Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 06:01:48 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7404-44

Karakterszám: 7404 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 44 Játékhét: 47
E forduló ára: 11 zs. Maradék zseton: 19
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. már. 6. 9h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2018. már. 7.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

DHARKARON KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1901.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

kno 16 6 55 3 16. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

t 55 16 55. szakértelem tanulása 16 TVP-ért
Próbálgatod, mennyi ideig vagy képes visszatartani a lélegzetedet, mennyi ideig vagy képes hangyabolyon feküdni, meg hasonlók.
Fejlõdsz: +1 szívósság; [16 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz 12 õsi relikviát.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: hallgató. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Lássuk, mennyire széleskörûek az ismereteid - számolj be a klánházban 60 különbözõ torzszülött fajról! (legalább ennyifélérõl legyen már enciklopédiád.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

be 8 132 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy szeretnéd elsajátítani a tudati méreg pszi képességet. Kifizeted az oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz, ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve tudati méreg! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az iskolát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

kf 8 bekészíted a 8. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

az 22676 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A jég vassisakja: értéke 73 arany. A következõ képességeket azonosítod: +4% védekezés, +2 jéglehelet.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

h 52 52. tárgy használata
Lenyelsz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

k 8 399 418 kaland elvállalása
(8. kaland:) Lesétálsz a vegetáriánus kerthez. Hát, tényleg nagy rendetlenség van itt! Kitépett gyökerek, letépett csápok - bentrõl pedig csámcsogás hallatszik. Ideje rendet rakni! Ellenfeled egy göthös yeti (#110) [aura: 4-es méretû 9-es szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégpajzsot. ( +6 hidegimmunitás, -3 tûzimmunitás.) (-4 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámpajzs! ( +6 elkt.immunitás.) (-4 vp.) A göthös yeti máris elõtted terem! A göthös yeti téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A göthös yeti rád támad. Feléd üt jobb karmával. Elkerülted. A göthös yetit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A göthös yeti rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -3 tüskés bõr.) A göthös yetit próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (24 ép-t sebeztél). A göthös yeti halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elrakod a zsákmányt, ami egy yeti csont.
Eggyel kevesebb! Beljebb lépsz. A következõ yeti épp a hûtõkamrában használt jégtömböket keni magára. Kiváló alkalom a meglepetés-támadásra! Ellenfeled egy göthös yeti (#110).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégpajzsot. ( +6 hidegimmunitás, -3 tûzimmunitás.) (-4 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámpajzsot. ( +6 elkt.immunitás.) (-4 vp.) A göthös yeti feléd mozog. A göthös yeti téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A göthös yetit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). A göthös yeti rád támad. Rád vág jobb karmával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A göthös yetit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A göthös yeti hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy yeti csont.
Vagytok még? Arra mozogsz, ahonnét a csámcsogást hallod. Igen, itt vannak a kis aranyosak! Ellenfeleid egy jégmedúza (#22) és egy göthös yeti (#110) [aura: erõ: 10.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégpajzs! ( +6 hidegimmunitás, -3 tûzimmunitás.) (-4 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámpajzsot. ( +6 elkt.immunitás.) (-4 vp.) A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. A göthös yeti feléd rohan. A jégmedúza téged támad. Lesújt rád bal csápjával. Elkerülted. A göthös yeti téged támad. Feléd üt jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Elkerülted. Megtámadod a göthös yetit. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A göthös yeti téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A göthös yetit próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A göthös yeti halálos sebet kapva a földre zuhan. A jégmedúza téged támad. Lecsap rád bal csápjával. Mellé! Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a jégmedúzát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A jégmedúza kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy yeti csont és egy nordkristály.
Kifújod magad, és körbenézel. Egyetlen mozgó yetit sem látsz már! Úgy tûnik, mehetsz jelenteni az elöljárónak. Vizevil Rogan örömmel fogad, és elmondja, már hallott a hõstettedrõl. Átnyújtja a jutalmat, 80 aranyat.
(+3 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(399. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. mikropoidot. Az 1. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. mikropoid odajön hozzád. Az 1. mikropoidot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid holtan terül el. A 3. mikropoid rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. A 2. mikropoid rád veti magát. Támad fogával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. mikropoidot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal. Ez mellément. Meglóbálva zúzol farkaddal. (13 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Félrehajoltál. A 3. mikropoid rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. mikropoid téged támad. Beléd próbál marni fogával. Mellé!
*** 4. KÖR *** A 3. mikropoidot próbálod megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). A 3. mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%).
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy óriási kõlap magasodik elõtted, amely teljesen tele van róva apró rúnákkal. Közelebb hajolsz. Mágikus képességeddel próbálod a rúnák jelentését megfejteni.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy olvasol, a rúnák lángolni kezdenek, és a megértés felviláglik elmédben. A kõlap dübörögve elsüllyed a sziklapadlóban, és mögötte feltárul egy folyosó! Izgatottan lépsz be.
Egy sárga energianyalábokból álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha elég erõs a mágiád, át tudsz hatolni rajta!
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Elõrelépsz, és a falat széttolja aurád. Sikerült!
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortyogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 25 arany és egy bíbor láncing.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 67% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(418. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Egy szakadékot látsz, amelyen tíz híd vezet át. Mi a fene?
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Aha! Kilenc közülük illúzió! Átsétálsz az igazi hídon.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Nocsak, itt van valami: 17 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

tk 51 732 732 51. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Szorongva léptek a banya barlangjába. Egy nagyon csúnya, bibircsókos vén nõstény fogad benneteket. Fogatlan szája torz vigyorra húzódik.
- Á, megjöttek a segédek! Remélem, tényleg hasznotokat látom. Fogjatok seprût, takarítsatok ki, mossátok el a fõzõüstöt, készítsetek elõ mindent, amíg átöltözök. - elborzadva néztek egymásra: ami sok, az sok! A banya azonban nem hagy idõt a gondolkodásra, rátok rivall: - na mi lesz már, lusta népség, mozogjatok már! Nincs mit tenni, dolgozni kezdtek, hiszen tudjátok, hogy a gonosz banya félelmetes ellenfél lenne, nem is beszélve a hatalmas testû, vicsorgó vérfarkasról, ami szerencsére a banya egyetlen szavára a földre kushadt. Azonban rágondolni is rossz, mi lenne, ha nem engedelmeskednétek.
[Varázsitalfõzés-összeg próba 10-es küszöbre: sikeres]
Mire a banya felölti förtelmes kötényét, és beilleszti az özönvíz elõtti szörny csontját a hajába, minden csillog-villog, a vízzel megtöltött üst alatt tûz ég, mellette szépen rendben várják a komponensek a fõzet elkészítését. A banya morog valamit az inkompetenciátokról, aztán hozzálát a munkához. Sorban kéri tõletek a szükséges komponenseket.

[Tárgyhasználat: 5 nordkristály] Te 3 darab nordkristályt dobsz be a közösbe. ismeretlen galetki 1 db nordkristályt ad be. ismeretlen galetki 1 db nordkristályt ad be.
[Tárgyhasználat: 2 pirgamit] ismeretlen galetki 1 db pirgamitot ad be. ismeretlen galetki 1 db pirgamitot ad be.
[Tárgyhasználat: 3 molad púp] ismeretlen galetki 2 db molad púpot ad be. ismeretlen galetki 1 db molad púpot ad be.
[Tárgyhasználat: 3 elektronit] Te 2 darab elektronitot dobsz be a közösbe. ismeretlen galetki 1 db elektronitot ad be.
Végül a banya beleszórja a a saját füveit is a fortyogó (és rettenetesen büdös) kotyvalékba, és a végén még beledob egy marék véreres szemgolyót és valamilyen féregnek a lenyúzott háját. Ezután felderült arccal felétek fordul.
- Aranyoskáim, már csak egyetlen dolog hiányzik: a galetki velõ.
Hümmögve néztek egymásra: azt sajnos nem hoztunk magunkkal!
- Dehogynem! - villant rátok a banya egy fogatlan mosolyt. - Hektor! - a vérfarkas felpattan a földrõl. Rossz érzésetek támad, amikor a banya mormolni kezd.
Ellenfeleitek egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94) [aura: imm. méregre: 10.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy átok varázslatot. Megátkoztak! A vérfarkas feléd rohan. Megindulsz a vérfarkas felé. Már ott is vagy! Ismeretlen galetki a vérfarkast rohamozza. Ismeretlen galetki a gonosz banyát rohamozza. A vérfarkas rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Megtámadod a vérfarkast. Villámokat köpsz. (19 ép-t sebeztél). Ismeretlen galetki a vérfarkast támadja. Ismeretlen galetki a gonosz banyát támadja. Regenerálsz (+4 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Ismeretlen galetki megmérgezõdött. Ismeretlen galetki megmérgezõdött. A vérfarkas rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (28 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Ismeretlen galetki a vérfarkast támadja. Megtámadod a vérfarkast. Villámokat köpsz. (20 ép-t sebeztél). Ismeretlen galetki a gonosz banyát támadja. Mérgezõdsz. 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+4 ép) A vérfarkas regenerálódik. Méreg: Ismeretlen galetki 10 sebzést kap. Méreg hatás: Ismeretlen galetki 10 sebzést kap.
Menekülsz, mented az irhádat.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 9/10, ismeretlen galetki: 34/10.] Menekülsz, mented az irhádat.

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 5 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 5 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 5 életpontot. (-4 vp.)
Fejlõdsz: +1 szint kisebb gyógyítás varázslat; [50 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

m 10 3 83 3443 3144 1445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,3) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 3) A legközelebbi feladat megoldásánál 3 lesz a válaszod.
(M 10,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy nohnetár alomban csak nõstény nohnetár született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 6 mázsa barlangcsigát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 2 mázsa barlangcsigát. Ezek a falánk lények tehát összesen 36 mázsa barlangcsigát pusztítottak el. Hány nohnetár volt egy alomban?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [3] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 8,3) Nyugat felé mész az útvesztõben. Nagy köveket látsz magad elõtt. Valaki elrejtett itt valamit! Gyorsan ledobálod a köveket, és egy láda bukkan elõ. Megpróbálod felnyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: egy hosszú íj.
(M 8,4) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Észreveszel 4 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded.
(M 8,5) Dél felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor feléd mozog. Támadod az agglomerátort. Odacsapsz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapni próbál fogával. Elkerülted. Támad fogával. Nem talált. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Az agglomerátor téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-4 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
(M 8,4) A folyosó északra tart. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 7,4) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a harci törpét. A harci törpe odajön hozzád. A harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). A harci törpe rád veti magát. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). A harci törpe rád támad. Harci fejszét forgatva támad. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a harci törpét. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). A harci törpe holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 8 életpontot. (-4 vp.)
(M 6,4) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (+1 képességpont.)
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) A négy égtáj közül nyugatot választod. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

m 8 3 1144 4331 4143 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,3) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,4) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
(M 8,5) A négy égtáj közül délt választod. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 8,4) A folyosó északra tart. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
(M 7,4) A négy égtáj közül nyugatot választod. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Csendben imádkozol, de nem történik semmi.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

m 8 3 4444 3341 1111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,3) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 7,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,4) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol.
(M 8,5) Dél felé mész az útvesztõben. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 7,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,4) A folyosó északra vezet. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel.
(M 8,3) A négy égtáj közül északot választod. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó irányába mozogsz. A kõzúzó odajön hozzád. Támadod a kõzúzót. Villámokat köpsz. (19 ép-t sebeztél). A kõzúzó rád támad. Rád vág nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Meglóbálva zúz nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). A kõzúzó kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (416. kaland, összköltsége 5 TVP.) Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (413. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 3 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 239. Az Elsõ Namír Egyetemen egy új erõforrást fedeznek fel, amelynek segítségével hatalmas mennyiségû energiát lehet termelni. Az új energiaforrás fûtéshez, gépek meghajtásához, sõt varázslatokhoz egyaránt használható. Az energiát a nyugati gyarmatokon bányászott khadil kristályból nyerik.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 2 adagot. Folytatod a régészkedést. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megközelíted a koreni sünt. A koreni sünt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (22 ép-t sebeztél). A koreni sün holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kyeni vadászt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Félrehajolt. A kyeni vadász rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kyeni vadászt. Felé döfsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. A kyeni vadász rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a kyeni vadászt. Felé ütsz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). A kyeni vadász hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel 2 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a harci törpét. A harci törpe máris elõtted terem! Támadod a harci törpét. Villámokat köpsz. (21 ép-t sebeztél). A harci törpe rád támad. Harci fejszével sújt rád. Nem talált. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a harci törpét. Villámokat köpsz. (21 ép-t sebeztél). A harci törpe hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 hónakkupókot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Sir William Waldemor, egy vörösen izzó bõrû, lángnyelvként lobogó hajú, parázsló szemû, forró fejû férfi. [aura: tüskés bõr: 12.] A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az angyalok kõamulettje, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, a torony átlátszó köntöse, szivárvány karkötõ, ezüstmedál. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Sir William Waldemor tudása messze a tiéd fölött áll.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415) [aura: 7-es méretû 10-es szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** A xenó atka feléd rohan. A xenó atka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenó atka rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a xenó atkát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó atka téged támad. Harapni próbál. El sem talált, haha. Megtámadod a xenó atkát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (19 ép-t sebeztél). A xenó atka hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 649 sebzést okoztál, és 181 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 234 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 44. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (6) / 3.81
[2] IQ: 12 / 4.60
[3] ügyesség: 5 (10) / 0.40
[4] egészség: 10 / 3.25
[5] mágia: 7 / 2.25
[6] gyorsaság: 11 (8) / 3.17
[9] Méret/ép: 80 / 64
Min. méret: 80
Barlangméret: 82
PONTJAID
Varázspont: 69 / 13
Képességpont: 19 / 24%
Hõsi pont: 35 (3)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 305 / 207
Hírnév : 180
Jóllakottság: 84%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 13 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 249 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 226 (10)
Leölt torzszülött: 296 (14)
Pszi csaták: 1 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (10)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +10% varázstárgy találására; 50%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Készíts el két gázlehelet italát! 3.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 12 (14) / 1.56 [15] regeneráció: 8 / 0 [16] tüskés bõr: 7 / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.20 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.40 [26] lõfegyver: 4 / 0
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.75 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.56 [47] zárnyitás: 4 / 1.42
[48] mászás: 5 / 4.35 [50] meggyõzõkészség: 3 / 1.47 [52] auraészlelés: 4 / 2.86
[53] ékszerészet: 3 / 0.10 [54] kereskedelem: 3 (6) / 1.98 [55] szívósság: 6 / 0.11
[56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 1.36 [57] gyógynövények: 4 (6) / 2.27 [58] nyomkeresés: 3 / 1.91
[59] vezetõkészség: 3 / 0.15 [60] pszi támadás: 5 / 0 [61] pszi energia: 5 / 0
[63] éberség: 3 / 0.12 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.10 [65] álcázás: 4 / 0.30
[66] lopakodás: 3 (5) / 0.35 [67] régészet: 7 / 5.56 [69] tanulás: 5 / 2.69

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.24 [102] kontaktméreg: 7 / 0  
farok [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 3 / 2.56      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[37] egokínzás: 3 / 0 [11] elektromos kéz: 3 / 0 [10] energiatüske: 3 / 0
[15] jégpajzs: 3 / 0.64 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 0.35 [129] mentális robbanás: 1 / 0.06
[128] pszi csáp: 3 / 0.02 [132] tudati méreg: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 3 / 0.16
[170] villámpajzs: 3 / 0.32        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (100%): 10 energi 15 jégpaj 16 tûzpaj 11 elektr 37 egokín 170 villá        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 25 27 50; VI erõ:150% ép:40%; PV 3 5 8; PSZ 67 48; HE 1; PT 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 3 sebzés: 7-15

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (9. épület), #16 (4. épület), #21 (8. épület), #51 (20. épület), #253 (35. forduló), #356 (36. forduló), #232 (40. forduló), #416 (44. forduló), #397 (42. forduló), #413 (44. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég vassisakja (#22676) * 1 a sebezhetetlenség köpenye (#19585) * 1 a tûz bõr mellvértje (#22196)
1 a tûz csizmája (#22270) * 1 az ügyesség halotti maszkja (#2441) 1 bíbor láncing (#1032)
1 bõrpáncél (#9) 1 halotti maszk (#1091) * 1 suhanó csizma (#195)
6 törpe pikkelyvért (#4) * 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a harcos szimbóluma (#7960) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 amulett (#1195)
475 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet kõamulettje (#5246)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207) * 1 csepp fülbevaló (#1256)
17 drágakõ (#2) 19 hamis arany (#809) * 1 kék gömb (#143)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128)

Fegyverek
1 gyalogos lándzsa (#1332) 4 harci fejsze (#12) 1 hosszú íj (#1272)
* 1 íj (#1270) 6 kerek kõ (#11) 1 parittya (#10)
1 rövid tõr (#1302) 6 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
7 csótányláb (#25) 5 elonotichlan (#31) 7 fehér gyógyital (#50)
9 gyilkos boróka (#27) 12 hónakkupók (#30) 8 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29)
16 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 14 ragálygomba (#26)
13 sötét mák (#23) 7 tejfonál (#28) 18 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 14 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 3 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
4 lemúr hártya (#161) 14 mandibula (#157) 2 molitár háj (#165)
5 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
9 õsi relikvia (#17) 5 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)
5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 45 arany (#1), 2 liánvirág (#24), 1 óriási xenópete (#480), 1 hamis arany (#809), 2 törpe pikkelyvért (#4), 4 ragálygomba (#26), 2 harci fejsze (#12), 2 hónakkupók (#30), 6 mitulen fû (#20), 3 yeti csont (#160), 1 bíbor láncing (#1032), 1 hosszú íj (#1272).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 nordkristály (#146), 2 elektronit (#141), 5 õsi relikvia (#17), 1 hõsiesség itala (#52), 2 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GONOSZ BANYA (93. LÉNY)
A gonosz banyát rettenetesen zavarják a galetkik, és állandóan azon töpreng, hogy hogyan bánhatna el velük. Kedvenc szórakozása, hogy megátkozza a vadászó galetkiket, hogy azután védtelenek legyenek a portyázó torzszülöttekkel szemben. Ezenkívül mindenféle mérget forral hatalmas üstjében, amelyet igyekszik a galetki szintek ivóvizébe bejuttatni. A gonosz banya elfogyasztása legfeljebb egy zöldvérû számára lehet alternatíva.



VÉRFARKAS (94. LÉNY)
Hatalmas testû, vérszomjas fenevad, amelynek harapása likantrópiát (vérfarkassá változást) okoz. Ez persze a galetkiket, akik maguk is az alakváltás mesterei, hidegen hagyja, hiszen természetüknél fogva immúnisak rá. (Táplálék: piromádok számára.)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.