Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nagyobb tűzféreg
Küldd el képeslapként!
A tűzférgek apró, főként a Rúvel hegy alsó szintjein megtalálható szörnyetegek. Feljebb ugyanis már mindet kiirtották közülük. Eredetileg össze akarták őket fogdosni, hogy állandó tűzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Azóta azonban felfedezték egy új generációjukat, csakhogy ezeknek a több méter magas és széles bestiáknak nemhogy a foglyulejtése, de még a legyőzése is komoly gondot okoz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-05 17:55:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-147

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 147 Játékhét: 537
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 668
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 21. 12h:59'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 22.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Törp Eszti, egy tünci-bünci nõ. [aura: 1-es pszi csáp.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Örökkévalóság Zafírja, vámpírtõr, ében láncing, ében nyílpuska, kék gömb, mintrogi erõöv, az egészség ezüst fejpántja, ében tündekard, a sav nagy pajzsa, a küzdelem zöld köntöse, a ragadozó csepp fülbevalója, a szívósság háromszögszimbóluma, a gyõzelem csontamulettje, a pók smaragdgyûrûje, fogazott kard, xenomorf csuklópánt, a káosz ur-gathal karkötõje, az óriás csontamulettje, a harcos vándorcsizmája, a gepárd malachit karkötõje, a titán díszes karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Törp Eszti elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. A hosszú parti végül véget ér. Törp Eszti megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Törp Eszti által meséltekbõl, megtudod, mi az a xenomorf királynõ. [ld. enc.]
Felépült a javítómûhely.

Kissé már éhezel, ezért csak 85 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11816.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 18.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *ápr. 20.* Mammuth gyõzelmet aratott Dante felett. *ápr. 21.* Hoo Lee Gun hõsies küzdelmével a lidércek ellen kiérdemelte a császári lidércvadász címet!
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 21 életpontot. (-5 vp.) 23 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) 18 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]

az 23743 25076 10074 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A villám ónix karkötõje: értéke 212 arany. A következõ képességeket azonosítod: +4 elektr.lehelet. A sün márványgyûrûje: értéke 66 arany. A tárgy tápjai: +2 tüskés bõr. A káosz furcsa pajzsa: értéke 230 arany. A tárgy tápjai: +10% védekezés, -5% támadás, +4 imm.ktkt.méreg, +4 méret, +2 hidegimmunitás, -1 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

kf 23743 bekészíted a 23743. tárgyat
Felveszed a villám ónix karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

kno 71 32 71. képességre 32 képességpont
Elköltesz 32 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

j 7123 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a hatalom kõrisfa íját.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

kf 7123 bekészíted a 7123. tárgyat
Bekészíted a hatalom kõrisfa íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szélpajzs. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Elmormolsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+32% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

ep 22 20 15 építed a 22. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod az akadálypálya felhúzását. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%).
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+57 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+3 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (330. kaland, összköltsége 10 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (459. kaland, összköltsége 20 TVP.) Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A quwarg élõsködõ ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Elvesztetted az összes varázspontodat! A savelementál a quwarg élõsködõ irányába megy. A quwarg behemót megközelíti Jimmyt. Jimmy a quwarg behemótot rohamozza. A savelementál a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ hörögve elterül. A quwarg behemót és Jimmy egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A savelementál a quwarg behemót irányába megy. Megindulsz a quwarg behemót felé. Már ott is vagy! Abdul a quwarg behemót irányába megy. A savelementál a quwarg behemótot támadja. Megtámadod a quwarg behemótot. Villámokat köpsz. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). A quwarg behemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 50/31, a savelementál: 126/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak is jut 36%. Elrakod a zsákmányt, ami 7 drágakõ és egy xenópete.
Fejlõdsz: +1 szint gránitbõr varázslat; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy halál apostola (#173).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Megközelíted a halál apostolát. A savelementál elindul a halál apostola felé. A halál apostola feléd rohan. Jimmy a halál apostola irányába megy. A halál apostolát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés). A savelementál a halál apostolát támadja. A halál apostola rád veti magát. Támad fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Feléd suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Jimmy a halál apostolát támadja. A halál apostola halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 52/9, a savelementál: 65/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 19% jut. Abdul kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: tüskés bõr: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Támadod a bundás yetit. Villámokat köpsz. (45 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A savelementál a bundás yetit támadja. Jimmy a bundás yetit támadja. A bundás yeti kileheli lelkét.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/6, a savelementál: 53/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható: egy yeti csont és 50 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Anakh-su-namun, egy gyönyörû, fiatal, a Fáraót megcsaló nõ. [aura: 3-as méretû 7-es szintû farok, 18-as kontaktméreg.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: ében nyílpuska, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, orgling fétis, zafír érdemrend, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a mágia könnyû pikkelyvértje, a tökéletesség sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, szent templomi maszk, ozin fülkarika, császári különdíj, a bölcsesség zöld köntöse, a hatalom rubinja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, Yssuf tõre, arany orgling fétis, quwarg amulett, a bûz fogazott kardja, Vlagyimir gyûrûje. Elsõ mondatod: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Dühösen kiabálja vissza: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Azonnal visszavág: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." A következõvel folytatod: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Dühösen kiabálja vissza: "Akkora kiütések borítják a fejedet, hogy a rajtad nyüzsgõ bolháknak több órájába kerül, amíg meg tudnak egyet kerülni!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Anakh-su-namun volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan nõ. [aura: meggyõzõkészség: 6.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: ezüstmedál, Yssuf tõre, Banyapók fényes szimbóluma, Banyapók malachit fülbevalója, a mágia malachitgyûrûje, kõmûves kalapács, a hatalom rubinja, roxati üvegszem, Banyapók harci íja, szerencsekõ, Örökkévalóság Gyémántja, szent templomi maszk, Leah kõamulettje, zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, a bénaság fülbevalója, Õsmágus obszidián karkötõje, a szellemek vas lemezpáncélja, a mentát díszes karkötõje, rubin mágusbot, Banyapók gyíkbõr öve, tükörkarvédõ, vörös karkötõ. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "Te leprás zombi!" Azonnal visszavág: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Nagyobb a rendetlenség a barlangodban, mint egy torzszülött odúban." Õ rögvest kontrázik: "Még egy csótányt se vagy képes eltaposni!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Nem késik a válasszal: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Jól odamondasz neki: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Dühösen kiabálja vissza: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ, org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, Fairlight sipkája, a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében nyílpuska, aréna kvazár érme, a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, Noxoth csizmája, xenomorf csuklópánt, kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, Tlyxcet pajzs, Noxoth karkötõje. Üdvözlõ mondatod: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Õ rögvest kontrázik: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Dühösen kiabálja vissza: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" A következõvel folytatod: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Õ rögvest kontrázik: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Jól odamondasz neki: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Azonnal visszavág: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

h 8 13 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elektr.lehelet szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

m 13 4 4111 4222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 12,4) Nyugatra mész tovább. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: 12-es méretû 16-os szintû olló.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Támadod a tarajos khadzart. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (48 ép-t sebeztél). A savelementál a tarajos khadzart támadja. Jimmy a tarajos khadzart támadja. A tarajos khadzar téged támad. Rád vág nyelvével. Ez mellément. Rád vág ollóival. Elkerülted. Bûze fojtogat. (-3 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tarajos khadzart próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (43 ép-t sebeztél). A tarajos khadzar holtan terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 40 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy 25 ép-t sebzõdik. A savelementál sebzõdik 37 ép-t. Abdul 39 sebzést kap. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 69/36, a savelementál: 45/37, Abdul: 0/39.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+8%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 19%. Elrakod a zsákmányt, ami egy khazdar taréj és 31 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+29 életpont.)
(M 12,3) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 12,2) Északra mész tovább. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (+1 méret.)
(M 12,1) Irány észak! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 11,1) Nyugat felé mész. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Tudjuk, hogy egy ízben 4 csésze orgling butaság és 2 krakolich szarv 56 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 csésze orgling butaság és 8 krakolich szarv 70 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy csésze orgling butaság?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 13,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. A pokolpatkány elmond egy lávafolyam varázslatot. Jimmy a pokolpatkány irányába megy. Jimmy sebzõdik 39 ép-t a lávafolyamtól. Megrohamozod a pokolpatkányt. 13 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. A savelementál a pokolpatkány felé mozog. A savelementál 43 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Abdul 45 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány 13 sebzést kap a lávafolyamtól. Abdul kileheli lelkét. Jimmy a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A savelementál a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkány halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 76/39, a savelementál: 53/43, Abdul: 0/45.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak 25% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy vassisak, egy patkányfog és 39 arany. Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+30% jóllakottság.)
(M 14,1) A négy égtáj közül keletet választod. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben 10 darab borostyán és 2 bála selyem 262 aranyért, míg egy másik alkalommal 9 darab borostyán és 10 bála selyem 449 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy darab borostyán?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 14,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította savelementált!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

k 9 475 223 463 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: méret: 120.].

*** 1. KÖR *** A keyrasi démonlidércet célzod, amikor a hatalom kõrisfa íjával lõsz. Mellé! A keyrasi démonlidérc varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. A savelementál a keyrasi démonlidércet rohamozza. Jimmy a keyrasi démonlidérc felé mozog. A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A keyrasi démonlidérc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Abdul elindul a keyrasi démonlidérc felé. A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Abdul a keyrasi démonlidércet támadja. A keyrasi démonlidérc téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (24 ép-t sebzõdtél). Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja. A keyrasi démonlidérc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/0, a savelementál: 35/0, Abdul: 33/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%. Elteszed a zsákmányt, ami egy démonlidérc esszencia. A gyomrod korog egyet. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+39% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(475. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 sötét elf harcos (#83) [aura: IQ: 7.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy tombolást. Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy féreg érintését. Az 1. sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Abdul elkerülte a varázslatot. A 2. sötét elf harcos elmond egy csendvarázs varázslatot. Abdul elkerülte a varázslatot. Magában motyogva, a 3. sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. Abdul elcsendesedik. A savelementál az 1. sötét elf harcost rohamozza. A 2. sötét elf harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Jimmy megközelíti a 3. sötét elf harcost. A savelementál az 1. sötét elf harcost támadja. Az 1. sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (13 sebzés). A 2. sötét elf harcos hörögve elterül. Jimmy a 3. sötét elf harcost támadja. A 3. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 96/0, a savelementál: 65/0, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 36%. Viszed, ami mozdítható: 3 ében láncing, 3 ében nyílpuska, 3 ében tündekard és 25 arany. Abdul eszik. (+25% jóllakottság.)
Egy kõpult van elõtted, rajta húsz különbözõ jellel. A szemközti falon felnagyítva megjelenik egy jel. Megkeresed a pulton, és megérinted. Újabb jel rajzolódik ki. Ezt is megkeresed. Jó kis játék! A ritmus gyorsulni kezd.
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre: sikeres] Tartod a tempót, mindig szinte azonnal megnyomod a megfelelõ gombot. Ez így megy percekig. Végül a kõfal felemelkedik, és láthatóvá válik mögötte a továbbvezetõ út.
Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose kerülj két szemben levõ luk közé.
A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni az ajtó alatt.
Hurrá, kincset találtál, ami 54 arany, egy sárga öv és egy csapdaészlelés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 50% lélekenergia.

(223. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 3 quwarg harcos (#90) [aura: 6-os méretû 12-es szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. Az 1. quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A savelementál a 2. quwarg harcos irányába megy. Jimmy a 3. quwarg harcost rohamozza. A 2. quwarg harcos a savelementál irányába megy. Az 1. quwarg harcos odajön hozzád. A 3. quwarg harcos Jimmy felé mozog. Támadod az 1. quwarg harcost. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). A savelementál és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. Jimmy és a 3. quwarg harcos egymással harcolnak. A 3. quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. quwarg harcos rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Abdul megközelíti az 1. quwarg harcost. Támadod az 1. quwarg harcost. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (8 sebzés). Az 1. quwarg harcos hörögve elterül. A savelementál és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. A 2. quwarg harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 73/0, a savelementál: 114/1, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 46%. Elteszed a zsákmányt, ami 37 arany.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát aktivál! Békén hagyod.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 70 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.

(463. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 3 kék ekinda (#95) [aura: 5-ös méretû 15-ös szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A savelementál az 1. kék ekinda felé mozog. Megközelíted a 2. kék ekindát. Jimmy megközelíti a 3. kék ekindát. A 3. kék ekinda Jimmyt rohamozza. A 2. kék ekinda máris elõtted terem! Az 1. kék ekinda elindul a savelementál felé. A savelementál és az 1. kék ekinda egymással harcolnak. Megtámadod a 2. kék ekindát. Villámokat köpsz. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (6 sebzés). Jimmy és a 3. kék ekinda egymással harcolnak. A 3. kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. kék ekinda rád támad. Lecsap rád bal csápjával. Nem talált. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. kék ekinda irányába megy. Támadod a 2. kék ekindát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (31 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). A 2. kék ekinda hörögve elterül. A savelementál és az 1. kék ekinda egymással harcolnak. Az 1. kék ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 88/0, a savelementál: 111/2, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 42% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 6 ekinda haj és 20 arany.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
[98 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

i 100 20 20 idézés 100 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 100 van. Egy körben max. 20 alkalommal teszed ezt meg. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

tk 52 732 732 52. többszemélyes kaland
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 700 arany.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 600 arany.
[9. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad is volt, mindenki veszít!
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 drágakõ.
[12. kör:] Hatalmas taps zúg fel. Egy másik asztalnál valaki platina tókent nyert!
[18. kör:] Egy vesztes galetki dühödten nekiesik a krupiénak, de az õrök gyorsan lerendezik.
[20. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy yeti csont. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: bûz: 3.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Az 1. xenomorf csecsemõ közelebb jön, hogy támadhasson. A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt rohamozza. Megrohamozod az 1. xenomorf csecsemõt. A 2. xenomorf csecsemõ elindul Jimmy felé. Jimmy megközelíti a 2. xenomorf csecsemõt. Az 1. xenomorf csecsemõ rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-12%). Elõre szúr bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-12%). A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt támadja. Megtámadod az 1. xenomorf csecsemõt. Villámokat köpsz. (43 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (8 sebzés). A 2. xenomorf csecsemõ és Jimmy egymással harcolnak. Regenerálsz (+11 ép) Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. xenomorf csecsemõ felé mozog. A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt támadja. Az 1. xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Választott ellenfeled idõközben a padlóra került... A 2. xenomorf csecsemõ és Jimmy egymással harcolnak. A 2. xenomorf csecsemõ hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 172/46, a savelementál: 97/0, Abdul: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 44% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ és 35 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.23).
Ebben a körben +6 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 557 sebzést okoztál, és 114 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 345 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.23). Ez a 147. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 3.20
[2] IQ: 15 (23) / 4.08
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.05
[4] egészség: 14 (16) / 2.60
[5] mágia: 17 (32) / 12.49
[6] gyorsaság: 21 / 3.72
[9] Méret/ép: 172 / 170
Min. méret: 144
Barlangméret: 176
PONTJAID
Varázspont: 415 / 0
Képességpont: 32 / 67%
Hõsi pont: 108 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 926 / 303
Hírnév : 2188
Jóllakottság: 59%
Életkor: 14 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 1140 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 1024 (10)
Leölt torzszülött: 1729 (18)
Pszi csaták: 78 (0)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 24 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 21 (30) / 3.73 [15] regeneráció: 18 (22) / 1.06 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 15 (17) / 1.20 [18] tûzimmunitás: 8 (14) / 1 [19] hidegimmunitás: 3 (9) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (11) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (10) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (12) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.72 [47] zárnyitás: 11 / 4.70
[48] mászás: 10 / 5.49 [49] rugalmasság: 9 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.22
[51] transzformáció: 5 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 3.83 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 10 (13) / 8.37 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 8 / 3.46 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 12 / 0.09 [61] pszi energia: 18 / 2.14 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 7 (5) / 0.70 [64] átokszórás: 10 / 3.40 [65] álcázás: 24 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 0.49 [67] régészet: 9 / 4.22 [68] zene: 11 / 2.12
[69] tanulás: 7 / 5.40 [70] idézés: 5 (10) / 0.25 [71] javítás: 14 / 0.55
[72] építés: 13 / 1.09 [73] felderítés: 9 / 2.82    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 2.34 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 8 (13) / 6.67 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.32
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 0.07 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 5.08
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.84 [155] nagyobb erõpajzs: 9 (14) / 1.60 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.18 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96
[140] szellemkalapács: 24 (29) / 22.58 [176] szélpajzs: 8 (13) / 1.60 [132] tudati méreg: 15 / 1.22
[16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.24 [170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 73/54 198% 90% 12 / 9.32 harcol
[2] savelementál 153/150 198% 90% 10 / 3.81 harcol
[3] Abdul, az arhomad varangy 79/79 198% 200% 10 / 6.03 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 22 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 20 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #23 (8. épület), #52 (20. épület), #330 (147. forduló), #326 (146. forduló), #203 (146. forduló), #459 (147. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz furcsa pajzsa (#10074) 1 a káosz halálos köntöse (#27714) 1 a kobra sárga öve (#7467)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 a tolvaj fekete csizmája (#9222)
1 a védekezés sárga öve (#4767) 1 az ellenállás bársony köpenye (#28590) * 1 az entek fekete csizmája (#9672)
1 bõr mellvért (#1046) 2 csontmaszk (#1092) 1 díszes villámöv (#177)
3 ében láncing (#134) 2 fekete csizma (#1122) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 kerek pajzs (#1061) 2 mintrogi erõöv (#262) * 1 Õsmágus köpenye (#322)
* 1 platina villámöv (#187) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 2 sárga öv (#1167)
1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232)
1 szürke maszk (#1093) 1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz istenének szimbóluma (#30924)
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) 1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257) 1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 1 a sün márványgyûrûje (#25076)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
1 a tûz csontamulettje (#22347) * 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 1 amulett (#1195)
11969 arany (#1) 1 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562) 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 1 díszes karkötõ (#1242) 419 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255)
1462 hamis arany (#809) 3 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 2 keresztszimbólum (#1213) 1 kõamulett (#1196)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 orgling fétis (#269)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 21 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 3 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 11 fekete dukát (#218) 2 Fortuna kiskorsója (#521)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582)
2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) * 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123)
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) 1 a káosz korrupt lándzsája (#16644) 17 a légzés hosszú íja (#27822)
* 1 a sebesség hosszúkardja (#13467) 1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) * 1 a tudós kardja (#11665)
1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932) 3 ében nyílpuska (#133) 3 ében tündekard (#132)
1 fogazott kard (#1318) 3 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271) 2 könnyû nyílpuska (#1286)
1 nehéz nyílpuska (#1287) * 1 rubin mágusbot (#261) 9 sziklarepesz (#13)
* 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 10 csótányláb (#25)
18 elfu moha (#33) 8 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58)
8 hónakkupók (#30) 13 hõsiesség itala (#52) 2 javítás itala (#108)
4 kalmárok itala (#66) 4 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
17 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 30 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 15 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20)
6 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 22 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 16 sárkányvirág (#32) 15 sötét mák (#23)
7 szemani gomba (#36) 23 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14)
8 védelem itala (#59) 15 velparaj (#35) 7 waarkin (#38)
17 winropu moha (#22) 2 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
15 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297) 2 démonlidérc esszencia (#272)
4 duzzadt xenópete (#479) 54 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141)
12 húsevõ bibe (#151) 15 káoszkígyó pikkely (#230) 4 khazdar taréj (#268)
4 lemúr hártya (#161) 40 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
26 õsi relikvia (#17) 8 patkányfog (#270) 11 pirgamit (#152)
2 ratifikátor agy (#236) 13 smaragd esszencia (#229) 32 szójer csáprágó (#231)
3 xenópete (#278) 23 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 11 drágakõ (#2), 1 khazdar taréj (#268), 2 yeti csont (#160), 6 ekinda haj (#147), 1 patkányfog (#270), 1 hõsiesség itala (#52), 1 démonlidérc esszencia (#272), 1 arany tóken (#764), 1 sárga öv (#1167), 1 vassisak (#1076), 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123), 3 ében láncing (#134), 3 ében nyílpuska (#133), 3 ében tündekard (#132), 1 csapdaészlelés itala (#65).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 315 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENOMORF KIRÁLYNÕ (429. LÉNY)
Hosszú pillanatokig csak megkövülten bámulod az irtózatos méretû teremtményt. Gigantikus test, amely szinte mozdulni is alig tud, és amelybõl óriási tojócsõ kígyózik elõ. Nem nevezhetõ azonban védtelennek - a magasból óriási csápokat lóbál alá, amelyekrõl undorító nyálka csöpög alá. Hosszú fejét hajlékony nyak tartja, ha a kitolható állkapcsot is számba vesszük, egyáltalán nem érezheted magad biztonságban azoktól a fogaktól sem, attól függetlenül, hogy a királynõ nem tûnik túl mozgékonynak. Elpusztítani? Legfeljebb egy teljes galetki szövetség haderejét felvonultatva lehet!


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.