Karakterszám: |
5441 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
24 |
Játékhét: |
523 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
274 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2019. nov. 15. 3h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2019. nov. 16. |
|
E-mail!
SLY KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1491.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
hp 2 10 18 18 50 5 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellf.
18. képessége 5 v. kevesebb. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
hf 22 10 11 1 |
harci feltétel |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellf.
18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 10
alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
kno 46 3 102 5 5 1 |
46. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre
nõtt. Elköltesz 5 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó vámpirizáció
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod
speciális támadási módja 4. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a
mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a
mágia tulajdonságod most már 3!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
t 55 24 |
55. szakértelem tanulása 24 TVP-ért |
A szívósság igazi próbája: a szint visszataszító banyájával kell egy teljes
órát töltened, barátságosan társalogni vele, sõt, még segítesz is neki
a barlangja körüli munkákban.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
h 14 2 23 25 |
14. tárgy használata |
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat.
Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze.
Tökéletes! Az ital lassan piros színt ölt. Rövid próba után látod, hogy
ez 2 db hõsiesség itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
h 52 3 |
52. tárgy használata |
Óvatosan beszürcsölsz 3 hõsiesség italát. (+3 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
m 2 4 4335 3 4 1122 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 1,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 1,5) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A fal mellett megpillantasz
egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma:
12 arany és egy görbekard.
(M 1,6) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy szellem materializálódik
elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt,
amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben
3 üveg festék és 9 vaspajzs 384 aranyért, míg egy másik alkalommal 6 üveg
festék és 3 vaspajzs 303 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet
egy üveg festék?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
Visszatérsz szállásodra.
(M 3,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 3,3) Északra mész. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
tk 51 732 732 |
51. többszemélyes kaland |
Elhagyod a labirintust. Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 51. többszemélyes
kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Rövid megbeszélést tartotok, megvizsgáljátok a térképvázlatot, amit a remete
készített. Mindenki elmondja, szerinte mi lenne a legjobb megoldás.
[IQ-összeg
próba 20-as küszöbre: sikeres]
Hosszas vita után megállapodtok benne, hogy a terv a következõ: benyomultok
a boltba, és amíg lekötitek Ergon figyelmét, a tolvaj elcseni a kulcscsomóját.
Behatoltok a házába, megkeresitek a relikviát, aztán usgyi! Nahát, ez tényleg
nem valami bonyolult terv, nem is kellett olyan sokat gondolkodni hozzá.
Nekiláttok a terv végrehajtásának. Elözönlitek a boltot, hangosan rikácsolva
kérdezitek, hogy ez mennyibe kerül, az mennyibe kerül, és közben szidjátok
mindennek a minõségét. Ergon ideges lesz, kiabál. Övén ott fityeg a kulccsomó!
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Lopás próba
8-as küszöbre: sikertelen] ismeretlen galetki megpróbálja észrevétlenül
leemelni a kulcscsomót. Ergon elszörnyedve odafordul, és üvöltözni kezd,
hogy tolvaj, tolvaj! Menekültök.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
k 21 11 247 |
kaland elvállalása |
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz
a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és
már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan,
nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os
küszöbre: sikeres]
Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de
nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére.
Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló
karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál.
Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az állványtól.
Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség
próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a
karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó
szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához
rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és
a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres]
Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz,
a másikkal a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg,
mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû
munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz
a földre. Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe most pedig vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra!
(életpontod maximális lett.) És kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel
átnyújtja az egyensúly gyûrûjét.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(11. kaland:) Ellátogatsz az akadémiára, és Iletki mestert keresed. Hamarosan
elõkerül, és kitörõ örömmel fogad. Elõször is elhelyezi rád a különbözõ
rejtõ mágiákat.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hamarosan kiderül,
hogy az aurád nem képes befogadni az erõteljes mágiát! Még fejlõdnöd kell,
ha készen akarsz állni erre a feladatra.
(247. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet
valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Mászni
kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A szárnyas
bolhedor feléd rohan. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Kimeresztve, elõre
suhintasz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Meglengetve a pontosság
csonttõrét, próbálsz lesújtani.
(9 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor
rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(11 ép-t sebeztél).
A szárnyas bolhedor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+27%). Összegyûjtöd a "kincset": egy bolhedor szárny.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 9 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A szomszédos
sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Útközben
észreveszel egy
mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Brad Pityu, egy izmos, jóképû, önmagát táp-oló, halivúdi férfi.
Tárgyai: díszes karkötõ, a bölcsesség halotti maszkja, karikaszimbólum,
fekete csizma, a pankrátor bronzöve. Brad Pityu mosolyogva tessékel beljebb,
és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt!
Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Brad Pityu finomságai már a földre
terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Étkezés után az erõsebb
torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról,
melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége
lehet egy másodlagos támadási formára... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Brad Pityu által meséltekbõl, megtudod, mi az az asztrálféreg.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Némi válogatás után
elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Lord Madroch D'onely, egy magas, arányos
testalkatú, kreolbõrû, zöldszemû, hosszú, fehér hajú, lófarkas férfi. Lord
Madroch D'onely körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet
a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához
te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos
társalgás folyik. Kiderül, hogy Lord Madroch D'onely sok dologról ugyanúgy
gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Bár még szívesen maradnál,
de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a kemény bõrpáncél.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Nem is sejted,
hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást,
ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz
az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a
hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott?
(470. kaland, összköltsége 20 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak,
vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy förtelemféreg
(#27).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a förtelemférget. A förtelemféreg máris elõtted
terem! Megtámadod a förtelemférget. Lecsapsz jobb karmoddal.
(12 ép-t
sebeztél). A pontosság csonttõrével lesújtasz.
(7 ép-t sebeztél). A förtelemféreg
rád támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. El sem talált, haha. Szagától
fuldoklasz.
(-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a förtelemférget. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(13 ép-t sebeztél). A förtelemféreg
halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra
robban.
4 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod
egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól
õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de
amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod
magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy meredek sziklafal mellett
haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A
levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé!
Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni.
(231. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után
találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza feléd mozog. A jégmedúza irányába mozogsz. A
jégmedúza rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(8 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(8 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül.
Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy nordkristály.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely
egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz,
de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Hosszú ideig mászkálsz,
és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled
egy protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a protolisk lárvát. A protolisk lárva feléd
mozog. Megtámadod a protolisk lárvát. Lesújtasz jobb karmoddal.
(18 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-3 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). Meglengetve
a pontosság csonttõrét, próbálsz lesújtani.
(8 ép-t sebeztél). A protolisk
lárva rád támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád.
(7 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(11 ép-t sebeztél).
A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4
ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Hmm, talán
enni kéne. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+15% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz
utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet,
a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megpillantasz egy másik
vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás
közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Valamiben megakad
a szemed. Nocsak, itt
gyilkos boróka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók közelebb jön, hogy támadhasson. Az albinó pók
irányába mozogsz. Az albinó pók rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(3 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Megtámadod az albinó pókot. Lecsapsz
jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság
csonttõrével támadsz.
(10 ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül.
Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 3 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami egy õskõ. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes
falatokat. (+13% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó
barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel
fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeled egy katapulter (#33) [aura: 3-as méretû 5-ös szintû
jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter.
(7 ép-t sebzett.) Megrohamozod
a katapultert. Megtámadod a katapultert. Felé ütsz jobb karmoddal.
(16
ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Meglengetve a pontosság csonttõrét,
próbálsz lesújtani.
(3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a katapultert. Lesújtasz jobb karmoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével támadsz.
(4 ép-t
sebeztél). A katapulter kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
Elrakod a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 204 sebzést okoztál, és
41 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 23 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
235 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 24. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 1.08 |
[2] IQ: |
8 / 1.12 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.70 |
[4] egészség: |
4 / 0.12 |
[5] mágia: |
3 / 0.29 |
[6] gyorsaság: |
7 (8) / 0.74 |
[9] Méret/ép: |
62 / 62 |
Min. méret: |
58 |
Barlangméret: |
67 |
|
|
Varázspont: |
27 / 16 |
Képességpont: |
12 / 44% |
Hõsi pont: |
16 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
7% |
Galetki erõ: |
186 / 124 |
Hírnév : |
128 |
Jóllakottság: |
173% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
152 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
142 (6) |
Leölt torzszülött: |
163 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 / 1.07 |
[15] regeneráció: |
8 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.15 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.78 |
[48] mászás: |
4 / 2.45 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.25 |
[54] kereskedelem: |
4 / 1.80 |
[55] szívósság: |
2 / 0.72 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.76 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.74 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.43 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.10 |
[67] régészet: |
5 / 2.78 |
[69] tanulás: |
6 / 3.41 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
8 / 0 |
[101] szakért.: |
9 / 1.33 |
[102] vámpirizáció: |
4
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 1.02 |
|
|
a pontosság
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 0.32 |
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél
van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 5 0 50;
VI erõ:125% ép:30%;
PV 5 3 8;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #7 (7. épület), #11 (4. épület),
#51 (20. épület), #470 (24. forduló), #231 (24. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a szalamandra maszkja (#25840) |
* |
1 az enyészet köntöse (#23200)
|
Ékszerek, kincsek |
|
518 arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
2 drágakõ (#2) |
|
17 hamis arany (#809) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a pontosság csonttõre (#4451) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 fogazott
tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
2 parittya (#10) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
5 liánvirág (#24)
|
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
11 mitulen
fû (#20) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
2 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 21 arany (#1), 1 görbekard (#1316),
2 mátekel gomba (#21), 1 az egyensúly gyûrûje (#213), 1 bolhedor szárny
(#15), 1 nordkristály (#146), 1 gyilkos boróka (#27), 2 kerek kõ (#11),
1 õskõ (#8).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 üvegcse (#14), 2 sötét mák
(#23), 2 csótányláb (#25), 1 hõsiesség itala (#52).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY) Egy kalandos életet élõ galetki sokszor
kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos
aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet
kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot
add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány
végtagod van.
ASZTRÁLFÉREG (53. PSZIONIKUS LÉNY) Épphogy megkezded a pszionikus képességeid
felderítését, és máris támadás ér az asztrális térbõl: az asztrálférgek
apró teremtmények, nincs testük az anyagi síkon, tehát itt nem is sebezhetõek.
Kizárólag pszionikus csata során pusztíthatóak el. Na végre, kiváló lehetõség
pszi képességeid kipróbálására!
KEMÉNY BÕRPÁNCÉL (3. TÁRGY) Aki ezt készítette, értette a munkáját: a
legkiválóbb bõranyagot választotta, és a megfelelõ szerekkel kõkeményre
cserzette. Ennek ellenére, aránylag kényelmes és egyszerû viselet, és a
védettségedet 8%-al növeli (tehát fizikai támadással ennyivel kevesebb
az esély mostantól, hogy eltalálnak). Sajnos, a kemény bõrpáncélban kicsit
nehezebb mozogni, gyorsaságodat eggyel csökkenti. A kemény bõrpáncélt a
KF 3 paranccsal öltheted magadra.