolatlan orgling ivadék!" A következõvel folytatod: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Nem késik a válasszal: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Jól odamondasz neki: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Teszt csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Shakti istennõ, egy távoli, elfeledett világ õsprincípiumának szikrázásában megtestesült nõ. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A következõket látod nála: a siker ezüstveretes öve, a káosz helytartójának amulettje, a harcos ezüst nyaklánca, a villám díszes fejpántja, a torony nagy pajzsa, a tolvaj utazóköpenye, a villám márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a Kõ Kardja, ozin fülkarika, a teknõs díszes karkötõje, az óriás rövid tõre, a túlélés ónixgyûrûje, szivárványkristály, óriás fülbevaló, üvegszimbólum, a kobra könnyû láncinge, az elfek fogazott kardja. Üdvözlõ mondatod: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Nem késik a válasszal: "Te ápolatlan orgling ivadék!" Nem habozol, máris mondod: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Nem késik a válasszal: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" A következõvel folytatod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Õ rögvest kontrázik: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Nem habozol, máris mondod: "Akkora kiütések borítják a fejedet, hogy a rajtad nyüzsgõ bolháknak több órájába kerül, amíg meg tudnak egyet kerülni!" Shakti istennõ feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (380. kaland, összköltsége 15 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 rémcserjét. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Menõ Csaj, egy intelligens, szõke, jópofi, magas, gyönyörû, kiegyensúllyozott, bombázó nõ. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: a Tél aranylánca, suhanó csizma, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja, orgling fétis. Elsõ mondatod: "Süssön meg a nap!" Dühösen kiabálja vissza: "Ennél rondább már nem is lehetnél." Nem habozol, máris mondod: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Dühösen kiabálja vissza: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Jól odamondasz neki: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Õ rögvest kontrázik: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" A következõvel folytatod: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Dühösen kiabálja vissza: "Az Ellenség vigyen el!" - egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett volna. A következõvel folytatod: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" Menõ Csaj feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Carai an Ellisande, egy törékeny alkatú, fehérje nélküli fekete szemû, életvidám, Aes sedai férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: óriás fülbevaló, Õsmágus köpenye, a szívósság sárga öve, a tökéletesség császári nyaklánca, ezüstmedál, rubin mágusbot, a Kõ Kardja, a mágia smaragdja, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, asztrálgyöngy, ozin fülkarika, fekete csizma, az entek háromszögszimbóluma, Örökkévalóság Gyémántja, Tlyxcet pajzs, árnypenge, a yeti ónixgyûrûje, aréna csont érme, Fairlight sipkája, plüss daergaoth lord, a tökéletesség könnyû pikkelyvértje. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te csipkéslelkû páva!" Azonnal visszavág: "De vastag bõr van a képeden!" Nem habozol, máris mondod: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Azonnal visszavág: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Carai an Ellisande semmi épkézláb választ nem tud adni! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Carai an Ellisande dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (491. kaland, összköltsége 5 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez muskil ! Leszedsz 3 adagot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Vengedance, egy csillogó szemû, daliás alkatú, kézfején tetoválást viselõ férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, suhanó csizma, ében láncing, a Xenókutatás karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a tudás zafírja, óriás fülbevaló, a teknõs szöges öve. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Buta vagy, mint a tök!" Õ rögvest kontrázik: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" A következõvel folytatod: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Õ rögvest kontrázik: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Jól odamondasz neki: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Vengedance csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Vengedance dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Vendéglátód Zsebibaba Baby, egy ártatlan, kedves, mosolygós kis lény. Barna, finom szõr fedi ezt a törékeny nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egészség ónix karkötõje, Örökkévalóság Kristálya, a teknõs hosszú íja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, az energia csontamulettje, a mágia smaragdja, ozin fülkarika, a sün fekete csizmája, az ellenállás csontamulettje, kék gömb, az ellenállás kerek pajzsa, az ellenállás sárgaréz nyaklánca, a teknõs díszes karkötõje, ében láncing, az energia ónixgyûrûje, a természet márványgyûrûje, a túlélés csepp fülbevalója, a tökéletesség csonttõre, a sebezhetetlenség sárga öve, a bérmágus gyalogos lándzsája, aréna csont érme, a teknõs vívótõre, az ellenállás zöld köntöse, Fairlight sipkája. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Dühösen kiabálja vissza: "Hogy szakadna be a barlangod!" Nem habozol, máris mondod: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Azonnal visszavág: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Jól odamondasz neki: "Állítólag a kormányzó elrendelte, hogy csakis temiattad újabb szellõzõrendszert építsenek a szintre!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan rémületesen ronda képed van, hogy melletted egy kronorém elmehetne kisdedóvónak a galetki csemetemegõrzõbe." A következõvel folytatod: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?" Azonnal visszavág: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Garloran Gray, egy szürke, rövid hajú, a kövek bölcsességét tükrözõ szemû férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: khaldoran öv, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, szent templomi maszk, a törpék ónixgyûrûje, ében láncing, a tökéletesség díszes karkötõje, az entek karikaszimbóluma, a titán csepp fülbevalója, a mentát gyöngye, a pontosság köpenye, a kígyó nehéz nyílpuskája, arany pszi váll-lap, a bénaság fülbevalója. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Garloran Gray körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Garloran Gray sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a zafír kaletrich. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Wharyoo, egy magas, csontos, kopasz, fényes fekete bõrû, sárga szemû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: az enyészet kék köpenye, az enyészet vassisakja, a tökéletesség malachitgyûrûje, kék gömb, ezüst nadrág, Enyészmester, a regenerálódás vaspajzsa, az ügyesség sárgaréz nyaklánca, az enyészet sárga öve, görényfarok, a szellemek malachit karkötõje, a remete hosszúkardja, az entek könnyû íja, a szívósság malachit karkötõje, az ellenállás keresztszimbóluma, az óriás vándorcsizmája, a sav aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja. Üdvözlõ mondatod: "Buta vagy, mint a tök!" Dühösen kiabálja vissza: "De egy ronda egy baromnak születtél!" A következõvel folytatod: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Õ rögvest kontrázik: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Nem habozol, máris mondod: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Wharyoo csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Wharyoo dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sárkányvirágot. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Vendéglátód Jill, egy copfos, fogszabályzós, lehetetlenül szeplõs kiscsaj. Az orrán szemölcs nõ. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. Felszerelése: a küzdelem könnyû láncinge, a rend köve, a harcos sárgaréz nyaklánca, ezüst nadrág, az egyensúly gyûrûje, a küzdelem kõamulettje, a tárgyalás gyûrûje, a tolvaj sárgaréz nyaklánca, a gepárd kõrisfa íja, óriás fülbevaló, a harcmûvész csontmaszkja, a titán vándorcsizmája, a kígyó átlátszó köntöse, a tökéletesség sárga öve, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a villám hosszú lándzsája. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy az albínó pók csípne meg!" A következõvel folytatod: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Jill csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (331. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, mit találtál! 2 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Drusus Maximus, egy kopasz, kreolbõrû, fekete szemû, tetovált férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a teknõs gyalogos lándzsája, az entek ónix karkötõje, a teknõs díszes pikkelyvértje, a káosz papjának köpenye, a sün malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a teknõs vándorcsizmája, az ellenállás díszes karkötõje, a sün szöges öve, a titán aranyozott fülbevalója, a sün karikaszimbóluma, az ellenállás nagy pajzsa, a teknõs szárnyas sisakja, a teknõs ezüst nyaklánca, a teknõs márványgyûrûje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, az ellenállás hosszú íja, a ragadozó keresztszimbóluma, a teknõs ezüst fülbevalója. Így üdvözlöd: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!" Nem késik a válasszal: "Hogy hullana ki az összes hajad!" Jól odamondasz neki: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Azonnal visszavág: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" A következõvel folytatod: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Drusus Maximus szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy smaragd esszencia. Boldogan teszed el. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +37 hírnevet kaptál. A kör során összesen 559 sebzést okoztál, és 271 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 98 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 410 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 124. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (15) / 1.36
[2] IQ: 12 (29) / 6.45
[3] ügyesség: 9 (12) / 0.35
[4] egészség: 12 (21) / 2.31
[5] mágia: 12 (18) / 5.34
[6] gyorsaság: 14 (25) / 0.80
[9] Méret/ép: 146 (159) / 85
Min. méret: 136
Barlangméret: 146
PONTJAID
Varázspont: 195 / 135
Képességpont: 77 / 67%
Hõsi pont: 21 (15)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 743 / 452
Hírnév : 2535
Jóllakottság: 59%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 26 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 773 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 702 (4)
Leölt torzszülött: 1165 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 34 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (38)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +38% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 2.44 [14] mérg. lehelet: 8 / 4.20 [15] regeneráció: 18 / 0
[16] tüskés bõr: 10 / 0 [18] tûzimmunitás: 7 (11) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0
[20] savimmunitás: 6 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0 [25] bûz: 20 (22) / 0
[26] lõfegyver: 5 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 2.42 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.68 [47] zárnyitás: 8 / 0.40
[48] mászás: 8 / 3.78 [49] rugalmasság: 5 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 7 / 3.38
[52] auraészlelés: 4 / 3.66 [53] ékszerészet: 6 / 0.05 [54] kereskedelem: 8 / 3.41
[55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 7 (13) / 6.60 [57] gyógynövények: 10 (17) / 7.03
[58] nyomkeresés: 6 / 4.90 [59] vezetõkészség: 9 / 0.45 [62] lopás: 6 / 0.20
[63] éberség: 4 / 0.25 [64] átokszórás: 15 / 5.25 [65] álcázás: 2 / 0.20
[66] lopakodás: 5 / 0.40 [67] régészet: 20 (21) / 4.49 [68] zene: 12 / 1.63
[69] tanulás: 7 / 4.25 [70] idézés: 7 / 0.05 [71] javítás: 11 / 0.05
[72] építés: 5 / 1.28 [73] felderítés: 8 / 2.09    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 15 / 0 [101] szakért.: 14 / 0.71 [102] sebzõ méreg: 15 / 0  
farok [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 13 / 5.67 [105] sebzõ méreg: 10 / 0  
bal karom [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 12 / 3.26 [108] energiaszívás: 10 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 0.36 [36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 9 / 0.08 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 7 / 2.76
[31] féreg érintése: 15 / 7.60 [172] gázpajzs: 5 / 0.06 [17] gránitbõr: 10 / 8.72
[15] jégpajzs: 6 / 4.30 [163] kineport: 4 / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 10 / 1.16
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 1 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06
[165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [35] mágiatörés: 3 / 0.06 [28] óriáserõ: 4 / 1.24
[38] parancs: 3 / 0 [171] savpajzs: 4 / 1 [159] szellemidézés: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.12        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
3. lista (0%): 28 óriáse                  
4. lista (0%): 28 óriáse                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Csámpás, a zöld ekinda 52/52 162% 130% 2 / 1.35 harcol
[2] Karalábé, a nekropoid 42/42 140% 135% 1 / 0.78 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
ism 4
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 35.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #31. Prioritás: 35.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #49.
4: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #49.
5: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 25.
6: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #36. Prioritás: 35.
7: óriáserõ v.var. ha ellenfeled galetki.
8: jégpajzs v.var. ha ellf. 11. képessége 0 v. több.
9: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki.
10: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött.
11: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 0 50 61; VI erõ:160% ép:30%; PV 4 3 5; PSZ 57 56 67 50; BA 3247 10 11 12 13 14 15 17 18 8354 4583 7880; L 5 21 22 23 24 17; HE 1; I 30 0 30 63 75; HU 100 399 399;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (4. épület), #17 (9. épület), #20 (7. épület), #22 (3. épület), #230 (117. forduló), #369 (120. forduló), #488 (118. forduló), #388 (117. forduló), #395 (122. forduló), #311 (123. forduló), #468 (121. forduló), #380 (124. forduló), #289 (122. forduló), #491 (124. forduló), #331 (124. forduló), #274 (123. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8792. Jelenleg a térkapu építésén dolgozol, eddig 86 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP a királynõ karkötõje tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2017.12.10.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gepárd nagy pajzsa (#15462) 1 a káosz árnyékköpenye (#29049)
* 1 a káosz második csizmája (#21384) * 1 a ragadozó vassisakja (#19976) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
* 1 az elefánt köpenye (#16435) * 1 az entek díszes pikkelyvértje (#9567) 6 ében láncing (#134)
1 pókcsatos öv (#173) 1 suhanó csizma (#195) 18 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bölcsesség malachitgyûrûje (#17877) * 1 a káosz tûzarany szimbóluma (#23724) * 1 a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181)
* 1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141) * 1 a szívósság malachit karkötõje (#14741) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség ónixgyûrûje (#21928) * 1 a tudás zafírja (#150) 26880 arany (#1)
* 1 az elfek ezüst fülbevalója (#10707) * 1 az elfek karikaszimbóluma (#10661) * 1 az energia márványgyûrûje (#18776)
* 1 az entek malachit karkötõje (#9791) 341 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189)
1585 hamis arany (#809) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
1 ezüst tóken (#763) 3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 második kulcsdarab (#227) 1 Morgan kristálya (#525) 1 Tiume batyuja (#529)
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
* 1 a merénylõ könnyû íja (#11171) 8 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 10 harci fejsze (#12) 4 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13) 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 56 csótányláb (#25)
9 elfu moha (#33) 56 elonotichlan (#31) 72 gyilkos boróka (#27)
3 hatalom kék itala (#58) 31 hónakkupók (#30) 3 hõsiesség itala (#52)
1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66) 1 kihívás itala (#68)
39 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 45 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 33 mézfû (#29) 60 mitulen fû (#20)
7 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72)
61 ragálygomba (#26) 17 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61)
51 sárkányvirág (#32) 37 sötét mák (#23) 9 szemani gomba (#36)
50 tejfonál (#28) 30 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59)
15 velparaj (#35) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
11 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479)
46 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141) 16 húsevõ bibe (#151)
2 káoszkígyó pikkely (#230) 4 lemúr hártya (#161) 28 mandibula (#157)
13 molad púp (#16) 20 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
10 nordkristály (#146) 198 õsi relikvia (#17) 33 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 9 smaragd esszencia (#229) 1 szójer csáprágó (#231)
12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a majom csepp fülbevalója #14306 (8), az ügyesség sárgaréz nyaklánca #2531 (7), a kobra sárgaréz nyaklánca #7481 (9), a ragadozó szöges öve #20068 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 67 arany (#1), 2 mitulen fû (#20), 1 a siker ezüstveretes öve (#252), 14 hamis arany (#809), 1 a káosz árnyékköpenye (#29049), 1 tejfonál (#28), 3 muskil (#37), 1 mátekel gomba (#21), 1 hónakkupók (#30), 1 molitár háj (#165), 2 smaragd esszencia (#229), 1 sárkányvirág (#32), 2 rémcserje (#34).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 25 drágakõ (#2), 2 sárga gyógyital (#61), 1 a hiszékenység gyûrûje (#251), 2 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A SIKER EZÜSTVERETES ÖVE (252. TÁRGY)
Bár valószínûleg eddig is sikeres voltál, hogy idáig eljutottál, a Siker ezüstveretes övével még sikeresebb leszel! A sikeres galetkinek több pénze és ideje van, mint másoknak - ezért kör végén mindig kapsz annyi aranyat, ahányadik szinten élsz, és +2 TVP-t, függetlenül attól, hogy viseled az övet, vagy sem. De persze felölteni sem haszontalan - álcázás szakértelmed ugyanis meg fog nõni kettõvel, ami a csatákban kinyert lélekenergiát növeli. Ilyen nagy kincset persze sosem adnál oda más galetkinek!



ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY)
A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó, teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van, elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.