Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 06:36:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3247-156

Karakterszám: 3247 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 156 Játékhét: 784
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 246
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 28. 9h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 29.

E-mail!

NALAN THUNDERWOLF KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 348.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

sza 1 50 3 50 db 1 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Quwarg katona morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

j 10736 23710 29051 9296 21956 13452 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az elfek könnyû nyílpuskáját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a villám szimbóluma újra használható. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a bûz zöld köntösét. Kemény munka árán megjavítod a tolvaj kõamulettjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a tökéletesség csepp fülbevalója újra használható. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a sebesség rövid tõre újra használható.
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kf 13452 100 bekészíted a 13452. tárgyat
Elrakod az Enyészmestert. A mancsodba veszed a sebesség rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kf 10736 23710 29051 9296 21956 bekészíted a 10736. tárgyat
Bekészíted az elfek könnyû nyílpuskáját. Felveszed a villám szimbólumát. Felveszed a bûz zöld köntösét. Felveszed a tolvaj kõamulettjét. Felveszed a tökéletesség csepp fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kno 48 8 66 6 59 7 48. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 10. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a vezetõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vezetõkészség szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

k 33 12 9 4 400 457 kaland elvállalása
(33. kaland:) A Pszi Iskolában egy kényelmes ágyat kapsz, és Bahraman tájékoztat arról, utoljára hol találkoztak az asztrál térben szinaptikus matadorral, azzal a lénnyel, amelytõl a korbácsot meg lehet szerezni. Néhány perc múlva pedig már ismét az asztrál ismerõs, mégis annyira idegen környezetében száguldasz. Hozzálátsz, hogy felkutass egy matadort.
[Nyomkeresés próba 10-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába van már nagy gyakorlatod az asztrálban való tájékozódásban! Persze, a tudásodat jó adag szerencse is fûszerezi, amikor végül felbukkan a szinaptikus matador. Rögvest támadást indítasz, de legnagyobb megdöbbenésedre, áttörhetetlen pszi acéltoronyba ütközöl, és egy hang szólít meg.
- Üdv, teremtmény! Ha ki akarsz hívni, akkor ne orvul támadj rám. Azt hiszem, most nincs is kedvem harcolni.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Haha, gondoltam, hogy megrettensz a hatalmamtól. A korábban hallottakból többet feltételeztem egy magadfajtáról. Küzdeni akarás, versenyszellem, meg hasonlók. Na mindegy, úgysem lettél volna igazán ellenfél nekem.
- MICSODA??? Na meglátod, te pökhendi külvilági jövevény, hogy elroppantalak, mint egy asztrális pókfonalat! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy szinaptikus matador (#194).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (-16)98 Szinaptikus matador Pszi csáp +16 PE (-3)57 (-4)56
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (-16)82 Szinaptikus matador Pszi csáp +16 PE (-3)54 (-4)52
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -5 PE (-7)77 (+0)82 Szinaptikus matador Mentális robbanás kudarc (-5)49 (-5)47
4. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)67 (-16)66 Szinaptikus matador Agyvihar -16 PE (-9)40 (+0)47
5. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +16 PE (-3)64 (+8)74 Szinaptikus matador Pszi csáp +8 PE (-3)37 (-8)39
6. Nalan Thunderwolf Agyvihar -36 PE (-9)55 (-8)66 Szinaptikus matador Pszi csáp +8 PE (-3)34 (-28)11
7. Nalan Thunderwolf Agyvihar kudarc (-9)46 (-33)33 Szinaptikus matador Mentális robbanás -33 PE (-5)29 (+0)11
8. Nalan Thunderwolf Mentális robbanás kudarc (-5)41 (-30)3 Szinaptikus matador Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)17 (+0)11
9. Nalan Thunderwolf Pszi csáp +32 PE (-3)38 (+12)15 Szinaptikus matador Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)5 (-11)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+18% pszi támadás, +18% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": egy szinaptikus korbács.
A matador morgolódva húzza el a csíkot, te pedig elégedetten szemléled a szinaptikus korbácsot. Visszatérsz a testestedbe. Hmmm... mennyi korbácsot is kell összegyûjtened, öt darabot?
[Tárgyhasználat: 5 szinaptikus korbács]
Bahraman mentát örömmel fogadja a korbácsokat. Jutalmul egy zafír érdemrendet kapsz, amellyel a mentát szerint a következõ szinten elnyerheted a Pszi Iskola jóindulatát. Persze, a sok kutatás is komoly tapasztalatot jelentett (+1 nyomkeresés). [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(12. kaland:) Szerencsére most sikerült egy nyugisabb idõpontot kifogni, így pár perc alatt a gyakornok elé kerülsz. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(9. kaland:) Hosszas gondolkodás után úgy döntesz, hogy nem lenne fair a boltossal szemben, ha elõítéleteid lennének. Azért mert az elõzõ gazember volt, ez még lehet rendes. És amit kér, az is méltányolandó. Hiszen senkinek sem érdeke, hogy elszaladjanak az árak. Elmész Muilladokhoz, hogy megtudd, merre lakik a páncélkészítõ. A boltos örömmel fogadja a döntésedet, hogy mégis segítesz neki, és útbaigazít.
- De aztán semmi erõszak, csak óvatosan! - kiáltja utánad.
- Persze, persze, eszembe sem jutott ilyesmi.
Némi gyaloglás után megérkezel a kézmûvesek negyedébe. Jónéhány mûhely mellett elgyalogolsz, mire megtalálod a páncélkészítõ mester mûhelyét. Odalépsz hozzá:
- Üdvözlöm mester! Fontos dolog miatt jöttem. Aggaszt minket az hír, miszerint zsarolod a boltost, és megpróbálod alaposan feljebb nyomni a nyomorúságos páncéljaid árát. Undorító módon próbálod kihasználni a társadalmunk harcorientáltságát, de nem fogjuk hagyni. Megértetted, vagy beszéljek világosabban?
A mester pár pillanatig csak hápog, alig tud megszólalni a döbbenettõl.
- Mit makogsz itt össze-vissza, ki zsarol kit? Az a nyamvadt boltos az eddigi ár felét akarja csak fizetni. Én csak annyit akarok kapni, amennyit a régi boltos megadott.
- Nem hiszek neked. Boltosunk egy talpig becsületes galetki, miért hazudna nekem?
- Tudod mit, ezt inkább tõle kérdezd meg. És most kotródj innen.
Azzal megpróbál kituszkolni a mûhelybõl.
[Erõ próba 16-os küszöbre: sikeres]
A mester elõbb finoman, majd egyre erõszakosabban megpróbál kituszkolni a mûhelybõl. De téged sem azért etettek kiskorodban mitulen mixtúrával, hogy egy ilyen öreg ember elbírjon veled. Megkapaszkodsz az asztal sarkában, majd villámgyorsan lerázod magadról az öreget.
- Csillapodjon már tata, még agyvérzést kap az erõlködéstõl. Nem birkózni jöttem, hanem beszélgetni. Úgy látom, az erõ próbát én nyertem, talán a szellemi párviadalban is jobb leszek.
[Meggyõzõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Felhevülten kezded magyarázni neki, hogy miért is lenne az egész galetki társadalommal szemben bûn, ha önös érdektõl vezérelve felborítaná az egész szint gazdasági egyensúlyát. Az öreg eleinte megpróbál ellenkezni, hogy õ csak a saját jogos jussát követelte, de a végén aztán így szól:
- Olyan jó a beszélõkéd, hogy a végén még én is elhiszem, hogy még a fél árral is túl vagyok fizetve. Tudod mit, kössünk üzletet. Azt mondom, ha fizetsz nekem 2000 aranyat, akkor elfogadom a boltos ajánlatát. És remélem a saját önös érdekeid miatt nem fogsz elutasítani.
[Kereskedelem próba 11-es küszöbre: sikeres]
Te 25 aranyat kínálsz indulásként, amiért az öreg majdnem a torkodnak ugrik. Az ajánlatok lassan közelednek egymáshoz. Végül a következõt ajánlod:
- Kapsz 200 aranyat, 25 drágakövet, és adok egy hiszékenység gyûrûjét. Ennél többet nem kínálhatok.
[Tárgyhasználat: 200 arany]
[Tárgyhasználat: 25 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 1 a hiszékenység gyûrûje]
Sorban átadod neki a tárgyakat. Az öreg elégedetten bólogat.
- Remélem neked is megérte az üzlet. Én egy hónap múlva nyugdíjba megyek, és más veszi át a mûhelyemet. Nem hiszem, hogy érdekelni fogja a megállapodásunk. Most menj a boltoshoz, számolj be a sikeredrõl, de szerintem a nyugdíjba menetelem ügyét egyelõre ne említsd neki.
Ezzel kitessékel a boltból. Az öreg nagyon átvert, ravaszabb, mint a boltos. Amikor belépsz Muilladok boltjába, nyoma sincs rajtad a bosszúságnak.
- Sikerült meggyõznöm az öreget. Elfogadta az ön árait. Persze nem volt könnyû, több embert is kellett bérelnem a meggyõzéshez, ami nem volt olcsó mulatság.
- Igazán hálás vagyok. Sajnos pénzt nem tudok adni, túl sok kiadással járt a bolt átvétele, de talán ennek az övnek tudod valami hasznát venni.
Átveszed tõle a Siker ezüstveretes övét, és boldogan távozol. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(4. kaland:) Rohansz az orgling melák nyomában. Reménykedsz, hogy a késlekedésed nem lesz végzetes! Már nem hallod az orgling hangját... Vajon merre mehettek?
[Nyomkeresés próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Megvan, ez az, erre! A barlangfolyosó, amit követsz, tömör sziklafalban ér véget. Huzatot érzel, felpillantasz. Egy sötét sziklakürtõ ásítozik feletted. Jó kis mászókája van az orglingnak, ha itt feljutott... Nincs mese, mész utána!
[Mászás próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy ekinda ügyességével kúszol fölfelé. Egyszercsak valamibe beleütközik a fejed. Puff neki! Az orgling fészkét egy sziklatömb védi, amit egyszerûen a lyuk fölé gurít. Hát, eléggé hatásos védelem! Itt, fél kézzel a falba kapaszkodva, odébbmozdítani egy sziklát, hát, nem sok esélyed van még akkor sem, ha a melák nem pont ezen ül odafent...
[Erõ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Nekifeszülsz minden erõddel, és végül sikerül a sziklát odébblökni! Gyorsan felhúzodzkodsz. És majdnem rögtön visszaesel az óriási pofontól, amit rögtön kapsz! [32 életpontot sebzõdsz.]
Szédelegve ugyan, de sikerül felmásznod, mielõtt az orgling melák újból lesújthatna rád. A következõ ütést már felkészülten fogadod. Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: imm.mérg.gázra: 6.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok elõhív egy sorvasztás varázslatot. Az orgling melák elkerülte a varázslatot. Kerge elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Az orgling melák 9 ép-t sebzõdik. Sebhely az orgling melák felé mozog. Az orgling melák elindul Sebhely felé. Sebhely és az orgling melák egymással harcolnak. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Zsebpiszok létrehoz egy életszívást. Az orgling melák 16 sebzést kap. Kerge elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Sebhely sebzõdik 27 ép-t. Az orgling melák 9 ép-t sebzõdik. Sebhely halálhörgés közepette a földre zuhan. Megindulsz az orgling melák felé. Már ott is vagy! Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (64 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (17 sebzés). Az orgling melák rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy életszívás varázslatot. Az orgling melák sebzõdik 16 ép-t. Magában motyogva, Kerge létrehoz egy tûzgolyót. 19 ép-t sebzõdtél. Az orgling melák 14 sebzést kap. Az orgling melák holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/0, Kerge: 78/0, Sebhely: 4/63.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 8%. Elrakod a zsákmányt, ami 27 arany és egy hamis arany. Zsebpiszok táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Phew! A földön hever az ájult galetki leány. Remélhetõleg nem esett baja! Már rögtön ugornál, hogy segíts rajta, de ekkor nyüszögés üti meg a füled. Egy egész fészekalja orgling kölyök! Ajjaj, az anyjuk nekik hozta az ennivalót, most aztán téged akarnak felfalni! Na gyertek, nem adod olyan könnyen magad! Ellenfeleid 6 orgling kölyök (#172).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy sorvasztást. Az 1. orgling kölyök végtagjai sorvadnak. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. Az 1. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. A 2. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. A 3. orgling kölyköt védi rezisztanciája. A 4. orgling kölyök 8 sebzést kap. Az 5. orgling kölyök rezisztálja. A 6. orgling kölyök 8 sebzést kap. A 6. orgling kölyök téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 4. orgling kölyök Zsebpiszkot támadja. A 3. orgling kölyök Kergét támadja. Az 1. orgling kölyök rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Nem talált. Az 5. orgling kölyök Zsebpiszkot támadja. A 2. orgling kölyök Kergét támadja. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy elektromos kéz varázslatot. Az 1. orgling kölyök rezisztálja. A 2. orgling kölyök sebzõdik 8 ép-t. A 3. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. A 4. orgling kölyök rezisztálja. Az 5. orgling kölyök rezisztálja. A 6. orgling kölyök 8 ép-t sebzõdik. Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot. A 6. orgling kölyök 16 sebzést kap. Gyógyítja Zsebpiszkot (+7 ép). A 6. orgling kölyök holtan terül el. Támadod az 1. orgling kölyköt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (67 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (29 sebzés). Az 1. orgling kölyök hörögve elterül. A 2. orgling kölyök Kergét támadja. A 4. orgling kölyök Zsebpiszkot támadja. Az 5. orgling kölyök Zsebpiszkot támadja. A 3. orgling kölyök Kergét támadja. Regenerálsz (+10 ép) Mérgezõdik: Zsebpiszok 4 ép-t sebzõdik. Méreg hatás: Kerge 8 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, Kerge létrehoz egy elektromos kezet. A 2. orgling kölyök 8 ép-t sebzõdik. A 3. orgling kölyköt védi rezisztanciája. A 4. orgling kölyök sebzõdik 8 ép-t. Az 5. orgling kölyök sebzõdik 8 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy életszívás varázslatot. A 2. orgling kölyök sebzõdik 16 ép-t. Zsebpiszok gyógyul 15 ép-t. A 2. orgling kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod az 5. orgling kölyköt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (71 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (22 sebzés). Az 5. orgling kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. orgling kölyök Kergét támadja. A 4. orgling kölyök Zsebpiszkot támadja. Regenerálsz (+10 ép) Méreg: Zsebpiszok 4 sebzést kap. Méreg hatás: Kerge 12 sebzést kap. Kerge kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A 4. orgling kölyköt védi rezisztanciája. A 3. orgling kölyköt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (61 ép-t sebeztél). Illatozol (26 sebzés). A 3. orgling kölyök kileheli lelkét. A 4. orgling kölyök Zsebpiszkot támadja. Regenerálsz (+10 ép) Méreg hatás: Zsebpiszok sebzõdik 4 ép-t.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy életszívás varázslatot. A 4. orgling kölyköt védi rezisztanciája. Támadod a 4. orgling kölyköt. Villámokat köpsz. (62 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (24 sebzés). A 4. orgling kölyök kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép) Mérgezõdik: Zsebpiszok 4 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 373 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/42, Kerge: 56/44.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%). Szolgáidnak is jut 34%. Elteszed a zsákmányt, ami egy csonttõr, 63 arany és 3 hamis arany. Zsebpiszok az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Huh... a nyomorult kölykök! Odasietsz a leányzóhoz, és gyorsan ápolni kezded. Hamarosan kiderül, hogy az ijedtségen kívül nincs semmi baja, a melák meglepõ óvatossággal hozta. A leány hamarosan magához tér. Megtudod, hogy a helytartó leánya! Nos, ezért méltán remélhetsz jutalmat a helytartótól! Kötél segítségével leereszkedtek a kürtõben, és visszatértek a palotához. A helytartó, Vaskarmú Rogabar magához öleli a lányát, majd téged is.
- Barátom, köszönöm! Ezért a hõstettért a legnemesebb jutalmat érdemled! Ezzel átnyújt egy õskövet. - a további hálálkodást elhárítod, és szerényen megjegyzed, hogy csak a kötelességed teljesítetted.
(+7 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(400. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A fekete özvegy elkerülte a varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. A fekete özvegy 13 sebzést kap. A fekete özvegy Sebhelyet rohamozza. Sebhely a fekete özvegyet rohamozza. A fekete özvegy és Sebhely egymással harcolnak. Sebhely kontaktméreg áldozata lett. Sebhely holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A fekete özvegy sebzõdik 16 ép-t. Zsebpiszok gyógyul 16 ép-t. Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! A fekete özvegy sebzõdik 8 ép-t. Megközelíted a fekete özvegyet. Támadod a fekete özvegyet. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (57 ép-t sebeztél). Illatozol (18 sebzés). A fekete özvegy hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge: 21/0, Sebhely: 0/3.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 9%.
Egy terembe érsz, amelynek nincs padlója, ahogy lenézel, feneketlen mélységet látsz. Egy kötél vezet át a mélység fölött. Egy kötelet kötsz a derekadhoz és a falhoz, hogy biztosítsd magad. Megindulsz át, a túloldalra, mint egy igazi kötéltáncos.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres] Idegõrlõ mutatvány, de végül sikerrel jársz!
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 43 arany és 8 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(457. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy ratifikátor (#151) [aura: tûzimmunitás: 6.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sorvasztás! A ratifikátor végtagjai sorvadnak. Kerge elmond egy tûzgolyó varázslatot. A ratifikátor sebzõdik 11 ép-t. Sebhely a ratifikátor felé mozog. A ratifikátor elindul Sebhely felé. Sebhely és a ratifikátor egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Kerge elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Sebhely 25 sebzést kap. A ratifikátor sebzõdik 8 ép-t. Sebhely halálhörgés közepette a földre zuhan. Zsebpiszok ellõ egy életszívás varázslatot. A ratifikátor sebzõdik 16 ép-t. Zsebpiszok visszanyer 4 életpontot. A ratifikátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A ratifikátort próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). A ratifikátor téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot. A ratifikátor sebzõdik 16 ép-t. A ratifikátor holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/0, Kerge: 44/0, Sebhely: 27/74.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak 9% jut.
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 55 arany, egy könnyû láncing és egy óriásnövés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 tanulás; [150 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

k 364 kaland elvállalása
(364. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Kerge ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. szárazföldi uborka 22 ép-t sebzõdik. A 2. szárazföldi uborka sebzõdik 22 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Az 1. szárazföldi uborka elkerülte a varázslatot. A 2. szárazföldi uborka feléd rohan. Az 1. szárazföldi uborka Zsebpiszok felé mozog. A 2. szárazföldi uborka rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elkerülted. Az 1. szárazföldi uborka Zsebpiszkot támadja. A 2. szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok ellõ egy életszívás varázslatot. Az 1. szárazföldi uborka 16 ép-t sebzõdik. Gyógyítja Zsebpiszkot (+1 ép). Kerge elõhív egy elektromos kéz varázslatot. Az 1. szárazföldi uborka 11 ép-t sebzõdik. A 2. szárazföldi uborkát védi rezisztanciája. A 2. szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (71 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (35 sebzés). A 2. szárazföldi uborka rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Nem talált. Az 1. szárazföldi uborka Zsebpiszkot támadja. A 2. szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. szárazföldi uborka 12 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. szárazföldi uborka halálhörgés közepette a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy életszívást. Az 1. szárazföldi uborka rezisztálja. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. Az 1. szárazföldi uborka rezisztálja. Az 1. szárazföldi uborka Zsebpiszkot támadja.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy életszívás varázslatot. Az 1. szárazföldi uborka 16 sebzést kap. Zsebpiszok gyógyul 2 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol egy elektromos kezet. Az 1. szárazföldi uborka sebzõdik 11 ép-t. Támadod az 1. szárazföldi uborkát. Villámokat köpsz. (67 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (34 sebzés). Az 1. szárazföldi uborka holtan terül el.
[A csatában összesen 219 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/3, Kerge: 66/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 12%. Elteszed a zsákmányt, ami 31 arany és 2 hamis arany.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Az 1. voharai szellem végtagjai sorvadnak. Kerge ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. voharai szellem immúnis a varázslatra. A 2. voharai szellem immúnis a varázslatra. Az 1. voharai szellem közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. voharai szellem Zsebpiszok felé mozog. Az 1. voharai szellem rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Félrehajoltál. A 2. voharai szellem Zsebpiszkot támadja.
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Az 1. voharai szellem 16 sebzést kap. Zsebpiszok visszanyer 8 életpontot. Kerge varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. Az 1. voharai szellem ellenállt a varázslatnak. A 2. voharai szellem immúnis a varázslatra. Megtámadod az 1. voharai szellemet. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Az 1. voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. voharai szellem Zsebpiszkot támadja.
*** 3. KÖR *** Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A 2. voharai szellem 16 ép-t sebzõdik. Gyógyítja Zsebpiszkot (+12 ép). Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy elektromos kéz varázslatot. A 2. voharai szellem immúnis a varázslatra. Támadod a 2. voharai szellemet. Villámokat köpsz. (34 ép-t sebeztél). A 2. voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/20, Kerge: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 19% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 27 arany és egy hamis arany.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 64 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 30% lélekenergia.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

m 8 11 8 4441 4112 2211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,11) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben johhtukul tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 1 rovart kapott, és az állatokat napi 2 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 20 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 74 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 8-as fejadagnál 4 óráig világították a milgandokkal, 76 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 4-es fejadagot adott X állatnak, és 5 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 6,11) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: méret: 85.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! A mélységi ent sebzõdik 12 ép-t. Zsebpiszok mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. A mélységi ent ellenállt a varázslatnak. A mélységi ent feléd mozog. A mélységi ent rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A mélységi ent 16 sebzést kap. Kerge ellõ egy elektromos kéz varázslatot. A mélységi ent sebzõdik 5 ép-t. Támadod a mélységi entet. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (65 ép-t sebeztél). Illatozol (35 sebzés). A mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge: 17/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 9%. Itt az ebédidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+16% jóllakottság.)
(M 5,11) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: bûz: 14.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Zsebpiszok létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Az orgling melák ellenállt a varázslatnak. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Az orgling melák 13 sebzést kap. Az orgling melák máris elõtted terem! Az orgling melák rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Az orgling melák 16 sebzést kap. Kerge elmond egy elektromos kéz varázslatot. Az orgling melák 2 sebzést kap. Támadod az orgling melákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (61 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (17 sebzés). Az orgling melák téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, Kerge létrehoz egy elektromos kezet. Az orgling melák 2 ép-t sebzõdik. Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot. Az orgling melák 16 sebzést kap. Támadod az orgling melákot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (60 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (19 sebzés). Az orgling melák kileheli lelkét. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 32/0, Kerge: 17/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak 9% jut. Zsebpiszok habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 5,10) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A 2. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Heves kézmozdulatok közepette Zsebpiszok elmormol egy sorvasztást. Az 1. káoszkígyó végtagjai sorvadnak. Az 1. káoszkígyó elmond egy elemi védelem varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy sötétséget. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol egy tûzgolyót. Az 1. káoszkígyó rezisztálja. A 2. káoszkígyó: a varázslatnak nincs hatása.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Zsebpiszok ellenállt a varázslatnak. Kerge ellenállt a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol egy mérges csípést. Ellenállsz a varázslatnak. Zsebpiszok elkerülte a varázslatot. Kerge megmérgezõdött. Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Az 1. káoszkígyó sebzõdik 16 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után Kerge létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. káoszkígyó ellenáll a varázslatnak. A 2. káoszkígyó rezisztálja. Az 1. káoszkígyó irányába mozogsz. Megtámadod az 1. káoszkígyót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (32 sebzés). Az 1. káoszkígyó holtan terül el. Méreg hatás: Kerge sebzõdik 12 ép-t.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Zsebpiszok megmérgezõdött. Kerge megmérgezõdött. Kerge ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 21 ép-t sebzõdtél. A 2. káoszkígyó rezisztálja. Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsebpiszok elvarázsol egy életszívást. A 2. káoszkígyó rezisztálja. Megtámadod a 2. káoszkígyót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (43 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (30 sebzés). A 2. káoszkígyó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép) Méreg hatás: Zsebpiszok 12 sebzést kap. Méreg hatás: Kerge sebzõdik 24 ép-t.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/12, Kerge: 21/36.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 káoszkígyó pikkely. Kerge zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+38 varázspont.)
(M 4,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

bb 1 7 1 4 több épület meglátogatása
Visszatérsz szállásodra.[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, kristályamulett (#130) 36 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 54 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, yeti csont (#160) 19 ap, fekete nadrág (#171) 72 ap, villámöv (#172) 72 ap, ezüst nadrág (#176) 126 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, suhanó csizma (#195) 72 ap, pikkelypáncél (#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, törp szekerce (#235) 90 ap, kék szem szimbólum (#260) 378 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 231 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, ezüst láncing (#1033) 289 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, hosszú lándzsa (#1333) 159 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 287 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 200 ap, a védekezés vassisakja (#4676) 216 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, az élet bíbor láncinge (#5082) 462 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 336 ap, a gladiátor csatos öve (#6116) 254 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, a harcos utazóköpenye (#7886) 254 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 403 ap, a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 267 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 345 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 259 ap, az energia könnyû íja (#18821) 274 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 403 ap, a tûz szöges öve (#22318) 449 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 244 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 157 ap, a jég vívótõre (#22903) 457 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 324 ap, a villám csonttõre (#23801) 142 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 263 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 287 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 157 ap, a sün csontamulettje (#25047) 270 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 287 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 287 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 151 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 142 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 157 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 270 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 287 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 270 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 270 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 157 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 138 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 csonttõrt 6 aranyért. Eladsz 1 könnyû láncinget 34 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!

[be 7:] Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Mivel nincs jobb dolgod, benézel a helytartói hivatalba. Megtudod, hogy hamarosan egy érdekes versenyt fognak rendezni. Minden versenyzõ egy kõvel teli zsákkal fut két vagy három kört a szinten, és minden kör végén célba kell lõni egy távoli, mozgó célpontra. Nevezni a verseny napján a fõtéren lehet. (Lõfegyver és szívósság szakértelem szükséges.) (19. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Már megszoktad, hogy a bolti látogatásod sokszor egy komoly kaland kezdetét jelenti. Bár a boltos nem tûnik túl becsületesnek vagy rokonszenvesnek, valahogy mindig úgy alakul, hogy megteszed amit kér. Most is csak azért tértél be, hogy megszemléld a frissen érkezett árut, de egy cseppent sem lep meg, amikor Mohó Tuilladok jellegzetes mosolyával feléd fordul: - Örülök, hogy újra látlak. A múltkor nagyon becsületesen végezted a rádbízott munkát, így arra gondoltam, hogy ismét egy kényes feladat megoldására kérnélek. Lakik itt a szinten egy gazdag galetki, aki valamiért megharagudott rám. Megfenyegetett, hogy ha bármikor meglát a városban, rám uszítja az ölésre nevelt kutyáját. Persze csak nevettem rajta, de aztán hallottam történeteket arról, hogy más haragosai egyik napról a másikra nyomtalanul eltûntek. A kutyáját sem látta még senki, de állitólag a barlangjából idõnként furcsa zajok hallatszódnak. A kérésem az lenne, hogy derítsd ki az igazságot, tényleg kell-e félnem? (10. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Jelenleg a 12. küldetés megoldásán fáradozol.}
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (383. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Vasöklû Thor, egy zöld szemû, barna, tüsi hajú, nagy darab, lomha mozgású férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Hadúri csizma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a Kõ Kardja, a nyomkeresés fejpántja, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, vörös karkötõ, fekete nadrág, a tökéletesség hosszú íja, a rend köve, a ragadozó utazóköpenye, a káosz fejedelmének nyaklánca, a teknõs nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a sas malachit karkötõje, óriás fülbevaló. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Nem késik a válasszal: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Dühösen kiabálja vissza: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." A következõvel folytatod: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Vasöklû Thor semmi épkézláb választ nem tud adni! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megnyugszol, itt nincs semmi. Belépsz.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, D'Angelo, egy fekete, tüsi hajú, lángoló szemû, kreol bõrû, komoly tekintetû, körszakállas férfi. [aura: 7-es tudati kohézió.] A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. Felszerelése: asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az egészség csontamulettje, szivárvány karkötõ, aréna réz érme, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a majom zöld köntöse, zafír érdemrend, ozin fülkarika, a gyõzelem fekete csizmája, az elfek ezüst nyaklánca, szent templomi maszk, kék mutációs gyûrû, a mentát gyöngye, a siker ezüstveretes öve, bronz pszi váll-lap. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsebpiszok elvarázsol egy sorvasztást. D'Angelo elkerülte a varázslatot. Kerge varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. D'Angelo 17 sebzést kap. D'Angelo máris elõtted terem! D'Angelo téged támad. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr.) Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -5 tüskés bõr.) Támad fogával. (55 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+10 ép) D'Angelo regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok elmond egy életszívás varázslatot. D'Angelot védi rezisztanciája. Kerge varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. D'Angelo sebzõdik 11 ép-t. D'Angelo rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -1 tüskés bõr.) Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elkerülted. Regenerálsz (+10 ép) D'Angelo regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Zsebpiszok elmormol egy életszívás varázslatot. D'Angelo 16 ép-t sebzõdik. Zsebpiszok visszanyer 12 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol egy elektromos kezet. D'Angelo 11 ép-t sebzõdik. D'Angelo téged támad. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Feléd suhint bal karmával. Mellétrafált a balfácán. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép) D'Angelo regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) Magában motyogva, Zsebpiszok létrehoz egy életszívást. D'Angelo 16 ép-t sebzõdik. Kerge a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! D'Angelo sebzõdik 11 ép-t. D'Angelo rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (62 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép) D'Angelo regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Zsebpiszok varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. D'Angelo 16 ép-t sebzõdik. Kerge rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. D'Angelo sebzõdik 11 ép-t. D'Angelot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (68 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (39 sebzés). D'Angelo eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 117 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 48/0, Kerge: 61/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Szolgáidnak is jut 19%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+38 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+66 életpont.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (472. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Coller, egy velejéig gonosz, ocsmány kinézetû és roppanttul bûzlõ férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Felszerelése: a teknõs vaspajzsa, a káosz õsi gyûrûje, a bûz keresztszimbóluma, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, a merénylõ bronz amulettje, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a kígyó malachitgyûrûje, a törpék zöld köntöse, suhanó csizma, a remete ezüst fülbevalója, a hatalom sárga öve, a természet lovagi lemezpáncélja, a küzdelem csontmaszkja, a bûz vívótõre, óriás fülbevaló.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)94 (+0)114 Coller Tudati méreg kudarc (-6)39 (-20)25
2. Nalan Thunderwolf Sz.áll.roncsolása -20 PE (-10)84 (+0)114 Coller Tudati méreg kudarc (-6)33 (-20)5
3. Nalan Thunderwolf Pszi acéltorony -6 PE (-9)75 (-2)112 Coller Tudati méreg +2 méreg (-6)27 (-5)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+14% pszi támadás, +14% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Razio, egy vállig érõ hollófekete hajú, méregzöld szemû, körszakállas, ébenfekete bõrû férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. A következõket látod nála: szerencsekõ, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a merénylõ ezüst fülbevalója, a sas díszes pikkelyvértje, a merénylõ malachit karkötõje, a sas fekete csizmája, a merénylõ háromszögszimbóluma, zsugorító gyûrû, a háború köve, a szellemek harci nyílpuskája, bronzmedál. Köszönés helyett ezt kiáltod: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Azonnal visszavág: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Nem késik a válasszal: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" A következõvel folytatod: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nem késik a válasszal: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." A következõvel folytatod: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Nem késik a válasszal: "Nincs még egy ilyen szutykos, piszkos, céda, rongyos, golyvás, csámpás, rücskös, pufók, pirók madárváz, miként te, a rokonaiddal együtt!" A következõvel folytatod: "Te szõrös, kopasz, bandzsa, csámpás, vízfejû torzszülött! Ha egyszer tükörbe nézel, menten szörnyethalsz." Nem késik a válasszal: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Jól odamondasz neki: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Razio nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura: méregelnyelés: 15.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +13 tûzlehelet, +13 jéglehelet, +13 savlehelet, +13 elektr.lehelet, +13 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Zsebpiszok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A xenó féreg megúszta! Heves kézmozdulatok közepette Kerge elmormol egy elektromos kezet. A xenó féreg sebzõdik 11 ép-t. A xenó féreg rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Zsebpiszok mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A xenó féreg 16 ép-t sebzõdik. Kerge elmormol egy elektromos kéz varázslatot. A xenó férget védi rezisztanciája. Támadod a xenó férget. Villámokat köpsz. (68 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (18 sebzés). A xenó féreg téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+10 ép)
*** 3. KÖR *** Zsebpiszok mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A xenó féreg rezisztálja. Kerge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos kezet. A xenó férget védi rezisztanciája. Megtámadod a xenó férget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (73 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (18 sebzés). A xenó féreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Zsebpiszok: 16/0, Kerge: 11/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak 10% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +40 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1589 sebzést okoztál, és 340 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 353 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 156. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (16) / 5
[2] IQ: 12 (18) / 1.90
[3] ügyesség: 12 (23) / 2.68
[4] egészség: 20 (22) / 2.82
[5] mágia: 12 (14) / 1.38
[6] gyorsaság: 14 (25) / 2.11
[9] Méret/ép: 162 (173) / 151
Min. méret: 158
Barlangméret: 162
PONTJAID
Varázspont: 146 / 30
Képességpont: 89 / 36%
Hõsi pont: 297 (11)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 813 / 378
Hírnév : 3630
Jóllakottság: 77%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 247 (1)
Galetki gyõzelmek: 128 (1)
Torzsz. csaták: 898 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 821 (10)
Leölt torzszülött: 1338 (18)
Pszi csaták: 220 (2)
Pszi gyõzelmek: 130 (2)
Ájulások száma: 92 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: asztrális projektor (29)
Speciális képességeid:
+24 pszi támadó és védekezõ pont, GY +18 ÉP-t gyógyít, 39%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +2 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) (Titkos küldetés!) 2.) Teljesíts 3 küldetést, amit a pszi iskolában kaptál! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre a 24-es Klánkalandot (KK 24)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 23 (33) / 4.70 [15] regeneráció: 18 (20) / 0 [16] tüskés bõr: 11 / 0
[19] hidegimmunitás: 7 / 0.20 [21] elkt.immunitás: 7 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0
[24] rezisztencia: 11 (13) / 0 [25] illat: 23 (27) / 0 [26] lõfegyver: 6 / 0
[34] párbajozás: 6 / 1.86        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.61 [46] csapdaészlelés: 10 / 5.25 [47] zárnyitás: 9 / 0.61
[48] mászás: 10 / 0.94 [49] rugalmasság: 9 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 7 / 0.50
[51] transzformáció: 4 / 0.10 [52] auraészlelés: 9 / 6.26 [53] ékszerészet: 8 / 2.60
[54] kereskedelem: 7 / 3.19 [55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.01
[57] gyógynövények: 9 / 7.97 [58] nyomkeresés: 10 / 1.34 [59] vezetõkészség: 8 / 0.08
[60] pszi támadás: 16 / 3.23 [61] pszi energia: 18 / 8.33 [62] lopás: 12 / 4.22
[63] éberség: 8 / 0.40 [64] átokszórás: 15 (16) / 2.85 [65] álcázás: 3 / 2.58
[66] lopakodás: 6 / 5.05 [67] régészet: 9 / 0.77 [68] zene: 5 / 0.52
[69] tanulás: 8 / 0.32 [70] idézés: 7 / 2.05 [71] javítás: 11 / 2.55
[72] építés: 8 / 2.11 [73] felderítés: 8 / 3.07    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 5 / 4.08     a sebesség rövid tõre
jobb mancs [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 5 / 3.17     a regenerálódás barbár lándzsája
jobb csáp [106] méret: 2 / 1 [107] szakért.: 5 / 3.54     a villám görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 11 (12) / 1.14 [147] alkímia: 4 / 0.24 [36] csábmosoly: 4 / 0.06
[42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [37] egokínzás: 3 / 0.06
[143] elektromos fal: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 5 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 5 / 1.84
[10] energiatüske: 1 / 0 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 8 / 6.16
[17] gránitbõr: 6 / 5.53 [13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 2.12
[154] kisebb erõpajzs: 10 / 4.88 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.48
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 10 / 0.18 [129] mentális robbanás: 11 (12) / 0.56
[38] parancs: 3 / 0.06 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 2.37 [128] pszi csáp: 15 (16) / 0.36
[151] sárkánylehelet: 13 / 4.92 [30] sorvasztás: 5 / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 11 (12) / 1.72
[14] vakító fény: 5 / 0.12        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 29 életsz 15 jégpaj                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Zsebpiszok, a nekropoid 48/48 192% 175% 4 / 1.62 harcol
[2] Kerge, az árnyékmester 44/8 192% 108% 3 / 1.89 harcol
[3] Sebhely, a quwarg katona 52/0 50% 95% 1 / 0.20 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 5
ism 5
p
pv 6
ism 5
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 25.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 35.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #115. Prioritás: 35.
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki.
5: sárkánylehelet v.var. a harc 1. körétõl.
6: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 50; VI erõ:150% ép:15%; PV 7 6 4; PSZ 62 66 47 48 45 46; BA 8792 17 5142 4885 8354; L 100 61; HE 1; PT 4; PTA 131 131 133 131 128; PTB 130 130 129 128 128; I 20 2 30; HU 100 150 200;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 24 9 22 9; A 4583 149 4;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #12 (4. épület), #18 (3. épület), #19 (7. épület), #383 (156. forduló), #472 (156. forduló), #250 (143. forduló), #408 (146. forduló), #322 (148. forduló), #385 (142. forduló), #478 (142. forduló), #473 (144. forduló), #485 (151. forduló), #310 (147. forduló), #362 (144. forduló), #391 (155. forduló), #314 (149. forduló), #480 (150. forduló), #374 (149. forduló), #266 (155. forduló), #359 (149. forduló), #399 (152. forduló), #486 (153. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 3247. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP xenomorf csuklópánt tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2017.12.10.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz szürke maszkja (#28993) * 1 a bûz zöld köntöse (#29051) * 1 a gyõzelem zangrozi csizmája (#20923)
* 1 a kobra ezüst fejpántja (#7407) 1 a légzés szarvas sisakja (#27628) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) * 1 a villám kerek pajzsa (#23561)
* 1 a villám könnyû láncinge (#23531) * 1 díszes villámöv (#177) 8 ében láncing (#134)
1 lovagi lemezpáncél (#1002) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
4 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság karkötõje (#3940) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a kígyó malachit karkötõje (#19241)
1 a lich csontamulettje (#11997) * 1 a majom márványgyûrûje (#14276) * 1 a mentát gyöngye (#155)
* 1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
* 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) * 1 a tolvaj kõamulettje (#9296) * 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
* 1 a villám szimbóluma (#23710) 1 ametiszt szkarabeusz (#163) 11900 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 cseppkõ gyûrû (#234) 80 drágakõ (#2)
* 1 görényfarok (#189) 743 hamis arany (#809) 1 kék szem szimbólum (#260)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szivárvány karkötõ (#139) 8 üvegszimbólum (#138) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
2 aranydukát (#437) 1 átokkõ (#203) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 ezüst tóken (#763) 1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 mandolin (#19) 1 nekrofun medál (#513)
1 õskõ (#8) 1 preparált állkapocs (#581) 1 Tiume batyuja (#529)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) * 1 a sebesség rövid tõre (#13452) * 1 a villám görbekardja (#23816)
* 1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) 8 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 1 kõmûves kalapács (#250) 3 rozsdás kard (#131)
1 rubin mágusbot (#261) 3 sziklarepesz (#13) 1 törp szekerce (#235)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 39 csótányláb (#25) 35 elfu moha (#33)
28 elonotichlan (#31) 47 gyilkos boróka (#27) 34 hónakkupók (#30)
21 hõsiesség itala (#52) 1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66)
1 kék manaital (#75) 21 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
48 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51) 38 mézfû (#29)
46 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37) 10 óriásnövés itala (#60)
1 pontosság itala (#72) 35 ragálygomba (#26) 19 rémcserje (#34)
8 sárga gyógyital (#61) 42 sárkányvirág (#32) 35 sötét mák (#23)
4 szemani gomba (#36) 39 tejfonál (#28) 14 üvegcse (#14)
9 védelem itala (#59) 19 velparaj (#35) 7 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 4 barna manakõ (#149) 3 duzzadt xenópete (#479)
50 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
6 káoszkígyó pikkely (#230) 3 lemúr hártya (#161) 30 mandibula (#157)
4 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 27 nohnetár gumó (#212)
16 nordkristály (#146) 11 õsi relikvia (#17) 30 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 6 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231)
1 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): köpeny #1135 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a villám vassisakja #23576 (5), az elfek fekete csizmája #10572 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 óriásnövés itala (#60), 2 elfu moha (#33), 9 hamis arany (#809), 1 a siker ezüstveretes öve (#252), 1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736), 1 a villám szimbóluma (#23710), 2 káoszkígyó pikkely (#230), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a bûz zöld köntöse (#29051), 1 zafír érdemrend (#267), 1 a tolvaj kõamulettje (#9296), 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956), 1 a sebesség rövid tõre (#13452), 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 16 arany (#1), 17 drágakõ (#2), 1 xenópete (#278), 1 a hiszékenység gyûrûje (#251), 1 óriási xenópete (#480), 4 szinaptikus korbács (#266).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ZAFÍR ÉRDEMREND (267. TÁRGY)
Egy zafírból készített apró kitûzõ, rajta egy fejet ábrázoló karccal, amely a Pszi klán jelvényére hasonlít. Ha ékszerként KF-eled, pszi támadásodat növeli eggyel.



A SIKER EZÜSTVERETES ÖVE (252. TÁRGY)
Bár valószínûleg eddig is sikeres voltál, hogy idáig eljutottál, a Siker ezüstveretes övével még sikeresebb leszel! A sikeres galetkinek több pénze és ideje van, mint másoknak - ezért kör végén mindig kapsz annyi aranyat, ahányadik szinten élsz, és +2 TVP-t, függetlenül attól, hogy viseled az övet, vagy sem. De persze felölteni sem haszontalan - álcázás szakértelmed ugyanis meg fog nõni kettõvel, ami a csatákban kinyert lélekenergiát növeli. Ilyen nagy kincset persze sosem adnál oda más galetkinek!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.