Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 00:50:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4090-22

Karakterszám: 4090 Számlaszám: 9827
Fordulószám: 22 Játékhét: 29
E forduló ára: 11 zs. Maradék zseton: 420
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2015. szept. 21. 9h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2015. szept. 22.

E-mail!

ARCHLICH KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32698.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1482.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 11.* Torda Táltost majdnem felfalta egy izzó genezis. *szept. 11.* Erhij Mergen és Torda Táltos pszi párbajt vívtak. Erhij Mergen került ki gyõztesen. *szept. 15.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust. *szept. 15.* Jollasow Morthont kis híján megölte egy daergaoth lord. *szept. 16.* Erhij Mergen és Torda Táltos pszi párbajt vívtak. Erhij Mergen került ki gyõztesen. *szept. 16.* Erhij Mergent legyõzte harcban egy megvadult ember. *szept. 17.* Mammuth pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zex felett. *szept. 17.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda Táltost. *szept. 17.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett. *szept. 18.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 63.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

be 4 102 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél egy új csápot növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az új végtag kinövesztése furcsa érzés, és eltart egy darabig. Hosszasan mozgatod, gyakorolsz vele, hogy megszokjad. Hozzáértõ oktatók megfelelõ kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp újabb támadó végtaggal bõvül arzenálod. (-10 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

kf 213 bekészíted a 213. tárgyat
Felveszed az egyensúly gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 8 67 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 8 67 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

az 7014 tárgy azonosítása
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A káosz fehér köntöse: értéke 86 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +1% védekezés, +1 elkt.immunitás, +2% támadás, +1 mérg. lehelet.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

m 7 10 2211 1412 2111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8,10) A következõ terem keletre van, így arra mész. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 21, 26, 51, 48, 81... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,10) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Csendben imádkozol, de nem történik semmi.
(M 7,9) A folyosó északra vezet. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,8) Mindenre felkészülve, északra mész. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

k 363 353 423 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (363. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi rin létrehoz egy sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz az elemi rin felé. Már ott is vagy! Támadod az elemi rint. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (14 ép-t sebeztél). Az elemi rin hörögve elterül.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+30%).
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - egy kard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.

(353. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad. A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy molitár (#35) [aura: savimmunitás: 5.].

*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A molitár odajön hozzád. A molitárt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (20 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. A hasadra céloz jobb lábával. (3 ép-t sebzõdtél). Megpróbál felbuktatni bal lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (16 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Elõrerúg jobb lábával. (8 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni bal lábával. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a molitárt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (17 ép-t sebeztél). A molitár hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy molitár háj. [ld. enc.]
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(423. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Egy nagy és díszes kõajtó elõtt állsz, felületén hieroglifák sokasága. Az ajtó mellett, egy kõemelvényen ott hever a súlyos kulcs.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod az emelvényt. Hiszen ez csapda! Ha a kulcsot elveszed... A földön keresel köveket, kb. annyi súlyút, mint amennyi a kulcs lehet. Villámgyors mozdulattal kicseréled a kulcsot a kövekre. Nem történt semmi! Megkönnyebbülten sóhajtasz, és kinyitod az ajtót a kulccsal.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 4 drágakõ és egy csizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott egy voharai szellem (#121). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió feléd rohan. Megrohamozod az óriás skorpiót. Az óriás skorpió rád támad. Elõresuhint farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Rád vág ollóival. El sem talált, haha. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Mérgezõ gázt fújsz. (14 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió rád veti magát. Odacsap neked farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Lecsap rád ollóival. (6 ép-t sebzõdtél). Méreg marja tested. 6 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az óriás skorpiót. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió téged támad. Villámgyorsan elõrevág farkával. (2 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád ollóival. (5 ép-t sebzõdtél). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 6 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (16 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg! 6 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. Gyógyulsz 39 életpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. (9 ép-t sebzett.) Megközelíted a katapultert. Megtámadod a katapultert. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (17 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a jégmedúzát. Mérgezõ gázt fújsz. (12 ép-t sebeztél). A jégmedúza rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a jégmedúzát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy nordkristály.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

x 20 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az óriáscsótányt. Az óriáscsótány feléd mozog. Támadod az óriáscsótányt. Mérgezõ gázt fújsz. (17 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

x 20 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Scorpin Rood, egy magas, vékony, fekete bõrû, vörös szemû, kopasz férfi. A Mutánsok klánjának embrió rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kék köpeny, az elektromosság sárga öve, fülbevaló, kerek kõ, bronzmedál, nagy pajzs, szárnyas sisak, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Scorpin Rood már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. A hájas worpel ellõ egy gránitbõr varázslatot. A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a hájas worpelt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A hájas worpel holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Balays, egy közepesen magas, átlagos testalkatú, fõleg mágia iránt érdeklõdõ férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. A következõket látod nála: bíbor láncing, márványgyûrû, vassisak. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Balays már ott várakozik. Õ nyert!
Fejlõdsz: +1 mászás; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 220 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 231 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Archlich, egy él‹halott, zöld ködfelf‹ által kísért megjelenésével tekintélyt sugárzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 22. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.53
[2] IQ: 10 (11) / 5.46
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.55
[4] egészség: 6 / 0.86
[5] mágia: 4 (5) / 1.35
[6] gyorsaság: 9 (11) / 0.72
[9] Méret/ép: 63 (65) / 64
Min. méret: 61
Barlangméret: 63
PONTJAID
Varázspont: 37 / 37
Képességpont: 11 / 41%
Hõsi pont: 21 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 190 / 136
Hírnév : 124
Jóllakottság: 85%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 132 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 118 (7)
Leölt torzszülött: 142 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (8)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +8% varázstárgy találására; 40%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 2.) Hozz nyolc molad púpot! 3.) Hozz 12 õsi relikviát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 10 (12) / 6.36 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0 [25] bûz: 3 (4) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.35 [47] zárnyitás: 4 / 0.87
[48] mászás: 5 / 0.13 [52] auraészlelés: 1 / 0.10 [54] kereskedelem: 3 / 1.51
[56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 1.25 [57] gyógynövények: 4 (6) / 1.80 [59] vezetõkészség: 4 / 0
[64] átokszórás: 3 / 0.30 [66] lopakodás: 3 / 0.10 [67] régészet: 8 / 2.03
[68] zene: 3 / 0.05 [69] tanulás: 2 / 0.55    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.45     hosszúkard
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[13] jégcsóva: 3 / 0.16        

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.
HARCI PROGRAMOD
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #89.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 50; VI erõ:95% ép:30%; PV 3 4 8; PSZ 48 47 59 67 66 54; BA 6503 8354;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #16 (7. épület), #387 (13. forduló), #295 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz fehér köntöse (#7014) * 1 a káosz rettenetes köntöse (#25464) * 1 a lich csizmája (#11920)
1 csizma (#1120) * 1 díszes fejpánt (#1106) 1 lemezpáncél (#1000)
* 1 pókcsatos öv (#173)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság gyûrûje (#3925) 236 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
9 drágakõ (#2) 19 hamis arany (#809) 1 szimbólum (#1210)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) * 1 hosszúkard (#1317) 1 kard (#1315)
4 kerek kõ (#11) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 gázlehelet itala (#57) 1 gyilkos boróka (#27)
1 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
1 mitulen fû (#20) 5 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 4 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 4 õsi relikvia (#17) 2 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 30 arany (#1), 1 winropu moha (#22), 1 nordkristály (#146), 2 kerek kõ (#11), 4 drágakõ (#2), 1 kard (#1315), 2 ragálygomba (#26), 1 molitár háj (#165), 1 csizma (#1120).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 õskõ (#8), 1 fehér gyógyital (#50).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.