Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Galetki lárva
Küldd el képeslapként!
Az ifjú galetkik fejlődésüknek első évében még nagyon fejletlenek, a legtöbb különleges tulajdonságot csak alapszinten ismerik. Van idejük ezalatt megtanulni, hogyan viseljék el kifejlett társaik lenéző pillantásait.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 16:37:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-24

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 24 Játékhét: 523
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 274
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2019. nov. 15. 3h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2019. nov. 16.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1491.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

hp 2 10 18 18 50 5 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

hf 22 10 11 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

kno 46 3 102 5 5 1 46. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 3!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

t 55 24 55. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
A szívósság igazi próbája: a szint visszataszító banyájával kell egy teljes órát töltened, barátságosan társalogni vele, sõt, még segítesz is neki a barlangja körüli munkákban.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

h 14 2 23 25 14. tárgy használata
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat. Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze. Tökéletes! Az ital lassan piros színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 2 db hõsiesség itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

h 52 3 52. tárgy használata
Óvatosan beszürcsölsz 3 hõsiesség italát. (+3 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]

m 2 4 4335 3 4 1122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 1,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 1,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 12 arany és egy görbekard.
(M 1,6) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 üveg festék és 9 vaspajzs 384 aranyért, míg egy másik alkalommal 6 üveg festék és 3 vaspajzs 303 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy üveg festék?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
Visszatérsz szállásodra.
(M 3,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 3,3) Északra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

tk 51 732 732 51. többszemélyes kaland
Elhagyod a labirintust. Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 51. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Rövid megbeszélést tartotok, megvizsgáljátok a térképvázlatot, amit a remete készített. Mindenki elmondja, szerinte mi lenne a legjobb megoldás.
[IQ-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Hosszas vita után megállapodtok benne, hogy a terv a következõ: benyomultok a boltba, és amíg lekötitek Ergon figyelmét, a tolvaj elcseni a kulcscsomóját. Behatoltok a házába, megkeresitek a relikviát, aztán usgyi! Nahát, ez tényleg nem valami bonyolult terv, nem is kellett olyan sokat gondolkodni hozzá. Nekiláttok a terv végrehajtásának. Elözönlitek a boltot, hangosan rikácsolva kérdezitek, hogy ez mennyibe kerül, az mennyibe kerül, és közben szidjátok mindennek a minõségét. Ergon ideges lesz, kiabál. Övén ott fityeg a kulccsomó!
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Lopás próba 8-as küszöbre: sikertelen] ismeretlen galetki megpróbálja észrevétlenül leemelni a kulcscsomót. Ergon elszörnyedve odafordul, és üvöltözni kezd, hogy tolvaj, tolvaj! Menekültök.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

k 21 11 247 kaland elvállalása
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz, a másikkal a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg, mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz a földre. Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe most pedig vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra! (életpontod maximális lett.) És kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel átnyújtja az egyensúly gyûrûjét. [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)

(11. kaland:) Ellátogatsz az akadémiára, és Iletki mestert keresed. Hamarosan elõkerül, és kitörõ örömmel fogad. Elõször is elhelyezi rád a különbözõ rejtõ mágiákat.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hamarosan kiderül, hogy az aurád nem képes befogadni az erõteljes mágiát! Még fejlõdnöd kell, ha készen akarsz állni erre a feladatra.

(247. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas bolhedor feléd rohan. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Meglengetve a pontosság csonttõrét, próbálsz lesújtani. (9 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Összegyûjtöd a "kincset": egy bolhedor szárny.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 9 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Brad Pityu, egy izmos, jóképû, önmagát táp-oló, halivúdi férfi. Tárgyai: díszes karkötõ, a bölcsesség halotti maszkja, karikaszimbólum, fekete csizma, a pankrátor bronzöve. Brad Pityu mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Brad Pityu finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Brad Pityu által meséltekbõl, megtudod, mi az az asztrálféreg. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Lord Madroch D'onely, egy magas, arányos testalkatú, kreolbõrû, zöldszemû, hosszú, fehér hajú, lófarkas férfi. Lord Madroch D'onely körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Lord Madroch D'onely sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a kemény bõrpáncél. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (470. kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a förtelemférget. A förtelemféreg máris elõtted terem! Megtámadod a förtelemférget. Lecsapsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A pontosság csonttõrével lesújtasz. (7 ép-t sebeztél). A förtelemféreg rád támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. El sem talált, haha. Szagától fuldoklasz. (-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a förtelemférget. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (13 ép-t sebeztél). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 4 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (231. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza feléd mozog. A jégmedúza irányába mozogsz. A jégmedúza rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (8 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Elrakod a zsákmányt, ami egy nordkristály.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

vd 25 vadászat
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a protolisk lárvát. A protolisk lárva feléd mozog. Megtámadod a protolisk lárvát. Lesújtasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). Meglengetve a pontosság csonttõrét, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél). A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Hmm, talán enni kéne. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+15% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt gyilkos boróka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók közelebb jön, hogy támadhasson. Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (3 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Megtámadod az albinó pókot. Lecsapsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével támadsz. (10 ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 3 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+13% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy katapulter (#33) [aura: 3-as méretû 5-ös szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. (7 ép-t sebzett.) Megrohamozod a katapultert. Megtámadod a katapultert. Felé ütsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Meglengetve a pontosság csonttõrét, próbálsz lesújtani. (3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a katapultert. Lesújtasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével támadsz. (4 ép-t sebeztél). A katapulter kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Elrakod a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 204 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 23 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 235 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 24. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1.08
[2] IQ: 8 / 1.12
[3] ügyesség: 4 / 0.70
[4] egészség: 4 / 0.12
[5] mágia: 3 / 0.29
[6] gyorsaság: 7 (8) / 0.74
[9] Méret/ép: 62 / 62
Min. méret: 58
Barlangméret: 67
PONTJAID
Varázspont: 27 / 16
Képességpont: 12 / 44%
Hõsi pont: 16 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 186 / 124
Hírnév : 128
Jóllakottság: 173%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 152 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 142 (6)
Leölt torzszülött: 163 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 / 1.07 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.15 [47] zárnyitás: 4 / 0.78 [48] mászás: 4 / 2.45
[52] auraészlelés: 2 / 0.25 [54] kereskedelem: 4 / 1.80 [55] szívósság: 2 / 0.72
[56] varázsitalfõzés: 3 / 0.76 [57] gyógynövények: 2 / 1.74 [58] nyomkeresés: 3 / 0.43
[66] lopakodás: 2 / 0.10 [67] régészet: 5 / 2.78 [69] tanulás: 6 / 3.41

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 8 / 0 [101] szakért.: 9 / 1.33 [102] vámpirizáció: 4 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 1.02     a pontosság csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[154] kisebb erõpajzs: 4 / 0.32        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 5 0 50; VI erõ:125% ép:30%; PV 5 3 8; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #7 (7. épület), #11 (4. épület), #51 (20. épület), #470 (24. forduló), #231 (24. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a szalamandra maszkja (#25840) * 1 az enyészet köntöse (#23200)

Ékszerek, kincsek
518 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 2 drágakõ (#2)
17 hamis arany (#809)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a pontosság csonttõre (#4451) 1 csonttõr (#1301) 2 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 4 kerek kõ (#11) 2 parittya (#10)
1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
3 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27) 5 liánvirág (#24)
3 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 11 mitulen fû (#20)
4 üvegcse (#14) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 2 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
2 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 21 arany (#1), 1 görbekard (#1316), 2 mátekel gomba (#21), 1 az egyensúly gyûrûje (#213), 1 bolhedor szárny (#15), 1 nordkristály (#146), 1 gyilkos boróka (#27), 2 kerek kõ (#11), 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 üvegcse (#14), 2 sötét mák (#23), 2 csótányláb (#25), 1 hõsiesség itala (#52).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY)
Egy kalandos életet élõ galetki sokszor kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány végtagod van.



ASZTRÁLFÉREG (53. PSZIONIKUS LÉNY)
Épphogy megkezded a pszionikus képességeid felderítését, és máris támadás ér az asztrális térbõl: az asztrálférgek apró teremtmények, nincs testük az anyagi síkon, tehát itt nem is sebezhetõek. Kizárólag pszionikus csata során pusztíthatóak el. Na végre, kiváló lehetõség pszi képességeid kipróbálására!



KEMÉNY BÕRPÁNCÉL (3. TÁRGY)
Aki ezt készítette, értette a munkáját: a legkiválóbb bõranyagot választotta, és a megfelelõ szerekkel kõkeményre cserzette. Ennek ellenére, aránylag kényelmes és egyszerû viselet, és a védettségedet 8%-al növeli (tehát fizikai támadással ennyivel kevesebb az esély mostantól, hogy eltalálnak). Sajnos, a kemény bõrpáncélban kicsit nehezebb mozogni, gyorsaságodat eggyel csökkenti. A kemény bõrpáncélt a KF 3 paranccsal öltheted magadra.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.