Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérgólem
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-16 15:47:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7880-87

Karakterszám: 7880 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 87 Játékhét: 116
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 23. 9h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 24.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

SYMUR NEVETHAR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 70 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. 47 ép-t gyógyított rajtad.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

ad 8 2 aranydukát szerzése
2 õskövet eladsz a császári dukátbanknak 30 aranydukátért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

ad 210 3 aranydukát szerzése
3 varázskövet eladsz a császári dukátbanknak 45 aranydukátért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

le 207 elrakod a 207. tárgyat
Leveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

kf 225 19660 bekészíted a 225. tárgyat
Felveszed az óriás fülbevalót. Felveszed a sebezhetetlenség szimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

e élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

kno 66 13 54 4 46 6 66. képességre 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a kereskedelem szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a kereskedelem szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+7% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: lemúr köpeny (#805), teleporter (#789), teleporter (#789), lemúr köpeny (#805), teleporter (#789), teleporter (#789), Szívkeresõ (#806), harcosok talizmánja (#807), Szívkeresõ (#806), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), xenomorf csuklópánt (#498).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

kf 142 208 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

ee 22601 28451 1001 1061 25931 29126 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, törpe pikkelyvért (#4) 40 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap, ében tündekard (#132) 32 ap, ében nyílpuska (#133) 48 ap, ében láncing (#134) 64 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, vas lemezpáncél (#1001) 138 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 61 ap, bíbor láncing (#1032) 172 ap, kerek pajzs (#1061) 36 ap, nagy pajzs (#1062) 76 ap, vassisak (#1076) 36 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, díszes köpeny (#1138) 115 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, könnyû íj (#1271) 36 ap, hosszú íj (#1272) 76 ap, kõrisfa íj (#1273) 142 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 61 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 109 ap, görbekard (#1316) 36 ap, az erõ rövid tõre (#1752) 299 ap, a gyorsaság átlátszó köntöse (#3852) 299 ap, a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) 216 ap, a védekezés sárga öve (#4767) 293 ap, a titán kerek pajzsa (#5561) 243 ap, a titán kõamulettje (#5696) 230 ap, a törpék halotti maszkja (#6491) 230 ap, a hatalom csontmaszkja (#6942) 359 ap, a hatalom sárga öve (#7017) 353 ap, a kobra csontamulettje (#7497) 359 ap, a harcos csatos öve (#7916) 226 ap, a harcos ezüst fülbevalója (#8007) 353 ap, a gólem díszes fejpántja (#8306) 230 ap, a gólem zöld köntöse (#8351) 230 ap, az óriás utazóköpenye (#8786) 226 ap, az óriás karikaszimbóluma (#8861) 238 ap, a tolvaj lovagi lemezpáncélja (#9102) 503 ap, az entek nagy pajzsa (#9612) 374 ap, az entek fekete csizmája (#9672) 359 ap, az entek görbekardja (#9866) 243 ap, a mágus sárgaréz nyaklánca (#10181) 238 ap, a mágus háromszögszimbóluma (#10212) 368 ap, a mágus csepp fülbevalója (#10256) 226 ap, az elfek márványgyûrûje (#10676) 230 ap, a harcmûvész csonttõre (#13901) 230 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 359 ap, a szellemek vándorcsizmája (#15071) 230 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 230 ap, a sas ezüst fejpántja (#15957) 359 ap, a sas csontamulettje (#16047) 359 ap, a sas csonttõre (#16151) 230 ap, az elefánt lovagi lemezpáncélja (#16302) 503 ap, az elefánt hosszúkardja (#16617) 374 ap, a bölcsesség vassisakja (#17726) 243 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 353 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 230 ap, a kígyó sárga öve (#19167) 353 ap, a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 359 ap, a sebezhetetlenség átlátszó köntöse (#19602) 359 ap, a sebezhetetlenség csatos öve (#19616) 226 ap, a sebezhetetlenség díszes karkötõje (#19692) 359 ap, a sebezhetetlenség görbekardja (#19766) 243 ap, a gyõzelem könnyû íja (#21071) 243 ap, a túlélés vassisakja (#21326) 243 ap, a tökéletesség vas mellvértje (#21748) 664 ap, a tökéletesség vaspajzsa (#21763) 568 ap, a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 330 ap, a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 560 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 418 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 347 ap, a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) 288 ap, a tûz fekete csizmája (#22272) 240 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 255 ap, a jég kõamulettje (#22796) 126 ap, az enyészet könnyû pikkelyvértje (#23066) 165 ap, az enyészet kék köpenye (#23187) 234 ap, a villám elit lemezpáncélja (#23503) 579 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 255 ap, a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 126 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 122 ap, a regenerálódás nehéz nyílpuskája (#24687) 288 ap, a sün átlátszó köntöse (#25002) 240 ap, a teknõs csontamulettje (#25497) 240 ap, a szalamandra könnyû láncinge (#25781) 216 ap, a szalamandra csontamulettje (#25947) 240 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 240 ap, a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 234 ap, a sav sárga öve (#26817) 234 ap, az elektromosság díszes sisakja (#27179) 660 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 126 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 126 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 234 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 126 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 255 ap, a légzés ezüst nyaklánca (#27732) 249 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 288 ap, az angyalok barbár lándzsája (#28331) 140 ap, a bûz könnyû íja (#29171) 140 ap, a sólyom bronz mellvértje (#29397) 336 ap, a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 288 ap. Eladod a jég vas lemezpáncélját 88 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod az ellenállás vas lemezpáncélját 88 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladsz 1 vas lemezpáncélt 50 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 kerek pajzsot 13 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra sárgaréz nyakláncát 49 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a bûz márványgyûrûjét 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

ee 29591 18774 1211 29547 1645 13 sok-sok eladás
Eladod a sólyom malachit karkötõjét 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a káosz mágusának szimbólumát 97 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 karikaszimbólumot 11 aranyért. Eladod a sólyom csontamulettjét 87 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod az erõ amulettjét 38 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 12 sziklarepeszt 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

ee 1331 1316 1270 23351 29652 12086 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 1316. tárgy. Sajnálom, de nincs nálad 1270. tárgy. Eladsz 1 barbár lándzsát 13 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod az enyészet csonttõrét 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a sólyom rövid tõrét 87 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a lich könnyû nyílpuskáját 98 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

kf 208 142 bekészíted a 208. tárgyat
Hazamész a boltból. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

vv 261 268 több varázslat elmondása
[V 261 0 0:] Elmormolsz egy szörnyismeret varázslatot. (-20 vp.)
[V 268 0 0:] Elmormolsz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+27 arany.) (-19 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

t 51 20 51. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Tested transzformációs korlátait próbálgatod. Izomcsomók rohangásznak fel-alá a bõröd alatt, és megindul az adrenalintermelés. Hát, ez tényleg érdekes tapasztalat volt!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ep 11 20 25 építed a 11. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a bûz tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a nekrofun fókusz felhúzását. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 40 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

pta 130 130 128 128 130 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. agyvihar. 2. agyvihar. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. agyvihar.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ptb 128 131 130 131 128 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. pszi csáp. 7. sz.áll.roncsolása. 8. agyvihar. 9. sz.áll.roncsolása. 10. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Nocsak, mit találtál! 2 ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy asztrális polip (#61).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Symur Nevethar Agyvihar -20 PE (-15)45 (-6)59 Asztrális polip Tudati méreg +6 méreg (-6)34 (-20)25
2. Symur Nevethar Agyvihar -20 PE (-21)24 (-12)47 Asztrális polip Tudati méreg +6 méreg (-6)28 (-20)5
3. Symur Nevethar Pszi csáp +3 PE (-15)9 (-12)35 Asztrális polip Pszi acéltorony -3 PE (-7)21 (-3)2
4. Symur Nevethar Pszi csáp +3 PE (-9)0 (-12)23 Asztrális polip Pszi acéltorony -3 PE (-7)14 (-2)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+24% pszi támadás, +24% pszi energia.) Viszed, ami mozdítható: egy asztrálesszencia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent. (403. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: mágia: 3.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. (12 ép-t sebeztél). A mentát görbekardjával lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. A nagyobb elementál fatty mérgezõ gázt fúj rád. (21 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátor a nagyobb elementál fattyat támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A nagyobb elementál fatty 17 ép-t sebzõdik. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A nagyobb elementál fatty hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 24/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 18%. Viszed, ami mozdítható: a sas utazóköpenye, 18 arany, egy hamis arany és egy faragott idol. [ld. enc.] A küzdelemben megéheztél. Tempósan étkezel. (+15% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (413. kaland, összköltsége 10 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sárkányvirág ! Leszedsz 1 adagot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) [aura: 3-as méretû 8-as szintû jobb mancs.] és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. A kék-vörös atya 46 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. Az agglomerátor elindul a kék testvér felé. A kék testvér megközelíti az agglomerátort. A vörös testvér megközelíti az agglomerátort. Az agglomerátor és a kék testvér egymással harcolnak. A kék testvér kileheli lelkét. A vörös testvér és az agglomerátor egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A vörös testvér felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a vörös testvért. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (51 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (26 sebzés). A vörös testvér hörögve elterül.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 51/31.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 36% jut. Viszed, ami mozdítható: 6 drágakõ, egy xenópete, egy köpeny, 28 arany és egy hamis arany. Ideje enni! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+24% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** A csúf gusztustalanság irányába mozogsz. A csúf gusztustalanság máris elõtted terem! Az agglomerátor elindul a csúf gusztustalanság felé. Támadod a csúf gusztustalanságot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (11 sebzés). A csúf gusztustalanság téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Félrehajoltál. Odacsap neked jobb karmával. Elkerülted. Az agglomerátor a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság holtan terül el.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 22/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak is jut 20%. Elteszed a zsákmányt, ami az elektromosság sárgaréz nyaklánca, 16 arany és egy hamis arany. Az agglomerátor táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

k 281 220 kaland elvállalása
(281. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)

(220. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Egy kör alakú szobába érkezel, plafonja a semmibe veszik. A falon egy mágikus szájat látsz! A száj beszélni kezd, komplex mágikus igéket hadar, majd abbahagyja. Töprengesz egy darabig, majd megpróbálod a szöveget megismételni.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres] Nagyon kell koncentrálnod, de végül sikerül! Nem is gondoltad, hogy mágikus képességeid ilyen mély memorizálási lehetõségeket adnak. A szoba meglódul veled fölfelé. Egy lift!
Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 10 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

m 1 6 35 9 7 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 1,7) A folyosó délre tart. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** A kék ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kék ekinda máris elõtted terem! Az agglomerátor a kék ekinda felé mozog. Megtámadod a kék ekindát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (52 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (19 sebzés). A kék ekinda holtan terül el.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 18%. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj és egy xenópete. Az agglomerátor eszik. (+25% jóllakottság.)
Kimész a Csarnokból.
(M 9,7) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8,7) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a csúf gusztustalanságot. A csúf gusztustalanság odajön hozzád. Az agglomerátor a csúf gusztustalanság irányába megy. A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (40 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A csúf gusztustalanság téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt rád jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az agglomerátor a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 21/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak is jut 20%. Elteszed a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital, 27 arany és egy hamis arany. Az agglomerátor habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Elhagyod a labirintust.
Fejlõdsz: +1 jéglehelet; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (418. kaland, összköltsége 15 TVP.) Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! A káoszmágus sebzõdik 28 ép-t. (-8 vp.) A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 7 életpontnyit sebzõdsz. Az agglomerátor sebzõdik 22 ép-t. Az agglomerátor a káoszmágus irányába megy. Az agglomerátor a káoszmágust támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A káoszmágus 37 sebzést kap. (-8 vp.) A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 29/22.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 20%. Viszed, ami mozdítható: 30 arany és 2 hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy méregellenállás itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Saját szerzeményedet adod elõ, mély átérzéssel. A dallam nagyon egyszerû, de így legalább hiba nélkül le tudod játszani. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáspókot. Az óriáspók máris elõtted terem! Az agglomerátor elindul az óriáspók felé. Az óriáspókot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (57 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az óriáspók rád támad. A csáprágójával támad. Ez mellément. Az agglomerátor az óriáspókot támadja. Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 31/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak 18% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 26 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy móleget, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy móleg (#182).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a móleget. A móleg odajön hozzád. Az agglomerátor a móleg irányába megy. A móleget próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (35 ép-t sebeztél). A móleg rád támad. Lecsap rád jobb csápjával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Meglóbálva zúz bal csápjával. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az agglomerátor a móleget támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A móleget próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (36 ép-t sebeztél). A móleg rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. Nem talált. Elõresuhint bal csápjával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Az agglomerátor a móleget támadja. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 93 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 5/0.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. Gyógyulsz 70 életpontot.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

va 278 varázsital analízis
Minden készen áll! Felnyitsz egy petét, és az elsõ tojásból kifolyó savval táplálod, majd amikor az elfogyott a másodikból, és a harmadikból származó savval. Közben az analizáló felszerelés segítségével vizsgálod a teremtményt, és próbálsz rájönni, hogy mire van szüksége az apró teremtménynek. Mindenféle ételt, húst, zöldséget, csontot, mindent elutasít, egyedül a sav képes táplálni. Látod, hogy a teremtmény gyorsan növekszik. Aztán, ahogy ott piszkálod, egyszercsak beléd mar, kitép a húsodból, és mohón falja magába. Feljajdulsz, hátraugrasz, és próbálod elállítani a vérzést (-11 életpont.) Te kis falánk dög! Csak az élõ hús ízlik? Az apró baleset véget vet a kísérletnek, azonban - a véletlennek köszönhetõen - így is elegendõ információt szereztél. Élõ húsra van szükség, abban kell a petének kikelnie! Bizarr dolog, de nincs más választásod. A legközelebbi VA parancs második paraméterében meg kell határoznod, hogy hányadik szolgádat fogod keltetõfészeknek használni (+1 képességpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok klánjának elcsenõ rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, a védekezés átlátszó köntöse, a regenerálódás malachit karkötõje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, roxati üvegszem, ezüst nadrág, ében láncing, a sebezhetetlenség fülbevalója, görényfarok, khaldoran öv, az enyészet vaspajzsa, Rogan karkötõje, a sav díszes fejpántja, a sav csepp fülbevalója. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a vörös karkötõ. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 3 darabot sikerül begyûjteni. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Marcang, egy tar, tetovált fejû, borotvaéles karmú, hegyes fogú kannibál férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a tûz fogazott kardja, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, a remete malachit karkötõje, az erõ szimbóluma, zsugorító gyûrû, a tárgyalás gyûrûje, a pontosság bronz amulettje, óriás fülbevaló, khaldoran öv, szivárványkristály, az elektromosság ezüst fülbevalója, az elektromosság ezüst láncinge, a sas köpenye, a gólem ezüst fejpántja. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Marcang mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Marcang által meséltekbõl, megtudod, mi az a galetki bûnözõ. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (437. kaland, összköltsége 15 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt gyilkos boróka nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Nyurga, egy nyúlánk, barátságos mosolyú férfi. [aura: gyógynövények: 12.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: a bûz könnyû pikkelyvértje, a gólem kõamulettje, az óriás kerek pajzsa, a kobra nehéz nyílpuskája, a gólem csepp fülbevalója, szerencsekõ, a tudás zafírja, Enyészmester, Rogan karkötõje, az óriás márványgyûrûje, kék gömb, a gepárd malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a torony karikaszimbóluma, a bûz gyûrûje, a tudás hosszú lándzsája, a küzdelem ezüst nyaklánca, a gólem zangrozi csizmája, a káosz teremtõjének köpenye, görényfarok. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

forduló vége
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy húsevõ bibe. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415).

*** 1. KÖR *** A xenó atka irányába mozogsz. A xenó atka közelebb jön, hogy támadhasson. Az agglomerátor a xenó atkát rohamozza. A xenó atkát próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (52 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (22 sebzés). A xenó atka kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak is jut 12%. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 664 sebzést okoztál, és 134 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 25 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 312 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 87. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (12) / 5.35
[2] IQ: 12 (19) / 2.33
[3] ügyesség: 7 (12) / 0.85
[4] egészség: 10 (14) / 0.85
[5] mágia: 9 (15) / 2.42
[6] gyorsaság: 9 (14) / 0.65
[9] Méret/ép: 112 (117) / 91
Min. méret: 98
Barlangméret: 112
PONTJAID
Varázspont: 160 / 85
Képességpont: 34 / 88%
Hõsi pont: 14 (20)
Tám.bónusz: 17%
Véd.bónusz: 61%
Galetki erõ: 592 / 330
Hírnév : 1108
Jóllakottság: 130%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 520 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 496 (8)
Leölt torzszülött: 786 (10)
Pszi csaták: 19 (1)
Pszi gyõzelmek: 17 (1)
Ájulások száma: 3 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (22)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +22% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 11-es Klánkalandot (KK 11)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Használd az alkímia varázslatot 10 alkalommal! 3.) Ölj meg öt méregférget. [számláló: 4]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 (11) / 0.96 [11] jéglehelet: 18 (31) / 1.16 [12] savlehelet: 1 (11) / 0.48
[13] elektr.lehelet: 1 (11) / 0 [14] mérg. lehelet: 1 (11) / 0 [15] regeneráció: 6 (8) / 0
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (9) / 2.40 [19] hidegimmunitás: 3 (9) / 0.40
[20] savimmunitás: 4 (10) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 3 (9) / 0.60 [24] rezisztencia: 1 (6) / 0
[25] bûz: 11 (20) / 2.53        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.20 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.36 [47] zárnyitás: 6 / 1.55
[48] mászás: 7 / 2.78 [49] rugalmasság: 5 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 8 / 1.50
[51] transzformáció: 4 / 2.50 [52] auraészlelés: 4 / 2.73 [53] ékszerészet: 3 / 0.60
[54] kereskedelem: 8 / 1.33 [55] szívósság: 21 / 0.36 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 1.31
[57] gyógynövények: 7 (11) / 1.41 [58] nyomkeresés: 8 / 1.48 [59] vezetõkészség: 5 / 0.60
[60] pszi támadás: 12 / 1.60 [61] pszi energia: 13 / 1.65 [62] lopás: 8 / 0.30
[63] éberség: 8 / 0.10 [64] átokszórás: 5 / 2.10 [65] álcázás: 5 / 0.35
[66] lopakodás: 8 / 0.62 [67] régészet: 8 / 0.96 [68] zene: 7 / 1.90
[69] tanulás: 7 / 4.30 [71] javítás: 6 / 0.05 [72] építés: 7 / 6.53
[73] felderítés: 5 / 1.62        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 (2) / 0 [101] szakért.: 5 (6) / 3.56     Trollagyar
farok [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 6 / 3.53      
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.56     a mentát görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.18 [268] aranyesõ: 4 / 1.84 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06
[11] elektromos kéz: 10 / 0.08 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 13 / 0.58
[264] fantomharc: 1 / 0.08 [172] gázpajzs: 5 / 0.06 [40] gigaököl: 1 / 0
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.22 [163] kineport: 1 / 0
[154] kisebb erõpajzs: 5 / 3.96 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 2.88 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06
[157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [128] pszi csáp: 11 / 1.06
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.34 [159] szellemidézés: 10 / 0.32 [176] szélpajzs: 5 / 0.08
[261] szörnyismeret: 3 / 2.60 [150] tárgyvédelem: 5 / 0.24 [16] tûzpajzs: 3 / 0.08
[14] vakító fény: 5 / 0.44 [22] villámsújtás: 18 / 8.48    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] agglomerátor 81/28 193% 200% 6 / 2.25 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 4 8
ism 3
p
2. Makró
pv 5 8
ism 3
p
3. Makró
x 10
z 19 10
ftk 1
va 278
4. Makró
kf 208 142
vv 261 268
t 51 20
ep 11 20 25
5. Makró
v 154
ad 10
bsz
kf 142 208

HARCI PROGRAMOD
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
4: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100.
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 90.
10: vakító fény t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 100.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901, Prioritás: 100, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
5: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 16 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
7: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #86.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), pusztító szójer (#154).
1901: elektraton (#34).
1905: orgling disznó (#84), quwarg harcos (#90), orgling melák (#157), fekete özvegy (#144), kígyópók (#160), káoszmágus (#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 61; VI erõ:150% ép:35%; PV 5 8; PSZ 48 58 66 67 47 54; BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031 16; PTA 130 130 128 128 130; PTB 128 131 130 131 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #10 (8. épület), #12 (7. épület), #342 (79. forduló), #336 (81. forduló), #418 (87. forduló), #377 (78. forduló), #455 (79. forduló), #445 (86. forduló), #403 (87. forduló), #219 (85. forduló), #413 (87. forduló), #437 (87. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7880. Jelenleg a nekrofun fókusz építésén dolgozol, eddig 60 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 6 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus vassisakja (#17276) * 1 a bûz vas mellvértje (#28948) * 1 a kígyó csizmája (#19120)
1 a kobra átlátszó köntöse (#7452) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó bíbor láncinge (#19932)
* 1 a ragadozó nagy pajzsa (#19962) 1 a sas utazóköpenye (#15986) 1 a sebesség díszes fejpántja (#13256)
1 a sebesség nagy pajzsa (#13212) 1 a sólyom ezüst fejpántja (#29457) * 1 a Tél aranylánca (#175)
1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 az élet utazóköpenye (#5186) 1 az ellenállás csatos öve (#28616)
1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586) 1 az energia ezüst fejpántja (#18657)
1 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135) 1 köpeny (#1135)
* 1 lemúr köpeny (#805) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
1 a gyõzelem csontamulettje (#20997) 1 a hatalom márványgyûrûje (#7076) 1 a jég márványgyûrûje (#22826)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576) * 1 a majom sárgaréz nyaklánca (#14231)
* 1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141) * 1 a sebezhetetlenség szimbóluma (#19660) 1 a szakács üstje (#192)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) * 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) 3194 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 1 az élet díszes karkötõje (#5292) 1 az óriás karikaszimbóluma (#8861)
1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254) 99 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 görényfarok (#189) 533 hamis arany (#809)
1 kék gömb (#143) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 Sárkánytûz (#574) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
200 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 faragott idol (#282) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 harmadik kulcsdarab (#228)
1 idõkristály (#219) 12 Krónika (#783) 1 Kronosz kristálya (#703)
1 lelakatolt ládikó (#310) 30 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) * 1 a mentát görbekardja (#13016) * 1 a tudós könnyû íja (#11621)
1 csonttõr (#1301) 1 kard (#1315) 7 rozsdás kard (#131)
1 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
12 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33) 17 elonotichlan (#31)
1 fehér gyógyital (#50) 21 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
15 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52) 2 jéglehelet itala (#54)
2 kihívás itala (#68) 5 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21)
3 méregellenállás itala (#51) 16 mézfû (#29) 25 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 22 ragálygomba (#26) 13 rémcserje (#34)
18 sárkányvirág (#32) 12 sötét mák (#23) 3 tejfonál (#28)
3 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 13 velparaj (#35)
16 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 8 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479)
20 ekinda haj (#147) 8 elektronit (#141) 8 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 21 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
13 molitár háj (#165) 4 nordkristály (#146) 8 õsi relikvia (#17)
6 pirgamit (#152) 1 smaragd esszencia (#229) 1 szójer csáprágó (#231)
5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés zöld köntöse #21401 (9), a regenerálódás csonttõre #24701 (5), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a szalamandra csepp fülbevalója #26006 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 966 arany (#1), 54 hamis arany (#809), 1 asztrálesszencia (#154), 1 sárkányvirág (#32), 2 ekinda haj (#147), 76 aranydukát (#437), 2 ragálygomba (#26), 3 elonotichlan (#31), 1 a sas utazóköpenye (#15986), 2 gyilkos boróka (#27), 1 faragott idol (#282), 1 köpeny (#1135), 1 húsevõ bibe (#151), 1 méregellenállás itala (#51), 1 mátekel gomba (#21), 6 drágakõ (#2), 1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281), 1 fehér gyógyital (#50).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 sárga gyógyital (#61), 1 az erõ amulettje (#1645), 12 sziklarepesz (#13), 2 õskõ (#8), 1 óriási xenópete (#480), 1 xenópete (#278), 1 karikaszimbólum (#1211), 1 az enyészet csonttõre (#23351), 1 a káosz mágusának szimbóluma (#18774), 1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931), 3 varázskõ (#210), 1 a jég vas lemezpáncélja (#22601), 1 a bûz márványgyûrûje (#29126), 1 a sólyom malachit karkötõje (#29591), 1 a sólyom csontamulettje (#29547), 1 az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451), 1 a lich könnyû nyílpuskája (#12086), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 a sólyom rövid tõre (#29652), 1 vas lemezpáncél (#1001), 1 kerek pajzs (#1061).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FARAGOTT IDOL (282. TÁRGY)
Egy õsi, faragott szobor, amely valamiféle õsi istent ábrázol... Így elsõ pillantásra ez a tárgy semmire sem jó, azon kívül, hogy minden alkalommal, amikor a kezedbe fogod, kellemesen borzongató érzés fog el. A faragott idolt egy idõ után úgy megkedveled, hogy semmi pénzért el nem adnád! Pedig ha tudnád, hogy az átkok õsi istenétõl, Chara-dintól származik... Amíg a faragott idol a birtokodban van, nagyobb eséllyel találsz átkozott tárgyat, és nagyobb eséllyel is szaporodnak a birtokodban levõk.



VÖRÖS KARKÖTÕ (281. TÁRGY)
Ez a karkötõ csodálatosan szép - felszínén a bíbortól a világosvörösig fortyognak, váltakoznak a színek szemet gyönyörködtetõ formában. Annyira tetszik neked, hogy rögtön fel is öltöd, a világ semmi kincséért nem cserélnéd el. Igaz is, mágikus képességekkel ruház fel - ad +4% támadást, és +2 rezisztanciát. Viszont ami számodra talán kevésbé feltûnõ, hihetetlenül hergeli a torzszülötteket! Egyrészt, elõfordulhat, hogy egy-egy csatában a szokásosnál több torzszülött támad rád, másrészt, a veled harcoló torzszülöttek minden tulajdonságukra és képességükre bónuszt kapnak. Mondani sem kell, a vörös karkötõ nem átadható, legfeljebb kineporttal szabadulhatsz meg tõle...



GALETKI BÛNÖZÕ (168. GALETKI)
A katonák feladata lenne ezeknek a kétes elemeknek az elfogása és börtönbe zárása. Nemcsak galetkitársaik fosztogatásából, de a középületek kirablásából is élnek. Sokszor nem is a szint normál lakói, hanem úttalan utakon érkezõ renegátok, akik számára a galetkik törvénye sem szent, a velük való harcban, akárcsak a torzszülöttek ellenében, akár méretet is veszthetsz, ha legyõznek!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.