Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csókmágia
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 18:52:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4660-47

Karakterszám: 4660 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 47 Játékhét: 60
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1539
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. máj. 8. 15h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2018. máj. 9.

E-mail!

SOL INVICTUS KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Snick beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig 33 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól a 15031. szövetség tagja vagy.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Jószerencse 1 legenda pont árán megvásárolta a rubin relikformázót a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi Cheetah, a huncut 2 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Snick 2 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Agresszivi 1 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3828.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 8.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Gommarion felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

be 14 meglátogatod a 14. épületet
Elmész a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Ölj öt kisebb agyszívót.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Nemrégiben, a Mélyedésben egy, már kihaltnak hitt torzszülött fajt fedeztünk fel. Szeretnénk, ha ez a faj kihalt is maradna, ellenkezõ esetben a munkánk hiábavaló. Gondoskodj róla, hogy az ember nevû torzszülöttnek írmagja se maradjon! (27-es Klánkaland.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

b 4 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 121.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

kno 9 8 49 10 9. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a méreted növelésére (+4 méret). Elköltesz 10 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

t 6 32 6. szakértelem tanulása 32 TVP-ért
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Godzilla, egy nyakában cápafog nyakéket viselõ, pikkelyes férfi. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. Felszerelése: ében nyílpuska, a tûz kõamulettje, roxati üvegszem, az egyensúly gyûrûje, a tûz fogazott kardja, suhanó csizma, a tûz malachit karkötõje, a hatalom halotti maszkja, Xantin ezüstöve, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség malachit karkötõje, a tökéletesség vaspajzsa, a sün kõamulettje, ozin fülkarika, a bûz sárgaréz nyaklánca. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Godzilla már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Haarald, egy hatalmat sugárzó tekintetû, tüsi hajú, kék szemû, rozsdabarna bõrû férfi. [aura: 4-es csábmosoly.] A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete csizma, csillogó fejpánt, az angyalok utazóköpenye, bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, az egészség malachit karkötõje. Így üdvözlöd: "Örök vesztes vagy, apafej." Õ rögvest kontrázik: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Jól odamondasz neki: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Õ rögvest kontrázik: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Jól odamondasz neki: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Nem késik a válasszal: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Haarald volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Fixxer, egy erõteljes testalkatú, kissé büdös, de jóvágású, sunyi tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az elefánt nehéz nyílpuskája, a gyõzelem díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a sólyom csepp fülbevalója, a szellemek fekete csizmája, a túlélés rövid tõre, az elfek kõamulettje, az egészség gyûrûje, a tûz zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, a Kõ Kardja, a ragadozó csontamulettje, Rogan karkötõje, Xantin ezüstöve, kék gömb, a bérmágus díszes karkötõje, ozin fülkarika, a ragadozó vas lemezpáncélja, a sün vaspajzsa, a hatalom rubinja. Elsõ mondatod: "Piszkos a körmöd!" Nem késik a válasszal: "Te göthös hernyó!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Azonnal visszavág: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Azonnal visszavág: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

m 8 4 3332 2214 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8,5) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez. Meghallgattak! (+1 méret.)
(M 8,6) A folyosó délre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 8,7) A délre vezetõ folyosót követed. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 9,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,6) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Üres szobába érkezel.
(M 7,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

k 14 221 361 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (14. kaland:) - Megkezded hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken nyomulsz, amit a nyomok tanulsága szerint a torzszülöttek is elkerülnek. Végül megpillantod azt a jellegzetes repedést, amin át kéne préselned magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod. Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust, lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [22 életpontot sebzõdsz.]
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a vérszívó arloth létrehoz egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth közelebb jön, hogy támadhasson. A vérszívó arloth rád támad. Beléd próbál marni fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!

(221. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(361. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. A helyszín, ahová érkezel, bûzlik a mágiától. Egy meghatározhatatlan alakú, szürkés ködként lebegõ entitást pillantasz meg. Hamarosan ráébredsz, hogy ez a lény, akinek valószínûleg egyetlen feladata, hogy megakadályozza a továbbjutásodat, immúnis szinte mindenfajta támadásra. Egyetlen sebezhetõ dolog, amivel biztosan rendelkezik, a tudata. Esetleg egokínzással kellene próbálkoznod! (min. 4-es szinten.) A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 49 vadászat
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Nocsak, mit találtál! 2 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány odajön hozzád. Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gigaöklöt. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a rovarsámánt. Támadod a rovarsámánt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Ezt most megúsztad. Megtámadod a rovarsámánt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (42 ép-t sebeztél). A rovarsámán hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+68%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a mágia köpenye, egy drágakõ, 28 arany és egy hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

vd 49 vadászat
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68) [aura: 2-es méretû 12-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos feléd mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (44 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a csontváz harcost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (41 ép-t sebeztél). A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 35 arany és 2 hamis arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

vd 49 vadászat
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kõzúzót. A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzót próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (44 ép-t sebeztél). A kõzúzó hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+42%). Elrakod a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

vd 49 vadászat
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg katona felé. Már ott is vagy! A quwarg katona odajön hozzád. Támadod a quwarg katonát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (47 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés). A quwarg katona rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Elõre szúr bal karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg katona téged támad. Csáprágójával mar. (7 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A quwarg katonát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A quwarg katona kileheli lelkét.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

vd 49 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 343 sebzést okoztál, és 89 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 263 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sol Invictus, egy fehéren izzó szemû, szigorú tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 47. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (12) / 4.61
[2] IQ: 8 / 3.02
[3] ügyesség: 7 (9) / 0.65
[4] egészség: 8 / 2.38
[5] mágia: 6 / 2.35
[6] gyorsaság: 12 / 6.06
[9] Méret/ép: 121 / 121
Min. méret: 113
Barlangméret: 121
PONTJAID
Varázspont: 73 / 73
Képességpont: 16 / 26%
Hõsi pont: 39 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 349 / 229
Hírnév : 524
Jóllakottság: 137%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 351 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 326 (4)
Leölt torzszülött: 417 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: felderítõ (11)
Speciális képességeid:
+4 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Hajtsd végre a 27-es Klánkalandot (KK 27)! (összesen 30 TVP-t igényel) 3.) Ölj meg öt kõzúzót! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 21 (25) / 4.20 [15] regeneráció: 21 (23) / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.60 [19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0.20 [20] savimmunitás: 1 (2) / 0.72
[21] elkt.immunitás: 1 (2) / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [25] bûz: 5 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.50 [47] zárnyitás: 4 / 0.84 [48] mászás: 6 / 1.21
[49] rugalmasság: 5 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.30 [52] auraészlelés: 2 / 0.57
[53] ékszerészet: 2 / 0.05 [54] kereskedelem: 3 / 1.69 [55] szívósság: 3 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 3 / 0.05 [57] gyógynövények: 3 / 1.75 [58] nyomkeresés: 6 (8) / 2.23
[59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.05 [64] átokszórás: 6 (8) / 2.85 [65] álcázás: 5 / 0.30
[66] lopakodás: 5 / 0.35 [68] zene: 6 / 2.70 [69] tanulás: 8 / 1.69
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 6 / 1.20    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 (8) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 1.94 [102] energiaszívás: 4 / 0  
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 5 / 2     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[22] villámsújtás: 4 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 22 villá                  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 25; VI erõ:140% ép:35%; PV 4 3 5 8; PSZ 69 65 54 48 47 68; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #361 (46. forduló), #350 (42. forduló), #267 (44. forduló), #400 (44. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 4660.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség köntöse (#17800) 1 a mágia köpenye (#3385) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a sün halotti maszkja (#24941) * 1 a tûz csizmája (#22270) 1 az angyalok csatos öve (#28166)
1 az erõ utazóköpenye (#1586) 2 csizma (#1120) 1 maszk (#1090)
1 pikkelyvért (#1015) 18 törpe pikkelyvért (#4) 1 vassisak (#1076)
1 Xantin bõröve (#169) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a jég kõamulettje (#22796) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a pontosság márványgyûrûje (#4376)
1 a sólyom csontamulettje (#29547) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
1 amulett (#1195) 1643 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 57 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225)
83 hamis arany (#809) 2 kék gömb (#143) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 garling kristály (#209) 4 kötél (#128)
17 Krónika (#783) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 mandolin (#19)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a tûz csonttõre (#22451) 1 barbár lándzsa (#1331) 2 csonttõr (#1301)
5 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316) 10 harci fejsze (#12)
1 kard (#1315) 16 kerek kõ (#11) 4 kés (#5)
8 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 4 fehér gyógyital (#50)
3 gyilkos boróka (#27) 2 hónakkupók (#30) 6 liánvirág (#24)
9 mátekel gomba (#21) 4 mézfû (#29) 9 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26) 8 sötét mák (#23)
5 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 5 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
12 bolhedor szárny (#15) 3 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141)
5 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157)
3 molad púp (#16) 5 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 7 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó díszes fejpántja #20006 (9), a tûz bõr mellvértje #22196 (8), a sün fülbevalója #25105 (2).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 38 arany (#1), 2 winropu moha (#22), 4 hamis arany (#809), 10 drágakõ (#2), 1 a mágia köpenye (#3385), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY)
A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny, még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel, csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek õrzését bízzák rá.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.