Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
147 |
Játékhét: |
537 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
668 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 21. 12h:59' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. ápr. 22. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Törp Eszti, egy tünci-bünci nõ. [aura: 1-es
pszi csáp.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei
szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod
nála: Örökkévalóság Zafírja, vámpírtõr, ében láncing, ében nyílpuska, kék
gömb, mintrogi erõöv, az egészség ezüst fejpántja, ében tündekard, a sav
nagy pajzsa, a küzdelem zöld köntöse, a ragadozó csepp fülbevalója, a szívósság
háromszögszimbóluma, a gyõzelem csontamulettje, a pók smaragdgyûrûje, fogazott
kard, xenomorf csuklópánt, a káosz ur-gathal karkötõje, az óriás csontamulettje,
a harcos vándorcsizmája, a gepárd malachit karkötõje, a titán díszes karkötõje.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Törp Eszti elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten
meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. A hosszú parti végül véget ér. Törp Eszti
megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Megjegyzel
valamit a Törp Eszti által meséltekbõl, megtudod, mi az a xenomorf királynõ.
[ld. enc.]
Felépült
a javítómûhely.
Kissé már éhezel, ezért csak 85 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany
szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11816.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 18.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf
királynõ felett!
*ápr. 20.* Mammuth gyõzelmet aratott Dante felett.
*ápr.
21.* Hoo Lee Gun hõsies küzdelmével a lidércek ellen kiérdemelte a császári
lidércvadász címet!
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
gyógyítod magad. Gyógyulsz 21 életpontot. (-5 vp.) 23 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) 18 ép-t gyógyított rajtad. (-5
vp.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]
az 23743 25076 10074 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A villám ónix karkötõje: értéke 212
arany. A következõ képességeket azonosítod: +4 elektr.lehelet.
A sün márványgyûrûje:
értéke 66 arany. A tárgy tápjai: +2 tüskés bõr.
A káosz furcsa pajzsa:
értéke 230 arany. A tárgy tápjai: +10% védekezés, -5% támadás, +4 imm.ktkt.méreg,
+4 méret, +2 hidegimmunitás, -1 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
kf 23743 |
bekészíted a 23743. tárgyat |
Felveszed a villám ónix karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
kno 71 32 |
71. képességre 32 képességpont |
Elköltesz 32 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a hatalom kõrisfa íját.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
kf 7123 |
bekészíted a 7123. tárgyat |
Bekészíted a hatalom kõrisfa íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
[V 176 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szélpajzs. (-59
vp.)
[V 155 0 0:] Elmormolsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+32% védekezés.)
(-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
ep 22 20 15 |
építed a 22. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
az akadálypálya felhúzását.
Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+18%).
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor,
vagy esküvõn. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak
eléd, de máris oszlik a tömeg. (+57 arany.) Ez a muzsika többet használt
neked, mint egy kiadós csata! (+3 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti
város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani
lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a
fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt...
(330.
kaland, összköltsége 10 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire!
Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint
keleti részén, így hát odamész. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt
ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz,
itt már úgy sem találsz vadat. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami
a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte.
Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz
meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt.
(459. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne
zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy quwarg behemót
(#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével
elmond egy féreg érintését. A quwarg élõsködõ ellõ egy tudatrombolás varázslatot.
Elvesztetted az összes varázspontodat! A savelementál a quwarg élõsködõ
irányába megy. A quwarg behemót megközelíti Jimmyt. Jimmy a quwarg behemótot
rohamozza. A savelementál a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ
hörögve elterül. A quwarg behemót és Jimmy egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A savelementál a quwarg behemót irányába megy. Megindulsz
a quwarg behemót felé. Már ott is vagy! Abdul a quwarg behemót irányába
megy. A savelementál a quwarg behemótot támadja. Megtámadod a quwarg behemótot.
Villámokat köpsz.
(33 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(3 sebzés). A quwarg
behemót halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 50/31, a savelementál:
126/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak is jut 36%.
Elrakod a zsákmányt, ami 7 drágakõ és egy xenópete.
Fejlõdsz:
+1 szint gránitbõr varázslat; [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 216.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Ellenfeled egy halál apostola (#173).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás
varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg
érintése. Megközelíted a halál apostolát. A savelementál elindul a halál
apostola felé. A halál apostola feléd rohan. Jimmy a halál apostola irányába
megy. A halál apostolát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(39 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(8 sebzés). A savelementál a halál apostolát támadja.
A halál apostola rád veti magát. Támad fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Feléd suhint jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Jimmy
a halál apostolát támadja. A halál apostola halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 52/9, a savelementál:
65/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak 19% jut. Abdul
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz.
Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe!
Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: tüskés bõr: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond
egy tombolás varázslatot. Támadod a bundás yetit. Villámokat köpsz.
(45
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). A savelementál a bundás
yetit támadja. Jimmy a bundás yetit támadja. A bundás yeti kileheli lelkét.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/6, a savelementál:
53/0, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak is jut 21%. Viszed, ami mozdítható:
egy yeti csont és 50 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz egy
barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Anakh-su-namun, egy gyönyörû, fiatal, a Fáraót megcsaló
nõ. [aura: 3-as méretû 7-es szintû farok, 18-as kontaktméreg.] A Halhatatlanok
klánjának rendfõnök rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai:
ében nyílpuska, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
orgling fétis, zafír érdemrend, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a mágia
könnyû pikkelyvértje, a tökéletesség sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, szent
templomi maszk, ozin fülkarika, császári különdíj, a bölcsesség zöld köntöse,
a hatalom rubinja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, Yssuf
tõre, arany orgling fétis, quwarg amulett, a bûz fogazott kardja, Vlagyimir
gyûrûje. Elsõ mondatod: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Dühösen
kiabálja vissza: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Nagy levegõ után ezt
kiáltod: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Azonnal visszavág:
"Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz."
A következõvel folytatod: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos
kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan
undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve."
Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten
arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Dühösen kiabálja
vissza: "Akkora kiütések borítják a fejedet, hogy a rajtad nyüzsgõ bolháknak
több órájába kerül, amíg meg tudnak egyet kerülni!" Csak hápogsz a szörnyû
sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Anakh-su-namun
volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A kolónia
egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû
lesz választani. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók ellenére
titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Anomália, egy izgalmas, kicsit kiszámíthatatlan
nõ. [aura: meggyõzõkészség: 6.] A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú
tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: ezüstmedál, Yssuf
tõre, Banyapók fényes szimbóluma, Banyapók malachit fülbevalója, a mágia
malachitgyûrûje, kõmûves kalapács, a hatalom rubinja, roxati üvegszem,
Banyapók harci íja, szerencsekõ, Örökkévalóság Gyémántja, szent templomi
maszk, Leah kõamulettje, zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, a bénaság fülbevalója,
Õsmágus obszidián karkötõje, a szellemek vas lemezpáncélja, a mentát díszes
karkötõje, rubin mágusbot, Banyapók gyíkbõr öve, tükörkarvédõ, vörös karkötõ.
Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ
mondatod: "Te leprás zombi!" Azonnal visszavág: "Te gerinctelen kétfejû
patkány!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Nagyobb a rendetlenség a barlangodban,
mint egy torzszülött odúban." Õ rögvest kontrázik: "Még egy csótányt se
vagy képes eltaposni!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A hátralevõ életedet
egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Nem késik a válasszal:
"Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve
menekültek." Jól odamondasz neki: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet?
Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Dühösen
kiabálja vissza: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek,
hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe
megfelelõ válasz.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló
bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták
klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik.
Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ,
org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, Fairlight sipkája,
a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében nyílpuska, aréna kvazár érme,
a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap,
ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, Noxoth csizmája, xenomorf csuklópánt,
kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr
karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, Tlyxcet pajzs, Noxoth karkötõje.
Üdvözlõ mondatod: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Õ rögvest kontrázik:
"Fokhagyma legyen a boldogságod!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Úgy nézel
ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Dühösen kiabálja
vissza: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" A következõvel folytatod:
"Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit
barlangodnak hívsz!" Õ rögvest kontrázik: "Hallottam, hogy kiállítottak
téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Jól odamondasz
neki: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több
erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Azonnal visszavág:
"Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe
nézel, menten szörnyethalsz." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled
lélekenergiát kap.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
h 8 13 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az elektr.lehelet szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]
m 13 4 4111 4222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 12,4) Nyugatra mész tovább. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz,
hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod,
hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202) [aura: 12-es
méretû 16-os szintû olló.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond
egy tombolás varázslatot. Támadod a tarajos khadzart. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(48 ép-t sebeztél). A
savelementál a tarajos khadzart támadja. Jimmy a tarajos khadzart támadja.
A tarajos khadzar téged támad. Rád vág nyelvével. Ez mellément. Rád vág
ollóival. Elkerülted. Bûze fojtogat.
(-3 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A tarajos khadzart próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(43 ép-t sebeztél). A tarajos khadzar holtan terül el. Nagy detonáció közepette
darabokra robban.
40 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy
25 ép-t sebzõdik. A
savelementál
sebzõdik 37 ép-t. Abdul
39 sebzést kap. Regenerálsz (+11
ép)
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 69/36, a savelementál:
45/37, Abdul: 0/39.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+8%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 19%. Elrakod a
zsákmányt, ami egy khazdar taréj és 31 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+29 életpont.)
(M 12,3) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 12,2) Északra mész tovább. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû
piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Óvatosan
kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (+1 méret.)
(M 12,1) Irány észak! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 11,1) Nyugat felé mész. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak
elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy
próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod
kell:
Tudjuk, hogy egy ízben 4 csésze orgling butaság és 2 krakolich
szarv 56 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 csésze orgling butaság és
8 krakolich szarv 70 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet
egy csésze orgling butaság?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 13,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Kellemetlen bûz
üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya!
Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését.
Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. A pokolpatkány elmond
egy lávafolyam varázslatot. Jimmy a pokolpatkány irányába megy. Jimmy
sebzõdik 39 ép-t a lávafolyamtól. Megrohamozod a pokolpatkányt.
13 életpontnyit
sebzõdsz a lávafolyamtól. A savelementál a pokolpatkány felé mozog. A savelementál
43 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Abdul
45 sebzést kap a lávafolyamtól.
A pokolpatkány
13 sebzést kap a lávafolyamtól. Abdul kileheli lelkét.
Jimmy a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(2 sebzés). A savelementál a pokolpatkányt támadja. A pokolpatkány
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 76/39, a savelementál:
53/43, Abdul: 0/45.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak 25% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy
vassisak, egy patkányfog és 39 arany. Összefut a nyál a szádban. Az ételre
veted magad. (+30% jóllakottság.)
(M 14,1) A négy égtáj közül keletet választod. Óriási terembe érkezel. Apró,
világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben
10 darab borostyán és 2 bála selyem 262 aranyért, míg egy másik alkalommal
9 darab borostyán és 10 bála selyem 449 aranyért cserélt gazdát. Vajon
hány aranyat érhet egy darab borostyán?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 14,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította savelementált!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
k 9 475 223 463 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a labirintust.
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és
leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi
uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe,
ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy
gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik!
Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben
és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és
egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba
16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad
a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek,
te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád
fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus
ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled
egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: méret: 120.].
*** 1. KÖR *** A keyrasi démonlidércet célzod, amikor a hatalom kõrisfa
íjával lõsz. Mellé! A keyrasi démonlidérc varázshatalma segítségével elmond
egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Magában motyogva, Abdul
létrehoz egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot.
A savelementál a keyrasi démonlidércet rohamozza. Jimmy a keyrasi démonlidérc
felé mozog. A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi
démonlidércet támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A keyrasi démonlidérc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Abdul
elindul a keyrasi démonlidérc felé. A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni.
Villámokat köpsz.
(14 ép-t sebeztél). A savelementál a keyrasi démonlidércet
támadja. Abdul a keyrasi démonlidércet támadja. A keyrasi démonlidérc
téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget
köp rád.
(24 ép-t sebzõdtél). Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja. A
keyrasi démonlidérc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9
ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 70/0, a savelementál:
35/0, Abdul: 33/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%.
Elteszed a zsákmányt, ami egy démonlidérc esszencia. A gyomrod korog egyet.
Tömni kezded magadba a finomságokat. (+39% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia?
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(475. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél
felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint
te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Amikor oldalt
fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 sötét elf harcos (#83) [aura:
IQ: 7.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy tombolást.
Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy féreg érintését.
Az 1. sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs!
Abdul elkerülte a varázslatot. A 2. sötét elf harcos elmond egy csendvarázs
varázslatot. Abdul elkerülte a varázslatot. Magában motyogva, a 3. sötét
elf harcos létrehoz egy csendvarázst. Abdul elcsendesedik. A savelementál
az 1. sötét elf harcost rohamozza. A 2. sötét elf harcos felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Jimmy megközelíti a 3. sötét elf harcost. A savelementál
az 1. sötét elf harcost támadja. Az 1. sötét elf harcos halálos sebet kapva
a földre zuhan. A 2. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Villámokat
köpsz.
(41 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(13 sebzés). A 2.
sötét elf harcos hörögve elterül. Jimmy a 3. sötét elf harcost támadja.
A 3. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 96/0, a savelementál:
65/0, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 36%. Viszed, ami mozdítható:
3 ében láncing, 3 ében nyílpuska, 3 ében tündekard és 25 arany. Abdul
eszik. (+25% jóllakottság.)
Egy kõpult van elõtted, rajta húsz különbözõ jellel. A szemközti falon felnagyítva
megjelenik egy jel. Megkeresed a pulton, és megérinted. Újabb jel rajzolódik
ki. Ezt is megkeresed. Jó kis játék! A ritmus gyorsulni kezd.
[Gyorsaság
próba 12-es küszöbre: sikeres] Tartod a tempót, mindig szinte azonnal
megnyomod a megfelelõ gombot. Ez így megy percekig. Végül a kõfal felemelkedik,
és láthatóvá válik mögötte a továbbvezetõ út.
Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés
próba 8-as küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat
veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ
lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose
kerülj két szemben levõ luk közé.
A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik
befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre:
sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni
az ajtó alatt.
Hurrá, kincset találtál, ami 54 arany, egy sárga öv és egy csapdaészlelés
itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 50% lélekenergia.
(223. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid
3 quwarg harcos (#90) [aura: 6-os méretû 12-es szintû bal karom.].
*** 1. KÖR *** Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg
érintése. Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. Az 1. quwarg harcos felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A savelementál a 2. quwarg harcos irányába
megy. Jimmy a 3. quwarg harcost rohamozza. A 2. quwarg harcos a savelementál
irányába megy. Az 1. quwarg harcos odajön hozzád. A 3. quwarg harcos Jimmy
felé mozog. Támadod az 1. quwarg harcost. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(35 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(7
sebzés). A savelementál és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. Jimmy
és a 3. quwarg harcos egymással harcolnak. A 3. quwarg harcos halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az 1. quwarg harcos rád támad. Csáprágójával
agresszívan harap. Hátraugrasz a támadás elõl. Feléd döf bal karmával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Abdul megközelíti az 1. quwarg harcost. Támadod az 1. quwarg
harcost. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(33 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(8 sebzés). Az 1. quwarg harcos hörögve elterül.
A savelementál és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. A 2. quwarg harcos
hörögve elterül.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 73/0, a savelementál:
114/1, Abdul: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 46%. Elteszed
a zsákmányt, ami 37 arany.
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre:
sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát
aktivál! Békén hagyod.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül
sikerül a zárat kinyitni.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 70 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
(463. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Erõdben, ügyességedben
bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz
a sziklaperemre.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 3 kék ekinda (#95)
[aura: 5-ös méretû 15-ös szintû jobb csáp.].
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. Abdul varázshatalma
segítségével elmond egy féreg érintését. A savelementál az 1. kék ekinda
felé mozog. Megközelíted a 2. kék ekindát. Jimmy megközelíti a 3. kék
ekindát. A 3. kék ekinda Jimmyt rohamozza. A 2. kék ekinda máris elõtted
terem! Az 1. kék ekinda elindul a savelementál felé. A savelementál és
az 1. kék ekinda egymással harcolnak. Megtámadod a 2. kék ekindát. Villámokat
köpsz.
(33 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(6 sebzés).
Jimmy és a 3. kék ekinda egymással harcolnak. A 3. kék ekinda halálhörgés
közepette a földre zuhan. A 2. kék ekinda rád támad. Lecsap rád bal csápjával.
Nem talált. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. kék ekinda irányába megy. Támadod a 2. kék ekindát.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(31 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(6 sebzés). A 2. kék ekinda hörögve elterül.
A savelementál és az 1. kék ekinda egymással harcolnak. Az 1. kék ekinda
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 88/0, a savelementál:
111/2, Abdul: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 42% jut. Elteszed
a zsákmányt, ami egy õskõ, 6 ekinda haj és 20 arany.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
[98 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
i 100 20 20 |
idézés 100 TVP-ért |
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 100 van. Egy körben max. 20
alkalommal teszed ezt meg. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad az
idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
tk 52 732 732 |
52. többszemélyes kaland |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
be 29 20 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség
itala.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 700 arany.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 600 arany.
[9. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad
is volt, mindenki veszít!
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 drágakõ.
[12. kör:] Hatalmas taps zúg fel. Egy másik asztalnál valaki platina tókent
nyert!
[18. kör:] Egy vesztes galetki dühödten nekiesik a krupiénak, de az õrök
gyorsan lerendezik.
[20. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod
(+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél. [20 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
yeti csont. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne
elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod
végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura:
bûz: 3.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás
varázslatot. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Az
1. xenomorf csecsemõ közelebb jön, hogy támadhasson. A savelementál az
1. xenomorf csecsemõt rohamozza. Megrohamozod az 1. xenomorf csecsemõt.
A 2. xenomorf csecsemõ elindul Jimmy felé. Jimmy megközelíti a 2. xenomorf
csecsemõt. Az 1. xenomorf csecsemõ rád veti magát. Feléd üt jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lélekenergiát szív el (-12%).
Elõre szúr bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát
szív el (-12%). A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt támadja. Megtámadod
az 1. xenomorf csecsemõt. Villámokat köpsz.
(43 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(8 sebzés). A 2. xenomorf csecsemõ és Jimmy egymással
harcolnak. Regenerálsz (+11 ép) Az 1. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. xenomorf csecsemõ felé mozog. A savelementál
az 1. xenomorf csecsemõt támadja. Az 1. xenomorf csecsemõ halálos sebet
kapva a földre zuhan. Választott ellenfeled idõközben a padlóra került...
A 2. xenomorf csecsemõ és Jimmy egymással harcolnak. A 2. xenomorf csecsemõ
hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 172/46, a savelementál:
97/0, Abdul: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 44% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 2 drágakõ és 35 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen
dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a
barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve
az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 3 véletlen
kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod
jelenleg felderítõ (2.23).
Ebben a körben +6 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen
557 sebzést okoztál, és 114 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
345 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: felderítõ (2.23). Ez a 147. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 3.20 |
[2] IQ: |
15 (23) / 4.08 |
[3] ügyesség: |
11 (16) / 1.05 |
[4] egészség: |
14 (16) / 2.60 |
[5] mágia: |
17 (32) / 12.49 |
[6] gyorsaság: |
21 / 3.72 |
[9] Méret/ép: |
172 / 170 |
Min. méret: |
144 |
Barlangméret: |
176 |
|
|
Varázspont: |
415 / 0 |
Képességpont: |
32 / 67% |
Hõsi pont: |
108 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
926 / 303 |
Hírnév : |
2188 |
Jóllakottság: |
59% |
Életkor: |
14 / 26 |
|
|
Galetki csaták: |
43 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
1140 (10) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1024 (10) |
Leölt torzszülött: |
1729 (18) |
Pszi csaták: |
78
(0) |
Pszi gyõzelmek: |
43 (0) |
Ájulások száma: |
24 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
21 (30) / 3.73 |
[15] regeneráció: |
18 (22) / 1.06 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 0 |
[17] vastag bõr: |
15 (17) / 1.20 |
[18] tûzimmunitás: |
8 (14) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (9) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
5 (11) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (10) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (12) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
11 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.88 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 3.72 |
[47] zárnyitás: |
11 / 4.70 |
[48] mászás: |
10 / 5.49 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 5.22 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.15 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 3.83 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
10 (13) / 8.37 |
[55] szívósság: |
13 / 1.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
8 / 3.46 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 5.66 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
12 / 0.09 |
[61] pszi energia: |
18 / 2.14 |
[62] lopás: |
10 / 2.45 |
[63] éberség: |
7 (5) / 0.70 |
[64] átokszórás: |
10 / 3.40 |
[65] álcázás: |
24 / 1.01 |
[66] lopakodás: |
11 / 0.49 |
[67] régészet: |
9 / 4.22 |
[68] zene: |
11 / 2.12 |
[69] tanulás: |
7 / 5.40 |
[70] idézés: |
5 (10) / 0.25 |
[71] javítás: |
14 / 0.55 |
[72] építés: |
13 / 1.09 |
[73] felderítés: |
9 / 2.82 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 (13) / 2.34 |
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 3.92 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
8 (13) / 6.67 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 3.32 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.18 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
4 (8) / 0.07 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (15) / 5.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (13) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.42 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.84 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
9 (14) / 1.60 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.12 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.18 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
24 (29) / 22.58 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 1.60 |
[132] tudati méreg: |
15 / 1.22 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
4 (8) / 0.08 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
173 a forr |
17 gránit |
48
ellená |
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2), szélpajzs (13).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a barlangi troll |
73/54 |
198% |
90% |
12 / 9.32 |
harcol |
[2] savelementál |
153/150 |
198% |
90% |
10 / 3.81 |
harcol |
[3] Abdul, az arhomad varangy |
79/79 |
198% |
200% |
10 / 6.03 |
harcol |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 22 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150. |
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 95 20 10 27;
VI erõ:400% ép:25%;
PV 4 1 5
6;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 20 20;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület),
#23 (8. épület), #52 (20. épület), #330 (147. forduló), #326 (146. forduló),
#203 (146. forduló), #459 (147. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz furcsa pajzsa (#10074) |
|
1 a káosz halálos köntöse (#27714)
|
|
1 a kobra sárga öve (#7467) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a teknõs bíbor láncinge (#25332)
|
|
1 a tolvaj fekete csizmája (#9222) |
|
1 a védekezés sárga öve (#4767) |
|
1 az ellenállás bársony köpenye (#28590)
|
* |
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
2 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes villámöv (#177)
|
|
3 ében láncing (#134) |
|
2 fekete csizma (#1122) |
* |
1 káoszkígyó vért
(#271) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
2 mintrogi erõöv (#262) |
* |
1 Õsmágus köpenye
(#322) |
* |
1 platina villámöv (#187) |
* |
1 Pszichoklenész sisakja (#263) |
|
2 sárga
öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szent templomi
maszk (#232) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz istenének szimbóluma (#30924) |
|
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) |
|
1 a kígyó ezüst fülbevalója
(#19257) |
|
1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
*
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a regenerálódás csepp fülbevalója
(#24656) |
|
1 a sün márványgyûrûje (#25076) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
|
|
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) |
|
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
* |
1 a villám ónix karkötõje (#23743)
|
|
1 amulett (#1195) |
|
11969 arany (#1) |
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562)
|
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
419 drágakõ
(#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1462 hamis arany (#809) |
|
3 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 kék gömb
(#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
2 keresztszimbólum (#1213) |
|
1 kõamulett
(#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 orgling fétis
(#269) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárkányamulett
(#292) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
21 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
3 arany tóken (#764) |
|
3 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
11 fekete dukát (#218) |
|
2 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582)
|
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 lant (#166) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
|
1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986)
|
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) |
|
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) |
|
1 a káosz korrupt lándzsája (#16644)
|
|
17 a légzés hosszú íja (#27822) |
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467) |
|
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája
(#26036) |
* |
1 a tudós kardja (#11665) |
|
1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932) |
|
3 ében nyílpuska (#133) |
|
3 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
3 görbekard (#1316) |
|
1 hosszúkard (#1317)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 könnyû nyílpuska
(#1286) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
9 sziklarepesz
(#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
10 csótányláb
(#25) |
|
18 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50)
|
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
2 hatalom kék
itala (#58) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
13 hõsiesség itala (#52) |
|
2 javítás itala (#108)
|
|
4 kalmárok itala (#66) |
|
4 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
17 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
30 mátekel gomba (#21)
|
|
9 méregellenállás itala (#51) |
|
15 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20)
|
|
6 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69)
|
|
1 pontosság itala (#72) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34)
|
|
6 sárga gyógyital (#61) |
|
16 sárkányvirág (#32) |
|
15 sötét mák (#23)
|
|
7 szemani gomba (#36) |
|
23 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
8 védelem itala (#59) |
|
15 velparaj (#35) |
|
7 waarkin (#38) |
|
17 winropu moha (#22) |
|
2 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
15 barna manakõ (#149) |
|
1 bronz korong (#297) |
|
2 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
4 duzzadt xenópete (#479) |
|
54 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141)
|
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
4 khazdar taréj
(#268) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
40 mandibula (#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480)
|
|
26 õsi relikvia (#17) |
|
8 patkányfog (#270) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
13 smaragd esszencia (#229) |
|
32 szójer
csáprágó (#231) |
|
3 xenópete (#278) |
|
23 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 11 drágakõ (#2), 1 khazdar taréj
(#268), 2 yeti csont (#160), 6 ekinda haj (#147), 1 patkányfog (#270),
1 hõsiesség itala (#52), 1 démonlidérc esszencia (#272), 1 arany tóken
(#764), 1 sárga öv (#1167), 1 vassisak (#1076), 1 a hatalom kõrisfa
íja (#7123), 3 ében láncing (#134), 3 ében nyílpuska (#133), 3 ében
tündekard (#132), 1 csapdaészlelés itala (#65).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 315 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XENOMORF KIRÁLYNÕ (429. LÉNY) Hosszú pillanatokig csak megkövülten bámulod
az irtózatos méretû teremtményt. Gigantikus test, amely szinte mozdulni
is alig tud, és amelybõl óriási tojócsõ kígyózik elõ. Nem nevezhetõ azonban
védtelennek - a magasból óriási csápokat lóbál alá, amelyekrõl undorító
nyálka csöpög alá. Hosszú fejét hajlékony nyak tartja, ha a kitolható állkapcsot
is számba vesszük, egyáltalán nem érezheted magad biztonságban azoktól
a fogaktól sem, attól függetlenül, hogy a királynõ nem tûnik túl mozgékonynak.
Elpusztítani? Legfeljebb egy teljes galetki szövetség haderejét felvonultatva
lehet!