Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A galetki barlangja
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 15:15:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6204-181

Karakterszám: 6204 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 181 Játékhét: 747
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 83
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2016. dec. 27. 15h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2016. dec. 28.

E-mail!

DALIFI A DÉMONHERCEGNÕ KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 28.* Zsémbecske felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 1.* Miss Missing gyõzelmet aratott Vega felett. *júl. 28.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *aug. 6.* Miss Missing pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ursus Maritimus felett. *aug. 11.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *aug. 18.* Muadib elsõként ért el 50-es éberség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 23.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *szept. 28.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett. *szept. 28.* Erhij Mergen csatában legyõzte Errtut. *szept. 28.* Erhij Mergent rajtakapták, ahogy lopni próbált. *szept. 28.* Erhij Mergen gyõzelmet aratott Zex felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

v 155 155. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+60% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

kno 65 18 65. képességre 18 képességpont
Elköltesz 18 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

var 129 28 129. varázslatra 28 képességpont
Elköltesz 28 képességpontot mentális robbanás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen mentális robbanás varázslatod ereje 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

pta 129 3 3 3 3 3 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. Majom. 3. Majom. 4. Majom. 5. Majom.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

bb 13 13 13 13 1 3 több épület meglátogatása
[be 13:] Belépsz a Pszionicisták Klánjának épületébe.

[be 13:] Belépsz a Pszionicisták Klánjának épületébe.

[be 13:] Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe.

[be 13:] Ellátogatsz a Pszionicisták Klánjának épületébe.

[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 29 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 58 ap, kötél (#128) 14 ap, díszes rézkulcs (#129) 7 ap, ében tündekard (#132) 29 ap, ében nyílpuska (#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, sárga gömb (#136) 43 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, fekete nadrág (#171) 58 ap, mintrogi erõöv (#262) 87 ap, khazdar taréj (#268) 23 ap, patkányfog (#270) 14 ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, olaj (#415) 14 ap, elsõsegély csomag (#619) 3500 ap, az erõ rövid tõre (#1752) 271 ap, a tudás csatos öve (#2066) 158 ap, az ügyesség rövid tõre (#2652) 271 ap, az egészség kõamulettje (#2996) 161 ap, a mágia csontmaszkja (#3342) 271 ap, a gyorsaság kõamulettje (#3896) 161 ap, a gyorsaság vívótõre (#4003) 433 ap, a gladiátor malachit karkötõje (#6191) 208 ap, a gladiátor harci nyílpuskája (#6238) 549 ap, a törpék kõamulettje (#6596) 208 ap, a harcos ezüst fejpántja (#7857) 325 ap, a gólem kék köpenye (#8337) 320 ap, a gólem hosszú íja (#8472) 339 ap, az óriás kék köpenye (#8787) 320 ap, a tolvaj zangrozi csizmája (#9223) 497 ap, az entek elit lemezpáncélja (#9553) 654 ap, a mágus háromszögszimbóluma (#10212) 334 ap, a mágus ezüst fülbevalója (#10257) 320 ap, a tudós csatos öve (#11516) 205 ap, a remete sárgaréz nyaklánca (#12431) 215 ap, a mentát halotti maszkja (#12791) 208 ap, a sebesség csatos öve (#13316) 205 ap, a harcmûvész lovagi kardja (#13919) 755 ap, a szívósság könnyû nyílpuskája (#14786) 243 ap, a szívósság csonttõre (#14801) 208 ap, a szellemek vassisakja (#15026) 220 ap, a szellemek szárnyas sisakja (#15027) 339 ap, a gepárd csontamulettje (#15597) 325 ap, a gepárd karikaszimbóluma (#15611) 215 ap, a bérmágus átlátszó köntöse (#17352) 325 ap, a bölcsesség bíbor pikkelyvértje (#17668) 549 ap, a torony bíbor pikkelyvértje (#18118) 549 ap, az energia nehéz harci nyílpuskája (#18839) 795 ap, a kígyó utazóköpenye (#19136) 205 ap, a sebezhetetlenség fogazott kardja (#19768) 515 ap, a ragadozó háromszögszimbóluma (#20112) 334 ap, a küzdelem díszes köntöse (#20503) 497 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 220 ap, a gyõzelem díszes köntöse (#20953) 497 ap, a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 325 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 379 ap, a tökéletesség sárga öve (#21867) 374 ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 393 ap, a tökéletesség görbekardja (#22016) 314 ap, a tûz szürke maszkja (#22243) 368 ap, a tûz görbekardja (#22466) 127 ap, a jég vörös maszkja (#22694) 577 ap, a jég szöges öve (#22768) 361 ap, a jég sárgaréz nyaklánca (#22781) 121 ap, az enyészet csontmaszkja (#23142) 217 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 114 ap, az enyészet malachit karkötõje (#23291) 114 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 149 ap, a villám kõamulettje (#23696) 114 ap, a villám fogazott kardja (#23818) 386 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 114 ap, a méreg márványgyûrûje (#24176) 114 ap, a méreg aranyozott fülbevalója (#24208) 361 ap, a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 114 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 114 ap, a regenerálódás görbekardja (#24716) 127 ap, a sün sárga öve (#25017) 212 ap, a sün csontamulettje (#25047) 217 ap, a teknõs zöld köntöse (#25451) 114 ap, a teknõs csontamulettje (#25497) 217 ap, a szalamandra vaspajzsa (#25813) 386 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 114 ap, a yeti szárnyas sisakja (#26277) 231 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 114 ap, a sav könnyû íja (#26921) 127 ap, a sav könnyû nyílpuskája (#26936) 149 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 231 ap, az elektromosság nagy pajzsa (#27162) 231 ap, az elektromosság csontamulettje (#27297) 217 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 212 ap, a légzés ezüst nyaklánca (#27732) 226 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 127 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 57 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 114 ap, az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 217 ap, az ellenállás vaspajzsa (#28513) 386 ap, az ellenállás szürke maszkja (#28543) 368 ap, az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632) 226 ap, a bûz vándorcsizmája (#29021) 114 ap, a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 261 ap, a sólyom malachit karkötõje (#29591) 114 ap, a sólyom hosszú íja (#29622) 231 ap.

[be 3:] Elhagyod a boltot. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: antimágikus szféra (#174, IQ16, 600ap) õrjöngés (#180, IQ12, 450ap) sziklaerõ (#188, IQ14, 680ap) elemek uralma (#189, IQ21, 530ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

bb 4 7 8 9 20 29 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Felkeresed a hivatalban a helytartót, Rumadail Beorpot
- Üdvözlöm, helytartó úr! Elnézését kérem, hogy csak így betolakszom, de annyira furcsa minden ezen a szinten... Korábban ha bementem más épületekbe, rögvest küldetésekkel halmoztak el! Most azonban nem ez a helyzet. Mit rontottam el?
- Semmit, fiam - válaszol a helytartó megfontoltan. - Ez azonban háborús övezet: itt más szabályok érvényesek, sokkal óvatosabbak vagyunk! Az Ellenség ügynöke egyszer már betört ide, nem akarunk ismét kockáztatni. Elõször is bizonyítanod kell, hogy megfelelõ tapasztalatra tettél szert a korábbi szinteken, és hebehurgyaságoddal nem fogod a szint biztonságát veszélyeztetni! Erre a célra egy speciális próbasort állítottunk össze a felköltözõ galetkiknek. Ne aggódj, ha valóban jogosan költöztél fel, semmi baj sem lehet! (2. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 70 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.

[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! Egy aprócska információt a púpos orgling is ad: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. És még hozzáfûzi, hogy a csámpás orgling és az egyszemû orgling között van hazudós. Persze a szõrös orgling mást mondana... Egy aprócska információt a szõrös orgling is ad: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. A füledbe súgja még, hogy az egyszemû orgling és a fogatlan orgling mindig egyetértenek. Így hangzik a csámpás orgling segítsége: A szám osztható hárommal. A füledbe súgja még, hogy a fogatlan orgling és a púpos orgling között van hazudós. Persze az egyszemû orgling mást mondana... Egy aprócska információt az egyszemû orgling is ad: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. És még hozzáfûzi, hogy hallotta, amikor a púpos orgling azt mondta, hogy a szõrös orgling igazat mond. Egy aprócska információt a fogatlan orgling is ad: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. Még azt is megemlíti, hogy a szõrös orgling hazudik. A legvégén a remete is mond valamit: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.) Már messze vagy a barlangtól, amikor látod, hogy a remete lohol utánad.
- Valamit el kell mondanom - lihegi. - A Legendák Völgyérõl van szó. Nem mese, igenis létezik, csak eltitkolják elõletek! - érdeklõdve hallgatod a remete mondanivalóját. [ld. enc.]

[be 29:] Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz eljátszani, 1 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál nyerni, ezt a pechet!
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

ve 218 19514 vásárlás
Megvásárolod a sebezhetetlenség szöges pajzsát 4 fekete dukátért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

kf 19514 bekészíted a 19514. tárgyat
Felveszed a sebezhetetlenség szöges pajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]

k 416 217 354 kaland elvállalása
(416. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: rezisztencia: 15.] és egy pusztító szójer (#154) [aura: ügyesség: 12.].

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy megszakítás. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A pusztító szójer feléd rohan. A pusztító szójer rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a védekezés harci nyílpuskáját. Kudarcot vall. Elõrehajolva marni próbál. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A manapoid elõhív egy annihiláció varázslatot. A szójer királynõt védi rezisztanciája. Elmormolsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) A szójer királynõ a manapoid felé mozog. A szójer királynõ ellenállt a varázslatnak. A mutáns szójer a manapoidot rohamozza. A mutáns szójer 60 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A szójer királynõ a manapoidot támadja. A pusztító szójer rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Félrehajoltál. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Mellé! A mutáns szójer a manapoidot támadja. A manapoid holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A pusztító szójer 110 sebzést kap. (-10 vp.) A pusztító szójer holtan terül el. A szójer királynõ rád veti magát. Marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Kudarcot vall. A mutáns szójer rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (2 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség vas lemezpáncélját. Sikerrel járt. Megpróbál megmarni. Nem talált. Regenerálsz (+5 ép) A mutáns szójer regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A mutáns szójer 110 sebzést kap. (-10 vp.) A mutáns szójer hörögve elterül. A szójer királynõ téged támad. A csáprágójával támad. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Kudarcot vall. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A szójer királynõ megúszta! (-10 vp.) A szójer királynõ téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Kudarcot vall. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 280 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a manapoid: 0/68.] A küzdelem eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, manapoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(217. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy pengefalat. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a manapoid létrehoz egy annihiláció varázslatot. Az 1. pusztító szójer elkerülte a varázslatot. A 3. pusztító szójer odajön hozzád. A 3. pusztító szójer sebzõdik 60 ép-t a pengefaltól. A 2. pusztító szójer a manapoid irányába megy. A 2. pusztító szójer sebzõdik 60 ép-t a pengefaltól. Az 1. pusztító szójer odajön hozzád. Az 1. pusztító szójer 60 sebzést kap a pengefaltól. A 3. pusztító szójer rád támad. Harapni próbál. Félrehajoltál. Marni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl. A 2. pusztító szójer a manapoidot támadja. Az 1. pusztító szójer rád veti magát. Marni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az 1. pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a manapoid létrehoz egy annihiláció varázslatot. Az 1. pusztító szójer eltûnik. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. pusztító szójer 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. pusztító szójer rád támad. Megpróbál megmarni. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Kudarcot vall. Elõrehajolva marni próbál. Elhibázta. Regenerálsz (+1 ép) A 3. pusztító szójer regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A 3. pusztító szójer sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A 3. pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 400 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a manapoid: 0/38.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 30% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó, 2 drágakõ és egy void gyémánt.
Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az üregek fölött.
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz, és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy döndüléssel csapódik a falnak mögötted.
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid figyelõ elmond egy a forrás érintése varázslatot. Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. (-6 vp.) A manapoid elmond egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid figyelõ elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Elvesztetted az összes varázspontodat!
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy annihiláció varázslatot. A manapoid eltûnik. A 2. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Ezt most megúsztad. Megrohamozod az 1. manapoid figyelõt. Megtámadod az 1. manapoid figyelõt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés).
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ ellõ egy parancs varázslatot. A varázslat nem hatott rád.
*** 4. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Magában motyogva, az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy parancsot. Nem hat rád.
*** 5. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a manapoid: 0/0.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+49 varázspont.)

(354. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 õsöreg élõ cseppkõ (#327).

*** 1. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (5 sebzést okozott.) Felemelve a sziklarepeszt, az 1. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ. (2 lövéssel 10 ép-t sebzett.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. õsöreg élõ cseppkõ 110 sebzést kap. (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (5 sebzést okozott.) Az 1. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (3 találattal 12 sebzést okozott.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ 110 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. õsöreg élõ cseppkõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. Mellé! Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A 2. õsöreg élõ cseppkõ sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, a 2. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ. (7 sebzést okozott.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A 2. õsöreg élõ cseppkõ 110 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 440 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy barbár lándzsa, 6 sziklarepesz, 27 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+49 varázspont.)
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 2 14 146. varázslat elmondása
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 5 15 146. varázslat elmondása
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 8 15 146. varázslat elmondása
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (481. kaland, összköltsége 5 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Jégcsap, egy vörösen izzó tekintetû, vérfagyasztóan félelmetes, jéghideget árasztó férfi. A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, az angyalok malachitgyûrûje, a mágia smaragdja, krakoch csizma, szivárvány karkötõ, a hiszékenység gyûrûje, a gepárd aranyozott fülbevalója, Yssuf tõre, az angyalok ónix karkötõje, Abarrun karkötõje, a kígyó vívótõre, Fénygyûrû, a gyorsaság nehéz nyílpuskája, a természet vívótõre, az Örökkévalóság Rubinja, galetki érdemérem, nilbongi kitûzõ, káoszkígyó vért, a tökéletesség nagy pajzsa, orgling fétis, a tolvaj díszes karkötõje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, a sebesség fogazott tõre, a remete bronz amulettje, a természet csillogó fejpántja, a káosz tûzarany szimbóluma, a sebezhetetlenség sárga öve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Dalifi a Démonhercegnõ Mentális robbanás -22 PE (-8)108 (-3)188 Jégcsap Tudati méreg +3 méreg (-6)44 (-22)23
2. Dalifi a Démonhercegnõ Mentális robbanás -11 PE (-11)97 (-6)182 Jégcsap Tudati méreg +3 méreg (-6)38 (-11)12
3. Dalifi a Démonhercegnõ Mentális robbanás kudarc (-11)86 (-16)166 Jégcsap Pszi csáp +10 PE (-3)35 (+10)22
4. Dalifi a Démonhercegnõ Agyvihar -54 PE (-15)71 (-16)150 Jégcsap Pszi csáp +10 PE (-3)32 (-22)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+13% pszi támadás, +13% pszi energia.) (+46% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, kék-vörös atya újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, elektromancer újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

m 2 17 1221 1212 2325 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,17) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 2,16) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,16) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,16) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,15) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,15) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A kék-vörös atya elmormol egy elemi védelem varázslatot. ( +17 tûzimmunitás, +17 hidegimmunitás, +17 savimmunitás, +17 elkt.immunitás, +17 imm.mérg.gázra.) A kék-vörös atya elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. A pusztító szójer máris elõtted terem! A pusztító szójer 27 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A pusztító szójer rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Hátraugrasz a támadás elõl. A csáprágójával támad. Mellétrafált a balfácán. A pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy pengefalat. (-10 vp.) A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzfal! Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A szójer királynõt védi rezisztanciája. A szójer királynõ megközelíti az elektromancert. A szójer királynõ sebzõdik 9 ép-t az elektromos faltól. A szójer királynõ ellenállt a varázslatnak. A szójer királynõ 21 sebzést kap a tûzfaltól. A mutáns szójer a kék-vörös atyát rohamozza. A mutáns szójer sebzõdik 27 ép-t az elektromos faltól. A mutáns szójer 60 sebzést kap a pengefaltól. A mutáns szójer 39 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A szójer királynõ az elektromancert támadja. A mutáns szójer a kék-vörös atyát támadja. A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. A pusztító szójer téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a védekezés harci nyílpuskáját. Kudarcot vall. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép) A pusztító szójer regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A pusztító szójer 110 sebzést kap. (-10 vp.) A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Az elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot. A szójer királynõ 11 sebzést kap. A szójer királynõ az elektromancert támadja. A mutáns szójer rád támad. Marni próbál. (9 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a védekezés harci nyílpuskáját. Kudarcot vall. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Sikerrel járt. Regenerálsz (+5 ép) A mutáns szójer regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A mutáns szójer 110 sebzést kap. (-10 vp.) A mutáns szójer kileheli lelkét. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. A szójer királynõ 12 sebzést kap. A szójer királynõ az elektromancert támadja. Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A szójer királynõ 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A szójer királynõ holtan terül el.
[A csatában összesen 390 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kék-vörös atya: 60/55, az elektromancer: 86/80.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+103%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó, egy utazóköpeny, egy xenópete, 76 arany és 4 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz, miközben magadba szívod az energiát. (+49 varázspont.)
(M 3,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,15) A térkép szerint itt jobbra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 5,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,16) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,15) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Kimész a Csarnokból.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék-vörös atya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

ftk 1 2 3 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy kaszás királyt, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy kaszás király (#211).

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy elemi védelmet. ( +17 tûzimmunitás, +17 hidegimmunitás, +17 savimmunitás, +17 elkt.immunitás, +17 imm.mérg.gázra.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy elektromos falat. A kaszás király közelebb jön, hogy támadhasson. A kaszás király 27 sebzést kap az elektromos faltól. A kaszás király téged támad. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A kaszás királyt védi rezisztanciája. A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. A kaszás király rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. 15 ép-t gyógyított rajtad. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy villámsújtást. A kaszás királyt védi rezisztanciája. A kaszás király rád támad. Rád vág jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító szellõt. Gyógyulsz 27 életpontot. Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. A kaszás király rezisztálja. A kaszás király téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kaszás királyt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (40 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. Ennek eredményeképp gyógyulsz 21 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A kaszás királyt védi rezisztanciája. A kaszás király rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Elõre szúr bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kék-vörös atya: 0/0, az elektromancer: 27/0.] A küzdelem eredménye döntetlen.
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz egy a forrás érintése varázslatot. Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 154 ép-t. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az arctalan galetki 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az arctalan galetki elõhív egy villámsújtás varázslatot. 128 ép-t sebzõdtél. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 282 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+199 életpont.)
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Ejnye, egy nagyhatalmú asztrálszellem állja utadat, és fura kérdésekkel bombáz. Persze tudod, hogy nem válaszolhatsz helyesen, az asztrálszellemek mindig beugratós, többértelmû kérdéseket tesznek fel. Az egyetlen esélyed, ha megkavarod az agyát egy jó kis agyviharral!
[Agyvihar próba 5-ös küszöbre: sikeres] Magad sem hiszed, de úgy tûnik sikerült! Az asztrálszellem furcsán motyogni kezd, majd elsõ válaszodra rábólint, és röhögve közli, továbbmehetsz!
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy agyvizsgáló (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Dalifi a Démonhercegnõ Mentális robbanás -50 PE (-5)111 (+0)191 Agyvizsgáló Agyvihar kudarc (-9)76 (-50)50
2. Dalifi a Démonhercegnõ Mentális robbanás -25 PE (-5)106 (-30)161 Agyvizsgáló Sz.áll.roncsolása -30 PE (-3)73 (-25)25
3. Dalifi a Démonhercegnõ Agyvihar -36 PE (-9)97 (+0)161 Agyvizsgáló Sz.áll.roncsolása kudarc (-3)70 (-25)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.) (+107% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hoppá, egyszercsak egy hatalmas, kék asztrállyuk keletkezik alattad, és zuhanni kezdesz lefelé. Itt csak úgy juthatsz vissza, ha pszi csáppal megfogózkodsz, és felhúzod magad!
[Pszi csáp próba 10-es küszöbre: sikeres] Kinyújtasz egy hosszú pszi csápot, és megfogózkodsz vele. Óvatosan húzod fel magad, és kikászálódsz az asztrállyukból. Egy pulzáló, éppen korhadó selyembõr. Tényleg furcsa, hiszen úgy tudtad, az asztráltérben nem tud elkorhadni. Persze egy felszíni varázstárgynak jobban örültél volna.
[86 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

be 13 meglátogatod a 13. épületet
Ellátogatsz a Pszionicisták Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ (3.52).
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1684 sebzést okoztál, és 450 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 75 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 444 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Dalifi a Démonhercegnõ, egy szénfekete szemû, karcsú mégis telt keblû, démoni szépségû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.52). Ez a 181. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (12) / 4.63
[2] IQ: 14 (16) / 6.63
[3] ügyesség: 9 / 2.31
[4] egészség: 12 / 11.43
[5] mágia: 18 (21) / 5.64
[6] gyorsaság: 8 (9) / 7.61
[9] Méret/ép: 190 (200) / 200
Min. méret: 150
Barlangméret: 190
PONTJAID
Varázspont: 235 / 22
Képességpont: 31 / 86%
Hõsi pont: 191 (8)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 18%
Galetki erõ: 925 / 436
Hírnév : 2163
Jóllakottság: 74%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 150 (1)
Galetki gyõzelmek: 95 (0)
Torzsz. csaták: 1321 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1108 (3)
Leölt torzszülött: 2030 (10)
Pszi csaták: 302 (2)
Pszi gyõzelmek: 254 (2)
Ájulások száma: 42 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: mentát (43)
Speciális képességeid:
+36 pszi támadó és védekezõ pont, GY +25 ÉP-t gyógyít, 53%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +5 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ájulj el egyetlen körben legalább háromszor, és még ugyanabban a körben gyere el a klánépületbe! 2.) Érj el 8-as álcázás szakértelmet! 3.) Hozz egy varázskövet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 22 (26) / 3.36 [15] regeneráció: 11 / 0.18 [17] vastag bõr: 26 (29) / 1
[18] tûzimmunitás: 9 (10) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 (4) / 1.80 [21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 10 / 0 [24] rezisztencia: 14 (19) / 0.09
[25] illat: 15 / 0 [26] lõfegyver: 5 / 0.09 [34] párbajozás: 8 / 0.95

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.69 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.57 [47] zárnyitás: 8 / 4.06
[48] mászás: 10 / 9.74 [49] rugalmasság: 4 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 9 / 5.54
[51] transzformáció: 10 / 0.22 [52] auraészlelés: 10 / 4.44 [53] ékszerészet: 6 / 0.39
[54] kereskedelem: 14 / 3.97 [55] szívósság: 12 / 1.44 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.65
[57] gyógynövények: 8 / 7.58 [58] nyomkeresés: 14 / 1.44 [59] vezetõkészség: 6 / 2.32
[60] pszi támadás: 14 (16) / 8.89 [61] pszi energia: 30 (31) / 22.94 [62] lopás: 3 / 0
[63] éberség: 10 / 0.76 [64] átokszórás: 4 / 0.45 [65] álcázás: 7 / 4.43
[66] lopakodás: 5 / 2.54 [67] régészet: 11 / 3.07 [68] zene: 5 / 1.25
[69] tanulás: 8 / 2.50 [70] idézés: 9 / 8.28 [71] javítás: 13 / 4.65
[72] építés: 12 (15) / 4.41 [73] felderítés: 10 / 2.93    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 1.39 [101] szakért.: 5 / 2.72     kõmûves kalapács
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.24      
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.22     a Kõ Kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 9 / 4.04 [130] agyvihar: 16 (18) / 1.04 [147] alkímia: 1 / 0.16
[42] csendvarázs: 4 / 0.06 [164] dermesztés: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 4 / 0.18
[37] egokínzás: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 10 / 3.86 [10] energiatüske: 7 / 0.06
[29] életszívás: 7 / 3.48 [152] felejtés: 4 / 0.24 [172] gázpajzs: 8 / 2.38
[17] gránitbõr: 7 / 4.09 [13] jégcsóva: 3 / 0.06 [15] jégpajzs: 7 / 2.30
[163] kineport: 3 (5) / 0.56 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.80
[158] láth. észlelése: 1 / 0 [162] mágikus csapda: 5 / 0.08 [129] mentális robbanás: 16 (18) / 0.78
[155] nagyobb erõpajzs: 20 / 1.96 [166] pengefal: 20 / 1.01 [133] pszi acéltorony: 7 (9) / 0.62
[128] pszi csáp: 8 (10) / 0.96 [171] savpajzs: 5 / 1.04 [131] sz.áll.roncsolása: 6 (8) / 2.68
[140] szellemkalapács: 30 / 11.72 [177] tudati kohézió: 14 (16) / 2 [132] tudati méreg: 3 (5) / 2
[16] tûzpajzs: 6 / 0.80 [14] vakító fény: 5 / 1 [170] villámpajzs: 3 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (60%): 171 savpaj 29 életsz 17 gránit 140 szelle 166 pengef 172 gázpaj 170 villá      


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kék-vörös atya 48/48 176% 195% 5 / 0.15 harcol
[2] elektromancer 64/64 176% 78% 3 / 0.87 harcol
[3] manapoid 52/0 173% 80% 2 / 0.32 megsemmisült
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 5

HARCI PROGRAMOD
1: pengefal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 100.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #70. Prioritás: 170.
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 85.
4: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #418. Prioritás: 110.
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #84. Prioritás: 95.
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #157. Prioritás: 95.
7: pengefal t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 105.
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #34. Prioritás: 105.
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 95.
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #71. Prioritás: 160.
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #88. Prioritás: 90.
12: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 150.
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #100. Prioritás: 115.
14: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #70. Prioritás: 180.
15: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 115.
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 90.
17: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #151. Prioritás: 90.
18: tûzlehelet használata ha ellenfeled #188. Prioritás: 100.
19: pengefal t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 105.
20: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 100.
21: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #145. Prioritás: 110.
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #188. Prioritás: 105.
23: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #188. Prioritás: 105.
24: tûzlehelet használata ha ellenfélen van 174. varázslat. Prioritás: 110.
25: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #110. Prioritás: 120.
26: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #134. Prioritás: 115.
27: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #144. Prioritás: 120.
28: savpajzs v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 120.
29: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 120.
30: pengefal t.var. ha ellenfeled #133. Prioritás: 120.
31: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 120.
32: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 120.
33: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 110.
34: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 85.
35: tûzlehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás: 100.
36: tûzlehelet használata ha ellenfeled #172. Prioritás: 120.
37: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 130.
38: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #220. Prioritás: 130.
39: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 120.
40: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 120.
41: ellenáll.megtörése v.var. ha ellf. 2. képessége 22 v. több. Prioritás: 130.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:150% ép:30%; PV 7 5 3 1; PSZ 65 52 53 73 59 47; HE 1; PT 3; PTA 129 3 3 3 3; I 30 3 20;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6226 23 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 4.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #416 (180. forduló), #217 (180. forduló), #481 (181. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gepárd kék köpenye (#15537) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a tökéletesség halotti maszkja (#21791)
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 1 a törpék nagy pajzsa (#6462) * 1 arany pszi váll-lap (#288)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 az angyalok zöld köntöse (#28151) 1 az ellenállás sárga öve (#28617)
1 bíbor láncing (#1032) 1 bõr mellvért (#1046) 1 csapdamester (#196)
2 csizma (#1120) 1 csontmaszk (#1092) 1 díszes köntös (#1153)
2 díszes köpeny (#1138) 2 ében láncing (#134) 1 ezüst láncing (#1033)
1 fejpánt (#1105) 2 fekete csizma (#1122) 1 jégöv (#180)
2 kék köpeny (#1137) 3 kerek pajzs (#1061) 1 könnyû láncing (#1031)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 köntös (#1150) 1 mellvért (#1045)
2 nagy pajzs (#1062) * 1 szent templomi maszk (#232) 2 utazóköpeny (#1136)
3 vándorcsizma (#1121) 1 villámöv (#172) * 3 Xantin aranyöve (#179)
1 Xantin ezüstöve (#174) 2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem keresztszimbóluma (#8413) * 1 a mentát gyöngye (#155) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
11524 arany (#1) 1 arany orgling fétis (#296) 1 asztrálgyöngy (#233)
1 az élet karikaszimbóluma (#5261) 1 bronz amulett (#1198) 1 csepp fülbevaló (#1256)
2 csontamulett (#1197) 1 díszes karkötõ (#1242) 138 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208) 1549 hamis arany (#809)
5 háromszögszimbólum (#1212) 2 karikaszimbólum (#1211) 1 karkötõ (#1240)
2 kõamulett (#1196) 1 kristályamulett (#130) 3 márványgyûrû (#1226)
3 orgling fétis (#269) * 1 ozin fülkarika (#211) 4 smaragd karkötõ (#592)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323) * 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 1 arany tárgyformázó (#724) 9 arany tóken (#764)
143 aranydukát (#437) 1 bûzlõ batyu (#528) 20 ezüst tóken (#763)
3 fakó csuha (#585) 12 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167)
1 garling kristály (#209) 2 idõkristály (#219) 1 kék kristály (#524)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 nekrofun medál (#513)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 orvosságos zacskó (#590) 2 õskõ (#8)
3 Urgod kémszeme (#533) 1 void gyémánt (#280)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 16 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a tökéletesség rövid tõre (#22002)
1 a tudós rövid tõre (#11652) * 1 a védekezés harci nyílpuskája (#4888) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 ében tündekard (#132) 1 fogazott kard (#1318) 1 görbekard (#1316)
2 hosszú íj (#1272) 1 hosszúkard (#1317) 1 kard (#1315)
* 1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271) 1 nyílpuska (#1285)
1 rövid tõr (#1302) 18 sziklarepesz (#13) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 14 csapdaészlelés itala (#65) 14 csótányláb (#25)
21 elfu moha (#33) 20 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
28 gyilkos boróka (#27) 10 hatalom kék itala (#58) 21 hónakkupók (#30)
3 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108)
15 kalmárok itala (#66) 8 kihívás itala (#68) 6 kincskeresés itala (#64)
30 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 29 mátekel gomba (#21)
26 mézfû (#29) 15 mitulen fû (#20) 12 muskil (#37)
4 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69) 1 pontosság itala (#72)
19 ragálygomba (#26) 20 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61)
23 sárkányvirág (#32) 13 sötét mák (#23) 9 szemani gomba (#36)
35 tejfonál (#28) 17 üvegcse (#14) 20 velparaj (#35)
8 waarkin (#38) 40 winropu moha (#22) 11 xita uborka (#39)
13 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
7 asztrálesszencia (#154) 13 barna manakõ (#149) 5 duzzadt xenópete (#479)
30 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
16 káoszkígyó pikkely (#230) 6 khazdar taréj (#268) 5 kõtroll szem (#274)
22 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165)
3 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480) 118 õsi relikvia (#17)
9 patkányfog (#270) 20 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
1 sárga gömb (#136) 2 smaragd esszencia (#229) 12 szójer csáprágó (#231)
3 xenó minta (#491) 4 xenópete (#278) 12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sav sárgaréz nyaklánca #26831 (5), vándorcsizma #1121 (1), a gyorsaság köpenye #3835 (4), a tudás nyaklánca #2080 (4), az ellenállás utazóköpenye #28586 (5), a regenerálódás márványamulettje #24599 (15), a tökéletesség malachitgyûrûje #21927 (12), az élet aranyozott fülbevalója #5308 (13), a tökéletesség vas lemezpáncélja #21701 (12), a sebezhetetlenség szöges pajzsa #19514 (18).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 drágakõ (#2), 1 óriási xenópete (#480), 1 void gyémánt (#280), 1 barbár lándzsa (#1331), 6 hamis arany (#809), 6 sziklarepesz (#13), 6 szójer csáprágó (#231), 1 xenópete (#278), 1 utazóköpeny (#1136).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 447 arany (#1), 4 fekete dukát (#218), 1 a tökéletesség vas lemezpáncélja (#21701).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A LEGENDÁK VÖLGYE
A Legendák Völgye egy rejtett szurdok a Hegy mélyén. Bizonyos idõnként itt találkoznak az intelligensebb (és kevésbé intelligens) torzszülött fajok vezetõi, hogy egyezségeket kössenek, vagy párbajra hívják egymást. Kissé rémisztõ, hogy a torzszülöttek már eljutottak arra a szintre, hogy szövetségbe képesek tömörülni a galetkik ellen. Ugyanakkor nincs vonzóbb és izgalmasabb dolog mint a Legendák Völgyében vadászni ezekre a fejedelmi vadakra. A Völgy felfedezése persze hétpecsétes titok. Csak a felsõ szintek galetki lordjai, a császár személyes barátai tudnak róla, õk vadásznak itt kedvükre a legendás ellenfelekre. Persze idõvel minden titok kiszivárog, így jutott a tudás a remete birtokába, és mint a rendszer egyik bomlasztó eleme, nem átallja továbbadni a titkot a többi galetkinek. Persze, ha a dolog mindenkihez eljutna, ha minden galetki tudna róla, akkor ez nem lenne többé titok, és a Hegy elitje azonnal tenne róla, hogy a magadfajta többé ne tehesse be a lábát erre a csodálatos helyre. Ezért a remete elõször megbizonyosodik, hogy megfelelõen intelligens vagy-e, rád bízhatja-e a Völgy helyének titkát. Ehhez elõször egy tesztet kell kiállnod, mely hasonlatos az Õsök Csarnokának feladványaihoz. Ha meglátogatod a remetét a BE 20 20 1 paranccsal, 5 TVP-ért, elmondja a feladványt.
A következõ fordulóban megfejtheted a feladványt a BE 20 20 {megoldás} paranccsal, 5 TVP-ért. Ekkor a remete elárulja, hol találod a Legendák Völgyének a bejáratát, és még egy igencsak fontos dolgot. Tudnod kell, hogy a Legendák Völgyében mindig vadászik egy galetki lord. Szolgáinak hadát a völgy bejáratánál hagyja, így észrevétlenül képtelenség bejutni. A remete azonban elmondja neked ennek a csapatnak a pontos összetételét, hogy megfelelõen fel tudj készülni. Így aztán nincs más dolgod, mint a Legendák Völgye: LV paranccsal odalopakodni a következõ fordulóban (ezt a BE 20 20 {megoldás} parancs kiadását követõ fordulóban teheted meg), és elpusztítani õket. Ez a parancs 60 TVP-be kerül. Ha végeztél velük, beléphetsz a völgybe, és te is vadászhatsz ott!
A Legendák Völgyében csak akkor vadászhatsz, ha a neves lények épp összegyûltek, ekkor a remete útmutatása alapján meg kell keresned a megfelelõ bejáratot. Csak bizonyos idõközönként nyílik erre lehetõség, attól függõen, hogy hogy boldogultál odabent:
- Ha a már a szolgák ellenében kudarcot vallottál, az LV parancsot újra kiadhatod a következõ fordulóban, és próbálkozhatsz ugyanazzal a csapattal, vagy ha akarod, a BE 20 20 1 paranccsal kérhetsz új rejtvényt.
- Ha az elsõ vagy második neves lényt nem tudtad legyõzni, már a következõ fordulódban kérhetsz új rejtvényt a remetétõl a BE 20 20 1 paranccsal.
- Ha az elsõ két neves lényt legyõzted, egy fordulót várnod kell, és csak utána adhatod ki a BE 20 20 1 parancsot.
- Ha mind a négy neves lényt legyõzted, akkor az LV parancs utáni harmadik fordulóban adhatod csak ki a BE 20 20 1 parancsot.
Példa:
A 200. fordulódban kiadod a BE 20 20 1 parancsot, a remete közli a rejtvényt. A 201. fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal megoldod. A 202. fordulódban kiadod az LV parancsot, de már a lord szolgái is kifognak rajtad. A 203. fordulóban kiadod az LV parancsot újra, ekkor legyõzöd a szolgákat, de az elsõ neves szörny kifog rajtad. A 204. fordulóban BE 20 20 1, a 205.-ben BE 20 20 {megoldás}, és a 206.-ban újabb LV, ahol ezúttal a negyedik neves szörnyet is legyõzöd. A következõ BE 20 20 parancsodat ekkor csak a 209. fordulóban adhatod ki legkorábban. Ha magát a rejtvényt nem sikerül megoldanod, próbálkozhatsz a következõ fordulódban, majd az utána következõben, amíg nem sikerül. Ha úgy gondolod, a feladatot nem tudod megoldani, a következõ körben kérhetsz új feladatot is a BE 20 20 1 paranccsal.
A remete segítségképp megemlíti, hogy a kaland során fontos, hogy hatalmas legyél. Szolgák, magas szívósság, méret mind mind segítenek. Ha a szívósság fejlesztésére nem fordítottál elég energiát, javasolja, hogy kísérletezz a szívósság italának elõállításával, amelyhez az olajon és porrá tört drágakövön kívül szükség lesz jelentõs mennyiségû lélekenergia feláldozására.
A remete végül megemlíti, hogy valahol a Legendák Völgyének mélyén rejtõzik egy titkos város is, tele ismeretlen legendás lényekkel, de odáig még a galetki lordok sem jutottak el, nemhogy egy hozzád hasonló ifjú.
Megjegyzések: a Legendák Völgyébe magaddal viheted a szolgáidat, és használhatsz feltételes gyógyítást. A Legendák Völgyének lényei kötõdnek kincseikhez, így ha annihilálsz egyet, vele együtt megsemmisülnek tárgyai is.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.