Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-16 20:12:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4583-124

Karakterszám: 4583 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 124 Játékhét: 538
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 283
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 23. 12h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 24.

E-mail!

CSEPPKÕCSÁP KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+7% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: lemúr köpeny (#805), teleporter (#789), teleporter (#789), lemúr köpeny (#805), teleporter (#789), teleporter (#789), Szívkeresõ (#806), harcosok talizmánja (#807), Szívkeresõ (#806), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), xenomorf csuklópánt (#498).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

az 16122 13347 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. A sas hosszú íja: értéke 195 arany, a sebzése 2D5+2. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +9% támadás ezzel a fegyverrel, +3 egészség. A sebesség csontamulettje: értéke 187 arany. Hatása a képességeidre: +3 ügyesség, +2 gyorsaság.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 14!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

h 8 15 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

h 210 152 210. tárgy használata
Elnyeled a varázskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen felejtés varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

kno 1 1 1. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 12!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

k 8 99 kaland elvállalása
(8. kaland:) Mit veszthetsz? Hiszen a kísérlet egyszer kudarcot vallott, másodjára már biztosan jobban fog sikerülni. Jelentkezel az akadémián, hogy vállalod a segédséget. Láthatóan nagyon örülnek neked, talán mégsem tolongtak a jelentkezõk. Hmmm... Most már késõ visszakozni. Ahogy gondoltad, a terem közepén, az átlátszó gömbben kell elhelyezkednek. A kísérletet vezetõ tudós, Kíváncsi Rotuand elmagyarázza, hogy egyfajta katalizátorként fognak felhasználni, nagy töménységû lélekenergia fókuszálása során. Arról is biztosít, hogy nem eshet bajod. Vajon ezt mondták az elõzõ jelentkezõnek is?
Beállsz a gömb közepére, míg a tudósok odakint készülõdnek. Kissé vacog a fogad, amikor megkezdõdik a kísérlet.
[Mágia próba 13-as küszöbre: sikeres]
Koncentrálsz, és kontrollálod a beléd áramló és rajtad átfolyó energiákat. Érzed, hogy a lélekenergia csomókban gyûlik körülötted, ki-be áramlik a pórusaidon. Módosítod a szervezetedet, hogy az áramlás szabadabb legyen.
[Transzformáció próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Kitágulsz, az energia áramlását szabadon vezetõ csatornává válsz. A tudósok feszült arccal figyelnek, Kíváncsi Rotuand biztatólag biccent feléd. Úgy tûnik, egyenlõre minden jól halad! Hirtelen erõteljes fájdalmat érzel. [50 életpontot sebzõdsz.] A tudósok rémülten néznek egymásra, de te sokkal rémültebb vagy. A kísérlet azonban folytatódik! Koncentrálsz, hogy irányítani tud a körülötted egyre vadabbul tomboló mana- és lélekenergia vihart.
[Transzformáció próba 8-as küszöbre: sikeres]
Az erek kidagadnak a homlokodon, az izzadság patakokban folyik rajtad. Nem mersz lenézni, hogy a testeden levõ elváltozásokat lásd, de a tudósok némelyike nagyon aggódó pillantást vet rád. Egyszercsak hangos reccsenés hallatszik. [60 életpontot sebzõdsz.] Már majdnem elájulsz a fájdalomtól! Hirtelen azonban a fájdalom megszûnik, légiesen könnyûnek érzed magad. A következõ pillanatban minden elsötétül körülötted. Amikor magadhoz térsz, a tudósok körülötted nyüzsögnek, gratulálnak. Valami furcsát érzel: nocsak, veszed észre a válladra pillantva, izmaid megnagyobbodtak! (+1 erõ.) Láthatóan, a tudósoknak is tetszik az eredmény. No persze, gondolod megvetõen, ahhoz képest, ami lélekenergia itt elfolyt, ennél többet is el lehetett volna érni, kevesebb kockázattal! Na mindegy, kéred a jutalmadat.
Kíváncsi Rotuand elkerekedett szemmel néz rád, majd a megdagadt izmokra mutat.
- Itt a jutalmad, barátom! Hihetetlen ajándékban volt részed, de mi is hálásak vagyunk a közremûködésért. Ha újabb feladatra vágysz, bátran keresd fel az akadémiát! (+1 hõsiesség pont.) A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+72 életpont.)

Elõvarázsolsz a zsebedbõl egy hatalmas bukszát, és Troy ölébe ejted.
- Elnézést, mester, de annyira magával ragadott a története, hogy elfeledkeztem a legalapvetõbb dologról! Minden bárdot jutalmaznia kell a hallgatóságnak, és én ezt már sok sok alkalom óta elfelejtettem, úgyhogy most igyekszem bepótolni! - riadtan vársz, félve, hogy Troy elutasítja az ajándékot, vagy megharagszik rád. Õ azonban csak felnevet, megemeli a bukszát, megrázza, és azt mondja:
- Jó súlyos, igazán nagylelkû vagy! De tudod, a történetet nem a pénzért mesélem. - aztán további magyarázat nélkül a bukszát a zsákjába süllyeszti, és folytatja ott, ahol elõzõ nap abbahagyta.
- Énoszi Wart másnap este ott várt Rintelki Anatorra, a torony kapujában. Amikor a fiú megérkezett, izgattottan tessékelte beljebb. Ismét ugyanabba a kis szobába vezette, ezúttal azonban már várt ott valaki - egy másik mágus. A fekete szembogarú, magas homlokú, fülek nélküli varázsló elsõ pillantásra igen ijesztõ látványt nyújtott Anator számára.
- Fekete Yantarin, a barátom. Tökéletesen megbízhatunk benne - mondta Énoszi Wart. Anator tétován kezet nyújtott, Yantarin határozottan megrázta és fejet hajtott.
- Fiatalember, fogadja elismerésemet a helytállásért, amit ezen szörnyû események során tanúsított! Énoszi Wart mindenrõl beszámolt nekem, és most együtt keressük a megoldást a helyzetre.
Wart ezzel átvette a szót.
- Talán a leglogikusabb lépés az lenne, ha az egész helyzetet a fõmágus, és vagy a helytartó, esetleg közvetlenül a császár elé tárnánk. Azonban van itt valami, ami óvatosságra int. Amit az Ellenséggel kapcsolatban eltitkolt dokumentumokról meséltél... Igencsak rejtélyes dolog. Utánanéztem, és sajnos én nem találtam meg ezeket a feljegyzéseket, csak halvány utalásokat. Tehát lehet, hogy ezt csak a remete találta ki. De aztán az õ halála, és amit elõzõ nap tapasztaltál. Nem hiszem, hogy népünkbõl bárki az Ellenség ügynökének kezére játszana, hiszen ez teljességgel értelmetlen lenne, nem is szólva arról, hogy lehetetlen, az Ellenséggel és teremtményeivel még senki nem volt képes kommunikálni. De minden eshetõségre fel kell készülnünk, és vannak jelek, amik arra utalnak, az eseményeknek többféle, logikus magyarázata is lehet. Anator, jól figyelj. Szeretném, ha együtt visszamennénk a remetéhez, meg oda, ahol a renegátot találtad. Használd a képességet. Próbáljunk az ügynök nyomára bukkanni. Félelmetes ellenfél lehet, és nem is hiszem, hogy el tudjuk pusztítani, de ha csak rábukkanunk a búvóhelyére, az óriási elõrelépés lenne a kutatásunkban. Persze túl sok itt a HA. Eljött tehát a cselekvés ideje, keress fel minket, ha felkészültél.
Troy történetét hallgatod, és közben elmerengve nézel magad elé. Vajon te mit tettél volna Anator helyében? Kicsit bánod is, hogy nem te vagy a történet fõhõse, óriási kaland az egész, ugyanakkor igencsak kétséges a kimenetele. A bárd látja, hogy elkalandoztál, és abbahagyja a történetet.
- Úgy látom, eleget hallottál mára, hogy este lefekvés elõtt arról fantáziálj, vajon hogyan folytatódhat a történet. Ez egyáltalán nem baj, sõt! Talán eljön a nap, amikor a történetet te folytatod, vagy fejezed be. - ezzel rád kacsint, és feláll. - Holnap ugyanitt, ugyanilyenkor!
Elbúcsúztok egymástól. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

m 12 1 812 2 8 2232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,1) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 12) A legközelebbi feladat megoldásánál 12 lesz a válaszod.
(M 13,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Tudjuk, hogy egy ízben 3 tehemót mancs és 2 üveg festék 48 aranyért, míg egy másik alkalommal 5 tehemót mancs és 8 üveg festék 108 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy tehemót mancs?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [12] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 14,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 49 arany és a kobra bíbor láncinge.
(M 15,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A quwarg harcos Ménkût rohamozza. Ménkû elindul a quwarg harcos felé. Fortyogó a quwarg harcos felé mozog. A quwarg harcos és Ménkû egymással harcolnak. Fortyogó a quwarg harcost támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megközelíted a quwarg harcost. Támadod a quwarg harcost. Lecsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (41 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (37 ép-t sebeztél). A quwarg harcos holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 4/0, Ménkû: 1/10.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 12%. Viszed, ami mozdítható: 34 arany és egy hamis arany. Fortyogó táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 15,2) Merre tovább? Délre! Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös méretû 7-es szintû bal csáp.] és egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A csúf gusztustalanság Fortyogó irányába megy. A quwarg harcos megközelíti Ménkût. Ménkû a quwarg harcos felé mozog. Fortyogó a csúf gusztustalanság irányába megy. A csúf gusztustalanság és Fortyogó egymással harcolnak. A quwarg harcos és Ménkû egymással harcolnak. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a csúf gusztustalanságot. A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (52 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság holtan terül el. A quwarg harcos és Ménkû egymással harcolnak. Ménkû hörögve elterül. Fortyogó választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A quwarg harcost próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. Fürgén elhajolt. A quwarg harcos téged támad. Elõrehajolva marni próbál. Mellétrafált a balfácán. Feléd döf bal karmával. Elhibázta. Fortyogó a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 209 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 25/20, Ménkû: 2/50.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 24% jut. Viszed, ami mozdítható: egy fekete csizma, 49 arany és 3 hamis arany. Fortyogó táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 16,2) A folyosó keletre visz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

m 3322 3334 4335 10 1 8 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,3) Merre tovább? Délre! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 16,4) Merre tovább? Délre! A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy polipfej alomban csak nõstény polipfej született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 17 mázsa denevért és pókot, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 12 mázsa denevért és pókot. Ezek a falánk lények tehát összesen 7320 mázsa denevért és pókot pusztítottak el. Hány polipfej volt egy alomban?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 17,4) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 18,4) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Üres szobába érkezel.
(M 18,5) A folyosó délre tart. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 18,6) Déli irányba folyatod utadat. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90) [aura: 8-as méretû 10-es szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A quwarg harcos Ménkû felé mozog. Ménkû megközelíti a quwarg harcost. Fortyogó a quwarg harcos felé mozog. A quwarg harcos és Ménkû egymással harcolnak. Fortyogó a quwarg harcost támadja.
*** 2. KÖR *** A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a quwarg harcost. Elõresuhintasz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (40 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (43 ép-t sebeztél). A quwarg harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 5/0, Ménkû: 1/18.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 12% jut. Fortyogó kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 18,7) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88) [aura: 3-as méretû 8-as szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy elemi védelmet. A kék testvér Fortyogót rohamozza. Ménkû megközelíti a vörös testvért. A vörös testvér Ménkût rohamozza. Fortyogó megközelíti a kék testvért. A kék testvér és Fortyogó egymással harcolnak. Ménkû és a vörös testvér egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya ellõ egy tûzfal varázslatot. A kék-vörös atya irányába mozogsz. 12 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Megtámadod a kék-vörös atyát. Ostorként csattantasz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod megmarni. (50 ép-t sebeztél). A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. A vörös testvér és Ménkû egymással harcolnak. Ménkû hörögve elterül. A kék testvér és Fortyogó egymással harcolnak. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kék testvér 15 sebzést kap. (-5 vp.) A kék testvér holtan terül el. A vörös testvér és Fortyogó egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A vörös testvér sebzõdik 15 ép-t. (-5 vp.) A vörös testvér halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 170 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 78/54, Ménkû: 2/33.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak is jut 24%. Szívesen bekapnál valamit. Gyorsan enni kezdesz. (+22% jóllakottság.)
(M 17,7) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A kék ekinda Fortyogó felé mozog. Fortyogó elindul a kék ekinda felé. A kék ekinda és Fortyogó egymással harcolnak. Fortyogó hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A kék ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a kék ekindát. Ostorként csattantasz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (44 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. El sem találtad. A kék ekinda halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 0/22.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ekinda haj, 29 arany és 2 hamis arany.
(M 16,7) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A gonosz banya elmormol egy átok varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A vérfarkas feléd rohan. A vérfarkas rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy mérges csípést. A varázslat nem hatott rád. Támadod a vérfarkast. Lesújtasz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (51 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (52 ép-t sebeztél). A vérfarkas holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A gonosz banya irányába mozogsz. Megtámadod a gonosz banyát. Lesújtasz farkaddal. (44 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Félrehajolt. A gonosz banya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 242 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%). Viszed, ami mozdítható: 25 arany és egy hamis arany.
(M 16,8) A négy égtáj közül délt választod. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: a káosz különös fülbevalója és a káosz végzetes gyûrûje.
(M 16,9) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(M 10,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

m 4443 4445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,1) Nyugat felé mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 8,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Primitív feladatot kapsz. A galetki köveket dobál feléd, és mindet el kell kapnod!
[Ügyesség próba 6-os küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 7,1) Nyugat felé mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid egy lidércláng (#85) és egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. 5 életpontnyit sebzõdsz. Fortyogó 20 sebzést kap. Ménkû rezisztálja. A lidércláng megközelíti Ménkût. Fortyogó a káoszmágus felé mozog. Ménkû a lidércláng irányába megy. A lidércláng és Ménkû egymással harcolnak. Fortyogó a káoszmágust támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A lidérclángot védi rezisztanciája. (-5 vp.) A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy energiafolyamot. Ménkû ellenáll a varázslatnak. A lidércláng és Ménkû egymással harcolnak. Fortyogó a káoszmágust támadja.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A lidércláng 15 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan. A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál csókját. A varázslat nem hatott rád. Fortyogó ellenállt a varázslatnak. Ménkût védi rezisztanciája. Ménkû megközelíti a káoszmágust. Ménkû a káoszmágust támadja. Fortyogó a káoszmágust támadja. A káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 56/20, Ménkû: 14/41.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 22%. Elrakod a zsákmányt, ami egy könnyû nyílpuska, 32 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Ellazítod testedet, elméd pedig megindul, hogy az õsenergiából merítsen. (+16 varázspont.)
(M 7,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: 6-os villámsújtás.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-10 vp.) Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy elektromos falat. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Sebzõdsz 15 ép-t. Ménkû az elektraton felé mozog. Ménkû ellenáll a varázslatnak. Fortyogó megközelíti az elektromancert. Fortyogó 15 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Ménkû az elektratont támadja. Fortyogó az elektromancert támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az elektraton 15 sebzést kap. 7 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton kileheli lelkét. Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 23 életpontnyit sebzõdsz. Ménkû az elektromancert támadja. Fortyogó az elektromancert támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az elektromancer 15 sebzést kap. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektromancer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 45/15, Ménkû: 15/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 17%. Elteszed a zsákmányt, ami egy méregellenállás itala, egy elektronit, 38 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 2 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+32 varázspont.)
(M 5,2) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Az óriáspók Ménkû felé mozog. Ménkû az óriáspók irányába megy. Fortyogó elindul az óriáspók felé. Az óriáspók és Ménkû egymással harcolnak. Ménkû megtántorodik. Ménkû kileheli lelkét. Fortyogó és az óriáspók egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod az óriáspókot. Támadod az óriáspókot. Rávágsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz jobb csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (51 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 21/0, Ménkû: 0/14.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 10%. Viszed, ami mozdítható: a káosz teremtõjének gyûrûje, 33 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+16 varázspont.)
(M 4,2) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
Elhagyod a labirintust.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, harci törpe újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[68 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

hp 1 0 15 10 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled #10.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

bb 1 5 1 5 7 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, kõrisfa íj (#1273) 164 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, az erõ rövid tõre (#1752) 346 ap, a gyorsaság átlátszó köntöse (#3852) 346 ap, a védekezés sárga öve (#4767) 339 ap, a törpék halotti maszkja (#6491) 266 ap, a hatalom csontmaszkja (#6942) 415 ap, a hatalom sárga öve (#7017) 408 ap, a kobra csontamulettje (#7497) 415 ap, a harcos csatos öve (#7916) 261 ap, a harcos ezüst fülbevalója (#8007) 408 ap, a gólem díszes fejpántja (#8306) 266 ap, a gólem zöld köntöse (#8351) 266 ap, az óriás utazóköpenye (#8786) 261 ap, az óriás karikaszimbóluma (#8861) 275 ap, a tolvaj lovagi lemezpáncélja (#9102) 581 ap, az entek nagy pajzsa (#9612) 432 ap, az entek görbekardja (#9866) 281 ap, a mágus sárgaréz nyaklánca (#10181) 275 ap, a mágus háromszögszimbóluma (#10212) 426 ap, a mágus csepp fülbevalója (#10256) 261 ap, az elfek márványgyûrûje (#10676) 266 ap, a lich könnyû nyílpuskája (#12086) 310 ap, a harcmûvész csonttõre (#13901) 266 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 415 ap, a szellemek vándorcsizmája (#15071) 266 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 266 ap, a sas ezüst fejpántja (#15957) 415 ap, a sas csonttõre (#16151) 266 ap, az elefánt lovagi lemezpáncélja (#16302) 581 ap, az elefánt hosszúkardja (#16617) 432 ap, a bölcsesség vassisakja (#17726) 281 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 408 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 266 ap, a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 415 ap, a sebezhetetlenség átlátszó köntöse (#19602) 415 ap, a sebezhetetlenség díszes karkötõje (#19692) 415 ap, a sebezhetetlenség görbekardja (#19766) 281 ap, a gyõzelem könnyû íja (#21071) 281 ap, a túlélés vassisakja (#21326) 281 ap, a tökéletesség vas mellvértje (#21748) 768 ap, a tökéletesség vaspajzsa (#21763) 657 ap, a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 381 ap, a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 648 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 483 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 401 ap, a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) 333 ap, a tûz fekete csizmája (#22272) 277 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 295 ap, a jég vas lemezpáncélja (#22601) 279 ap, a jég kõamulettje (#22796) 146 ap, az enyészet könnyû pikkelyvértje (#23066) 190 ap, az enyészet kék köpenye (#23187) 270 ap, az enyészet csonttõre (#23351) 146 ap, a villám elit lemezpáncélja (#23503) 670 ap, a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 146 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 142 ap, a sün átlátszó köntöse (#25002) 277 ap, a szalamandra könnyû láncinge (#25781) 250 ap, a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) 155 ap, a szalamandra csontamulettje (#25947) 277 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 277 ap, a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 270 ap, a sav sárga öve (#26817) 270 ap, az elektromosság díszes sisakja (#27179) 763 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 146 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 146 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 270 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 146 ap, a légzés ezüst nyaklánca (#27732) 288 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 333 ap, az angyalok barbár lándzsája (#28331) 162 ap, az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451) 279 ap, a bûz márványgyûrûje (#29126) 146 ap, a bûz könnyû íja (#29171) 162 ap, a sólyom bronz mellvértje (#29397) 388 ap, a sólyom csontamulettje (#29547) 277 ap, a sólyom malachit karkötõje (#29591) 146 ap, a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 333 ap, a sólyom rövid tõre (#29652) 277 ap.

[be 5:] Visszamész a barlangodba. Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Kék Hadúr, az általa legyõzött akadály 2 gortangu (#258). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 5 mélységi gnóm (#10).

*** 1. KÖR *** A 3. mélységi gnóm mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. 4 életpontnyit sebzõdsz. Heves kézmozdulatok közepette az 1. mélységi gnóm elmormol egy energiatüskét. 2 ép-t sebzõdtél. Magában motyogva, a 2. mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. Sebzõdsz 2 ép-t. Az 5. mélységi gnóm varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. 4 életpontnyit sebzõdsz. A 4. mélységi gnóm elmormol egy energiatüske varázslatot. 2 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. mélységi gnóm felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. mélységi gnómot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol farkaddal. (28 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Harapásra nyitod szádat. (33 ép-t sebeztél). Az 1. mélységi gnóm kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 3. mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. Sebzõdsz 2 ép-t. A 4. mélységi gnóm varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. Sebzõdsz 3 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette az 5. mélységi gnóm elmormol egy energiatüskét. 4 életpontnyit sebzõdsz. Magában motyogva, a 2. mélységi gnóm létrehoz egy energiatüskét. 3 életpontnyit sebzõdsz. A 2. mélységi gnómot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (28 ép-t sebeztél). A 2. mélységi gnóm hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. mélységi gnóm elvarázsol egy energiatüskét. 3 életpontnyit sebzõdsz. Heves kézmozdulatok közepette az 5. mélységi gnóm elmormol egy energiatüskét. Sebzõdsz 2 ép-t. A 4. mélységi gnóm elmormol egy energiatüske varázslatot. 3 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a 3. mélységi gnómot. Ostorként csattantasz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod megmarni. (29 ép-t sebeztél). A 3. mélységi gnóm halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. mélységi gnóm varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. 3 ép-t sebzõdtél. Néhány rövid kézmozdulat után az 5. mélységi gnóm létrehoz egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 4 ép-t. Megtámadod a 4. mélységi gnómot. Meglóbálva zúzol farkaddal. (33 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (35 ép-t sebeztél). A 4. mélységi gnóm halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 5. mélységi gnóm létrehoz egy energiatüske varázslatot. 3 életpontnyit sebzõdsz. Az 5. mélységi gnómot próbálod megsebezni. Odacsapsz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Megpróbálod megmarni. (35 ép-t sebeztél). Az 5. mélységi gnóm hörögve elterül.
[A csatában összesen 480 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Összegyûjtöd a "kincset": 5 kés, 16 arany és egy hamis arany. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 110 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.

[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Emlékezve a korábbi üzletre, elgondolkodsz rajta, hátha még lehetne venni valami értékeset a boltostól. Persze, a múltkorinál ügyesebb megközelítéssel... (2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel. Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha nem érdekel a dolog, DK 2.)

[be 5:] Hazamész a boltból. Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Kék Hadúr, amit õ legyõzött: 2 gortangu (#258). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 3 quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) Az 1. quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. A 3. quwarg katona máris elõtted terem! A 2. quwarg katona feléd rohan. Az 1. quwarg katona rád veti magát. Csáprágójával mar. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Feléd suhint bal karmával. Ez mellément. A 3. quwarg katona téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. Elkerülted. Rád vág bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 2. quwarg katona rád veti magát. Megpróbál megmarni. Ez mellément. Lesújt rád bal karmával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. quwarg katonát. Elõresuhintasz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz jobb csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Ez mellément. Az 1. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. quwarg katona rád veti magát. Megpróbál megmarni. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha. A 2. quwarg katona téged támad. Elõrehajolva marni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl. Rád vág bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 3. KÖR *** A 2. quwarg katonát próbálod megsebezni. Elõresuhintasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (38 ép-t sebeztél). A 2. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. quwarg katona rád támad. Harapni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 4. KÖR *** A 3. quwarg katonát próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lecsapsz jobb csápoddal. (44 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (34 ép-t sebeztél). A 3. quwarg katona hörögve elterül.
[A csatában összesen 339 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a káosz ragyogó sisakja, egy vándorcsizma, 3 drágakõ, 23 arany és egy hamis arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 115 aranyat.

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Odabent a templombarlangban elfog az áhítat, mint mindig, ahányszor idelátogatsz. A papok az õsök szelleméhez fohászkodva, olyan mágikus erõforrásokhoz képest hozzáférni, amirõl a magadfajta egyszerû galetki nem is álmodhat. Ahogy bámészkodsz, egy szürke köpenyt viselõ pap lép hozzád.
- Á, egy ifjú galetki! Üdvözöllek a templomunkban. Az én nevem Horgaud atya. Gyógyítást keresel, vagy esetleg valamilyen kisebb feladatot szeretnél, gyermekem?
- Valamilyen megbízásra vágyom, atyám.
A pap elmosolyodva biccent.
- Helyes, mindig szívesen látjuk a lelkes fiatalokat! Természetesen mindig van egy-egy apró szolgálat, amelyet el tudtok végezni. Ezt a csomagocskát kéne eljuttatni az alattunk levõ szinten élõ paptársamhoz, Yugon atyához. A szint õreinek mutass fel egy kék gömböt, jelezve, hogy én küldtelek. (11. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

bb 3 5 több épület meglátogatása
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 212ap) energiafolyam (#24, IQ15, 255ap) animáció (#32, IQ13, 340ap) halál csókja (#33, IQ18, 382ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 187ap) csendvarázs (#42, IQ12, 212ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 382ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 221ap) mérges csípés (#141, IQ15, 297ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 255ap) dermesztés (#164, IQ15, 272ap) Egy vénségesen vén mágus szólít meg.
- Gyehhmekem! Ifjú, eõsh galhetki! Egy thitkosh - kh - vaháslatot tanhítok nekhed, ha hozzol nekhem néhány ahpóságot, amihe szühségem van a kihséleteimhez. - bólintasz, mire a mágus folytatja. - a köhvetkehzõ táhgyak mindehgyikéhbõ egyhe lenne szühségem: lemú háhtya, nohnetáh gumó, nohdkhistáhly, molad púp, elekthonith, mandihbula, húsevõ bihbe. Elõhe is köhönöm! - az öreg szavai ezzel köhögésbe fulladnak. Na, szép kis bevásárlólista! (23. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Kék Hadúr, az általa legyõzött akadály 2 gortangu (#258). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 3 elementál fatty (#141) [aura: ügyesség: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A 2. elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (10 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (9 ép-t sebzõdtél). Az 1. elementál fatty téged támad. Az 1. elementál fatty savat lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. elementál fattyat próbálod megsebezni. Lesújtasz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Elõrehajolva harapni próbálsz. (42 ép-t sebeztél). Az 1. elementál fatty hörögve elterül. A 2. elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (8 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. elementál fattyat. Rávágsz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (57 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Harapni próbálsz. (48 ép-t sebeztél). A 2. elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. elementál fattyat próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (51 ép-t sebeztél). A 3. elementál fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 382 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+63%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 22 arany és egy hamis arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 120 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd 12 vadászat
[Nohnetár torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (422. kaland, összköltsége 20 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) [aura: imm.mérg.gázra: 8.] és egy gonosz banya (#93).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy átkot. Ezt most megúsztad. Ménkû a vérfarkas irányába megy. A vérfarkas Ménkû felé mozog. Fortyogó a gonosz banyát rohamozza. Ménkû és a vérfarkas egymással harcolnak. Fortyogó a gonosz banyát támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Fortyogó megúszta! Ménkû ellenállt a varázslatnak. Megrohamozod a vérfarkast. Megtámadod a vérfarkast. Meglóbálva zúzol farkaddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (45 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (48 ép-t sebeztél). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan. Ménkû lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Fortyogó a gonosz banyát támadja.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A gonosz banya 15 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 30/0, Ménkû: 9/18.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 21% jut. Viszed, ami mozdítható: egy díszes köpeny, egy kõamulett, 5 drágakõ, 35 arany és 2 hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

vd 12 vadászat
[Nohnetár torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). (-4 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) Ménkû elindul a nohnetár felé. Fortyogó elindul a nohnetár felé. A nohnetár Ménkût rohamozza. Ménkû és a nohnetár egymással harcolnak. Fortyogó a nohnetárt támadja. A nohnetár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 47/0, Ménkû: 10/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 2%. Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó, 11 arany és egy hamis arany. Fortyogó táplálkozik. (+7% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

vd 12 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 csótánylábat. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) [aura: 8-as elektromos fal.] és egy elektraton (#34) [aura: mágia: 7.].

*** 1. KÖR *** Az elektromancer elmond egy elektromos fal varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. 14 ép-t sebzõdtél. Az elektraton irányába mozogsz. 20 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. Ménkû az elektromancert rohamozza. Ménkû 24 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Fortyogó megközelíti az elektratont. Fortyogó 15 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Ménkû holtan terül el. Megtámadod az elektratont. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. Fortyogó lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 20 ép-t sebzõdtél. Támadod az elektromancert. Elõresuhintasz farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Acsarogva harapni próbálsz. (25 ép-t sebeztél). Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 174 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 0/15, Ménkû: 0/24.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 17%. Agglomerátor 6. szintre lépett! Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 39 arany és 2 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 146 2 2 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

v 146 2 5 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy yeti csont. Boldogan teszed el.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid 2 xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** A 2. xenomorf embrió irányába mozogsz. A 2. xenomorf embrió máris elõtted terem! Az 1. xenomorf embrió Fortyogó felé mozog. Fortyogó elindul az 1. xenomorf embrió felé. Támadod a 2. xenomorf embriót. Lecsapsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Megpróbálod megmarni. (27 ép-t sebeztél). A 2. xenomorf embrió rád támad. Beléd próbál marni fogával. Ez mellément. Az 1. xenomorf embrió és Fortyogó egymással harcolnak. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. xenomorf embriót. Odacsapsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (23 ép-t sebeztél). A 2. xenomorf embrió halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. xenomorf embrió és Fortyogó egymással harcolnak. Fortyogó holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az 1. xenomorf embriót. Meglóbálva zúzol farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-1 ép) Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Pofádat nagyra tátva harapsz. (24 ép-t sebeztél). Az 1. xenomorf embrió holtan terül el.
[A csatában összesen 259 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fortyogó: 74/88.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a gyõzelem fekete csizmája, 52 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2887 sebzést okoztál, és 313 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cseppkõcsáp, egy mogorva, hosszú karú, magas, vékony, látszólag izomtalan férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 124. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (22) / 0.37
[2] IQ: 14 (20) / 1.42
[3] ügyesség: 6 (15) / 1.54
[4] egészség: 9 (17) / 2.88
[5] mágia: 10 (16) / 2.90
[6] gyorsaság: 14 (17) / 0.69
[9] Méret/ép: 115 (123) / 123
Min. méret: 114
Barlangméret: 116
PONTJAID
Varázspont: 162 / 3
Képességpont: 111 / 0%
Hõsi pont: 86 (15)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 51%
Galetki erõ: 629 / 364
Hírnév : 1423
Jóllakottság: 135%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 55 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 640 (16)
Torzsz. gyõzelmek: 550 (16)
Leölt torzszülött: 884 (33)
Pszi csaták: 17 (0)
Pszi gyõzelmek: 12 (0)
Ájulások száma: 51 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (37)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +37% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 2.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt! 3.) Érj el 20-as régészetet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 (25) / 5.43 [15] regeneráció: 8 (16) / 0 [16] tüskés bõr: 9 (12) / 0.27
[18] tûzimmunitás: 5 (10) / 1.78 [19] hidegimmunitás: 4 (9) / 0.58 [26] lõfegyver: 4 / 0.09

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 1.25 [46] csapdaészlelés: 11 / 1.48 [47] zárnyitás: 8 / 2.60
[48] mászás: 6 / 3.40 [49] rugalmasság: 7 / 0.54 [50] meggyõzõkészség: 12 / 7.30
[51] transzformáció: 6 / 3.94 [52] auraészlelés: 5 (6) / 4.05 [53] ékszerészet: 4 / 0.33
[54] kereskedelem: 6 / 5.27 [55] szívósság: 14 / 0.43 [56] varázsitalfõzés: 4 (10) / 1.90
[57] gyógynövények: 8 (15) / 7.62 [58] nyomkeresés: 11 / 1.13 [59] vezetõkészség: 4 / 0.54
[60] pszi támadás: 7 / 4.31 [61] pszi energia: 6 / 4.31 [62] lopás: 11 / 3.18
[63] éberség: 1 / 0.05 [64] átokszórás: 11 / 0.88 [65] álcázás: 4 / 0.52
[66] lopakodás: 5 / 1.02 [67] régészet: 12 (13) / 3.66 [68] zene: 5 / 1.67
[69] tanulás: 10 (12) / 0.75 [70] idézés: 6 / 1.15 [71] javítás: 11 / 1.34
[72] építés: 12 / 5.09        

VÉGTAGOK
farok [100] méret: 10 (12) / 0 [101] szakért.: 9 (11) / 8.54 [102] roncsolás: 11 / 0  
jobb csáp [103] méret: 12 (13) / 2 [104] szakért.: 10 (11) / 9.71 [105] vámpirizáció: 10 / 0  
fog [106] méret: 8 (9) / 2.29 [107] szakért.: 8 (9) / 3.93      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 / 0.61 [36] csábmosoly: 9 / 4.28 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 11 / 9.60 [152] felejtés: 13 / 0.64 [172] gázpajzs: 5 / 0.06
[17] gránitbõr: 13 / 11.63 [15] jégpajzs: 7 / 1.42 [154] kisebb erõpajzs: 5 / 1.84
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.40 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06
[157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.24 [28] óriáserõ: 15 / 3.79
[128] pszi csáp: 8 / 1.22 [159] szellemidézés: 1 / 0.21 [14] vakító fény: 4 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Fortyogó, az agglomerátor 81/0 189% 200% 6 / 0.05 ájult
[2] Ménkû, a harci törpe 42/0 189% 65% 4 / 3.83 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 99

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 5 3 8
ism 5
p
pv 6 4 5 1 2 3
2. Makró
v 154
bsz
3. Makró
ism 3
x 10
ism 3
p

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 50.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #129. Prioritás: 30.
7: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 20.
8: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 15.
9: Közelharc támadás ha 5 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50.
10: Közelharc támadás ha ellenfeled #10.
3: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 30, és ha ellenfeled #77.
5: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 25, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 50; VI erõ:150% ép:15%; PV 6 4 5 1 2 3; PSZ 67 57 50 45 58 48; BA 4412 7880 8792 3247; L 15 149; TT 20; I 50 5 50 63;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #11 (9. épület), #22 (8. épület), #23 (3. épület), #493 (109. forduló), #412 (112. forduló), #477 (108. forduló), #275 (111. forduló), #480 (112. forduló), #341 (113. forduló), #332 (113. forduló), #445 (113. forduló), #447 (115. forduló), #374 (115. forduló), #422 (124. forduló), #398 (117. forduló), #259 (121. forduló), #370 (119. forduló), #464 (120. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8527. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 100 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 8 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP harcosok talizmánja tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2017.12.9.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 1 a bûz kerek pajzsa (#28961) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gyõzelem fekete csizmája (#20922) 1 a káosz ragyogó sisakja (#8289) 1 a kobra bíbor láncinge (#7332)
1 a légzés kerek pajzsa (#27611) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462)
1 a regenerálódás pikkelyvértje (#24415) 1 a sav zöld köntöse (#26801) 1 a sebezhetetlenség díszes fejpántja (#19556)
1 a sólyom vassisakja (#29426) * 1 a sün csontmaszkja (#24942) * 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071)
1 a teknõs köpenye (#25435) 1 a tudás csontmaszkja (#1992) 1 a tûz fejpántja (#22255)
1 a tûz nagy pajzsa (#22212) 1 a villám vándorcsizmája (#23621) 1 a villám vas lemezpáncélja (#23501)
1 az elektromosság sisakja (#27175) 1 bíbor láncing (#1032) 1 díszes köpeny (#1138)
* 6 ében láncing (#134) * 1 ezüst lárvaköpeny (#355) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 fekete csizma (#1122) 1 fekete nadrág (#171) * 1 khaldoran öv (#137)
1 köntös (#1150) * 1 lemúr köpeny (#805) 1 pikkelypáncél (#223)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 14 törpe pikkelyvért (#4)
1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gólem csontamulettje (#8397) 1 a gólem karikaszimbóluma (#8411) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) 1 a káosz teremtõjének gyûrûje (#31839) 1 a káosz végzetes gyûrûje (#28239)
* 1 a mágia gyûrûje (#3475) * 1 a majom díszes karkötõje (#14292) * 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581)
1 a sebesség csontamulettje (#13347) 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 1 a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) 1 a tudás csontamulettje (#2097)
* 1 a tudás zafírja (#150) * 1 Akadémiai nyaklánc (#321) 1113 arany (#1)
1 az egészség malachitgyûrûje (#3027) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 császári aranymedál (#815)
* 1 Doemon kõkarkötõje (#850) 152 drágakõ (#2) 406 hamis arany (#809)
1 kék gömb (#143) 1 kõamulett (#1196) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 Sárkánytûz (#574)
1 smaragd karkötõ (#592) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)
1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
6 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 7 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
2 Jerome köpenye (#853) 2 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 lelakatolt ládikó (#310)
10 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19) 1 második kulcsdarab (#227)
2 orgling figura (#852) 1 Szent Kulacs (#851) 2 transzformáló zan (#858)
2 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
* 1 a gladiátor könnyû íja (#6221) 1 a harcmûvész rövid tõre (#13902) 1 a jég nehéz nyílpuskája (#22887)
1 a sas hosszú íja (#16122) 1 a sólyom barbár lándzsája (#29681) 6 ében nyílpuska (#133)
5 ében tündekard (#132) 12 harci fejsze (#12) 1 hosszúkard (#1317)
5 kés (#5) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 2 parittya (#10)
1 rövid tõr (#1302) 6 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)
1 törpe balta (#224) 1 vámpírtõr (#584) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 22 csótányláb (#25)
8 elfu moha (#33) 15 elonotichlan (#31) 3 gázlehelet itala (#57)
26 gyilkos boróka (#27) 10 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30)
4 hõsiesség itala (#52) 3 kincskeresés itala (#64) 24 liánvirág (#24)
24 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51) 28 mézfû (#29)
15 mitulen fû (#20) 4 óriásnövés itala (#60) 19 ragálygomba (#26)
5 rémcserje (#34) 4 sárga gyógyital (#61) 11 sárkányvirág (#32)
23 sötét mák (#23) 20 tejfonál (#28) 74 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 10 velparaj (#35) 13 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
12 bolhedor szárny (#15) 12 ekinda haj (#147) 14 elektronit (#141)
10 húsevõ bibe (#151) 7 lemúr hártya (#161) 16 mandibula (#157)
8 molad púp (#16) 7 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
10 nordkristály (#146) 157 õsi relikvia (#17) 15 pirgamit (#152)
12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 méregellenállás itala (#51), 8 drágakõ (#2), 23 hamis arany (#809), 1 yeti csont (#160), 1 csótányláb (#25), 2 ekinda haj (#147), 137 arany (#1), 1 a kobra bíbor láncinge (#7332), 2 elektronit (#141), 1 fekete csizma (#1122), 1 a káosz különös fülbevalója (#2619), 1 a káosz végzetes gyûrûje (#28239), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 1 a káosz teremtõjének gyûrûje (#31839), 5 kés (#5), 1 a káosz ragyogó sisakja (#8289), 1 vándorcsizma (#1121), 1 díszes köpeny (#1138), 1 kõamulett (#1196), 1 nohnetár gumó (#212), 1 a gyõzelem fekete csizmája (#20922).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 õskõ (#8), 1 varázskõ (#210).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.