Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:30:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7375-22

Karakterszám: 7375 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 22 Játékhét: 381
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 123
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 20. 15h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 21.

E-mail!

KÖRMÖNFONÓ IDEGBERZENK KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1485.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 13.* Lady Lucitania teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 24.* Hunter Killer teljesítette a 10. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 24.* Konok mellé szegõdött egy johhtukul. *már. 29.* Konok csatában legyõzte Tûz és Jég Urát. *már. 29.* Konok csatában legyõzte Spartacust. *már. 30.* Konok és Seth megküzdöttek egymással, és Konok gyõzött. *már. 30.* Konok gyõzelmet aratott Braien felett. *már. 30.* Konok gyõzelmet aratott Punk Tum felett. *már. 31.* Konokot kis híján megölte egy nekropoid. *már. 31.* Konok gyõzelmet aratott El Tibah felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 26.* Erhij Mergen csatában legyõzte Miss Missinget. *feb. 3.* Torda Táltos elsõként ért el 85-ös inimícia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 2.* Jégvihart legyõzte harcban egy theraxian halálkufár. *már. 9.* Zex pszionikus küzdelemben diadalt aratott Endyr Nova felett. *már. 10.* Torda Táltos gyõzelmet aratott Sir Barracuda felett. *már. 24.* Endyr Nova csatában legyõzte Lady Lucitaniát. *ápr. 14.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett. *máj. 5.* Torda Táltos gyõzelmet aratott Zorkó felett. *jún. 12.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *jún. 21.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

be 4 62 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a lopás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

kno 62 6 62. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

m 7 3 1122 2335 7 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 7,2) Óvatosan lépkedsz tovább. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a sahran rákot. A sahran rák közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a sahran rákot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). A sahran rák téged támad. Feléd döf ollóival. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sahran rák rád támad. Lecsap rád ollóival. Ez mellément. Megtámadod a sahran rákot. Savat lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod a sahran rákot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). A sahran rák hörögve elterül.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
(M 8,1) Kelet felé mész. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Útközben észreveszel egy gyilkos borókát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 9,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a szárnyas bolhedort. A szárnyas bolhedor feléd rohan. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (15 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny.
(M 10,1) Irány kelet! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel elõhív egy gránitbõr varázslatot. A hájas worpel irányába mozogsz. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a hájas worpel létrehoz egy éhínség varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (17 ép-t sebeztél). A hájas worpel holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Összegyûjtöd a "kincset": 13 arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+16% jóllakottság.)
(M 10,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi irányába mozogsz. A zombi máris elõtted terem! Megtámadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Támadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (15 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+31%). Elrakod a zsákmányt, ami 18 arany és egy hamis arany.
(M 10,3) A folyosó délre tart. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 7,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

m 4434 4434 1443 3341 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,1) Nyugatra mész tovább. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 ragálygombát.
(M 5,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók feléd rohan. Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók rád támad. Elõrehajolva marni próbál. Ez mellément. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (16 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (4 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Megtámadod az albinó pókot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (19 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg! 3 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (+1 méret.)
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 2,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,1) Nyugat felé mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 1,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 21 arany és egy görbekard.
(M 1,3) Merre tovább? Délre! Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 6-os küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 1,4) A délre vezetõ folyosót követed. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (teljesen meggyógyultál.)
(M 0,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

k 5 16 12 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100 aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat! (+6 képességpont.)

(16. kaland:) Ismerve a boltos arcpirító árait, Te is úgy gondolod, hogy egy kis nevelés ráférne. Elkocogsz a bolt felé, és felderíted a terepet. A bejárat környékén sokan mocorognak, ott nem igazán tudnál észrevétlenül bejutni. Elgondolkozol, mit is tegyél.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hirtelen eszedbe jut a megoldás. A bolt mellett volt egy gyanús elhagyatott kis barlang. Egészen biztos vagy benne, hogy egy ilyen ravasz boltos kiépített valami hátsó bejáratot a boltjához, és az nem lehet máshol, mint abban a barlangban. Megpróbálsz feltûnés nélkül beosonni.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Kivárod a megfelelõ pillanatot, amikor a testõrök figyelmét eltereli egy izgalmasnak ígérkezõ utcai bunyó. Már bent is vagy a barlangban. Villámgyorsan körbenézel. Nyomokat veszel észre, amik a barlang leghátsó részébe vezetnek, a fal egy darabjához. Nyilván egy titkos ajtó van itt.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres]
Alaposan megnézed az alig kivehetõ ajtót, majd egy ügyes mozdulattal megnyomod. Éppen a megfelelõ helyre nyúltál, és az ajtó kitárul. Egy sötét folyosón találod magad. Egyszer csak mozgást veszel észre szembõl. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** A harci törpe felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A harci törpe feléd mozog. Megtámadod a harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). A harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a harci törpét. Savat lehelsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). A harci törpe téged támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (16 ép-t sebeztél). A harci törpe holtan terül el.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Viszed, ami mozdítható: egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
Érdekes szolgái vannak a boltosnak. Most támadt egy kis üresedés, de ez nem a Te gondod. Tovább kocogsz a folyosón és egy ajtót pillanatsz meg, ami persze zárva van.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Szerencsédre az akadémián éppen egy ilyen záron tanultad meg a zárnyitás mûvészetének alapjait, így ez sem okoz különösebb gondot. Halkan kitárod az ajtót, és örömmel veszed észre, hogy éppen a hálószobában vagy. Elõszeded a cókmókod, és egy nekiállsz egy jó kis csapda felállításához. Amikor lefekszik a boltos jó kis meglepetés fogja érni.
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Amint kész vagy, összepakolsz, és visszahúzódsz a folyosóra. Az ajtót szépen visszazárod, és kíváncsian várakozol. Szerencséd van, pár perc múlva meghallod a boltos hangját.
- Na ez jó kis üzlet volt, igazán megérdemlek egy kis pihenést.
A következõ pillanatban fájdalmas üvöltést hallasz. Szóval mûködött a dolog! Gyorsan eltûnsz a környékrõl. Az elöljáró boldogan fogad, és háromszor is elmesélteti veled a történetet. Végül így szól:
- Megszolgáltál a jutalomért, remélem a boltos is megtanulja, hol a helye.
Ezzel átnyújt neked egy kis zacskóban 50 aranyat és egy suhanó csizmát. [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt! A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz. Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled egy kos rend szerzetese (#108). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetese feléd mozog. Megrohamozod a kos rend szerzetesét. A kos rend szerzetese rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -3 vastag bõr.) Támadod a kos rend szerzetesét. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -1 vastag bõr.) A kos rend szerzetesét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A kos rend szerzetese téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (17 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+25 életpont.)
[81 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

ftk 51 732 732 felszíni tárgy kutatása
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
bb 1 20 1 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a pontosság csonttõre (#4451) 256 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a méreg márványgyûrûje (#24176) 182 ap, a sün lemezpáncélja (#24850) 172 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a szalamandra vassisakja (#25826) 201 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 201 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 64 ap, a légzés öve (#27715) 64 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 182 ap, az angyalok csatos öve (#28166) 176 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 201 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 80 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 292 ap, a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) 193 ap.

[be 20:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Körmönfonó Idegberzenk, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 51 paranccsal dobd el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.]

[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos szabadkozva fogad.
- Körmönfonó Idegberzenk, ne aggódj, vissza fogom fizetni a kölcsönt!
- Én másképp hallottam - jegyzed meg, de a boltos gyorsan megnyugtat.
- Tudod mit, volna egy megbízásom számodra! Ha teljesíted, többszörösét keresheted, mint az a nyomorult száz arany! - Gyanakvó arckifejezésedet látva, a kalmár mézesmázos szavakkal igyekszik megmutatni. - Hidd el, barátom, ezúttal bízhatsz bennem!
- Minden bizalmam a tied - ha elõre fizetsz! - A boltos elkámpicsorodott képet vág, de aztán biccent. - Hallottam, hogy megtanultál lopni.
Kérdõn felvonod a szemöldöködet, de nem szólsz semmit. A boltos meglepõen informált! Biztatás nélkül folytatja:
- Egy igen érdekes feladatom lenne számodra. Lakik itt egy nagydarab szállító, akinek igen kívánatos, zsenge leánya van. Õt kéne áthozni ide, szeretnék vele elbeszélgetni!
Döbbenten bámulsz a kereskedõre, aztán megrázod a fejed. Te ilyesmiben nem veszel részt! A kereskedõ magyarázkodni kezd:
- Tényleg csak beszélni akarok vele! No, hát végig itt maradhatsz, ha akarsz, nem lesz semmi baj, utána akár vissza is viheted! Csak az apja tartozik nekem!
- Majd meglátjuk, hogy van-e kedvem hozzá. - válaszolsz morogva. (13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 7:] Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Sajnálatos dolog jutott a tudomásomra. A szinten renegát galetkik csoportja kóborol. Nem tudom, hallottál-e már a renegátokról - szótlanul nemet intesz. - Rendben van. A renegátok úgy gondolják, hogy csak akkor lesz valakibõl igazi harcos, ha más galetkikkel harcol, életre-halálra. Mivel ezzel az elvükkel társadalmunk legalapvetõbb törvényének mondanak ellent, számkivetettek, bûnözõk, rejtõzödnek. Semmi sem hiányzik jobban, minthogy tudásukat a szint fiatal galetkijein köszörüljék, fõként, mert nagyhatalmú pszionicisták és giromancerek is vannak köztük. - értetlen arckifejezésedet látva magyarázni kezd: - nem kell megértened, mit jelentenek ezek a fogalmak, elég ha annyit tudsz, hogy némelyikük olyan képességek birtokában van, amelyekkel csak a szint legnagyobb hatalmú galetkijei tudnak dacolni. A feladatod rendkívül veszélyes lenne: információt kell gyûjtened! Menj el egy gyûlésükre, és hallgasd meg, mit mondanak, majd gyere vissza. Annyit sikerült megtudnom, hogy csak azokat engedik be, akik felmutatják a Hatalom Sárga Gömbjét, elõször tehát egy ilyet kell valahonnét szerezned. - bizonytalanul biccentesz. (9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Jelenleg a 12. küldetés megoldásán fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 10 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Sötét Gémkapocs, egy férfi. Tárgyai: fogazott tõr, villámöv, az egyensúly gyûrûje. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az orglingok vinnének el!" Sötét Gémkapocs feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+29% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Rebecca, egy vékony, áttetszõ bõrû, piros szemû, fehér hajú, csápokkal közlekedõ nõ. Viselt tárgyai: a Tél ezüstlánca, csonttõr, bronzmedál, a sas díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Rebecca körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a kis orgling sámán. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Syrah Tyr Ewarn, egy határozottan...szóval...furcsa! Fogalmad sincs, hogy miféle galetki nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Felszerelése: öv, barbár lándzsa, vándorcsizma, halotti maszk. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Syrah Tyr Ewarn pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a bõrpáncél. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Vihar fia Dinarion, egy férfi. A következõket látod nála: utazóköpeny. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a kemény bõrpáncél. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

pv 4 5 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (463. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. A varázslat nem hatott rád. Megindulsz az elemi rin felé. Már ott is vagy! Támadod az elemi rint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél). Az elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling szolgát. Az orgling szolga feléd mozog. Megtámadod az orgling szolgát. Rávágsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Az orgling szolga rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling szolgát. Felé ütsz jobb karmoddal. (3 ép-t sebeztél). Mérgezed! Az orgling szolga téged támad. Benyom neked jobb mancsával. El sem talált, haha. Mérgezõdik: Az orgling szolga 10 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Az orgling szolga rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Méreg hatás: Az orgling szolga 10 sebzést kap. Az orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombit. A zombi máris elõtted terem! Megtámadod a zombit. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). A zombi téged támad. Feléd üt jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a zombit. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (18 ép-t sebeztél). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Összegyûjtöd a "kincset": 3 drágakõ.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 300 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 55 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 265 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Körmönfonó Idegberzenk, egy apró termetû, rongyokba öltözött, nyálkával borított bõrû, kölyökképû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 22. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.55
[2] IQ: 5 / 3.70
[3] ügyesség: 6 (8) / 2.25
[4] egészség: 5 / 1.20
[5] mágia: 3 / 0.65
[6] gyorsaság: 5 / 0.72
[9] Méret/ép: 51 / 21
Min. méret: 41
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 26 / 26
Képességpont: 21 / 96%
Hõsi pont: 0 (5)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 171 / 123
Hírnév : 268
Jóllakottság: 151%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 124 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 110 (9)
Leölt torzszülött: 145 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (6)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 16%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 5-ös rugalmasságot. 2.) Használd a KNO parancsot húsz alkalommal! [számláló: 16] 3.) Ölj három zombit, csak lehelettel! [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 / 2.32 [17] vastag bõr: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 0
[19] hidegimmunitás: 2 / 0 [20] savimmunitás: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.36 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.10 [47] zárnyitás: 4 / 0.65
[48] mászás: 5 / 1.19 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0 [57] gyógynövények: 4 (6) / 2.35
[58] nyomkeresés: 5 / 1.90 [62] lopás: 4 / 0.05 [64] átokszórás: 7 (9) / 4.75
[66] lopakodás: 4 / 0.45 [67] régészet: 5 / 2.93 [68] zene: 5 / 1.10
[69] tanulás: 1 / 0.80        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.60 [102] sebzõ méreg: 10 / 0  

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 5 3 8
ism 4
p
pv 4 5 3

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #29.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 111; VI erõ:300% ép:10%; PV 4 5 3; PSZ 45 48; HE 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 45 szint: 4 sebzés: 18-26

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #10 (4. épület), #12 (9. épület), #13 (1. épület), #51 (20. épület), #301 (19. forduló), #346 (20. forduló), #331 (20. forduló), #456 (21. forduló), #463 (22. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) * 1 díszes fejék (#135) 1 köpeny (#1135)
1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4) * 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
1 a légzés csepp fülbevalója (#27806) 1 amulett (#1195) 365 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 9 drágakõ (#2)
1 fülbevaló (#1255) 10 hamis arany (#809)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a törpék lándzsája (#6730) 1 görbekard (#1316) 3 harci fejsze (#12)
2 kerek kõ (#11) 3 kés (#5) 1 lándzsa (#1330)

Varázsitalok és füvek
6 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 3 gyilkos boróka (#27)
10 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 6 mitulen fû (#20)
5 ragálygomba (#26) 1 savlehelet itala (#55) 3 sötét mák (#23)
5 tejfonál (#28) 5 üvegcse (#14) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 3 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 1 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146)
2 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 1 hamis arany (#809), 3 drágakõ (#2), 1 ragálygomba (#26), 1 törpe pikkelyvért (#4), 2 gyilkos boróka (#27), 1 harci fejsze (#12), 1 õskõ (#8), 1 bolhedor szárny (#15), 1 görbekard (#1316), 1 suhanó csizma (#195).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A SUHANÓ CSIZMA (195. TÁRGY)
Bármely galetkinek szüksége lehet arra, hogy észrevétlenül jusson el valahova. E csizma igen sokat segíthet. A legfinomabb bõrbõl és némi varázstudásból készített lábbeli kettõvel növeli a lopakodás képességet +3% védekezést ad.



KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY)
A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos, hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják, az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed, hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.



KIS ORGLING SÁMÁN (102. LÉNY)
Összeaszott, iszonyatosan csúnya orgling nõstény, amely mágikus képességekkel (és ebbõl még nem következik, hogy intelligenciával!) bír. Szerencsére, még nem annyira öreg és tapasztalt, mint az igazi orgling sámánok. Az orgling sámán által birtokolt üvegszimbólumnak köszönhetõen jelentõs varázserõvel bír, legalábbis orgling viszonylatban.



BÕRPÁNCÉL (9. TÁRGY)
Egyike a legegyszerûbb páncéloknak, széles körben használt a lárvaszint lakói által. Mint minden páncél, ez is néha igényel egy kis átalakítást, ha túl sok végtagod van, és némi toldást, ha túl nagyra nõsz (de ezt automatikusan elvégzed, külön költség nélkül). A bõrpáncélt a KF 9 paranccsal öltheted magadra. Ha viseled, védettségedet 4%-al növeli (azaz minden fizikai támadásnak 4%-al kevesebb esélye van a sikerre).



KEMÉNY BÕRPÁNCÉL (3. TÁRGY)
Aki ezt készítette, értette a munkáját: a legkiválóbb bõranyagot választotta, és a megfelelõ szerekkel kõkeményre cserzette. Ennek ellenére, aránylag kényelmes és egyszerû viselet, és a védettségedet 8%-al növeli (tehát fizikai támadással ennyivel kevesebb az esély mostantól, hogy eltalálnak). Sajnos, a kemény bõrpáncélban kicsit nehezebb mozogni, gyorsaságodat eggyel csökkenti. A kemény bõrpáncélt a KF 3 paranccsal öltheted magadra.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.