Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-05 20:21:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5729-25

Karakterszám: 5729 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 25 Játékhét: 32
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 390
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. feb. 7. 15h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2013. feb. 8.

E-mail!

TÉNYLEGUTOLSÓ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Nekromaca kiadott egy tk 51 3733 5729 0 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1844.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

dk 493 50 dobása 493. kalandnak
Rendben, 493. kaland törölve. Rendben, 50. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kno 100 11 16 5 100. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot bal mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 12. Elköltesz 5 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

h 8 25 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

le 207 3880 130 elrakod a 207. tárgyat
Leveszed a bronzmedált. Leveszed a gyorsaság nyakláncát. Leveszed a kristályamulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kf 3430 208 bekészíted a 3430. tárgyat
Felveszed a mágia nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

bb 3 5 11 több épület meglátogatása
[be 3:] Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) Üdvözöl egy õsz hajú galetki, aki hosszú szürke köpenyt visel, és csúcsos süveget. Kezében egy igazi fából faragott bot! A bot végén vörös drágakõ, tökéletesen simára csiszolt gömbfelülettel. Az öreg így szól hozzád:
- Már messzirõl láttam sugárzó mágikus aurádat. Ígéretes tehetségnek tûnsz! Az én nevem Magikluxin. Megtanítok neked egy varázslatot, ha megteszel nekem egy apró szívességet. - örömmel bólintasz. A mágus folytatja. - A szint egy távoli végében nemrégiben felfedeztem egy yeti barlangot, ahol egy egészen ritka növényféle, a fehér zuzmó terem! Sajnos, én nem igazán vagyok képzett a harcban, ezért nem tudok más megoldást, mint felbérelni valakit, aki bejut a barlangba, és hoz nekem a zuzmóból. Nos, mi a véleményed?
- Szívesen! - egyezel bele. (3. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 15 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 sziklaóriás (#164). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Az 1. katapulter céloz, és lõ rád. (5 ép-t sebzett.) Felemelve a kerek követ, a 2. katapulter rád lõ. (6 sebzést okozott.) Megrohamozod az 1. katapultert. Az 1. katapultert próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). Az 1. katapulter kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. katapultert. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (19 sebzés). A 2. katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%). Összegyûjtöd a "kincset": 4 kerek kõ. Ideje enni! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+30% jóllakottság.) A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 55 aranyat.

[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Érj el 10-es intelligenciát.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Klánunkban versengés folyik, hogy ki képes elõször a permanens elemi leheletet adó italok közül az összeset elõállítni. A vetélkedésben a a fiatal rendtagok is részt vesznek, persze csak a maguk módján. Fõzz ki kettõt a gázlehelet italából!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

h 14 2 20 21 27 14. tárgy használata
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Csodás! Az italnak lassan szép zöld színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 2 gázlehelet italát. [ld. enc.] Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

kf 3880 3430 207 bekészíted a 3880. tárgyat
Felveszed a gyorsaság nyakláncát. A mágia nyakláncát már bekészítetted korábban. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a bronzmedált be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

bb 11 20 több épület meglátogatása
[be 11:] Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Készíts el két gázlehelet italát!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: hallgató. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Lássuk, mennyire széleskörûek az ismereteid - számolj be a klánházban 60 különbözõ torzszülött fajról! (legalább ennyifélérõl legyen már enciklopédiád.)

[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete mosolya kissé rejtélyes.
- Ténylegutolsó, egy igen érdekes feladatom lenne számodra. A megbízóm egy torzszülött! - elszörnyedve lépsz hátra egyet. - Várj! A dolog nem annyira borzasztó. Egy felsõbb szintrõl ideköltözött gonosz banya kotyvaszt fõzeteket titokban, a kereskedõ megbízásáról. Persze a dolog teljesen titkos, és elvárom, hogy sem te, sem választott társaid ne beszéljenek róla, még akkor sem, ha nem vállaljátok el. A banya számára nehézséget okoz bizonyos komponensek beszerzése, mivel titokban kell mûködnie. Társaiddal együtt tehát gyûjtsetek össze 5 nordkristályt, 2 pirgamitot, 3 molad púpot, és 3 elektronitot. Ha megvan minden, jelentkezzetek a banyánál. (51. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

az 10974 tárgy azonosítása
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A káosz éjsötét pajzsa: értéke 207 arany. Hatása a képességeidre: +8% védekezés, -5% támadás, +2 hidegimmunitás, +2 gyorsaság, +4 méret.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

m 2 3 3434 3232 3434 3235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,3) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 2,4) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Üres szobába érkezel.
(M 1,4) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 1,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,4) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 2,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 3,5) A folyosó keletre visz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a fekete hólyagot. A fekete hólyag feléd rohan. A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. (9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! 11 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 3,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Nober városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 45 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Zangroz város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 73 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 60 százas lépés után érkezett meg Nober városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Zangroz érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 2,5) A folyosó nyugatra visz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 3,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Kimész a Csarnokból.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

m 2 3 1415 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,3) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 2,2) Északra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a húsevõ növényt. A húsevõ növény feléd rohan. A húsevõ növényt próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. (12 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (18 sebzés). A húsevõ növény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%). Viszed, ami mozdítható: egy húsevõ bibe és egy xenópete. [ld. enc.]
(M 1,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 24, 46, 73, 107, 150... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 2,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

m 4 1 2312 22222 3335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,1) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 5,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megközelíted a koreni sünt. Támadod a koreni sünt. Odacsapsz bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) A tûz csonttõrét forgatva támadsz. Mellé! Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). A koreni sün kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Támadod a kyeni vadászt. Odaütsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Meglengetve a tûz csonttõrét, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (17 sebzés). A kyeni vadász rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A kyeni vadász hörögve elterül.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ, 11 arany és egy hamis arany. A küzdelemben megéheztél. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+28 életpont.)
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez. Meghallgattak! (+1 max. varázspont.)
(M 7,1) A térkép szerint itt jobbra mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Veneza városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 65 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Homilon város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 36 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 67 százas lépés után érkezett meg Veneza városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Homilon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,2) A négy égtáj közül délt választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszatérsz szállásodra.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

k 3 291 438 kaland elvállalása
(3. kaland:) Hosszú ideig tart az út, míg végül elérkezel a yeti barlangjához. Húh, micsoda hideg van itt! És egyre hidegebb lesz. Szükséged van minimum 5-ös szintû jégpajzsra, ha nem akarsz csonttá fagyni. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégpajzsot. (-4 vp.)
Ezután óvatosan belépsz. A járat meredeken felfelé vezet. Jó darabig gyalogolsz. A jégpajzs elmúlik, mire elérsz a barlang végéhez, de ennyi idõt talán kibírsz a hidegben. Különben is, most más dolog miatt kell aggódnod: egy üvöltõ szörnyeteg emelkedik fel elõtted! Ellenfeled egy göthös yeti (#110).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a göthös yeti felé. Már ott is vagy! A göthös yeti odajön hozzád. Megtámadod a göthös yetit. Lesújtasz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A göthös yeti holtan terül el.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+50%). Viszed, ami mozdítható: egy yeti csont. Megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+23% jóllakottság.)
No, ez a csata sem izzasztott meg, hanem inkább megdermesztett... Most pedig lássuk azt a fehér zuzmót!
[Gyógynövények próba 4-es küszöbre: sikeres]
Némi keresgélés után rábukkansz a fehér zuzmóra. Ez az! Begyûjtesz egy adagot, és visszatész a varázslóhoz. A mágus örömmel tanítja meg neked az ellenáll.megtörése varázslatot! Boldogan távozol.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(291. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46) [aura: 2-es méretû 7-es szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a húsevõ növény felé. Már ott is vagy! A húsevõ növény máris elõtted terem! Megtámadod a húsevõ növényt. Odaütsz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. (10 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (21 sebzés). A húsevõ növény holtan terül el.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital, egy húsevõ bibe, 21 arany és egy hamis arany.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(438. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 15 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (371. kaland, összköltsége 10 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az albinó pókot. Az albinó pók feléd mozog. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével lesújtasz. Elhibáztad. Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Elrakod a zsákmányt, ami 19 arany és 2 hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 sötét mákot. Folytatod a lelet feltárását. Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.)
Ismét tanultál valamit: +1 gyógynövények; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (481. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (11 sebzést okozott.) Megindulsz az élõ cseppkõ felé. Már ott is vagy! Támadod az élõ cseppkövet. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (3 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. (3 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ hörögve elterül.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz, 16 arany és egy hamis arany. Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+20% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. És nicsak, végre találtál valamit: egy fehér gyógyital.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 25 ép-t. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Támadod az elektratont. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrét forgatva támadsz. Ez mellément. Bûzöd kellemetlen számára (17 sebzés). Az elektraton hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy elektronit, 17 arany és egy hamis arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy tõr.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+36 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling kutyát. Az orgling kutya máris elõtted terem! Megtámadod az orgling kutyát. Beversz egyet bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrét forgatva támadsz. Elkerülte. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (8 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Viszed, ami mozdítható: 15 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Errax-De-Lata, egy zölden foszforeszkáló szemû és hajú humanoid férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, a tolvaj fejpántja, az egyensúly gyûrûje, kék köpeny, khaldoran öv, suhanó csizma, fekete nadrág, a sebesség szimbóluma, a kígyó könnyû láncinge, az elektromosság kõamulettje, szivárvány karkötõ, kék gömb, a káosz teremtõjének fülbevalója, az elektromosság könnyû íja. Errax-De-Lata körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a vörös mösze. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

tk 51 3733 8717 51. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 3733 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415).

*** 1. KÖR *** A xenó atka irányába mozogsz. A xenó atka közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a xenó atkát. Odaütsz bal mancsoddal. Ez mellément. A tûz csonttõrével támadsz. (10 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés). A xenó atka rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenó atkát. Odaütsz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). A tûz csonttõrével támadsz. Mellétrafáltál. Szagodtól fuldoklik (15 sebzés). A xenó atka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 623 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 253 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ténylegutolsó, egy teljesen befejezettnek tekintett férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 25. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 1.50
[2] IQ: 7 (10) / 2.50
[3] ügyesség: 5 / 1.05
[4] egészség: 7 (8) / 3.46
[5] mágia: 6 (10) / 0.25
[6] gyorsaság: 8 (12) / 1.39
[9] Méret/ép: 74 / 64
Min. méret: 74
Barlangméret: 74
PONTJAID
Varázspont: 91 / 66
Képességpont: 21 / 22%
Hõsi pont: 29 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 231 / 135
Hírnév : 233
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 159 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 147 (11)
Leölt torzszülött: 194 (13)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (10)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +10% varázstárgy találására; 50%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 12 õsi relikviát. 2.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet! 3.) Olvass el egy õsi falfeliratot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [17] vastag bõr: 6 / 0.40 [25] bûz: 12 (14) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.40 [47] zárnyitás: 5 / 0.40
[48] mászás: 5 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.95 [52] auraészlelés: 2 / 0.15
[54] kereskedelem: 3 / 0.45 [56] varázsitalfõzés: 3 (7) / 0.40 [57] gyógynövények: 2 (4) / 0.10
[58] nyomkeresés: 3 / 0.20 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.05 [62] lopás: 5 / 0.15
[64] átokszórás: 3 / 0.30 [65] álcázás: 5 / 0.05 [66] lopakodás: 4 (6) / 0.65
[67] régészet: 7 / 1.25 [68] zene: 3 / 0.15 [69] tanulás: 3 / 0.45

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 12 / 0 [101] szakért.: 7 / 1.47      
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.08     a tûz csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:300% ép:10%; PV 5 8; PSZ 48 47; Csarnokban HO 0;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8717 20 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (7. épület), #51 (20. épület), #371 (25. forduló), #481 (25. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz éjsötét pajzsa (#10974) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 az elfek fejpántja (#10555)
1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106) 1 fejpánt (#1105)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 köntös (#1150)
1 köpeny (#1135) 1 mellvért (#1045) 1 pókcsatos öv (#173)
* 1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz márványgyûrûje (#29126) * 1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia nyaklánca (#3430) 1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) * 1 a szakács üstje (#192)
1 a szalamandra nyaklánca (#25930) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a torony karkötõje (#18340)
1 a villám karikaszimbóluma (#23711) 582 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 bronzmedál (#207) 51 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
20 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék gömb (#143)
1 kristályamulett (#130) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a tûz csonttõre (#22451) 1 csonttõr (#1301) 3 fogazott tõr (#6)
2 harci fejsze (#12) 8 kerek kõ (#11) 2 kés (#5)
1 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131) 3 sziklarepesz (#13)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 10 fehér gyógyital (#50)
2 gázlehelet itala (#57) 1 hõsiesség itala (#52) 1 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 1 óriásnövés itala (#60) 5 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 12 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161)
6 mandibula (#157) 3 nordkristály (#146) 9 õsi relikvia (#17)
2 pirgamit (#152) 1 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 154 arany (#1), 3 drágakõ (#2), 7 hamis arany (#809), 2 sötét mák (#23), 4 kerek kõ (#11), 2 húsevõ bibe (#151), 1 elektronit (#141), 2 gázlehelet itala (#57), 2 õsi relikvia (#17), 2 fehér gyógyital (#50), 1 yeti csont (#160), 1 xenópete (#278), 1 sziklarepesz (#13), 1 aranydukát (#437), 1 tõr (#1300), 1 liánvirág (#24).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 mátekel gomba (#21), 2 üvegcse (#14), 2 gyilkos boróka (#27), 1 óriási xenópete (#480), 2 mitulen fû (#20).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ARANYDUKÁT (437. TÁRGY)
Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az "aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges - nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.



GÁZLEHELET ITALA (57. TÁRGY)
A gázlehelet itala egy zöld színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a mérgezõ gáz leheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban. Megjegyzés: állítólag létezik egy olyan növény, amelyet, ha a lehelet italok bármelyikének kikeverésekor felhasználsz, akkor permanens hatású italt kaphatsz!



HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY)
A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához, ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!



VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY)
A möszék fajai benépesítik az asztrális teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb, legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.